Τρίτη, 22 Μαΐου 2012

NOTD-Rock


Γεια σας και πάλι!Σήμερα ήθελα να σας δείξω τα νυχάκια μου!Οκ,δεν έκανα κάτι συγκλονιστικό αλλά εμένα πολύ μου άρεσαν!
Έχω βάλει ένα αυτοκόλλητο blixz με νεκροκεφαλές το οποίο μου κάνει πολύ ροκ!Τα υπόλοιπα νύχια τα έχω βάψει εναλλάξ με μαύρο elf και ένα βερνικάκι απο H&M.
Κανονικά,θα έπρεπε να ζεστάνω με πιστολάκι λίγο το αυτοκόλλητο για να μαλακώσει αλλά όπως σας έχω πει είμαι τεμπέλα και βαριέμαι.
Σας δείχνω ένα βιντεάκι για την τοποθέτηση,πιστεύω ότι είναι αρκετά απλό και μπορείτε να το κάνετε και μόνες σας στο σπίτι.


Όταν τα πρωτοπήρα απο τον ενθουσιασμό μου,είχα σετάρει χέρια  πόδια.Ίσως κάποιες να το βρουν υπερβολικό και να θέλουν μόνο μια μικρή τσαχπινιά.Μπορείτε να κάνετε μόνο ένα ή δύο νύχια στο μανικιούρ σας.Στα πόδια κρατάνε πάααααααααρα πολύ καιρό!Τα έβγαλα γιατί είχαν μακρύνει τα νύχια μου και φαινόταν πια άσχημα.Στα χέρια εμένα δεν μου κρατάνε.Εκτός από τις δουλειές του σπιτιού για τις οποίες είμαι εγώ υπεύθυνη,λόγω του πολυαγαπημένου μου Τσέστερ πλένω πολύ τακτικά τα χέρια μου.Θα μου κρατήσουν 5 με 10 μέρες στην καλύτερη περίπτωση.



Πως σας φάνηκαν??Είστε αρκετά τολμηρές ώστε να βάλετε blixz σε όλα τα νύχια ή προτιμάτε την πιο διακριτική εκδοχή???

25 σχόλια :

  1. Αααα το μανικιούρ της τελευταίας φωτογραφίας είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οποτε να υποθεσω οτι εσυ εισαι απο τις τολμηρες!!!

      Διαγραφή
  2. εγώ τις βάζω τις νεκροκεφαλές και σε ένα νύχι και στα 10 όπου θες δεν έχω πρόβλημα! Πολύ ωραια κούκλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ!αν ειχαμε και εκεινο το βραχιολι που σου εδειξα,ε??

      Διαγραφή
  3. Και εγω θα ψηφίσω σε όλα τα νύχια!!
    Υπερβολικό αλλά ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ποδι ομολογω οτι ειναι εντυπωσιακο!δεν ξερω αν θα τα ξαναεκανα ολα στα χερια.εχω αρκετα σχεδια στο συρταρι που με περιμενουν υπομονετικα......

      Διαγραφή
  4. Μέσα στο μυαλό μου είσαι !!! Δεν έχει λίγες μέρες που παρήγγειλα αυτές τις νεκροκεφαλές, χι χι .
    Αρχικά σκεφτόμουν πως μάλλον είναι υπερβολικό να κάνεις έτσι όλα τα νύχια και βλέποντας την πρώτη φωτο μου άρεσε πολύ. Είναι όμως τόσο εντυπωσιακή η δεύτερη που το παίρνω πίσω. Σε όλα τα νυχάκια δαγκωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωστε ετσι ε?νεκροκεφαλες και εσυ?εμ...και μετα αναρωτιομαστε γιατι οι μικρες εχουν κουκλες dracuLora στο σπιτι?

      χιχιιχιχιχι

      Διαγραφή
  5. Αχ τέλεια!Αν και δεν μου πολυαρέσουν οι νεκροκεφαλές, ψηφίζω κι εγώ σε όλα τα νυχάκια!Πολύ εντυπωσιακό, αν και η απλή εκδοχή μου αρέσει εξίσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο μακρια φαινεται σαν πτι-καρω!χιιχιχιχιχ

      Διαγραφή
  6. Κι εμενα θα μου αρεσε σε ολα τα νυχια. ΖΗΤΩ Η ΥΠΕΡΒΟΛΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τετοια να λετε και μετα θα με βλεπετε να βγαινω σαν την Lady Gaga!

      Διαγραφή
  7. Eμένα πάλι όπως το δείχνεις στην πρώτη φωτο!!!
    Less is more!!! XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι στα ποδια θα τα εκανα παλι ολα.στα χερια μαλλον την πιο διακριτικη εκδοχη!

      αλλα και παλι...δεν παιρνω ορκο για τιποτα!

      Διαγραφή
  8. Είναι πραγματικά πάρα πολύ όμορφο αλλά...όπως είπε και στο video θέλει υπομονή!!!

    http://studyaboutfashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι ευκολο και δεν χρειαζεται να περιμενεις για να στεγνωσει το βερνικι!και υπαρχουν καποια πολυ εντυπωσιακα σχεδια στα blixz που δεν μπορεις να τα κανεις με βερνικια!

      Διαγραφή
  9. teleia ta nyxakiaaa!!!
    tha ithela polu na ta dokimasw:)

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε!!!να τα δοκιμασεις βεβαια!!

      Διαγραφή
  10. πολυ ομορφα ειναι!! και εμενα μου αρεσαν παρα πολυ σε ολα τα νυχια, ειναι πολυ ιδιαιτερο το αποτέλεσμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσαν!νομιζω θα το ξανατολμησω!

      Διαγραφή
  11. teleia nyxakia ,fovero apotelesma.http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή