Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012

Κέρδισα την Naked2!!!


Το ξέρω ότι πολλές με ζηλεύετε,το ξέρω ότι πολλές με φθονείτε,μερικές ίσως μου ρίχνετε και κατάρες....αλλά...έχω να σας πω....it's mine....my precious!!!!!

Πριν από λίγο καιρό η Έλενα από το elena's finds είχε διοργανώσει έναν διαγωνισμό και η νικήτρια θα κέρδιζε αυτήν την πολυπόθητη παλέτα!Γενικώς,η Ελένη φημίζεται για την τύχη της(φημολογείται ότι είναι μακρινή ξαδέρφη του Γκαστόνε) και από τότε που την γνώρισα έχω δανειστεί λίγο από την τύχη της!Επειδή μου έχουν συμβεί διάφορες αναποδιές από την αρχή του χρόνου,η γλυκύτατη Ελένη που και που μου δανείζει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας για να κερδίσω και εγώ σε κανέναν διαγωνισμό.Την ήθελα πολύ αυτήν την παλέτα,όταν έμαθα ότι την κέρδισα με έπιασε καρδιοχτύπι!Έρωτας.....my precious....
Η Έλενα κανόνισε να μου σταλεί η παλέτα κατευθείαν από το beautybay.com αλλά κανόνισε να μου έρθει και σε αυτήν την όμορφη συσκευασία!Πείτε με χαζή....δεν ξέρω εσείς τι κάνετε με αυτά τα όμορφα κουτιά και αν τα στέλνετε στην ανακύκλωση....αλλά εγώ θα το κρατήσω!Κάποτε έβαζα τα κοσμηματάκια μου...αλλά κάποιοι αλήτες πήραν και το κουτί μαζί με τα κοσμηματάκια μου!Δεν πειράζει....γερή να είμαι και θα τα ξανά-αποκτήσω!Ναι,ναι...στα pandora αναφέρομαι,το ξέρω ότι έχω καταντήσει γραφική αλλά πραγματικά τα αγαπούσα και μου λείπουν ακόμα πολύ!



 Ανοίγουμε το κουτί λοιπόν και αντικρίζω την παλέτα μου παρέα με το mini-gloss.Μα δεν είναι πολύ γλυκούτσικο?Το gloss το λάτρεψα!Είναι από αυτά που υποτίθεται ότι φουσκώνουν τα χείλη.Θαύματα δεν κάνει,αλλά νιώθεις ένα ευχάριστο τσίμπημα,γαργαλητό και με την ιδέα και μόνο ότι φουσκώνουν τα χείλη σου,εσύ νιώθεις ήδη πιο sexy.


 Οι σκιούλες μου.....αααχχχχ...έρωτας!Πολύ όμορφες αποχρώσεις ειδικά τώρα για καλοκαίρι που συνηθίζω να βάφομαι bronze.Ακόμα δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να της κυκλοφορήσω για καφέ ώστε να δω και την διάρκεια τους πάνω μου.Σαν πρώτη εικόνα,έχω να πω ότι αυτό που με εντυπωσίασε είναι το πόσο καλά γράφουν ακόμα και χωρίς βάση.Είμαι εθισμένη και δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω μακιγιάζ χωρίς βάση αλλά στις συγκεκριμένες νιώθω μια ασφάλεια ότι δεν χάθηκε και ο κόσμος αν δεν βάλω.Μέσα στην συσκευασία έχει και ένα διπλό πινέλο.Το χρησιμοποίησα και με βόλεψε πολύ!Συνήθως δεν με βολεύουν τα πινελάκια που περιέχουν οι συσκευασίες αλλά το συγκεκριμένο είναι άψογο!


Σκέφτηκα να κάνω μερικά swatches για να σας δείξω την απόδοση των σκιών αλλά μετά σκέφτηκα ότι το είχε κάνει ήδη η Έλενα στο review της εδώ οπότε δεν έχω κάτι διαφορετικό να σας δείξω.Βρίσκω τα swatches πολύ χρήσιμα και τα αγαπώ πολύ!Θα μπορούσα να κάνω κάποιο μακιγιάζ και ΑΝ καταφέρω να βγάλω σωστές φωτογραφίες να κάνω μια ανάρτηση,ε?Γενικώς αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι με το φλας κατευθείαν χάνουν/θαμπώνουν τα χρώματα.Φαντάζομαι ότι χρειάζεται επαγγελματική φωτογραφική μηχανή για αυτό το πράγμα και εγώ από αυτό δεν έχω!Παρόλα αυτά θα κάνω την προσπάθεια μου και θα σας ενημερώσω!

Να ευχαριστήσω και πάλι την Έλενα για το όμορφο δωράκι που μου έστειλε!

Εσείς μην ξεχνάτε τον δικό μας διαγωνισμό με τα "παιχνιδάκια"της Lenou.Όσοι δεν πήρατε μέρος ακόμα,μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Καλή επιτυχία σε όλες και ευχόμαστε να ακολουθήσουν ακόμα πολλοί διαγωνισμοί με πολλά όμορφα δώρα!!!

23 σχόλια :

  1. αχ τελειααα!συγχαρητηριααα!(ναι εχεις δικιο, ΟΛΕΣ ζηλευουμε λιγουλακι!!)παντα ετσι τυχερη να σαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιιχιιχ!που να δεις τι ακουσα απο τις φιλες μου!!ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  2. Είναι τέλεια!Καλορίζικη και πάντα τυχερή να είσαι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια, μεγειά σου!! Χάρηκα πολύ όταν είδα ότι ήσουν εσύ και εύχομαι να είναι η αφορμή για να είσαι πάντα καλότυχη από δω και πέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονο με κατι τετοια μπορουμε να διωξουμε τον Μερφυ και τον νομο του απο πανω μου και με την θετικη σας ενεργεια!

      ευχαριστω πολυ!!!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητηρια! Αυτη την εχω κι εγω και αισθανομαι οτι ειναι πολυ καλυτερη απο την πρωτη. Παντα τυχερη να εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα μου αρεσει και η πρωτη,ψεμματα να πω??

      Διαγραφή
  5. Πάντα τυχερή να είσαι Άννα μου!!! Χαίρομαι πολύ πολύ που χαίρεσαι και εσύ!!!Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!!!ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σε ευχαριστω Ελενα για το πανεμορφο δωρακι!

      Διαγραφή
  6. Με γεια!! Να την χαρείς, και να δούμε κάποιο look με αυτή! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ!θα προσπαθησω να βγαλω φωτος και να με καμαρωσετε!LOL

      Διαγραφή
  7. Με γειά σου Αννα! Παντα τυχερη κοριτσακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αντε καλέ,εγω να ζηλεψω!!??
    πρασινη ειμαι,με βλεπεις?χαχα

    πολλα συγχαρητηρια κοπελα μου!θελω να φωτογραφησεις μερικα μακιγιαζ,plz!
    καλοφορετη και παντα τυχερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν ειναι πρασινο φλουο,εισαι οκ και μεσα στην μοδα!χιχιιχιχιχι

      θα το προσπαθησω αυτο με τις φωτος!σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  9. tyxeroula,tyxeroula!!!!!!
    kai egw ti thelwww!!!
    mravo souu:)

    perna ama thes kai apo to blog mou,exw kai giveaway!
    mporei na statheis pali tyxeri:) xixi

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    filakiaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητηρια. Καλη τυχη και γι'αυτο
    Urban Decay Giveaway.

    Kristina recently posted.. Mac Hey, Sailor!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή