Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Rubens : Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια



Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα θα ασχοληθούμε με μια παλιά και πολυβραβευμένη ελληνική εταιρεία. Τη Rubens Avgers. Για τα Rubens σας έχω ξαναμιλήσει και σε παλαιότερη ανάρτηση, δεν είχα όμως την ευκαιρία να τα δοκιμάσω, να τα μυρίσω και να τα χρησιμοποιήσω. Πριν λίγο καιρό είχα την τύχη να κερδίσω σε ένα διαγωνισμό μια κρέμα "Τροφοτονωτική νυκτός" και η ευγενέστατη Χριστίνα Αυγερινού, έπειτα από την επικοινωνία μας, τελικά μου έστειλε ένα υπέροχο νεσεσέρ με ένα σωρό καλούδια μέσα. Μια όμορφη καρτούλα τα συνόδευε καθώς και κάποια ενημερωτικά έντυπα. Η Παρασκευή μου πήρε έναν αέρα ομορφιάς!

Ας τα δούμε ένα ένα:


Μια πλούσια κρέμα, για την τροφή και τόνωση του δέρματος τη νύχτα. Εμπλουτισμένη με βιταμίνες Α και Ε, υπόσχεται ελαστικό και βελούδινο δέρμα. Είναι ιδανική για ξηρές επιδερμίδες. Την πρώτη φορά που τη δοκίμασα μάλλον έβαλα μεγάλη ποσότητα γιατί γυάλιζα αρκετά, το επόμενο βράδυ όμως έβαλα λιγότερο και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο. 


Η κρέμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως σούπερ ενυδατική μάσκα. Μια φορά την εβδομάδα σε καθαρό πρόσωπο απλώνετε μια γενναία ποσότητα, αφήνετε 10 λεπτάκια και αφαιρείτε. Η κρέμα δεν περιέχει parabens και το άρωμα της είναι μη αλλεργιογόνο. Το άρωμα της, αχ αυτό το άρωμα! Ένα υπέροχα νοσταλγικό άρωμα που θυμίζει το μπουντουάρ της γιαγιάς. Έχει εκείνη τη χαρακτηριστική μυρωδιά της ταλκ, μυρωδιά μαμάς τη λέω εγώ. Η πρώτη μου εντύπωση είναι θετική, θα τη δοκιμάσω και θα σας γράψω πως μου φάνηκε και μετά από χρήση ενός μήνα. Εάν θέλετε να τη δοκιμάσετε, στο e shop της εταιρείας τρέχει μια προσφορά 1+1. Για λεπτομέρειες πατήστε εδώ .


Η ελληνική ΒΒ cream! Έχω ψάξει ουκ ολίγες ασιάτικες σελίδες προσπαθώντας να βγάλω μια άκρη και η απάντηση ήταν κάτω από τη μύτη μου. Ναι κορίτσια μου, υπάρχει ΚΑΙ ελληνική ΒΒ cream. H κρέμα πούδρα λοιπόν είναι μια ενυδατική κρέμα ημέρας, με αντηλιακό φίλτρο, χρώμα και συστατικά που βοηθούν τις επιδερμίδες με ακμή, πανάδες ή σημάδια


Τη χρησιμοποιούμε είτε σαν κρέμα είτε σαν μέικ απ με ελαφριά κάλυψη. Κυκλοφορεί σε τρεις αποχρώσεις, τη Blanche, τη Rachel και τη Naturel.  Δεν περιέχει parabens, βαζελίνη ή άλλες αλλεργιογόνες  ουσίες. Το άρωμα της είναι παρόμοιο με αυτό της πρώτης κρέμας, μάλλον τελικά είναι χαρακτηριστική της Rubens. Όπως έχετε καταλάβει έχω ενθουσιαστεί, θα τη χρησιμοποιήσω για λίγες μέρες και αυτή και σύντομα θα σας πω τις εντυπώσεις μου.


Κρέμα ημέρας Πικραμυγδάλου ( 6 ευρώ, ναι καλά διαβάσατε)
Μια 24ωρη κρέμα με φυσικά έλαια πικραμύγδαλου και αντηλιακό φίλτρο. Μη σας ξεγελά η χαμηλή της τιμή, είναι μια οικονομική αλλά καλή κρέμα. Όπως και οι παραπάνω κρέμες, θέλει 5 λεπτάκια για να απορροφηθεί. 


 Δε θα τη χαρακτήριζα ελαφριά, ίσως σε λιπαρά δέρματα να έρθει κάπως λιπαρή. Στο πρόσωπο μου πάντως στάθηκε αρκετά καλά (η επιδερμίδα μου είναι κανονική). Φυσικά ούτε αυτή περιέχει parabens, βαζελίνη ή άλλες αλλεργιογόνες  ουσίες. Στο e shop υπάρχει μια συμφέρουσα προσφορά που μπορείτε να δείτε εδώ. Αγοράζετε μια κρέμα ημέρας με πικραμύγδαλο και μια νύχτας με πικραμύγδαλο με 13,50 ευρώ και σας έρχονται στο σπίτι μέσα σε ένα λευκό νεσεσέρ μαζί με μια κρέμα πούδρα-μπεζ δώρο. 

                                                           Φτου και βγαίνω ( 23 ευρώ)
Το αντηλιακό από την παιδική σειρά της Rubens (με συστατικά πιστοποιημένα από τον ECOCERT). Κατάλληλο για βρεφάκια άνω των 6 μηνών αλλά και για όλη την οικογένεια. Προστατεύει από την UVA και την UVB ακτινοβολία, τη φωτογήρανση και την αφυδάτωση. Υπόσχεται ισχυρή αντιφλεγμονώδη, αναπλαστική και καταπραϋντική δράση. Μου έκανε εντύπωση που περιέχει ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, βιταμίνη C και βιταμίνες της ομάδας Β. Επίσης περιέχει Laminaria Ochroleuca (χμμ σαν αρρώστια ακούγεται αλλά τελικά είναι κάτι φύκια από τη Μεσόγειο) και πρωτεϊνες σιταριού.Δεν αφήνει ασπρίλες, απλώνεται εύκολα και η συσκευασία του είναι ένα πρακτικό ντισπένσερ. Το δοκιμάσαμε με τις μικρές μου στην παραλία και μας άρεσε πολύ. Δεν περιέχει συντηρητικά, τεχνητά αρώματα, σιλικόνες, mineral oils και parabens.

Η Rubens είναι μια ιστορία που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη στα τέλη του 1930 από τον χημικό Σπήλιο Αυγερινό και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Το 1945 παρασκεύασε το πρώτο ιστορικά ελληνικό κραγιόν και τα προϊόντα της βραβεύονταν για περισσότερο από μια δεκαετία (1965-1977) σε εκθέσεις. Σήμερα τα προϊόντα Rubens τα βρίσκουμε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.rubenscosmetics.com , σε επιλεγμένα Φαρμακεία, σε καταστήματα με οργανικά προιόντα και στα LAPIN MAGICLAND. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 210-9656102. 

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν Rubens;

Σας φιλώ!!!     xxx

18 σχόλια :

  1. Δεν τη γνώριζα την εταιρία!
    Φαίνεται να έχει πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είχα βρει όταν έψαχνα για την ανάρτηση με τα ελληνικά καλλυντικα αλλά δεν τα βρηκα εδώ στην Περαία που μένω. Έχει πράγματι πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και οι τιμές είναι πολύ καλές.

      Διαγραφή
    2. σε κατ/τα υπαρχουν οι κρεμες?

      Διαγραφή
  2. Τα δυο πρώτα είναι μεγάλος πειρασμός
    κι αυτή η μυρωδιά αααααααααχ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτη φορά ακούω γι αυτή την εταιρεία...
    Θα το τσεκάρω το site...
    Nα τα χαρείς τα προϊόντα!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη καλύτερα ρώτησε που μπορείς να τα βρεις στην περιοχή σου για να τα δεις και από κοντά. Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  4. αχ ναι μυριζουν τοσο μαμαδιστικα!περιμενω ενα update με τις εντυπωσεις σου μετα απο μερικες μερες χρησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είμαι και εγώ περίεργη να δω πως θα μου κάτσουν. Ειδικά η ΒΒ!!!

      Διαγραφή
  5. Ούτε κι εγώ την γνώριζα αυτή την εταιρία! Πώς μου ξέφυγε; Ομολογώ απ΄τον τρόπο που παρουσιάζεις τα προϊόντα με έκανες να ψάξω περισσότερα για την εταιρία. Έχω τεράστια περιέργεια για την ΒΒ και θα περιμένω σχετικό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο προσιτές οι τιμές τους και δεν έχουν parabens και τέτοια, είναι και ελληνικές οπότε νομίζω αξίζουν μια ευκαιρία.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Και εγώ δεν έχω ακούσει ξανά για τη συγκεκριμένη εταιρία αλλά τα προϊόντα της φαίνονται αρκετά ενδιαφέροντα!! Θα ήθελα και εγώ εντυπώσεις από τις κρέμεs!!
    Φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τις δοκιμάσω αυτή την εβδομάδα και εγώ και η Άννα και σύντομα θα σας πουμε εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  7. Kalimera! den tn gnwriza tin etaireia! tha tin tsekarw sigoura omws ! :)

    Min ksexaseis na pareis meros ston diagwnismo mou!

    Kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. tha ithela polu na dokimasw ta proionta aytis tis etairias!
    poly wraio to blog sou!
    perna ama theleis kai mia bolta apo to diko mou!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πω πω τελεια φαίνονται!!!!!!! θελω κ γω να την δοκιμάσω την εταιρια αυτη!!!!

    να τα χαρεις πολύ πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλω να δοκιμάσω αυτήν την bb cream!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή