Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012

naked2






Γεια σας κορίτσια μου!

Πριν από λίγες μέρες, είχα ανεβάσει μια φωτογραφία στην σελίδα μας στο fb και με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι σας άρεσε πολύ! Είναι ένα μακιγιάζ που έκανα με χρώματα απότην naked2 βάζοντας μια πινελιά από mac και από το αγαπημένο μου καφέ του Tom Ford.Την naked2 την είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό της Έλενας από το elenas finds και όπως βλέπεις Έλενα.....την αξιοποίησα στο έπακρο!
Η περίσταση ήταν η βάφτιση της μικρής Νεφέλης και εγώ επιμελήθηκα το μακιγιάζ της μανούλας!Η Νεφέλη ήταν πολύ ήρεμη και δεν έκλαψε καθόλου κατά την βάφτιση της! Προφανώς ένιωθε ότι όλα πάνε τέλεια και δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Ομολογώ ότι ήταν μια πολύ όμορφη βάφτιση και όλα ήταν οργανωμένα στην εντέλεια! Μπράβο σε όλους!Να ξαναευχηθώ να είναι καλοφώτιστη και καλότυχη!!!

Υ.Γ:Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το κινητό μου αλλά περιμένω και τα ντοκουμέντα από το φωτογράφο.

Επίσης να ευχηθώ σε όλες τις μανούλες να χαίρεστε τα αστεράκια σας,και όσες δεν έχουμε γίνει ακόμα να μας ευλογήσει ο Θεός και να αποκτήσουμε!

21 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ αλλα δεν ειμαι εγω!ειναι η μανουλας της μπεμπας που βαφτιστηκε!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο look και επαγγελματικό αποτέλεσμα!

    http://eleonority.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω eleonor.αισθητικος εχω τελειωσει και ασχολουμαι με το μακιγιαζ εδω και χρονια!

      Διαγραφή
  3. Eξαιρετικό είναι βρε κούκλα μπράβο σου!!! Πολύ χαίρομαι που τη χρησιμοποιείς!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο ελειπε Ελενα!οπως βλεπεις...επεσε σε καλα χερια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα, είναι να έχεις χέρι κούκλα μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για δες ποια μιλαει!
      παντως...τεινει να γινει η αγαπημενη μου παλετα.....

      Διαγραφή
  5. Μπραβο Αννα!φοβερο μακιγιαζ!
    τυχερη η μανουλα που σε εμπιστευθηκε.Να σας ζησει η νεοφωτιστη κουκλιτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστουμε πολυ Λενα για τις ευχες σου και για τα καλα σου λογια!

      Διαγραφή
  6. Μ' αρέσει πολύ...ωραίος συνδυασμός χρωμάτων, ωραία γωνία και πολύ καλό blending!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την εχω λατρεψει αυτην την παλετα....τα χρωματα μπερδευονται τοσο ομορφα και τοσο ευκολα!
      σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο!!! Και τόσο απλό!! Μπράβο Αννα και παλι μπράβο. Και πραγματικά χαίρομαι που το δώρο τητς Ελενας επιασε τόπο. Τις ευχές μου και για το ζουζουνάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι πανεμορφο!Τελειο!Ενταξει εχω κολλησει ποση ωρα και το παρατηρω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ,σε ευχαριστω πολυ Σια!εκτιμω πολυ την γνωμη σου!!!

      Διαγραφή
  9. Κάθομαι πόση ώρα και χαζεύω...Από την πρώτη ματιά φαίνεται πως είναι δουλειά επαγγελματία, έχει αυτό το "κάτι" που ξεχωρίζει, χωρίς όμως να είναι υπερβολικό ή ξενο στο πρόσωπο. Μπράβο κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή