Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

Εγώ ψηφίζω ....Avon. Viva Avon!



Γεια σας κορίτσια μου!

Στον πυρετό των εκλογών είμαστε όλοι αυτό τον καιρό. Δε θα αναλύσω εδώ τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, θα σημειώσω μονάχα την πολύ μεγάλη μου απογοήτευση. Λένε πως ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Κάποιος έβαλε εδώ το χεράκι του τότε γιατί και ο πρώτος χρόνος και πολλοί ακόμη πέρασαν και τίποτε δεν άλλαξε.
Όσο λοιπόν ο ψεύτης, ο κλέφτης και ο ανίκανος μαλώνουν ποιος θα πρωτοκάτσει στην καρέκλα εγώ θα πάω μια βόλτα και θα ψηφίσω...Avon! Σταθερή στην ποιότητα της και συνεπής στις υποσχέσεις της , απλά πράγματα!

Η Avon είχε την καλοσύνη να μας στείλει το νέο της άρωμα "Viva by Fergie", μαζί και τον κατάλογο της καμπάνιας 15. Η Avon λανσάρει το άρωμα ως "ένα δροσερό και αιφνιδιαστικό άρωμα που βγάζει το δυναμισμό στη γυναίκα. Για τη δυναμική και αισθησιακή γυναίκα που θέλει να ζήσει με τους δικούς της κανόνες".
Στη δική μου μύτη το άρωμα είναι ευχάριστα λουλουδάτο , με νότες λεβάντας (που δε θυμίζουν ευτυχώς σαπούνι χεριών), ιδανικό για καλοκαίρι νομίζω. Αρκετά αισθησιακό, όχι όμως πολύ βαρύ. Μπορεί άνετα να φορεθεί όλες τις ώρες . Προσωπικά μου έκανε εντύπωση που άρεσε και στη μαμά μου και στον άντρα μου, πράγμα σπάνιο για άρωμα μιας και τα γούστα τους συνήθως δεν συγκλίνουν. Μου αρέσουν τα αρώματα της Avon, "κρατάνε" πολύ πάνω μου. Το χειμώνα είχα αγοράσει το Little Red Dress και είχα μείνει εξίσου ικανοποιημένη. Η αρχική τιμή για τα 50ml είναι στα 28,50 ευρώ όμως στην καμπάνια 15 υπάρχει μια έκπτωση -25% , άρα η τιμή του είναι στα 21,40 ευρώ.

Όσες νιώθετε τυχερές μπορείτε να γραφτείτε στο www.VivaAVON.com και να προκαλέσετε την τύχη σας! Μέχρι τις 4 Ιουλίου μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας προφίλ, που θα καθορίζει τους δικούς σας κανόνες ζωής. Κάθε μέρα, 3 προφίλ που κερδίζουν θα δημιουργούνται τυχαία. Αν το προφίλ σας έχει τις περισσότερες ομοιότητες με το το επιλεγμένο, θα κερδίσετε ένα καινούργιο μπουκάλι του νέου αρώματος 

Ξεφυλλίζοντας τον κατάλογο 15 ( μπορείτε να τον δείτε και εδώ ) , είδα αρκετές ενδιαφέρουσες προσφορές. Υπάρχουν σημαντικές εκπτώσεις σε πολλά καλλυντικά καθώς επίσης και προσφορές 1+1. Προσωπικά ξεχώρισα μερικά καλούδια :

* Σύμπλοκο Ανόρθωσης 7S, 30 ευρώ (αρχική τιμή 60 ευρώ). Μια λοσιόν ανόρθωσης προσώπου που υπόσχεται ορατά αποτελέσματα στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα (αυτό πρέπει να το δοκιμάσω έστω και σε δείγμα, θα σκάσω!). Μπορείτε να το δείτε εδώ στη σελίδα 28-29.
* Όλα τα αντηλιακά είναι σε προσφορά. Αγοράζεις ένα και το δεύτερο είναι στη συμβολική τιμή των 5/7/9 ευρώ. Μπορείτε να το δείτε εδώ στις σελίδες 40-47.
* Οι αγαπημένες μου μπίλιες -πέρλες ρουζ- είναι σε έκπτωση με τελική τιμή τα 9 ευρώ. Δείτε τις εδώ στη σελίδα 70.
* Η προσφορά που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι αυτή της σελίδας 92-93. Αγοράζοντας μια σκιά ματιών σε στικ με 11,50 ευρώ παίρνετε δώρο άλλη μια της αρεσκίας σας καθώς επίσης και ένα eye liner!!!

Ψήφος εμπιστοσύνης λοιπόν στην Avon για τις δελεαστικές της προσφορές και τα ωραία της προϊόντα. Εγώ αποφάσισα. Εσείς;

Καλή ψήφο!
Σας φιλώ!       xxx

8 σχόλια :

  1. Αvon έχω δοκιμάσει προϊόντα σώματος μάσκες προσώπου αλλά άρωμα ποτέ ούτε σε δείγμα...
    Ενδιαφέρον ακούγεται...
    Kαλημερούδια και καλή ψήφο!!!ΧΧΧ
    P.S πολλά ευχαριστώ για το σχόλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για τις ωραίες αναρτήσεις!Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  2. Την avon τώρα την ανακαλύπτω σιγά σιγά. Συνήθως τα edt δε μου κρατάνε οπότε αυτό θα το δοκίμαζα ευχαρίστως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η αληθεια ειναι οτι και εμενα μου κρατανει τα αρωματα τους!μου πηγαινε τρελα το rare gold!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ ψηφίζω Avon! Και φυσικά ψηφίζω και Viva by Fergie!
    Αγαπάω τα αρώματα & σιγά που δεν θα είχα δοκιμάσει και το συγκεκριμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψωνίζω και εγώ χρόνια από την avon και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Πιστεύω ότι η πλειοψηφία των προιόντων της έχει πολύ καλή ποιότητα.

    http://eleonority.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο την Αvon εχω παρει μονο κραγιον,μασκεs σωματοs και body spray.Γενικα ειναι υπεροχη εταιρεια αν και σε αρωματα δεν εχω δοκιμασει κανενα.....
    Απο την αλλη τεινω πιο πολυ στην Οriflame.Μου αρεσουν πιο πολυ οι μυρωδιεs τηs.... :) Για το συγκεκριμενο αρωμα τωρα δεν ξερω αλλα εμενα δεν μου αρεσε :( Το βρηκα πολυ περιεργο για το δερμα μου,λιγακι ελαφρυ και εμενα μου καθονται μονο τα πολυ βαρια αρωματα(εχω κουλο δερμα το ξερω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και μενα μου αρέσει παρα πολυ αυτο το άρωμα! νομίζω θα το χαρώ πολύ οπως κ συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή