Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012

Σήμερα Dermaroll-άρουμε! Dermaroller Natural Line Moisturizer + Intensive Hyaluronic Moisturizer Mask

Γεια σας κορίτσια μου!
Όταν ακούτε τη λέξη "Dermaroller" ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό; Ναι, ναι, εκείνα τα δυο εργαλειάκια με τις ακίδες! Το Beauty mouse και το Cosmetic Dermaroller, οι σύμμαχοι μας στην καταπολέμηση των ατελειών σε πρόσωπο και σώμα. Οι μικρές τους ακιδούλες δημιουργούν προσωρινά μικροσκοπικά "κανάλια" στην κεράτινη στοιβάδα της επιδερμίδας και με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται δραματικά η απορρόφηση των καλλυντικών. Επίσης υπόσχονται μείωση των ρυτίδων, γραμμών και σημαδιών ακμής! Η πρώτη μου εντύπωση ήταν μάλλον αρνητική. Μου θύμισαν πολύ όργανα μεσαιωνικών βασανιστηρίων. Όσο όμως διάβαζα και έβλεπα βιντεάκια στο you tube, άρχισα να αλλάζω γνώμη και να τα βλέπω ως δυο χρήσιμα βοηθήματα. Πλέον κατέχουν ψηλή θέση στη wish list μου και σύντομα θα αποκτήσω τα δικά μου. 


Η οικογένεια Dermaroller όμως έχει και άλλα προϊόντα και οι άνθρωποι της είχαν την ευγένεια να μας στείλουν κάποια από αυτά για να τα δοκιμάσουμε. Τους ευχαριστούμε πολύ!


Dermaroller Moisturizer
Dermaroller Moisturizer - Natural Line

Η ενυδατική κρέμα της σειράς. Η βασική της χρήση είναι η βαθιά ενυδάτωση μετά τη χρήση του Cosmetic Dermaroller, στη σελίδα της εταιρείας όμως αναφέρει πως μπορεί όμως άφοβα να χρησιμοποιηθεί "σε δέρμα που είναι ταλαιπωρημένο και αφυδατωμένο, που δεν ανακουφίζεται με τα συνηθισμένα ενυδατικά και δε δείχνει ανοχή στα κοινά καλλυντικά"
Η σύσταση του είναι υποαλλεργική, δεν περιέχει petrochemicals και parabenes και όλα τα συστατικά είναι πιστοποιημένα οργανικά.  Το δοκίμασα για μια εβδομάδα και έχω να σημειώσω ένα δυο πραγματάκια. Είναι αρκετά λεπτόρευστο, κάτι που μου έκανε εντύπωση, μιας και περίμενα κάτι πολύ παχύ.  Παρόλα αυτά όμως έμεινα πολύ ικανοποιημένη από την ενυδάτωση που μου προσέφερε, ένιωσα πολύ απαλό και πραγματικά ενυδατωμένο το πρόσωπο μου. Απορροφήθηκε άμεσα και άφησε ένα ματ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα μου. Ούτε γυαλάδες, ούτε λιπαρότητα, ούτε τίποτα. Φυσικά αυτό με βοήθησε πολύ στο μακιγιάζ μου μετά. Το δοκίμασα και έπειτα από peeling, όπου και εκεί έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Η κοκκινίλα έφυγε πολύ γρήγορα από το πρόσωπο μου και δεν είχα τα ενοχλητικά "τραβήγματα" που έχω συνήθως.
 Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν η οσμή του. Εμένα μου θύμισε πολύ σαπούνι Μασσαλίας και δε με ενόχλησε. Η Άννα που το δοκίμασε δεν της άρεσε η μυρωδιά του. Αυτό βέβαια είναι κάτι το υποκειμενικό, ήθελα όμως να το σημειώσω. 

Έχει λεπτόρευστη υφή.

Θεωρώ πως δεν είναι μια απλή καθημερινή ενυδατική κρέμα. Δεν έχει δείκτη προστασίας UV, ούτε προσφέρει αντιγήρανση. Είναι κάτι πιο εξειδικευμένο, το αναφέρει άλλωστε και η εταιρεία . Πιστεύω πως για τη χρήση που προορίζεται, δηλαδή μετά από τη χρήση του Cosmetic Dermaroller ή για κάποια πολύ ιδιαίτερα δέρματα, είναι εξαιρετικό. Μπορείτε να τη βρείτε στο e shop της εταιρείας . Η αρχική τιμή του είναι στα 53 ευρώ τα 50 ml, αλλά τώρα θα το βρείτε με έκπτωση -26%, άρα στα 39 ευρώ.

Η μάσκα με το λατρεμένο μου υαλουρονικό

Dermaroller Mask - Intensive Hyaluronic Moisturizer

Το δεύτερο προϊόν που θα γνωρίσουμε είναι μια πολλά υποσχόμενη μάσκα προσώπου, μια μάσκα λίγο διαφορετική από τις άλλες. Είναι ένα απαλό φύλλο από μετάξι εμπλουτισμένο με υψηλής δράσης Micro-Collagen, υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε. Όσες με ξέρετε, έχετε ήδη καταλάβει πως και μόνο η ύπαρξη υαλουρονικού μου αρκεί για να λατρέψω κάτι! Φυσικά δεν περιεχει parabens, mineral oils και σιλικόνη.
Η συγκεκριμένη μάσκα προορίζεται για να δώσει λάμψη και πλούσια θρεπτική δράση σε κάθε κουρασμένη και ταλαιπωρημένη επιδερμίδα. Θεωρείται ιδανική μετά από κάθε θεραπεία προσώπου, π.χ. απολεπιστική, αντιγηραντική ή αναπλαστική, μιας και ενυδατώνει άμεσα και απαλλάσει από την αντιαισθητική κοκκινίλα. Σε συνδιασμό δε με το Cosmetic Dermaroller υπόσχεται ένα μικρό θαύμα στο πρόσωπο σας.
Για αυτή τη μάσκα θα μιλήσουμε σύντομα ξανά. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη. Σκοπεύω να τη δοκιμάσω έπειτα από ένα ενζυμικό peeling, προτού πάω διακοπές. Ναι, ναι θέλω να πιστεύω πως θα είμαι εκθαμβωτική στη Θάσο (άριστος προορισμός για οικογενειακές διακοπές!). Θα βγάλω φωτογραφίες και μαζί θα συγκρίνουμε το πριν και το μετά.
Εάν βέβαια είστε βιαστικές μπορείτε να τη βρείτε και στο e shop της εταιρείας.  Ένα πακέτο με 4+1 δώρο μάσκες έχει αρχική τιμή τα 60 ευρώ αλλά τώρα με την έκπτωση -18% κοστίζει 49 ευρώ

Εδώ θα ήθελα να σημειώσω πως οι τιμές είναι αρκετά τσουχτερές στην πρώτη ανάγνωση. Ας τους δώσουμε όμως μια ευκαιρία. Είναι όλα ιδιαίτερα προϊόντα, για δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις. Έχουν πιστοποίηση ότι τα συστατικά τους είναι οργανικά, είναι υποαλλεργικά και δεν περιέχουν parabens και πετροχημικά.


Αλήθεια, εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν Dermaroller;
Θα δοκιμάζατε το σύστημα με τις μικρο-ακίδες;

Σας φιλώ!     xxx

4 σχόλια :

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση, η μάσκα πολλά υποσχόμενη, περιμένω να μας πεις αποτελέσματα.Εγώ έχω το roller από άλλη εταιρεία(υπάρχουν roller με διαφορετικά μήκη ακίδων ανάλογα με την περιοχή χρήσης), αυτό που έχω καταλάβει είναι πως προκαλεί μικροτραυματισμό στο δέρμα με αποτέλεσμα να το αναγκάζει ουσιαστικά σε ανάπλαση (με τη χρήση του βλέπεις ένα μικροερεθισμό στο δέρμα - αυτά για το σώμα δεν έχω χρησιμοποιήσει στο πρόσωπο) και εκτός από αυτό με τη χρήση του εισχωρούν και πιο βαθιά τα συστατικά από τις κρέμες που μπορεί να χρησιμοποιείς. Μετά το καλοκαίρι θα το χρησιμοποιήσω πιο εντατικά για να βγάλω συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. polu kalo review:)
    bravo sou:)
    http://xouxounitsa.blogspot.com
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαζευα τις φωτογραφιες του πριν και μετα....πραγματικα μαγικο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν την ήξερα μέχρι σήμερα αυτήν την εταιρία.. Πολύ ενημερωτικό το ποστ σας κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή