Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012

Κουνούπια : Θα πάρω το αίμα μου πίσω!


Γεια σας κορίτσια!

Έχουμε μπει για τα καλά στους καλοκαιρινούς μας ρυθμούς, με το καρπουζάκι, τη ζεστούλα και τα κουνουπάκια. Δυστυχώς φέτος τα φτερωτά βασανάκια κάνουν πάρτι μιας και όταν ήταν οι προγραμματισμένοι ψεκασμοί οι ουρανοί είχαν ανοίξει για τα καλά και δεν έλεγε να σταματήσει η βροχή. Οι ψεκασμοί δεν έγιναν ποτέ και τα κουνούπια φέτος είναι από αυτά που τα χτυπάς και ρεύονται. Ήρθε η ώρα να πάρουμε τα μέτρα μας...
Glitter me up αυτή η ανάρτηση είναι για εσένα που μας τη ζήτησες!

Στο θέμα των κουνουπιών έχω πάρει πλέον master. Έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα. Για το φετινό καλοκαίρι θα σας προτείνω λύσεις βασισμένες σε φυτικά εκχυλίσματα. Εδώ και αρκετά χρόνια αποφεύγω τα αντικουνουπικά των σούπερ μάρκετ. Ναι, κάνουν δουλίτσα αλλά ποτέ δεν ξέρεις αν θα καταλήξεις με μια χαριτωμένη ουρίτσα... Όλα όσα σας προτείνω είναι κατάλληλα και για παιδιά (για βρεφάκια κάτω του έτους καλύτερα βέβαια να ρωτήσετε τον παιδίατρο σας).

                                                   Crilen

Το λατρεμένο, το ένα και μοναδικό. Είναι ένα εντομοαπωθητικό γαλάκτωμα της ελληνικής εταιρείας Frezyderm με αξιόπιστη δράση. Το χρησιμοποιώ πάνω από δέκα χρόνια και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Τα ενεργά του συστατικά είναι η γνωστή σε όλους σιτρονέλλα, η λεβάντα και η γερανιόλη. Ακόμη περιέχει αλλαντοϊνη (οκ, αυτό δεν έχω ιδέα τι είναι) και βιταμίνη Ε. Το καλύτερο; Περιέχει και υαλουρονικό οξύ, επομένως εκτός από εντομοαπωθητική δράση μας χαρίζει ενυδάτωση, ενισχύεται η ελαστικότητα του δέρματος και επουλώνονται τα τσιμπήματα. Δεν έχει parabens. Κυκλοφορεί σε σωληνάρια των 50ml kai 125ml τα οποία κοστίζουν περίπου 12 και 16 ευρώ αντίστοιχα. Τσούζει λιγάκι η τιμή αλλά αξίζει και την τελευταία δεκαρίτσα. Στα φαρμακεία on line μπορείτε να τα βρείτε σε χαμηλότερες τιμές.





 



M Free Tomato

Άλλο ένα ελληνικό προϊόν, αυτή τη φορά από τη Benefit Hellas. Μια φυτική λοσιόν, βασισμένη στην άγρια ντομάτα και εμπλουτισμένη με βασιλικό, ευκάλυπτο, γεράνι και κανέλα. Στη δική μου μύτη δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα το άρωμα κάποιου από όλα αυτά και γενικά η οσμή του είναι καλή. Δεν περιέχει parabens αλλά ούτε και σιτρονέλα, για όσους δεν την αρέσουν. Κοστίζει περίπου 7 ευρώ τα 80 ml. Από την ίδια εταιρεία κυκλοφορεί και άλλη μια λοσιόν, χωρίς τη ντομάτα αυτή τη φορά καθώς επίσης και εντομοαπωθητικό σε συσκευασία roll on. Δοκιμάστηκε και πέρασε τα τεστ.








Fleriana

 Η Power Health προτείνει το συγκεκριμένο σπρέι ως λύση στα κουνούπια. 100% φυσικό από εκχυλίσματα λουλουδιών, βιοδιασπώμενο και χωρίς ερεθισμούς, δεν περιέχει parabens και σιτρονέλα. Φέτος θα το δοκιμάσω για πρώτη φορά, μέχρι στιγμής μόνο για την οσμή του μπορώ να σας πω ότι είναι ευχάριστη. Κοστίζει περίπου 7 ευρώ και αυτό τα 100ml.

Propoline

 H Apivita έχει αυτή τη φυτική λοσιόν που προστατεύει από τα τσιμπήματα εντόμων χάρη στα αιθέρια έλαια από σιτρονέλα, γαρύφαλλο, ευκάλυπτο, βασιλικό, γεράνι και στα φυσικά έλαια andiroba και neem. Ενυδατώνει και αφήνει απαλή την επιδερμίδα χάρη στην αλλαντοίνη (μήπως πρέπει να ψάξω να δω τι είναι αυτό τελικά;), την προβιταμίνη Β-5 και τη γλυκερίνη. προσωπικά δεν έτυχε να τη δοκιμάσω αλλά και μόνο το όνομα Apivita αρκεί για να με πείσει. Κοστίζει περίπου 10 ευρώ τα 100ml.








