Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

My new Pandora!



Αναρωτιέμαι....αν είμαι ρηχός άνθρωπος που χαίρομαι με υλικά αγαθά ή αν είμαι συναισθηματική και χαίρομαι να φοράω δώρα από τους αγαπημένους μου φίλους συνέχεια πάνω μου!Για τα Pandora σας είχα ξαναμιλήσει παλιά(όσοι θέλετε,μπορείτε να δείτε την σχετική ανάρτηση εδώ),πόσο πολύ τα αγαπούσα και πόση χαρά μου έδιναν!Από τότε συνέβησαν διάφορα άσχημα γεγονότα στην ζωή μου,ένα από αυτά ήταν ότι μπήκαν διαρρήκτες στο σπίτι μου και μου έκλεψαν διάφορα κοσμήματα άλλα μεγάλης οικονομικής αξίας,άλλα μηδαμινής.Αυτό που με είχε πειράξει πάρα πολύ και έχω ορκιστεί ότι αν τυχόν τα δω πουθενά φορεμένα θα ζητήσω βοήθεια από τον Θεό να μην της κόψω το χέρι,είναι τα αγαπημένα μου pandora.Εκτός ότι ήταν ακριβά από οικονομικής άποψης,ήταν ανεκτίμητα από συναισθηματικής άποψης!
Από τότε εκτός από τους εφιάλτες που έβλεπα,έβλεπα και τα βραχιόλια μου στον ύπνο μου.Σχεδόν αρρωστημένο θα πουν πολλοί.Αλλά αυτό που μου έλειπε ήταν ο συμβολισμός τους. Όπως είχε πει η συνbloggιτισσα μου Ελένη,συμβόλιζαν για εμένα μια πιο ήρεμη περίοδο με χαρά και ευτυχία!Τότε λοιπόν αποφάσισα ότι δεν θα το αφήσω να με πάρει από κάτω!Θα παρακαλάω τον Θεό για υγεία και σιγά σιγά θα τα ξανα-αποκτήσω!Μερικά κομμάτια δεν θα τα ξαναβρώ,μερικά δεν θα τα αγοράσω,αλλά θα ήθελα να φτάσω πάλι σε 2 όμορφα βραχιόλια γεμάτα όμορφες αναμνήσεις!Σε αυτό έχουν συμβάλλει ήδη η αγαπημένη μου φίλη Μαρίτα που ήταν και η πρώτη που μου χάρισε το πρώτο μου pandora πριν από 3-4 χρόνια και η Ελένη.Σας ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου γιατί μου χαρίσατε την ελπίδα ότι παρά τις δυσκολίες που περνάμε όλοι,με την αγάπη όλα θα τα καταφέρουμε!





Στις φωτογραφίες βλέπουμε αρκετές ξένες παρεμβάσεις.Όπως είχα πει ήδη,επειδή τα μουράνο δεν συμβολίζουν κάτι ιδιαίτερο για μένα,αποφάσισα να πάρω το ρίσκο και να τα παραγγείλω από e-bay.Είχα πάρει κάποια άλλα μπιχλιμπίδια από τον συγκεκριμένο πωλητή και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ.Ευτυχώς,δεν έχουν πάθει τίποτα και το μπλε τουλάχιστον το φοράω συνέχεια εδώ και αρκετό καιρό.Δεν θα τα συγκρίνω όμως από θέμα βάρους γιατί τα γνήσια pandora είναι μασίφ κοσμήματα ενώ αυτά είναι πανάλαφρα!Το ασήμι είναι πολύ λίγο....αλλά.....ντέφι να γίνει!Μας κατέστρεψε αυτή η οικονομική κρίση!


Κάπου εδώ να σας ενημερώσω ότι ενώ οι τιμές είχαν ανέβει από τότε που τα είχα ξεκινήσει εγώ(πριν από 3-4 χρόνια),με χαρά διαπίστωσα ότι κατέβασαν τις τιμές!Σε μερικά charms η τιμή είναι πιο χαμηλή ακόμα και τότε που λανσαρίστηκαν!Από την άλλη,τα χρυσά charms έχουν γίνει απλησίαστα!Συγκεκριμένα ένα χρυσό κρεμαστό με μια κορώνα στον πρώτο κατάλογο κόστιζε 163€ τώρα κοστίζει 279€!!!!



Η Ελένη λοιπόν μου πήρε ένα χελωνονιντζάκι!Τουλάχιστον η Ελένη αυτό έβλεπε και έτσι το χαρακτηρίζει!Φαίνεται ολοκάθαρα ότι είναι ένα όμορφο δελφινάκι!Παρόλα αυτά,επειδή είμαι λίγο Rachel από τα φιλαράκια στο θέμα δώρων,πήρα μια πεταλούδα αντί για το χελωνονιντζάκι!Η πεταλούδα έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό για εμένα και για αυτό και την έχω κάνει και tattoo!

Γενικώς....έχω να αναπληρώσω πολλά αγαπημένα charms.Τα charms που μου είχε πάρει ο καλός μου I <3 U και διάφορα άλλα αγαπησιάρικα,ΔΕΝ θα τα αγοράσω!Με την ελπίδα ότι θα γεμίσουν με γλυκές αναμνήσεις αυτά τα 2 βραχιόλια και ξορκίζοντας όλα τα κακά του κόσμου σας αφήνω δείχνοντας σας,και το λατρεμένο μου site όπου μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και να διαλέξετε τα δικά σας κοσμηματάκια.


.Εγώ τους πρότεινα να έχουν λίστες δώρου.Πως η Παρουσίαση έχει λίστα γάμου?Δηλαδή πρέπει να παντρευτώ για να κάνω κάπου λίστα?Ει,ψιτ...και εμείς οι ανύπαντρες έχουμε ψυχή(και ανάγκη για δώρα).Να έχω πχ μια λίστα στο όνομα μου και όταν κάποιος θέλει να μου κάνει κάποιο δώρο να πάει να βάζει όσα λεφτά αντέχει η τσέπη του!Απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα,αλλά εγώ το βρίσκω πολύ καλή ιδέα!

Πως σας φάνηκαν τα αγαπημένα μου pandora?

Πολλά φιλιά σε όλες



14 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφα βραχιόλια και όλα τα κοσμήματα τους φυσικά...αλλά οι τιμές απλησίαστες! Δεν αγοράζεις κάθε μέρα βέβαια τέτοια κοσμήματα, οπότε είναι επένδυση!Σου εύχομαι να αντικαταστήσεις όλα όσα έχασε και σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ πολυ Χριστινα!με υγεια και αγαπη ευχομαι ολα να γινουν!

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφα, προσωπικά μου αρέσουν με τα κρυσταλλάκια, δίνουν ένα πιο χαλαρό και χαρούμενο τόνο. Και σου εύχομαι ολόψυχα από δω και πέρα η ζωή σου και τα pandora σου να είναι γεμάτα όμορφες αναμνήσεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου! Εύχομαι να σου φέρουν μόνο χαρούμενες εμπειρίες τα καινούρια σου βραχιόλια!
    xxx
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks eleonor!μακαρι να πιασουν οι ευχες μας!

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου Άννα μου!! Τέλεια είναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ πολύ όμορφα και ελπίζω να τα γεμίσεις συμβολάκια χαράς και αγάπης. Μέχρι να σε γνωρίσω, τα Pandora μου φαίνονταν ακριβά, είμαι και λίγο ανυπόμονη και δεν την πολυαντέχω να περιμένω πότε θα γεμίσει το βραχιολάκι μου. Όταν όμως σε είδα πως μου εξηγούσες τα συμβολάκια σου και πότα πήρες το ένα και ποιος σου πήρε το άλλο, τότε κατάλαβα. Ναι, είναι μια όμορφη συλλογή στιγμών και προσώπων. Καλοφόρετα να είναι καλή μου <3

    Υ.Γ. ....επιμένω πως είναι χελωνονιτζάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχαχ,εισαι ΧΑΖΗ!που θα μου παει...θα σε καταστρεψω και εσενα!θα σου κολλησω το pandoraμικροβιο!

      Διαγραφή
  6. είναι πανέμορφα γλυκιά μου από καιρό σκεφτόμουν να αρχίσω ένα βραχιολάκι(βέβαια σκεφτόμουν για two toned αλλά τώρα αν το ξεκινήσω το βλέπω να πηγαίνει για ασήμι). Μπορώ να καταλάβω τη συναισθηματική αξία και ελπίζω να τα γεμίζεις όμορφε νέες αναμνήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μπλε που μου εκλεψαν ηταν ασημοχρυσο.αλλα δεν πειραζει....και εις αλλα με υγεια!να το ξεκινησεις και εσυ!

      Διαγραφή
  7. Με υγεία να τα γεμίσεις και τα δύο σου εύχομαι κοριτσάκι μου, και με ακόμη καλύτερες στιγμές από τα προηγούμενα! Πάρα πολύ καλή η ιδέα σου για λίστα δώρου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή