Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

Feet & go




Αναρωτιέμαι αν είμαι η μοναδική που κάθε καλοκαίρι με το που βγάζουμε τις όμορφες καλτσούλες μας γεμίζουν φουσκάλες τα πόδια της!Γενικώς...είμαι κρυοπόδαρη!Για να βγάλω δάχτυλο έξω πρέπει να σκάει ο τζίτζικας.Ξεκινάω δειλά δειλά με μπαλαρίνες και λεπτό καλτσάκι(ναι,ναι..εκείνο το υπερσεξουαλικό το οποίο μπορεί να είναι ως το γόνατο ή λίγο πάνω από τον αστράγαλο),μετά αφαιρώ το καλτσάκι και μένω σκέτη με την μπαλαρίνα.Και όσο καλοκαιριάζει καταλήγουμε στα σανδαλάκια.Κάπου εδώ να σας πω ότι προτιμώ η άλλη να φοράει κλειστό παπούτσι καλοκαιριάτικα παρά να έχει άσχημα,απεριποίητα πόδια-δάχτυλα και να τα βγάζει φάτσα φόρα με καμάρι!Πρόσφατα η αδερφή μου,μου έδειξε την αδερφή μιας celebrity που παντρευόταν και φορούσε ένα πέδιλο με φιάπα και τα δάχτυλα της προσπαθούσαν απεγνωσμένα να αγγίξουν το έδαφος!Της ήταν μικρό το πέδιλο?Έχει πολύ μακριά δάχτυλα?Δεν ξέρω να σας απαντήσω....Πάντως θεωρώ ότι όπως επιλέγουμε ρούχα ανάλογα με τον σωματότυπο μας,θα έπρεπε να ισχύει το ίδιο και για τα παπούτσια μας.Και εμένα μου αρέσουν οι σαγιονάρες αλλά έλα που το μικρό μου δαχτυλάκι είναι μαλωμένο με τα υπόλοιπα και δεν τους κάνει παρέα?Που είναι όλα τα δαχτυλάκια και πίνουν μοχίτο?Ε αυτό στην άλλη άκρη της μπάρας καπνίζοντας και βρίζοντας τον μπάρμαν που ακόμα να φέρει το ποτό του!
Είχα μια πελάτισσα η οποία είχε πεταχτά αυτιά και μου έλεγε ότι όταν ήταν να πάει σε κάποια κοινωνική εκδήλωση χρησιμοποιούσε κόλλα στιγμής για να φιξάρει τα αυτιά της.Μάλιστα μου πρότεινε να κάνω το ίδιο στο αντικοινωνικό δαχτυλάκι μου!Μια άλλη φίλη μου,μου πρότεινε να δοκιμάσω διάφανο λαστιχάκι σιλικόνης.Δεν έχω δοκιμάσει καμία πατέντα ακόμα και παραμένω στα συμμαζεμένα σανδαλάκια.
Anyway...ας πάμε στο θέμα μας!
Όταν βγάζω τις καλτσουλες μου λοιπόν,είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τραυματιστούν τα ποδαράκια μου!Βρε θα με χτυπήσει από πίσω η μπαλαρίνα?Βρε θα βγάλω φουσκάλες στα δάχτυλα?Φυσικά βγάζω φουσκάλες και ανάμεσα στα δάχτυλα στα σανδαλάκια-σαγιοναράκια!Και δεν μιλάω για καινούργια παπούτσια!Μιλάω για παπούτσια που τα έχω ξαναφορέσει άπειρες φορές αλλά όταν τα φοράω στην αρχή της σεζόν θα με χτυπήσουν αλύπητα!
Επειδή λοιπόν το έχω αποδεχτεί ως γεγονός ότι θα με χτυπήσουν έχω εφοδιαστεί τα εξής που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία.


Το hansaplast gel και το compeed stick είναι για την ίδια χρήση.Υποτίθεται το βάζεις από πριν για να μειώσεις την τριβή άρα και την πιθανότητα φουσκάλας.Στην βάφτιση που πήγα πρόσφατα πριν βάλω τα peep-toe μου,κοιτάζω τα πόδια μου,κοιτάζω τα παπούτσια μου προσπαθώντας να προβλέψω που θα δημιουργηθεί φουσκάλα!Δεν είχα πολύ χρόνο να αποφασίσω οπότε πήρα το τζελ και το έβαλα σαν κρέμα ποδιών!Το ομολογώ...δεν έβγαλα ούτε μια φουσκάλα!Αλλά σας προειδοποιώ:DON'T TRY THIS AT HOME!!!!Έβαλα τόση πολύ ποσότητα από τον φόβο μου να μην βγάλω φουσκάλες με αποτέλεσμα να γλυστράει το πόδι μου μέσα στο παπούτσι!Τραγικό θέαμα!Νομίζω ότι όποιος με είδε να περπατάω εκείνη την μέρα πρέπει να γέλασε με την ψυχή του!
Τα άλλα 2 προϊόντα είναι για μετά την ζημιά.Ένα σπρέυ που δημιουργεί έναν προστατευτικό επίδεσμο αδιάβροχο και διάφανο.Δεν χρησιμοποιείται σε βαθιά πληγή ούτε και σε εγκαύματα.Τα άλλα 2 αυτοκόλλητα είναι για τις φουσκάλες.Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τα αντίστοιχα από την compeed αλλά δεν τα είχα βρει και πήρα αυτά.Αυτά της compeed είναι όντως πολύ καλά,λες και απορροφούν τον πόνο και επουλώνουν την πληγή πιο γρήγορα!Αχρείαστα να είναι μωρέ.....αλλά...αλήθεια σας λέω....δεν υπάρχει καλοκαίρι που να μην βγάλω ούτε μια φουσκάλα!!!Είμαι ευαίσθητο πλασματάκι κι ας μη με πιστεύετε!

Σας δείχνω και μια φωτογραφία από το μανικιούρ-πεντικιούρ που είχα για την βάφτιση και ελπίζω να σας αρέσει!Είναι το rose among thorns(neon)-China glaze.





Until next time...πολλά πολλά φιλάκια!!!

23 σχόλια :

  1. τα ίδια παθαίνω και χειρότερα
    χειμώνα καλοκαίρι όλα τα παπούτσια με χτυπάνε
    με τα compeed μεγάλος έρωτας φροντίζω να έχω απόθεμα
    Δε το ήξερα το stick θα πάω να το ψάξω σίγουρα
    τέλεια νυχάκια κούκλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε συ,ειναι τραγικο!δεν θυμαμαι ουτε ενα καλοκαιρι χωρις φουσκαλες!αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι....οχι οτι τον χειμωνα την γλιτωνω!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα είσαι απίστευτη στις περιγραφές!!
    Εγώ βέβαια μια χαρά τα βλέπω τα δάχτυλά σου αλλά γενικά πρέπει να σου πω πως έχω αντίθετη άποψη. Και για τα δάχτυλα και για όλα!! Οκ να προσέχουμε να τι φοράμε για να μας ταιριάζει.. Αλλα πχ όπως και να ήταν τα δάχτυλά μου, σαγιονάρες θα φορούσα!! Έτσι με έκανε ο θεος, τι να κάνουμε;;;
    Πάντως έχω και εγώ θέμα με φουσκάλες κάποιες φορές οποτε θα τα ψαξω ολα αυτα...
    Φιλιά!!!

    Μαρία Κατσούγκρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι,δεν αντιλεγω!η ανεση μας πανω απο ολα!και ουτε θα μπουμε ολοι σε καλουπια!αλλα δεν θα πηγαινες σε εναν γαμο πχ με ενα παπουτσι που δεν θα κολακευε τα δαχτυλα σου νομιζω.....

      Διαγραφή
  3. τελιο χρωματακι στα νυχια!!! αληθεια που ειναι το δαχτυλακι το καημενο.... και εγω εχω θεμα με φουσκαλες... να σκεφτεις οτι στο μηνα του μελλιτος μας στη Κουβα ακουσα τον αντρουλη μου και δεν πηρα σαγιοναριτσες οποτε με αποτελεσμα λογω αεροπλανου και ζεστης τα ποδια μου να εχουν πρηστει και να εχουν γεμισει φουσκαλες ευτυχως ειχα προμηθευτει compeed και αγορασα και απο την Μαδριτη που διανυκερευσαμε πριν τη Κουβα και σωθηκα και εννοειται τις τελευταιες μερες που ημασταν σε πιο παραθεριστικο μερος φορουσα τις πλαστικες μου μεν σαγιοναρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχ,αγαπημενο compeed!εμενα ακομα και οι σαγιοναρες μου κανουν φουσκαλες!

      Διαγραφή
    2. ασε ειπα σημερα να φορεσω κατι peeptoe πλατφορμες και εκανα φουσκαλα στο πισω μερος του ποδιου, ενω ξερω οτι το παθαινω με τις συγκεκριμενες πριν 2 χρόνια που τις ειχα χρησιμοποιησει 1ο ραντεβου με τον τωρα αντρα μου και καναμε βολτα απο το Λευκο Πυργο μεχρι τον Ομιλο καποια στιγμη τα ποδια μου καναν και τα 2 φουσκαλες βεβαια εγω το επαιξα δυνατη.... αλλα ηταν ενα απο τα στοιχεια μου που τα θαυμασε (αντοχη στον πονο και δεν γκρινιαζα)

      Διαγραφή
    3. μωρε και εγω θα το παιξω δυνατη αλλα μολις φτασω σπιτι γκρινιαζω μεχρι αηδιας!

      Διαγραφή
  4. Katarxin na ksekiniso na sou pw ti wraio post , poli ksexoristo !! :)
    Egw prosopika tora pou perpatao arketa tin imera (5km) paratirisa oti evgala 1-2. Aplos prospatho na min poli zoriso auta ta simeia tora. Ama sas pw den pige kan to mualo mou oti iparxei kapio spray gia to 'meta'. Thanks gia ta tips ama ksereis tpt gia ta kounoupia (ksekarfoto lol) kane ena post na mirasteis ta tips sou gt den andexete auto to pragma to kalokairi !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε και σου φανηκε χρησιμο!για τα κουνουπια μπορεις να χρησιμοποιησεις ειτε εμενα ειτε τον μπαμπα μου ως οικολογικα αντικουνουπικα.αν ειμαστε εμεις στον χωρο,δεν κινδυνευει κανενας αλλος!

      Διαγραφή
  5. Χαχαχα! Τι διασκεδαστικό post! Καλέ μια χαρά είναι το δαχτυλάκι σου! Μην το συκοφαντείς άδικα!
    χχχ
    Eleonor

    http://eleonority.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα,το δαχτυλακι συμμορφωθηκε για την φωτογραφια και μονο!

      Διαγραφή
  6. εγω τι να πω που δεν βγαζω τις καλτσες μ ε; χαχα παντως καλα κανεις και νιωθεις ανετα και τα λες ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ερωτηση:γιατι δεν βγαζεις τις καλτσες σου?

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχαχα δεν αντέχω λιώνωωωω. Respect στο δαχτυλάκι μπεκρή χαχαχαχα
    Πέρα από την πλάκα τώρα, την έχω πατήσει και εγώ με ενυδατική στα πόδια και περπατούσα σα συγκαμένη με τα 12ποντα, αφού δεν έσπασα κανένα γοφό πάλι καλά λέω.
    Πολύ χρησιμη η ανάρτηση, εγώ μόνο τα compeed ήξερα, ευχαριστούμε πολύυυ

    υ.γ. στη φωτό βλέπω και καμαρώνω το pandora σου και πολύ χαίρομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε και γελασε καθε πικραμενος εκεινη την μερα!

      υγ:τα pandora μου τα καμαρωνω και εγω και οταν ξαναγεμισουν οπως παλια θα καμαρωνω ακομα πιο πολυ!

      Διαγραφή
  8. Η περιγραφή σου όλα τα λεφτά χαχαχαχαχαχα να'σαι καλά γέλασα με την ψυχή μου :)
    Με τα παππούτσια πάντωs έτσι είμαι και εγώ.Πάντα κοιτάω και αυτά ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια και πάντα θέλω να τα βλέπω σε περιποιημένα πόδια αλλιώs αρχίζω και φουντώνω απο τα νεύρα όταν τα βλέπω σε κάποιεs που δεν τα προσέχουν.
    Πολύ πολύ ωραίο post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενταξει...δεν με ενοχλει να δω σαγιοναρα στην παραλια!δεν ειμαι υπερβολικη.αλλα οταν βλεπω δαχτυλα να ξεφευγουν απο το παπουτσι αλλα η αλλη να το φοραει γιατι ειναι μοδα,τρελαινομαι!επισης με ενοχλει η απεριποιητη φτερνα και η αλλη να επιμενει να φοραει πεδιλο!βαλε ενα κλειστο παπουτσακι κυρια μου ή πανε για πεντικιουρ!!!

      Διαγραφή
  9. καλα δεν ειχα ιδεα για τα τζελ,μονο τα compeed και αυτα απο διαφημιση.δεν κανω φουσκαλες ευκολα.μονο αν ειναι κανενα καινουργιο κλειστο παπουτσι ή περπατησω περισσοτερο απο το συνηθισμενο.χρησιμα παντως τα οσα διαβασα και θα τα εχω υποψη μου.το χρωμα αυτο υπεροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παντως το μεγαλυτερο ποσοστο των γυναικων φοραμε λαθος νουμερο σανδαλια.το εχω παρατηρησει.ή η φτερνα θα ειναι εκτος ή τα δαχτυλα χυμα μπροστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι απο τις τυχερες λοιπον!εγω ακομα και τωρα εχω μια μινι φουσκαλιτσα στο μικρο δαχτυλακι μου!το παρακανα χθες στο περπατημα....

      Διαγραφή
  11. Έχω ένα ζευγάρι πλατφόρμες τις οποίες δεν φοράω γιατί βγάζω φουσκαλίτσες πάντα!! Θα δοκιμάσω αυτό με το gel μπας και τις χαρώ φέτος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσεχε και εσυ μην το παρακανεις με το τζελ και γλυστρας!

      Διαγραφή