Μύρτιλο και Σιτρονέλα

Από τη λίστα μας δε θα μπορούσε να λείπει και η πρόταση του Κορρέ. Ένα σπρέι με μύρτιλο και σιτρονέλα, έλαια Andiroba και εκχύλισμα του δέντρου Neem . Χωρίς parabens και αυτό (όπως και όλα τα παραπάνω άλλωστε), κοστίζει περίπου 8 ευρώ τα 125ml. Δεν το έχω δοκιμάσει ούτε και αυτό, το έχω όμως βάλει στο μάτι. Αν το έχετε δοκιμάσει θα ήθελα να μου πείτε τις εντυπώσεις σας.







Αυτά είναι τα προϊόντα που σας προτείνω για να προλάβετε το κακό και να μην σας πλησιάσουν τα κουνούπια. Σε περίπτωση όμως που τελικά τα φτερωτά βασανάκια βρούνε τον στόχο τους η λύση η δοκιμασμένη είναι μία :

Fenistil 

Υπάρχουν πάρα πολλά σκευάσματα στο εμπόριο. Θυμάμαι μικρούλα όταν πήγαινα κατασκήνωση μύριζα ολόκληρη αμμωνία από τα πολλά τσιμπήματα. Το Fenistil είναι αντικνησμώδες αλλά και αντιισταμινικό, οπότε με έχει σώσει πολλές φορές και από τις αλλεργίες μου αλλά και από άλλες καλοκαιρινές μικροενοχλήσεις. Κοστίζει περίπου 5 ευρώ τα 30 ml και πιστέψτε με έχω ένα σωληνάριο σε κάθε τσάντα μου.


Θα κλείσω τη σημερινή ανάρτηση με ένα απόσπασμα από το αγαπημένο καλοκαιρινό παραμύθι της κόρης μου, το " Η Μυρτώ και το κουνουπάκι " του αγαπημένου μας Ευγένιου Τριβιζά.

Καλό μου κοριτσάκι,
κάνε λίγο πέρα
την κουνου-κουνου-πιέρα

Κάνε λίγο πέρα
την κουνου-κουνου-πιέρα
για να σου κάνω
με τα φτεράκια μου αέρα.


Σας φιλώ!!!     xxx

20 σχόλια :

  1. Αχ Ελενη μου ποσο αγαπω το crilen της frezyderm! Εσυ μου το συστησες και δεν το αποχωριζομαι ποτε. Το καλοκαιρι μπορει να ξεχασω τα κλειδια μου αλλα το crilen και το fenistil ειναι παντα στην τσαντα μου. Μονο ετσι παω θερινο σινεμαδακι. Με τα οπλα μου!!! Oσο για το αντικουνουπικο του κορρε θελω να το δοκιμασω γιατι το αντιηλιακο το παιδικο του ηταν τελειο και ο,τι πηρα απο κορρε ειναι τελειο οποτε φανταζομαι κ αυτο θα ειναι εξαιρετικο! Μima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μόλις το δοκιμάσεις να μας πεις τη γνώμη σου! Φιλάκια πολλάααα

      Διαγραφή
  2. Το fleriana ειναι πολυ καλο.το πηρα περυσι το εχω και φετος γιατι δεν την αντεχω τη μυρωδια της σιτρονελας με τπτ.αλλα και η ντοματα μου εκανε κλικ.θα το τσεκαρω για μας.Παντως φετος πολυ κουνουπι και οχι μονο αυτο αλλα γινονται τυμπανο τα παιδια απο το πρηξιμο.απιστευτη κατασταση.:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Fleriana το δοκίμασα χθες και πέρασε όοοολα τα τεστ μου

      Διαγραφή
  3. Τέλειο πόστ! Φέτος έπρεπε να πάρω αντισταμινικά εξαιτίας των κουνουπιών! Αυτό της Apivita θέλω να δοκιμάσω. Και πάλι μπράβο για το άρθρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος είναι πολύ έντονο το πρόβλημα πραγματικά. έχω την αίσθηση πως στα φαρμακεία υπάρχει και ένα σκεύασμα για τα τσιμπήματα με μια μικρή δόση αντιβίωσης ή μάλλον κάτι παραπλήσιο, δε θυμάμαι πολύ καλά, θα το ψάξω και θα σας πω

      Διαγραφή
  4. Εγω πέρυσι πήρα το fleriana και είμαι ευχαριστημένη. Θα δοκιμάσω και το crilen, μήπως είναι ακόμα καλύτερο.
    Είμαι υπερευαίσθητη στα κουνούπια, αν σκεφτείς οτι μόνο προχτες με τσιμπήσανε μέσα σε 20 λεπτά 12 φορές (στους ώμους, γιατί φορούσα στράπλες ολόσωμη φόρμα).

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το crilen μόνο τα καλύτερα έχω να πω, λίγο ακριβότερο αλλά το αξίζει

      Διαγραφή
  5. Του Κορρέ το έχω δοκιμάσει και κάνει όντως καλή δουλειά. Μυρίζει και ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ανάρτηση!! Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω το Crilen...αλλά πιο πολύ μου άρεσε το απόσπασμα στο τέλος! Τι γλυκό και τρυφερό!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ! ο Τριβιζάς είναι από τους αγαπημένους μου παραμυθάδες, πάντα βρίσκω κάτι να ταιριάζει, είναι ανεξάντλητος

      Διαγραφή
  7. Αν σου πω ότι ενώ από συστατικά θεωρώ πως είναι το καλύτερο εμένα δε μου κάνει ΤΙΠΟΤΑ? To m-free χωρίς ντομάτα το έχω δοκιμάσει από τη θεία μου αρκετά συμπαθές και έχω και το roll-on (με αμμωνία) για μετά το τσίμπημα. Τα προηγούμενα 2-3 χρόνια χρησιμοποιούσα αυτό του Κορρέ και φέτος αυτό της Apivita. Όλα μου μυρίζουν αντικουνουπίλα και λίγο μου την δίνουν :P
    Η αλλαντοϊνη έχει αναπλαστικές ιδιότητες και γενικά είναι συστατικό που ξεχωρίζει πιστεύω. To ξέρω το παραμυθάκι πολύ γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To Crilen της Frezyderm είναι όντως πολύ καλό και αποτελεσματικό. Είμαι νηπιαγωγός και το χρησιμοποιώ σε ορισμένα "γλυκοάιματα" παιδάκια μου και όντως βοηθάει πολύ. Επίσης το ότι δεν περιέχει parabens και χρωστικές το κάνει κατάλληλο για παιδιά.
    Στο σπίτι ευτυχώς γλιτώσαμε αφού ψεκάσαμε όλο τον κήπο και τα μπαλκόνια με ένα φυτικό αντικουνουπικό και εντομοαπωθητικό. Δεν ξέρω λεπτομέρεις για αυτό αλλά αν θέλετε μπορώ να ρωτήσω.
    Αυτά!
    xxxx
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. επειδη κι εγω ειμαι το ευκολο θυμα των κουνουπιων(περσι μετα απο εξοδο στην "καθαροτατη" παραλια μας γυρισα σπιτι με καμια 30αρια τσιμπηματα και οοολα πρησμενα) εχω δοκιμασει και του κορρε και της Apivita αλλα και διαφορα αλλα που δεν ερχονται τωρα τα ονοματα αλλα διαφορα ειδα μονο με το crilen που το χρησιμοποιω απο πολυ μικρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Loipon na ksekiniso na sas pw ena megalo euxaristo gia to grigoro kai oreo post. :)

    Piga simera sto farmakeio to prwh kai eipa tin kopela pia einai kala mou edeikse kai to Fleriana kai mou eipe oti einai poli kalo giati exei tin kaliteri mirodia apo ola kai tis Apivitas pou sto telos pira.

    Tou korres to spray to eixa persi ekane douleia ala edaksi den tha to ksana eperna !!

    Auto to gel tha kanoniso na to paro kai egw !! Thanks for the help filakia xo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. XαΧα"τα χτυπάς και ρεύονται"κλαίω!!!!Fenistil κλασσικά και αιθέριο έλαιο βασιλικού αυτά τα όπλα χρησιμοποιώ....Πολύ ωραίο post και χρήσιμο!!! ;o)))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με τα κουνουπάκια έχω μεγάλο θέμα.. Ευτυχώς μέσα στη πόλη δεν έχει πολλά!! Θα κοιτάξω πάντως τις προτάσεις σας κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φετος πητα της φλεριανα αλλα σε ρολον δεν μπορω να πω οτι λατρεψα την μυρωδια του αλλα το καλο ειναι οτι δεν χρειαζεται να το αλείψεις με το χέρι.... Φέτος δεν ψεκάσανε γι αυτό εχει τόσο κουνούπι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παιδιά ψάξτε καλά για τις άδειες. Αυτά τα προίοντα θα έπρεπε να έιναι αδειοδοτημένα απο τον ΕΟΦ ή κάτι τέτοιο και απο όλα μου φαίνεται ότι μόνο το Fleriana έιναι νόμιμο.
    Άσε που είναι και το καλύτερο μακράν. Μας έχουν φάει τα κουνούπια πάντως φέτος. Συγχαρητήρια πολυ ωραίο review. Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ' ευχαριστούμε γι' αυτήν τη σωτήρια ανάρτηση! :)
    Ανήκω & εγώ στους γλυκοαίματους ανθρώπους-"δεν-χρειάζονται-οι-γύρω-σου-αντικουνουπικό"!Κάθε καλοκαίρι υποφέρω & λίγα λέω..!
    Θα σε ευγνωμονώ αιώνια Ελένη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή