Σάββατο, 7 Απριλίου 2012

Ολογραφικά βερνίκια Nfu Oh


Αααααααααααααχχχχχχχχχ...πονεμένη ιστορία!Βέβαια από την άλλη μπορεί απλά να είμαι πολύ γκρινιάρα.Μετά απο μια συγκεκριμένη φωτογραφία που είχα δει στο γκρουπάκι της Νανάς,είχα αποφασίσει οτι πρέπει να αποκτήσω τα ολογραφικά απο την εταιρία Nfu Oh.Είχε το καλύτερο αποτέλεσμα και εκπληκτικό μπουκαλάκι!Είχα ήδη αγοράσει 2 βερνίκια της συγκεκριμένης εταιρίας απο την έκθεση ομορφιάς στην Θεσ/νικη και ήταν τα κοσμηματάκια μου.Τα ολογραφικά τα είχα δει και στην έκθεση....το γιατί δεν τα πήρα τότε....μη με ρωτάτε....δεν ξέρω να σας απαντήσω....Ισως με είχε χαλάσει η επιμονή της πωλήτριας ότι χρειάζονται την ειδική βάση και δεν ήθελα να μπλέκω με πολλά πολλα?Ισως μου είχαν φανεί ακριβά?Δεν ξέρω να σας απαντήσω με σιγουριά.....Τελικά αποφασίσαμε μαζί με την Ελένη,την Μυρόνα και την Νατάσα να τα παραγγείλουμε απο Αθήνα μιας και δεν υπάρχουν πουθενά στην Θεσ/νικη.Είναι που μου είχαν φανεί ακριβά στην έκθεση....πλήρωνε τώρα μεταφορικά για να μάθεις!Το καλό βέβαια είναι οτι μοιραστήκαμε τα μεταφορικά γιατί μην ξεχνιόμαστε....οι καιροί είναι δύσκολοι.Η κοπέλα απο την εταιρία επέμενε να πάρουμε την ειδική βάση αλλά εμείς αποφασίσαμε να την αγνοήσουμε και να πάρουμε μόνο τα ολογραφικά μας.Όποιος δεν έχει μυαλό.....πλήρωνει ΞΑΝΑ μεταφόρικα και παραγγέλνει μετά απο λίγες μέρες και την ειδική βάση!!!!

Η αλήθεια είναι ότι πίστευα ότι ήταν κάποιο κόλπο μάρκετινγκ για να πουλήσουν ένα ακόμα προιόν.Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ήταν ετσι!Δοκίμασα με διάφορες βάσεις που είχα,άλλες ακριβές,άλλες φτηνές...αλλά το αποτέλεσμα που έβλεπα στις φωτογραφίες και στα όνειρα μου(ε,ναι....έβλεπα και ολογραφικά νύχια στον ύπνο μου ένα διάστημα!) δεν το πετύχαινα με τίποτα!!!Επέμενα με διάφορες αλχημείες και καριπιδεΐκες πατέντες αλλά το Nfu oh με κοιτούσε και γελούσε χαιρέκακα"καλά να πάθεις που αρνήθηκες να αγοράσεις και το ξαδερφάκι μας την aqua base"

Με τα πολλά...αφού μετά απο λίγες μέρες ξαναπαραγγείλαμε το ξαδερφάκι τους(aka aqua base) δεν κρατιόμουν να κυκλοφορήσω τα ολογραφικά μου νυχάκια!Η αλήθεια είναι...ότι έχουν πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα.Ημουν στο λεωφορείο(ντεν έκο αυτοκίνητο καρντιά μου) και έβλεπα τους και τις διπλανές μου να χαζεύουν τα νύχια μου!
Τα αρνητικά τώρα.....δεν μου κρατάνε με τίποτα!!!!!Την επόμενη μέρα θα έχουν ξεφτίσει.Και μη νομίζετε οτι είμαι καμία παστρικοθοδώρα και πλακώθηκα στις δουλειές του σπιτιού και τις χλωρίνες.....ίσα ίσα!!!Επειδή έχω ένα σοβαρό θέμα με την μέση μου,αυτές τις μέρες δεν έκανα σχεδόν τίποτα!Απο το να πλακωθώ πάλι στα χάπια και στις ενέσεις προτίμησα να κάνω λίγη παρεούλα με τα χνουδάκια στο σπίτι μου!Και αυτός ο Τσέστερ μωρέ.....πολύ χνούδι αφήνει αυτήν την εποχή και δεν τον βλέπω να γλιτώνει το κούρεμα!
Λέγαμε με την Μυρόνα ότι είχε δει κάποιες στο youtube να χρησιμοποιούν την δική τους βάση πρώτα,μετά την ξαδέρφη,και μετά τα ολογραφικά.Αποφάσισα και εγώ λοιπόν να δοκιμάσω πρώτα το orly bonder που έχει γίνει απο τα αγαπημένα μου προιόντα,να περάσω την ξαδέρφη απο πάνω και τέλος το ολογραφικό.Περνάω πρώτη στρώση,περιμένω να στεγνώσουν,περνάω δεύτερη στρώση,περιμένω να στεγνώσουν,πάω να περάσω και το ολογραφικό.....OMG!!!!Δεν το πίστευα με τίποτα!Χάλι μάυρο!!!!!Πως να το περιγράψω.....?Μαζεύει το βερνίκι,αφήνει κενά,δεν απλώνει ομοιόμορφα τελοσπάντων....

Οπότε.....εμπρός εμπρός καλό μου ξεβαφτικό(και καλή μου υπομονή I might add) και πάμε για το επόμενο πείραμα.Θα περάσω το αγαπημένο μου seche vite απο πάνω.Βέβαια..μας είχαν πει οτι δεν κάνει να βάζεις top coat απο πάνω.Ναι,οκ....δεν διαφωνώ...αλλά τι να κάνω που δεν μου κρατάει???Σήμερα είναι η δεύτερη μέρα και τα νύχια μου δεν έχουν απώλειες αλλά το ολογραφικό αποτέλεσμα είναι αλλοιωμένο.Δεν λάμπει το ίδιο.....Δεν το λες και σκοτωμένο αλλά δεν είναι και το αποτέλεσμα της πρώτης φωτογραφίας!
Έχω άλλο ένα πείραμα στο μυαλό μου.....
Πάνω απο το seche vite να περάσω άλλη μια στρώση aqua base και ξανά ολογραφικό απο πάνω.Ή να περάσω top coat μόνο στο ελεύθερο άκρο εκεί που μου ξεφτίζει.....Προς το παρόν....έχω εξαντληθεί ψυχολογικά και νομίζω αρκετά ασχολήθηκα με τα νύχια μου!Θα μου πεις....είναι και αυτό ενας αντιπερισπασμός....ξεχνάς τα πραγματικά και βαθιά προβλήματα σου και ασχολείσαι με τα ανάλαφρα για να ξεχαστείς....Ο καθένας με τις άμυνες του....
Αν έχετε κάποιο tip να μοιραστείτε μαζί μου θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα!

19 σχόλια :

  1. μεγάλη ταλαιπωρία μας βγήκαν τα ολογραφικά αλλά τα κοιτάζω και είναι τόσο όμορφα χαχα
    εγώ περιμένω να φτιάξουν λιγάκι τα νύχια μου και ασχοληθώ μετά, πάντως χωρίς την aqua base που είχα δοκιμάσει βγαιναν αίσχος, εκτός αν τα έβαζες χωρίς καθόλου βάση πάνω σε γυμνό νύχι αλλά και πάλιειδικά με το πλύιμο χεριών στη δουλειά χαλούσαν σε ώρες (όχι μέρες, ώωωωρες). Πάντως δε μου φαινονται άσχημα με το top coat θα το δοκιμάσω σίγουρα και προσωπικά προτιμώ να λάμπουν λίγο λιγότερο παρά να ξεφτίζουν αμέσως. Ειχες απόλυτο δίκαιο βεβαια είναι αυτό που λέμε βερνίκια για φωτογράφιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρε...δεν λεω το αντιθετο!ειναι πανεμορφα!αφου εχω σκεφτει μηπως ξεφτιζουν επειδη τα ματιαζω!χαχχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. πέρα από την ταλαιπωρία είναι φανταστικά αυτά τα νύχια..!!
    χαρά στο κουράγιο σου μετά απο αυτά που τράβηξες χαχα!

    αν θέλεις να ακολουθούμε η μία την άλλη!!
    είμαι καινούρια blogger ;)
    θα χαρώ πολύ..

    http://gorgeousel.blogspot.de/

    lots of love :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη αρχη στο blog σου!ειμαι σιγουρη οτι θα τα πας πολυ καλα!

      Διαγραφή
  3. Τελικά μόνο για ώρες είναι, άλλη λύση δεν υπάρχει ή τουλάχιστον δεν ξέρουμε εμείς!!! τι να πείς.....κρίμα και είναι τόσο όμορφα,πανάθεμά τα, που δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται......τι άλλο να κάνουμε δηλαδή, δεν ξέρω ούτε και εγώ!!Θα την βρούμε την λύση κάποια στιγμή,όχι ότι θα κρατήσουν καμια βδομάδα,αλλά τουλάχιστον να αντέξουν αξιοπρεπώς έστω δύο μέρες!!!Πολλές λέω έτσι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με το τοπ κραταει,απλα χανει απο το ολογραφικο αποτελεσμα.δεν ξερω τι συμπεριφορα θα ειχε πανω σε φυσικη ενισχυση.σκεφτομαι να το κανω την αλλη εβδομαδα για να τα εχω για πασχα!

      Διαγραφή
  4. Ωχ , κορίτσια με απογοητεύετε !! Πήρα κι εγώ ένα ολογραφικό από την έκθεση που είχαμε το περασμένο τριήμερο στην Αθήνα και ζήτησα και την Aqua Base αλλά μου έδωσαν κάτι άλλο ( νομίζω ήταν top coat για ακρυλικό ή κάτι τέτοιο ) οπότε ξαναπήγα στην έκθεση να το αλλάξω και δεν κρατήθηκα και αγόρασα ακόμα ένα ολογραφικό . Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα , περίμενα να το κάνω σήμερα . Δεν κρατάνε με τίποτα ? Να τα κλαίω τα λεφτά μου δηλαδή ?

    Αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπη,μη σε παρουμε στον λαιμο μας!δοκιμασε τα και πες μας.εγω αυτο που φοβαμαι ειναι να μην πεσαμε σε ελαττωματικη παρτιδα.εγω παντως βαζω top coat απο πανω.προτιμω να χανει λιγο σαν αποτελεσμα παρα να ξεφτιζει σε μια μερα.

      Διαγραφή
  5. Εννοείται ότι θα τα δοκιμάσω , άλλωστε πήρα και 2 δεν μου έφτανε το 1 ... Θα σας πω εντυπώσεις .

    Αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα αμα δεν κραταει ε τοτε δεν υπαρχει περίπτωση να τα δοκιμάσω!!!

    Λατρεύω τις περιγραφές σου στο πα? Ε στο ξαναλέω!!!!
    Απολαμβάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν θελεις να δοκιμασεις κατι σε ολογραφικο,δοκιμασε της china glaze και ενημερωσε μας.κατι μου λεει οτι θα ειναι καλυτερη!

      σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια! <3

      Διαγραφή
  7. Μεγάλη ταλαιπωρία!!
    Εγώ βέβαια δεν ασχολούμαι πολύ με τα νύχια μου και δεν θα άντεχα να κάνω τόσο πολλά για να μου κρατήσει το χρώμα αλλά μπράβο στην υπομονή σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψεμματα δεν θα πω....λατρευω το αποτελεσμα του ολογραφικου απλα ευχομαι να ειχε μεγαλυτερη διαρκεια!

      Διαγραφή
  8. Molis ekana manicure. Galliko. Ta koitaw k mou fainontai tooooooso vareta, thelw k egw holographic nails twra!

    xoxo,
    Froso_Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια , είχατε δίκιο . 'Ανθρακες ο θησαυρός .. Τα έβαψα κι εγώ χθες το μεσημέρι και σήμερα το πρωί είχαν ξεφτίσει χωρίς να κάνω τίποτα απολύτως μόνο πλύσιμο χεριών . Πάντως επειδή έχω ψιλοεκνευριστεί θα πάρω τηλέφωνο την εταιρεία και θα διατυπώσω τα παράπονά μου , γιατί στην έκθεση τα προωθούσαν ως επαγγελματικό βερνίκια νυχιών ( θα ρωτήσω κιόλας αν κάνω κάτι λάθος ...) . Πάντως τα μόνα θετικά που είχαν ήταν η συσκευασία και το ότι στεγνώνουν αρκετά γρήγορα .

    Αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα λυπαμαι που το διαπιστωνεις και εσυ αυτο...παντως δεν πιστευω οτι κανουμε κατι λαθος.σε ενα ξενο μπλογκ διαβασα το εξης(το κανω copy paste)

      As you can see, Nfu Oh is by far the most holo of the silver holos I have.

      One last note on the Nfu Oh - the wear was terrible, it was peeling off and chipping by the end of the first day, but the colour and holo-ness is totally worth the effort.

      Διαγραφή
  10. Απλά την πατήσαμε μάλλον ...Το ξαναδοκίμασα με το top coat "Good to Go" της Essie και πάλι δεν βλέπω να μου κρατάει ιδιαίτερα ( με το συγκεκριμένο top coat μου κρατάνε όλα τα βερνύκια ακόμα και τα φθηνά 3-4 μέρες άψογα ) , άσε που θάμπωσε κάπως το αποτέλεσμα .

    Αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ειχα πει και εγω.αλλοιωνεται το ολογραφικο αποτελεσμα.και εμενα με το seche vite κραταει παραπανω,αλλα δεν πεταω και την σκουφια μου!

      Διαγραφή