Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Garnier B.B Cream VS Missha B.B Cream

Τον τελευταίο καιρό όπως έχετε αντιληφθεί όλες,έχει γίνει ένας μίνι χαμός με τις bb creams.Εγώ τις έβλεπα σε ξένα vlogs αλλά ήρθε ο καιρός να τα δούμε και στα ράφια των καταστημάτων καλλυντικών.Και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή.Πρώτη στο λανσάρισμα ήταν η garnier με προτεινόμενη λιανική τιμή περίπου στα 10€. Προσιτή τιμή και γενικώς....ψήνεσαι να την δοκιμάσεις. Εγώ την κέρδισα σε έναν διαγωνισμό από τις greek beauty bloggers και τις ευχαριστώ πολύ για το δωράκι!(το δωράκι είχε μέσα και μια μάσκα μαλλιών την οποία ακόμα δεν την δοκίμασα γιατί είχα 2 ανοιχτές.Την μια την ξεπάστρεψα,σειρά έχει τώρα η άλλη).Πριν όμως δοκιμάσω την κρέμα που κέρδισα είχα ήδη αγοράσει την missha μετά από ένα review που διάβασα από την Χριστίνα εδώ.

Οπότε πάμε για το crush test?

Garnier
Πρώτα από όλα,θεωρώ πολύ καλή την τιμή της.Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν μπορούμε πια να ξοδεύουμε μια μικρή περιουσία για τα καλλυντικά μας.Τουλάχιστον κρίνοντας από τον εαυτό μου,εγώ σίγουρα ψάχνω για πιο οικονομικές λύσεις.Και δεν είμαι από τα άτομα που βάζουν μια κρέμα και οκ that's it.Θέλω την Άρτα και τα Γιάννενα!!! Από κάλυψη...δεν πέταξα την σκούφια μου...έχει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα ίσα ίσα για να δείχνεις φρέσκια χωρίς να καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι φοράς.Εξαρτάται τι θέλει ο καθένας!Νομίζω ότι εγώ προσωπικά,θα προτιμούσα μια καλύτερη κάλυψη.Όχι ότι έχω να κρύψω κάτι...λίγες φακιδούλες μόνο.... Την φοράω κάθε μέρα το πρωί πριν βγω βόλτα με τον πανέμορφο σκύλο μου. Έχει και αντηλιακό φίλτρο και δεν τρομάζει και ο γείτονας που με βλέπει με την τσίμπλα στο μάτι και το μαλλί αντάρα. Να σημειωθεί οτι βγαίνουμε για βόλτα ΠΡΙΝ πιω καφέ...τα συμπεράσματα δικά σας....
Εμένα δεν μου άφησε λιπαρότητα και γυαλάδα,αν και σε περίπτωση που βάλεις μεγάλη ποσότητα ίσως χρειαστείς άπλωμα με πινέλο.Απλά έχω βρει την ποσότητα που χρειάζομαι και δεν κάνω υπερβολές.Δεν έβγαλα ούτε σπυράκια,δεν είχα ούτε ερεθισμούς αλλά γενικώς έχω σχετικά ανθεκτικό δέρμα. Έχω πάθει αλλεργία από κρέμα νομίζω μόνο μια φορά.Άντε να το έχω πάθει δυο φορές. Αλλά γενικώς δεν ανήκω στην κατηγορία των ευαίσθητων δερμάτων που τρέμουν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο.

Missha

Την Missha την αγόρασα από e-bay περίπου 10€.Οπότε από τιμή είμαστε στα ίδια περίπου.Έχει και αυτή 50ml.Από κάλυψη είναι πολύ πιο καλυπτική!Φανταστείτε ότι την χρησιμοποιώ για να κάνω ένα ελαφρύ μακιγιάζ και να βγω έξω. Εκεί που θα έβαζα λίγο κονσηλερ(το roll-on-garnier) και μια πούδρα(studio fix mac) τώρα βάζω αυτήν την κρέμα. Δεν νομίζω να την έβαζα σκέτη,δλδ χωρίς ένα ελαφρύ μακιγιάζ γιατί λόγω της κάλυψης σε χλομιάζει. Χάνεις το χρωματακι από τα μαγουλακια σου και φαίνεσαι τελείως φλατ. Δεν ξερω κατα πόσο αγόρασα μια bb cream ή ένα ελαφρύ make up. Αλλά θα μου πεις αγόρασα ένα make up με τα οφέλη της bb cream που δεν είναι και λίγα.Αυτα δεν τα κάνει το make up σου! Εμένα επίσης μου άρεσε πολύ η αντλία του προϊόντος.Πολύ καθαρό,υγιεινό,βολικό.Ούτε εδώ είχα ερεθισμούς,κοκκινίλες κλπ. Το χρώμα μου πέτυχε ακριβώς αν και είχα ένα μικρό άγχος.

And the winner is......

Νομίζω ότι θα ήθελα κάτι ανάμεσα από τα 2. Φυσικό αποτέλεσμα αλλά λίγο καλύτερη κάλυψη,Και τα 2 προϊόντα θα τα ξανά-αγόραζα εκτός αν έβρισκα κάποιο 3ο προϊόν που να είναι το ενδιάμεσο.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια bb cream?Που έχετε καταλήξει?

23 σχόλια :

  1. Aπό την bb της Garnier ,Άννα μου, εγώ είχα μείνει αρκετά ευχαριστημένη όσον αφορά την κάλυψη και τη φυσικότητα του αποτελέσματος.Την φοράω όμως πάντα με πούδρα γιατί αφήνει αισθητή γυαλάδα. Ωστόσο μετά από μερικές εφαρμογές έκαναν την εμφάνισή τους κάτι περίεργα μπιμπίκια στο πρόσωπό μου και τώρα έχω σταματήσει τη χρήση για να δω αν ήταν από αυτήν ή από κάτι άλλο(αν και δεν είχα χρησιμοποιήσει κάτι καινούριο εκείνη την εποχή,μπορεί να φταίει απλά η άνοιξη και να ήταν σύμπτωση). Επομένως είμαι διχασμένη , ναι μεν μου άρεσε αλλά αν ευθύνεται για τα μπιμπίκια....τότε θ'αλλάξω γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω εχω μικτο δερμα και δεν ειχα θεμα με την γυαλαδα.αλλα φανταζομαι οτι αν ειχα,θα εβαζα και εγω μια πουδριτσα απο πανω.οσο για τα μπιμπικια,τσεκαρε το και ενημερωσε μας αν θελεις!εγω παντως δεν ειχα κανενα προβλημα,αλλα οπως ειπα,εχω ανθεκτικο δερμα.

      Διαγραφή
  2. TELEIO APOTELESMA TIS GARNIER POU TIN DOKIMASA. FANTAZOMAI OTI STIS PIO LUPARES THA TRAVAEI KAI MIA LOOSE POWDER APO PANO. KISSES N' GREAT BLOG FRIENDS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εγω έχω δοκιμάσει τη bb της garnier.Έμεινα αρκετά ευχριστημένη και απο τη τιμή της και απο τη κάλυψη που προσφέρει..
    φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ καλη τιμη και πολυ φυσικο αποτελεσμα!

      Διαγραφή
  4. Tην bb της garnier τη φοράω και με έχει βολέψει πολύ, ειδικά πρωί που βάφομαι με τα απολύτως απαραίτητα. Η misha νομιζω πως θα είναι η επόμενη αλλά από φθινόπωρο... ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε επιπεδο καλυψης δεν εχει καμια σχεση με την garnier.ειναι σαν να φορας ενα ελαφρυ make up.μη σε παρω στον λαιμο μου και με βριζεις μετα!απλα εγω ηθελα να δοκιμασω κατι πιο καλυπτικο!

      Διαγραφή
  5. Εγώ που έχω λιπαρό δέρμα και γυαλίζω σα να με έχει γλύψει αγελάδα, ποια θα προτίνατε να προτιμήσω;;;

    ΥΓ. Άντρες... και εμένα ο καλός μου με αφήνει να βγάζω ΜΟΝΟ εγώ τις πρωινές βόλτες :( Και κάθε πρωί λοιπόν, καθρεπτίζω τον κόσμο ολάκερο :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για την garnier εχω ακουσει οτι αφηνει μια λιπαροτητα αλλα μπορεις να περασεις μια πουδρα απο πανω.η missha μου φανηκε πιο στεγνη.

      Διαγραφή
  6. exw parei tn bb cream!h alhtheia einai oti k gw tha hthela ligh perissoteri kalipsi alla dx fainesai san na mn foras tpt(aorato makigiaz-teleio g kalokairi k anoiksi!!)episis mia fora t evala k stn thalassa k m fanhke oti den efyge apo t zesth klp(dn evala to proswpo m sto nero k eixa apo katw anthliako)
    To kako einai oti k gw exw tn upopsia oti m vgazei spurakia meta apo 2-3 meres sunexomenis xrisis...
    Tn alli dn tn exw dokimasei...alla m auta p m les me vazeis se skepseis..les??se posa xrwmata vgainei??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεις να κανεις αυτο που λεει η φιλη μου η ελενη πιο κατω.να αγορασεις δειγματα και να καταληξεις σε αυτο που σου ταιριαζει καλυτερα.εγω πηρα ενα ρισκο στο χρωμα και ημουν τυχερη!

      Διαγραφή
  7. Η ΒΒ της Garnier και εμένα με βόλεψε πολύ. Έχω μάθει πως στο e bay πουλάνε και δείγματα από άλλες μάρκες ΒΒ, κάτι πολύ καλό για να μπορείς να δοκιμάζεις χωρίς να αγοράζεις συσκευσίες ολόκληρες. Πριν λίγους μήνες είχε γίνει ο χαμός με την Skin 79 και τη Skin Food. Δυστυχώς για μένα (και ευτυχώς για τον άντρα μου)δεν έχω εξοικειωθεί με τις αγορές μέσω internet (που θα μου πάει όμως;;;)
    Για καλοκαίρι πρόσφατα ανακάλυψα την αντιηλιακή προσώπου της Apivita με χρώμα και σύσταση κατά των λεκέδων από τον ήλιο (οκ πιο επιστημονικά το έγραφαν αλλά καταλάβατε τι εννοώ). Έχει με δείκτη 30 και με 50 και δίνει δώρο μια ελαφριά ενυδατική. Στο χέρι που τη δοκίμασα λίγο απλά τη λάτρεψα. Κάλυψη σαν και της Garnier και καθόλου λιπαρή. Κοστίζει περίπου 17-18 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω λατρευω την ΒΒ laura mercier.Δεν την αλλαζω.

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν την εχω δοκιμασει....αλλα φανταζομαι οτι μιλαμε για αλλη κατηγορια τιμης!

      Διαγραφή
  9. και εγω την κερδισα την bb της Garnier απο ενα giveaway,Μαρτιος πρεπει να ηταν και ακομη δεν μου την εχουν στειλει,ασχετο.
    Την δοκιμασα σε δειγματακι απο περιοδικο και μου φανηκε καλη.Μια χαρα για το πρωινο μακιγιαζ.
    Εχω την skin79 και την skinfood.Και με τις δυο ειμαι εξισου ευχαριστημενη.Τη missha την εχω στα υποψην για δοκιμη μολις τελειωσουν αυτες που εχω.Απλα φοβαμαι λιγο την αποχρωση.
    Ωραιο το review,μου αρεσουν πολυ αυτα τα crash test.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν νομιζεις οτι θα επρεπε να επικοινωνησεις μαζι τους για το δωρακι σου?
      εγω την αποχρωση σταθηκα αρκετα τυχερη,αν και τωρα που καλοκαιριαζει θα μπορουσα να παρω και το πιο σκουρο!

      Διαγραφή
    2. επικοινωνησα,καθε εβδομαδα υποσχεται οτι θα την στειλει....απο το Πασχα αυτη η δουλεια...αστα να πανε.:/

      Διαγραφή
  10. Την bb της garnier με το που έμαθα γι' αυτήν, πήγα και την αγόρασα, με μία μικρή επιφύλαξη! Αλλά σκέφτηκα: "έχω δώσει παλιότερα τόσα χρήματα για make-up πολλών εταιριών, τι κι αν δώσω 9,90€ γι' αυτό το προϊόν;" Και από τότε την παίρνω συνέχεια! Ομολογώ ότι την αγαπώ! Καλύπτει τις όποιες ατέλειες έχω τόσο-όσο, δίνει μια λάμψη, νιώθω ότι δεν φοράω κάτι βαρύ... αλλά επειδή έχω μικτή-λιπαρή επιδερμίδα βάζω πάντοτε και λίγη πούδρα! (δυστυχώς είμαι από εκείνες που δεν μπορώ να αποχωριστώ καθόλου την πούδρα!
    Πολύ ωραίο το post που έγραψες! Σ' ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι οντως πολυ βολικο και ευχρηστο!χαιρομαι που σου αρεσε!

      Διαγραφή
  11. Εχω δοκιμασει της garnier και πραγματικα με έχειβολέψει πάαρα πολυ Εχω αντικαταστήσει το παλιο μου μεικ απ με αυτη κ την φοράω από το πρωι μιας και προστατε΄υει κ από τν ήλιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή