Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Τα δικά μου essence-review



essence




Με είχαν φάει όλες οι μπλογκοφίλες μου για το πόσο καλά είναι τα προϊόντα essence.Η σχέση τιμή-ποιότητας, προϊόντα προσιτά και καλούτσικες συσκευασίες.Οκ,δεν πετάς την σκούφια σου από την πολυτελή συσκευασία αλλά δεν την λες και του πεταματού.
Για αρχή πήρα ένα κονσήλερ,2 παρόμοια γκλος(μη με ρωτάτε γιατί...ακόμα και τώρα αναρωτιέμαι) και μια μάσκαρα.

Το κονσήλερ έχει μια πολύ πρακτική συσκευασία που εμένα μου αρέσει πάρα πολύ σε στυλ ideal light-estee lauder.Από κάλυψη...δεν το συζητώ.....Εγώ που έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους δεν μπόρεσε να με καλύψει.Και δεν είναι και buildable.Έβαζα και ξαναέβαζα αλλά μάταια!Όση ποσότητα και να έβαλα  οι μαύροι κύκλοι μου παρέμεναν εκεί!Το καλό είναι ότι δεν έσπασε στις γραμμές.Ακόμα και μετά από τόση ποσότητα!Αν δεν έχετε πρόβλημα με μαύρους κύκλους θα σας το πρότεινα.Το είχα χρησιμοποιήσει σε μία φίλη μου και την φώτισε πάρα πολύ όμορφα!Εγώ μάλλον θα το χρησιμοποιήσω για φωτοσκιάσεις.Τζάμπα δεν θα πάει.....

Τα γκλος είναι σχεδόν αδιάφορα γιατί και τα 2 χρώματα που πήρα είναι σχεδόν διάφανα με λίγο λάμψη μέσα.Δεν έχουν κάποια γεύση,δεν κολλάνε και από σταθερότητα νομίζω έχουν την ίδια διάρκεια όπως κάθε άλλο γκλος.

Η μάσκαρα εμένα μου άρεσε.Θεωρώ ότι για τα 3€ περίπου που έδωσα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια άλλη που θα την έχω πληρώσει 10-15.Δεν θα την αποκαλούσα "αγαπημένη"μου αλλά μάλλον θα την ξανα-αγοράσω.Αν όχι την ίδια,ίσως κάποια άλλη από την ίδια εταιρία.Για καθημερινή χρήση και οικονομική λύση είναι πολύ πολύ καλή!Και κρατάμε την καλή μας μάσκαρα για πιο ιδιαίτερες περιπτώσεις!Νομίζω ότι στο θέμα μάσκαρα η "αγαπημένη"μου εταιρία παραμένει η lancome και δύσκολα...πολύ δύσκολα να μετακινηθεί!


update
Τελικά το ξανασκέφτηκα....η μάσκαρα είναι πολύ "σκληρή" και κοκκαλώνει τις βλεφαρίδες.Επίσης παρατήρησα το εξής.Αν ξεβαφτώ με γαλάκτωμα τύπου 3 σε 1 η μάσκαρα ξεβάφεται όπως η double wear-estee lauder αλλά στην πιο σκληρή μορφή!Φεύγει σε κομματάκια και δεν διαλύεται.Και άντε....στην estee lauder σου εξηγούν ότι έτσι είναι η σύνθεση της και δεν παθαίνεις κρίση πανικού όταν ξεβάφεσαι!


Μετά από λίγες μέρες πήρα και ένα corrector.Μια παλέτα με 3 χρώματα(πράσινο,μπεζ,ροζ) για να διορθώσει ατέλειες όπως κοκκινίλες,πανάδες και μαύρους κύκλους.Αρκετά μαλακό σαν προϊόν,δεν σπάει και έχει καλούτσικο αποτέλεσμα.Στις κοκκινίλες είναι καλό.Στις πανάδες είναι καλό.Στους μαύρους κύκλους πάλι δεν με καλύπτει.Εγώ έχω αρκετά λεπτό δέρμα στην περιοχή των ματιών και φαίνονται οι φλέβες μου.Οπότε το καλύτερο χρώμα για κάλυψη θα ήταν το κίτρινο.Έχω ένα κίτρινο καμουφλάζ το οποίο καλύπτει τους μαύρους κύκλους μου,όμως δυστυχώς αποκαλύπτει την ηλικία μου.Αποφεύγω να το φοράω μέρα και προτιμώ να φαίνονται οι κύκλοι μου παρά η ηλικία μου!

Έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για το make up τους και για τα gel eyeliner τους και θα ήθελα να τα δοκιμάσω.Προς το παρόν όμως είμαι καλυμμένη από αυτά οπότε θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο καιρό ακόμα στο ράφι μέχρι να τα αποκτήσω!

Εσείς τι έχετε δοκιμάσει από essence?Τι θα μου προτείνατε?

Πολλά φιλιά σε όλες σας


20 σχόλια :

  1. μονο εγω εμεινα μου φαινεται που δεν εχω δοκιμασει ακομη essence!!(σνιφ σνιφ) ενα μανο εχω μονο!!!φαινονται πολυ ωραια ειδικα η μασκαρα και η παλετιτσα πρεπει να ειναι πολυ καλα!!!πολυ ωραιο ποστ!!!φιλακια :)

    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για την μάσκαρα δεν πετάω την σκούφια μου.μάλλον θα δοκιμάσω κάποια άλλη την επόμενη φορά!

      Διαγραφή
  2. Το 16hour make up ειναι καταπληκτικο!Το λατρευω!Επισης μου αρεσουν οι σκιές,η compact πουδρα και εννοειται το bronzer!τα προϊόντα για τα χειλη ειναι χαλια...το concealer αυτο το εχω κ εγω και με ικανοποιει χωρις να ξετρελαινομαι κιολας...μασκαρα δεν εχω δοκιμασει,αλλα μολις μου τελειωσει καμια θα παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό το make up έχω ακούσει και εγώ και θέλω να το δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα προιόντα της essence.
    Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το make up(Έχω το soft&natural). Είναι όσο καλυπτικό χρειάζεται και με πολύ φυσικό αποτέλεσμα.
    Επίσης μου αρεσουν τα μολύβια χειλιών. Είναι λίγο στεγνά στα χείλη αλλά πραγματικά μενουν για πολλές ώρες!
    Το gel eyeliner πταγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα ακριβά αντίστοιχα προιόντα.
    Επίσης έχει πολύ ωραία ματ bronzer και cream eyshadows. Το μόνο που δεν με τρελαίνει είναι τα κραγιόν.
    Τα μανό βγαίνουν σε υπέροχες αποχρώσεις και ακόμα πιο υπέροχη τιμή! Το ίδιο και οι σκιές!
    Τα mousse blushes δεν θα τα προτείνα αλλά τα απλά ρουζ είναι μια χαρά!
    xxx
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως έχω ακούσει πολλά καλά λόγια για το gel eyeliner!

      Διαγραφή
  4. Το Stay all day 16h make up στις αποχρώσεις 10 & 30 έχω δοκιμάσει και είμαι πολύ ευχαριστημένη, για καθημερινό μακιγιάζ και κάτι μανουδάκια που να μη σου πω ψέμματα δεν έχω πολυχρησιμοποιήσει...Αυτά. Τα υπόλοιπα τα βλέπω γύρω γύρω αλλά ή δεν θα υπάρχουν όταν πάω HC ή θα τα έχω ξεχάσει...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα essence! Γνωρίζω ότι πάρα μα πάρα πολλές κοπέλες τα λατρεύουν, εγώ προσωπικά τα θεωρώ αρκετά καλά για την τιμή τους και είμαι ευχαριστημένη!
    Έχω μάσκαρα αλλά δεν μπορώ να πω πως με ξετρέλανε... έχω πάρει τα Lip Gloss που έχεις κι εσύ και μπορώ να πω πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένη, ως τρελή για τα Lip Gloss! Το ό,τι δεν κολλάνε για μένα είναι πολύ σημαντικό! Ένα προϊόν που με ικανοποίησε & το λάτρεψα (αλλά δυστυχώς δεν το βρίσκω πλέον) είναι το στυλό 'Pro white nail whitening pen' από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει!Χθες μάλιστα πήρα το κονσίλερ 3 σε 1 που λες κι εσύ και από την μία φορά που το δοκίμασα είναι καλό! Μου αρέσει πολύ η συσκευασία του πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η τιμή τους είναι εκπληκτική και σε βάζουν στον πειρασμό να τα δοκιμάσεις ΌΛΑ!

      Διαγραφή
  6. εχω δοκιμασει τα gel eyeliners,πολυ καλα!
    τα μηχανικα μολυβια τους επισης καλα.
    το stay all day make up ωραιο και μοσχοβολαει.
    τα βερνικια πολυ καλα και κατι σταγονες που στεγνωνουν τα νυχια στο λεπτο μου ελυσαν τα χερια.
    α και ενα ρουζ εχω το baby doll πολυ γλυκο χρωματακι.
    και 2 λιπ γκλος απο την χειμωνιατικη κολεξιον που δινει ¨παγωμενο" αποτελεσμα στα χειλη,τελεια.

    απο την σειρα rebels δεν τρελαθηκα αλλα γενικα ειμαι φαν!

    τα εχει ενα μαγαζι azade στον πεζοδρομο και περναω καθε μερα.αν ερθεις πες μου να σε παω να τα στεκαρεις,χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα έρθω μια βόλτα από την γειτονιά σου κυρία μου γιατί έχουμε και άλλες εκκρεμότητες!!!!!χιχιιχιχιχ

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ, το concealer στυλό δεν είναι αρκετά καλυπτικό, απλά φωτίζει λιγάκι. Εγώ έχω αγαπήσει το concealer stay all day 16h, καλύπτει και δε μαζεύει στις γραμμές και με ελάχιστη διάφανη πούδρα κρατάει πολλές ώρες, δοκίμασέ το! Τα lipgloss της βασικής σειράς είναι όλα ίδια, διάφανα με γκλίτερ, τίποτα ιδιαίτερο. Από mascara τώρα έχει πολλές επιλογές, σίγουρα θα βρεις κάποια να σου αρέσει για καθημερνινό μακιγιάζ. Το καλό-κακό με την Essence είναι ότι με τέτοιες τιμές αγοράζεις τα πάντα απλά για να τα δοκιμάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι αυτό που λένε"η φτήνια τρώει τον παρά"

      Διαγραφή
  8. Αν ειχα να διαλεξω ενα μονο προιον απο essence θα ελεγα το μαυρο gel eyeliner!πολυ καλο αλλα βγαινει μονο με διφασικο ξεβαφτικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ αυτά τα Essence! Λατρεύω τις συλλογές τους, να παρει η ευχή πόσο δύσκολα τα βρίσκω! Αρχικά τα κοίταζα με πολύ μεγάλη δυσπιστία, τελικά έγινα από τις μεγαλύτερες φαν! Αγοράζω με άνεση το μισό σταντ χωρίς τύψεις , είναι τόοοσο καλές οι τιμές τους! Μέχρι στιγμής όσα δοκίμασα μου άρεσαν πολύ. Ίσως δεν τα λάτρεψα όλα, για τα λεφτά τους όμως είναι πάρα πολύ καλή αγορά. Νομίζω πως το αγαπημένο μου είναι το σετ για φρύδια. Χμμμ και τα βερνίκια.Και το τοπ κόατ. Και το eyeliner. Και εκείνη η μάσκαρα η μαύρη που μοιάζει με τη Dior. Καλύτερα να σταματήσω εδώ ε; χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήπως για αυτό δεν βρίσκουμε τίποτα εμείς?γιατί έχεις πάει εσύ και έχεις σηκώσει όλο το stand?

      Διαγραφή
  10. Εγώ είμαι μόνο στα μανό προς το παρών αλλά που θα μου πάει θα πάρω και τίποτα άλλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκεφτομαι να αγορασω μερικα πραγματακια απο την essence(για πρωτη φορα..)οποτε η αναρτηση σου μου φανηκε πολυ χρησιμη και σιγουρα θα τη λαβω υπ'οψιν μου!μια ερωτηση μονο!ξερω οτι μπορω να βρω στα hondos center αλλα σε ποιο καταστημα(περιοχη)υπαρχει μεγαλυτερη ποικιλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή