Σάββατο, 28 Ιουλίου 2012

Αγαπάμε Bioten!


Γεια σας κορίτσια μου!
Πριν από κάποιες μέρες στην πόρτα μου ήρθε ένα όμορφο δεματάκι. Τι είχε μέσα; Καλούδια της Bioten!
Για τα προϊόντα της Bioten έχουμε μιλήσει και άλλες φορές. Οικονομικά καθημερινά προϊόντα που δεν υστερούν όμως σε ποιότητα. Δερματολογικά ελεγμένα είναι, parabens δεν έχουν, μεγάλη γκάμα έχουν, ενδιαφέροντα συστατικά και πολύ πολύ ωραίες μυρωδιές. Τι άλλο να θέλουμε ; Οι δε τιμές τους είναι τόσο δελεαστικές! Σχεδόν όλα τα προϊόντα της σειράς κοστίζουν κάτω από 10 ευρώ. Τα βρίσκουμε στα καταστήματα καλλυντικών αλλά και στα σούπερ μάρκετ. Συχνά τα βρίσκουμε σε πακέτα προσφορών, είτε με ειδική τιμή είτε με 1+1. Για κάτι απλό, καθημερινό και αναλώσιμο νομίζω είναι μια πολύ καλή λύση.
Ελάτε τώρα να σκαλίσουμε παρέα τα καλούδια.


Συσφικτικό γαλάκτωμα σώματος,
με έλαιο μανταρινιού και Lipofirm

Το πρώτο πρώτο που θα σχολιάσω είναι η μυρωδιά. Πω πω...μανταρινάκι μυρωδάτο, σου φτιάχνει το κέφι πραγματικά!
Υπόσχεται βελτίωση στην ελαστικότητα του δέρματος και ορατά  πιο σφιχτό δέρμα μετά από χρήση 7 ημερών.
Στην πράξη...χμμ μην περιμένετε θαύματα. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως το γαλάκτωμα δε μου άρεσε. Απορροφάται πολύ γρήγορα, μυρίζει πολύ ωραία και δεν έχει parabens. Με καθημερινή χρήση πράγματι θα δείτε βελτίωση στο δέρμα σας,μιας και η ενυδάτωση δίνει άλλη εικόνα στο σώμα. Μετά το ξύρισμα και μετά το μπάνιο θα σας ανακουφίσει αρκετά, αν νιώθετε "τραβήγματα". Απλά για σώμα μοντέλου μάλλον θα πρέπει να κάνουμε και άλλα πράγματα!



Κρέμα κατά των Δυσχρωμιών
με Licorice και γλυκόριζα - SPF 15

Η κρέμα αυτή είναι από την αντιγηραντική σειρά Skin Defence. Απευθύνεται σε ηλικίες από 35 έως 45 και είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Στο κουτάκι της γράφει πως "μειώνει τις χρωματικές κηλίδες, φωτίζει την επιδερμίδα".
Θα σας πω τη δική μου πικρή ιστορία. Μια ωραία άνοιξη , τότε στην Κιβωτό παρέα με το φίλο μου το Νώε, προτού ακόμη προλάβω να πάρω τα αντηλιακά της σεζόν, ο ήλιος αποφάσισε να μου χαρίσει ένα δωράκι. Ένας ωραιότατος καφέ λεκές εμφανίστηκε στη μύτη μου και έκτοτε μόλις λίγο με "δει" ο ήλιος τσουπ! νάτος πάλι ο λεκές!
Την κρέμα άρχισα τώρα να τη χρησιμοποιώ, θα σας πω τις εντυπώσεις μου μόλις τελειώσω το σωληνάριο. Την χρησιμοποιώ το πρωί (φυσικά βάζω και την αντηλιακή μου από πάνω γιατί τι να σου κάνει το SPF 15 ντάλα καλοκαίρι;), δε μου αφήνει γυαλάδες και δεν έχει parabens, κάτι πολύ σημαντικό για εμένα. Εγώ και η μύτη μου ελπίζουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα...


Μαντιλάκια καθαρισμού 
με νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε

Ναι, το ομολογώ...Βαριέμαι τρομερά τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ. Σιχαίνομαι τη διαδικασία "βάλε γαλάκτωμα, βγάλε με λοσιόν", γεμίζω μουτζούρες με τα σαπούνια καθαρισμού και καμιά φορά τσιγκουνεύομαι τα βαμβάκια που ξοδεύω με τα "νεράκια" ντεμακιγιάζ. Τώρα που τα βλέπω όλα γραμμένα εδώ καταλαβαίνω πως είμαι η χαρά της τεμπέλας...
Τούτα εδώ τα μαντιλάκια μου έχουν λύσει τα χέρια. Μυρίζουν πολύ ωραία (ένα θεματάκι το έχω με τις μυρωδιές), δε με τσούζουν, ούτε με γδέρνουν (είχα πάρει μια φορά κάτι απαράδεκτα μωρομάντιλά, σα γυαλόχαρτο τα ένιωθα). Τι δεν έχουν; Parabens. Αν είστε και εσείς λοιπόν στο ίδο μήκος κύματος με εμένα, τα μαντιλάκια αυτά κάνουν καλή και γρήγορη δουλίτσα. Συχνά κυκλοφορούν σε πακέτα προσφοράς με δώρο μια λοσιόν προσώπου.



Για το τέλος άφησα το περιεχόμενο του λευκού κουτιού. Τρία πολύ όμορφα και μοδάτα βραχιολάκια έκρυβε μέσα. Τι όμορφη κίνηση! Άκρως καλοκαιρινά, στο χρώμα του λευκού , του καφέ και του χακί. Πάνε με όλα στην κυριολεξία. Bioten, ευχαριστούμε πολύ!

Εσείς τι γνώμη έχετε για τα Bioten;
Έχετε δοκιμάσει κάποιο;

Σας φιλώ!!!    xxx

13 σχόλια :

  1. "Εγώ και η μύτη μου ελπίζουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα..." xaxa kalo!
    Ta mantilakia ki ego ta theorw polu xristika! variemaiiii ta alla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exw agorasi krema Bioten kai mou aresei polu pws murizoun kai einai k kala proionta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία τα βραχαιολάκια!!
    Όντως τα προιόντα της bioten μυρίζουν πολύ ωραία!
    xxx
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Εγώ και η μύτη μου ελπίζουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα..." χαχαχαχαχα!!! Έχω και εγώ τα ίδια προϊόντα και μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει τα μαντηλάκια! Καλά είναι, αποτελεσματικά και μυρίζουν όμορφα, αλλά μου καίνε τα μάτια αρκετά, οπότε τα χρησιμοποιώ παντού εκτός απ'τα μάτια! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eλπίζω εσύ και η μύτη σου να κουνήσετε μαντήλι στο λεκέ!!!!
    Έγραψες πάλι Kersen!!!!Δεν έχει και φοβερό άρωμα η κρεμούλα???
    Εμένα μου αρέσει πολύ!!!! Για τα μαντηλάκια πριν από λίγο γύρισα από HC και τα έχω πάρει!!! Είχαν τα δύο πακέτα 2,70€ και σήμερα είχε 3,80€ το ένα!!! Ούτε το ένα στην τιμή που είχαν τα δύο??? Μάλλον εμείς οι BB φταίμε για την αύξηση τιμής...!!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω θα γινω η κακια της παρεας και θα πω αυτο που λεω και στην Ελενη!και εγω τα αγαπαω τα μαντηλακια ντεμακιγιαζ και εχω και χρησιμοποιω.τι θα ηθελα ομως να προσεξετε!να τα χρησιμοποιειτε οταν ειστε σχεδον αβαφες.οταν εχετε εντονο μακιγιαζ εγω αυτο που κανω ειναι να βαλω ενα προιον 3σε1 και να το σκουπισω με τα μαντηλακια.δεν υπαρχει λογος να ταλαιπωρειτε τις βλεφαριδες σας!

    αυτα....

    υπογραφη
    η κακια της παρεας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, καλά έχω πει τόσες πολλές φορές ότι αγαπώ τα προϊόντα της bioten, που στο τέλος θα με βρίσουν! Όμως ειλικρινά έχω δοκιμάσει αρκετά, που μπορώ να έχω μια αντικειμενική άποψη γι' αυτά! Έχω γράψει εδώ και μέρες post, αλλά ακόμη δεν λέω να το ανεβάσω! Ελπίζω σύντομα! Πρόσφατα μία απ' τις αγορές μου ήταν μια απ' τις κρέμες ματιών της bioten και μου αρέσει πάρα πολύ! Όσο για τα μαντηλάκια, γενικά σας λέω ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ να μην τα χρησιμοποιείτε και για τον καθαρισμό των ματιών, ακόμα κι αν λέει πως κάνουν και για την περιοχή των ματιών! Πάντα για τα μάτια να χρησιμοποιούμε ξεχωριστό προϊόν, ιδανικό για τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς το παρών έχω χρησιμοποιήσει μόνο τα μαντηλάκια και το γαλάκτωμα. Μου φαίνονται αρκετά καλά και ταιριάζουν με την επιδερμίδα μου. :)

    *** κι εγώ κάνω αυτό που λέει η Άννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα μαντηλάκια είναι πολύ καλά!
    Το γαλάκτωμα το έχω χρησιμοποιήσει πολύ λίγο για να εκφέρω άποψη αλλά αν είναι όπως το λες αξίζει! =)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω χρησιμοποήσει κρέμα σώματος και δεν την αλλάζω!!υπέροχο και δροσερό άρωμα!!Τώρα θέλω να πάρω τη συσφικτική που προτείνεις γιατί έχω ακούσει καλά σχόλια και ανυπομονώ!!!
    Όσον αφορά τα μαντηλάκια είναι οτι πρέπει για ένα απλό καθαρισμό γιατί όταν τα έιχα χρησιμοποιήσει για ντεμακιγιάζ,δεν έκαναν και πολλά πράγματα!!
    (όσον αφορά την ερώτηση για το scrub,φυσικά και μπορείς να χρησιμοποίησεις αμυγδαλέλαιο αντί για λάδι καρύδας)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ σαν κλασσική τεμπέλα λατρεύω τα μαντιλάκια της Bioten.. :)
    Περιμένω αναλυτικό review!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. K egw Ebgala stin mutii m! Eleos autos o hlios!! Thelmopliksia eixa pathei k sumadakia sto proswpo! Egw latrepsa tin krema swmatos! Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ καλο μπλογκ μπραβο!
    να σε ρωτησω που γραφτηκες για να σου στελνουν αυτα τα προιοντα της bioten; εχω ρωτησει πολλες κοπελες αλλα δεν εχω παρει καποια απαντηση! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή