Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012

Το μαγικό νεράκι

Άκουγα για ένα μαγικό νεράκι το οποίο είναι ένα προιόν 3σε1 και αναρωτιόμουν πως είναι δυνατόν ένα νεράκι να ξεβάφει ένα βραδινό μακιγιάζ.Τέτοιο νεράκι έχουν βγάλει αρκετές εταιρίες αλλά τα έβλεπα με μια επιφύλαξη.Θεωρούσα ότι χρειάζεται κάποιο λιπαρό προϊόν για να με ξεβάψει ή έστω ένα διφασικό!Ειδικά στα μάτια....μου ήταν αδιανόητο πως μπορεί να κάνει ντεμακιγιάζ χωρίς να ταλαιπωρήσει τις βλεφαρίδες μου!
Είχα κάνει μια αγορά με το 25% και μου έδωσε η γλυκύτατη Μαρία (δεν θα πω από ποιο κατάστημα για να μην κάνω διαφήμιση) κάποια δείγματα να δοκιμάσω.Ανακάλυψα με ενθουσιασμό το μαγικό νερό της lancaster!Αν δεν μου το έδινε σε δείγμα,δύσκολα να το αγόραζα γιατί όπως σας είπα...ΔΕΝ ΨΗΝΟΜΟΥΝ!Την πρώτη φορά που το δοκίμασα,δεν ήμουν βαμμένη.Ήθελα απλά να καθαρίσω το πρόσωπο μου για να βάλω τις κρέμες μου.Έβρεξα ένα βαμβάκι,καθάρισα το πρόσωπο μου,δεν ένιωσα κάποια ενόχληση ή τσούξιμο αλλά όπως σας είπα...δεν ήμουν βαμμένη.Στο τέλος εμένα μου αφήνει μια αίσθηση σαν τα κολλάει το πρόσωπο μου και θέλω να το ξεπλύνω με νερό αλλά όχι και κάτι δυσάρεστο.Όλα καλά ως εδώ...πάμε στα δύσκολα τώρα?
Την επόμενη φορά που το χρησιμοποίησα ήμουν βαμμένη.Για να σε δω τώρα κάβουρα.... Ε λοιπόν,έκανε ένα ωραιότατο ντεμακιγιάζ χωρίς να χρειαστεί να τρίψω ή να ταλαιπωρήσω το δέρμα μου ούτε τις βλεφαρίδες μου!Βέβαια στα μάτια είχα ένα ελαφρύ τσούξιμο αλλά κάπου εδώ θα ήθελα να εξηγήσω το εξής. Το τσούξιμο το οποίο αισθάνθηκα,δεν ήταν από το προϊόν.Αυτό συμβαίνει γιατί το προϊόν διαλύει το μακιγιάζ και τα "μόρια" του διαλυμένου μακιγιάζ μπαίνουν τα μάτια μας και μας τσούζει.Απόδειξη?Όταν το χρησιμοποίησα χωρίς μακιγιάζ δεν είχα κανένα μα κανένα τσούξιμο.Αυτήν την παγίδα"δεν μου αρέσει αυτό το ντεμακιγιάζ ματιών γιατί με τσούζει" είναι κάτι στο οποίο την πατάμε πολλές.Αν θέλετε να δείτε αν σας τσούζει ένα προϊόν στα μάτια,δοκιμάστε το χωρίς μακιγιάζ.Αυτή είναι η δική μου ταπεινή άποψη.Ένα προϊόν λιγότερο νερουλό,δεν θα μπει στα μάτια σας,οπότε αν θέλετε να αποφύγετε τελείως το τσούξιμο,διαλέξτε κάτι τέτοιο.
Τα αρνητικά τώρα....επειδή είναι νεράκι,καταναλώνεις αρκετή ποσότητα.Βέβαια η lancaster φημίζεται για τις τεράστιες συσκευασίες που έχει,το μόνο πρόβλημα είναι που θα χωρέσουν!Το άλλο που σας είπα ήδη είναι ότι κάπως κολλάει το δέρμα και θέλεις να το ξεπλύνεις με νεράκι.Για την τιμή του δεν ξέρω να σας πω γιατί όπως σας είπα δοκίμασα μόνο το δείγμα.Αλλά αν το αγοράσω,πιστέψτε με,θα περιμένω το επόμενο -25%.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο τέτοιο προϊόν? Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας?

Φιλιά πολλά σε όλες!

19 σχόλια :

  1. είμαι σε αναζήτηση ξεβαφτικού. Για άπειρα χρόνια χρησιμοποιώ το διφασικό της L' oreal και το λατρεύω απίστευτα, το πρόβλημα μου είναι πως το τελευταίο διάστημα το τελειώνω πιο γρήγορα από ποτέ γι αυτό είμαι σε αναζήτηση τεράστιων συσκευασιών που θα μου βγαίνουν συγκριτικά οικονομικότερα. Πήρα χθες να δοκιμάσω αυτό της sephora. Αυτό της Lancaster ακούγεται πολύ ενδιαφέρον αλλά με τους ρυθμούς που τα τελειώνω δε ξέρω αν με συμφέρει ένα μη οικονομικό προϊόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νομιζω οτι οι τιμες της lancaster δεν ειναι απαγορευτικες.και οπως ειπα,εχουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ συσκευασιες.και εγω εχω το διφασικο της loreal και το 3σε1 της απιβιτα και ενα αφρωδες καθαριστικο απο avon.ξεβαφομαι αναλογα με τα κεφια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ για το ντεμακιγιάζ μου χρησιμοποιώ το Sebium H2O της Bioderma και πραγματικά το λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο που τα αγοραζεις τα bioderma?και τι τιμες εχουν?

      Διαγραφή
    2. Εγώ παίρνω το πράσινο (για λιπαρές επιδερμίδες) αλλά υπάρχει και το κόκκινο για ευαίσθητες! Αφαιρεί όλο το μακιγιάζ χωρίς την παραμικρή ενόχληση...
      http://www.pharmacy2go.gr/c/spurakia-akme-ateleies-184/3697-sebium-h2o-500ml

      Διαγραφή
    3. και χορταστικη ποσοτητα!μπαινει και αυτο στην λιστα!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο στο νεράκι! Δεν το περίμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουτε εγω το περιμενα...ημουν πολυ επιφυλακτικη!

      Διαγραφή
  5. Ω ναι, οι micellar λοσιόν είναι καταπληκτικές! Έχω δοκιμάσει αυτή του Κορρέ και όντως την τέλειωσα πολύ γρήγορα, και δε θα έλεγα ότι έβγαζε όοολη τη μάσκαρα. Για το πρόσωπο δηλαδή είναι μια χαρά, αλλά για τα μάτια κάπου χωλαίνει...
    cc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευη,απο φαρμακειο ειναι αυτο που λες?αν θελεις,πες μας και τιμη!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. το γλυκοκοιταζα χθες στο φαρμακειο!μου αρεσε πολυ η συσκευασια του με το dispenser.

      Διαγραφή
  7. εγω λατρευω το bioderma.

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω ειχα το νερακι της Nuxe, ηταν πολυ καλο αλλα τωρα τελευταια αρχισε να με ενοχλει στα ματια... Ισως να μην εφταιγε κι αυτο τελικα και να ηταν τα ματια μου ερεθισμενα. Παντως το προτεινω ανεπιφυλαχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω ακουσει τοσο καλα λογια για το συγκεκριμενο,αλλα θελω να το δοκιμασω πρωτα σε δειγμα!

      Διαγραφή
  9. Λοιπον εγώ έχω το αντίστοιχο της bioderma.Μου το ειχαν στειλει σε δειγμα απο το φαρμακειο που ειχα παρει πραγματα online και ενθουσιάστηκα. Εντωμεταξύ καθε μεσημερι κανω ντεμακιγιάζ διεξοδικα με αλλα προιόντα (διπλα και τριπλα τα βάζω)..και ενα βραδυ παω για χαβαλε να περασω το νερακι αυτο με ενα βαμβακακι στο προσωπο μου και βγηκε μαυρο!!! Εμεινα! Δεν ηταν ομως από το μακιγιάζ..ήταν βρώμα!! Είμαι μια βρωμιάρα άπλυτη??? Όοοοοχι...το νερακι ειναι θαυματουργο!! Της bioderma εχει τα 500ml 20ευρώ περίπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το βρηκα πολυ βολικο αλλα το μονο αρνητικο ειναι οτι θα τελειωνει σε χρονο dt ε?

      Διαγραφή
    2. Και γω αυτό σκέφτομαι..να σου πω την αλήθεια δεν το έχω τεστάρει σαν διάρκεια γιατί προς το παρόν το χρησιμοποιώ μαζί με αλλα που έχω..μόλις μου τελειώσουν τα μαντηλάκια που εχω όμως θα το χρησιμοποιώ αποκλειστικά :)

      Διαγραφή