Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

Hair bun


Δεν ξέρω για εσάς....αλλά όσο καλοκαιριάζει(λέμε τώρα....) τόσο έχω την τάση να μαζεύω τα μαλλιά μου.Έχω αρκετά μακριά μαλλιά και μπορώ να κάνω διάφορα σχέδια.Άλλα δυστυχώς δεν έχω πολλά μαλλιά ώστε να κάνω έναν πλούσιο κότσο.Θα μου πείτε για αυτό και υπάρχουν τα extensions,τρέσες και λοιπά.Φορούσα για αρκετά χρόνια extensions μέχρι που αποφάσισα να επενδύσω σε μια καλή τρέσα μαλλιών.Ειδικά από την στιγμή που παραμένω σταθερή στο χρώμα μου(μαύρο) για χρόνια ήταν από τις καλύτερες "επενδύσεις" που έχω κάνει!Αν και η τρέσα από φυσική τρίχα μπορεί να βαφτεί κανονικά!

Anyway...στο θέμα μας κορίτσια!

Είχα δει ένα πολύ ωραίο βιντεάκι από μια κοπέλα μου έκανε κότσο τα μαλλιά της χρησιμοποιώντας μια κάλτσα!Ναι,ναι..καλά ακούσατε!Μια κάλτσα!!!!Έψαξα να βρω το βίντεο που με ενέπνευσε αλλά δυστυχώς δεν το βρήκα.Θα βρείτε όμως πάρα πολλές κοπέλες που επίσης χρησιμοποιούν τις κάλτσες τους όχι μόνο στα πόδια τους!Σας δείχνω ένα βίντεο στο youtube αν και μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά!



Απλό ε?Εγώ έκανα μια παραλλαγή (που είχε κάνει και η κοπέλα στο βίντεο που ψάχνω και δεν το βρίσκω) και το μαλλί που περισσεύει το έκανα πλεξούδα και το τύλιξα γύρω γύρω από το λουκουμαδάκι(ευκαιρία για μουσικό διάλειμμα:λουκούμαδακι baby γλυκαίνεις την ζωή μας-όσοι με κοιτάτε με απορία,παρακαλώ πατήστε εδώ)
Το αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω.Συγνώμη για το αλλού για αλλού αλλά δεν είχα κάποιον να με βοηθήσει να αποθανατίσουμε τον εκπληκτικό κότσο που έκανα!


Εγώ δεν χρησιμοποίησα κάλτσα μιας και βρήκα στο H&M το μπαρμπαδάκι που δείχνει και η κοπέλα στο βίντεο και είναι αυτό στην φώτο.Δεν θυμάμαι πόσο το πήρα αλλά ήταν φτηνό!Πιο οικονομικό θα μου έβγαινε αν έσφαζα ένα ζευγάρι κάλτσες παλιές αλλά οκ,με έπιασαν τα χουβαρντιλίκια μου,χαχχαχαχ!

Φεύγοντας από το κατάστημα,σκέφτηκα ότι έπρεπε να πάρω 2 τέτοια μπαρμπαδάκια και να πραγματοποιήσω την φαντασίωση του Ρος από τα φιλαράκια.Αν και θα χρειαστώ και ένα χρυσό μαγιώ!



Και μη μου πείτε ότι εσείς δεν βλέπετε φιλαράκια και δεν καταλαβαίνετε το αμερικάνικο χιούμορ τους γιατί κάπου εδώ θα τα χαλάσουμε!!!!Είναι από τις αγαπημένες μου σειρές και δεν βαριέμαι ποτέ να το βλέπω ξανά και ξανά και ξανά!Τους αγαπώ όλους!!!

Πολλά φιλιά σε όλες!


17 σχόλια :

  1. Θεά! Σήμερα έφτιαξα τα μαλλιά μου ακριβώς έτσι. Αλλά το δικό μου δεν το πήρα από τα H&M όπου έκανε 3€ αλλά από το ebay όπου βρήκα το ίδιο και 1 μεγαλύτερο (σούπερ) με 1,50$ δηλαδή 1 €! χιχιχι ! Με γεια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αληθεια??με τι περιγραφη το εψαξες?αν ειναι να παρω ενα ακομα!

      Διαγραφή
  2. Ψάξε για "Hair bun maker" o seller είναι happylife-zhy και το Link του http://myworld.ebay.com/happylife-zhy/ . Το μπουμπάρι (έτσι νομίζω το λέμε εδώ στην Ελλάδα), το έχει σε τρία μεγέθη και τρία χρώματα και το μεγαλύτερο είχε 1,56$ με free shipping. Αν ψάξεις βέβαια μπορεί να βρεις και φθηνότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγω λατρευω αυτη την λυση.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το είδα κι εγώ στο H&M το αξεσουαράκι. Δεν το πήρα γιατί έχω πολύ μαλλί και κάνει από μόνο του κότσο αλλά μου άρεσε η τσαχπινιά με το πλεξουδάκι οπότε πάω στο ebay αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιττο να σου πω ποσο ηλιθια αισθανομαι οταν αγοραζω κατι το οποιο ναι μεν μου φαινεται φτηνο,απο την αλλη δε θα μπορουσα να το ειχα παρει ακομα πιο φτηνο απο e-bay!

      Διαγραφή
  5. το πλεξουδάκι εκανε την διαφορά, πολυ ωραια η ιδέα σου!!
    (γελασα τοσο πολυ με την Rachel στο τέλος, αγαπω φιλαράκια! :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειλικρινα...ειχα αρχισει να αισθανομαι οτι μονο εγω βλεπω φιλαρακια και μονο εγω γελαω!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλειος ο κότσος!Μ'αρέσει τόσο τόσο πολύ!Έχω αγοράσει κι εγώ αυτό το πραγματάκι από H&M πριν λίγες μέρες αλλά δεν το έχω προσπαθήσει ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου φανηκε πολυ ευκολο!καιθα το προτεινα σιγουρα!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει ο κότσος που έκανες. Εγώ δεν τα πάω καλά με τα χτενίσματα.

    (Αν σου αρέσουν τα κοσμήματα, έχω διαγωνισμό στο blog μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελειο!
    Ππλ.εξυπνη ιδεα θα το δοκιμασω σημερα κιολας!
    Ποιος δε βλεπει φιλαρακια καλε?
    Η καλυτερη σειρα ever!!!
    ΦιλακιΑααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hello! I've been following your site for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from

    Kingwood Tx! Just wanted to say

    keep up the fantastic work!

    Feel free to visit my weblog :: http://dpartynight.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. A lot of of what you assert is astonishingly

    legitimate and it makes me ponder why I had not

    looked at this with this light before. This particular article
    really did

    turn the light on for me personally as far as this

    subject matter goes. Nonetheless at this time there is one

    particular factor I am not necessarily too comfortable with

    and while I attempt to reconcile that with the main theme of
    the position, allow me see just what the

    rest of the readers have to point out.Nicely done.


    Also visit my web blog ... www.szakibazis.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή