Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Erre due-Part 2

Την ιστορία την ξεκίνησε η Ελένη και εγώ ακολουθώ.Εγώ λοιπόν,όσο παράξενο κι αν σας φαίνεται(Ελένη μην γουρλώνεις τα μάτια σου) ΔΕΝ κέρδισα στον διαγωνισμό.Σε αντίθεση με κάποιες εδώ μέσα,εγώ δεν έχω το κοκκαλάκι της νυχτερίδας και δεν είμαι πρώτη ξαδέρφη του Γκαστόνε.Οπότε,ΟΧΙ,δεν κέρδισα στον διαγωνισμό!!!!
Εγώ θα σας δείξω τα δικά μου πραγματάκια σε συνδυασμό με το πανέμορφο gloss που μου χάρισε η αγαπημένη μου συνblogιτισσα.
Ξεκινάω με 2 μολύβια που είχα αγοράσει στο παρελθόν.Γενικώς....δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά το μπλε είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα!Οπότε δεν μπορούσα να αντισταθώ σε αυτές τις 2 αποχρώσεις του μπλέ που είδα.Είναι απο την σειρά silky eye pencil και νούμερα 29&10.Είναι πολύ μαλακά,γράφουν χωρίς να "γραντζουνάνε",και μπορείς να κάνεις και σβησίματα για ένα smokey look.Τα χρησιμοποιώ και στο waterline χωρίς κανένα πρόβλημα.Γενικώς μου αρέσει αν χρησιμοποιείτε ένα σκληρό χρώμα για να κάνετε ένα smokey,πχ μελιτζανί(που προσωπικά το αγαπώ πολύ) να το φωτίσετε βάζοντας ένα μπλέ μολύβι στο εσωτερικό των ματιών σας.Χμμμμ...δεν είμαι σίγουρη ότι καταλάβατε τι εννοώ.Θα προσπαθήσω να βγάλω κάποιες φωτογραφίες απο το μακιγιάζ σε κάποια άλλη ανάρτηση για να είμαι πιο κατανοητή.

Για τα κρακελέ,δεν θα πω πολλά γιατί είμαι σίγουρη ότι όλες έχετε κάνει τα νύχια σας έτσι.Πολύ εύκολο στην χρήση,σαν να απλώνεις ένα απλό βερνίκι απλά όταν στεγνώνει κάνει τα σπασίματα.Απο πάνω περνάμε ένα top coat για λάμψη και διάρκεια.Καλό είναι να χρησιμοποιείτε χρώματα που δεν είναι ξαδερφάκια.Δηλαδή,μην περασετέ μπλε χρώμα σαν βάση και απο πάνω μπλε κρακελέ.δεν θα βγει καλό.Εγώ για να σας τα δείξω,έβαλα μαύρο χρώμα σαν βάση.
Στην συνέχεια ακολουθεί το γκλος το οποίο υπόσχεται να παραμείνει στα χείλη σας για 6 ώρες.Την διάρκεια του,δεν την δοκίμασα μιας και το πήρα στα χέρια μου χθες και σήμερα έκατσα όλη μέρα σπίτι αγκαλιά με τον Τσέστερ μου.Τι να πεις....ότι μπορεί ο καθένας,και ότι ευχαριστεί τον καθένα!Οκ,παίζει ρόλο και το θεματάκι που έχω με την μέση μου και είπα να κάτσω να ξεκουραστώ!Σαν απόδοση,αφήνει πολύ χρώμα στα χείλη και δεν είναι διάφανο.Το νιώθεις σταθερό και ότι δεν έχει τάσεις φυγής απο τα χείλη σου.Το χρώμα μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα το φορέσω!Σε ευχαριστώ Ελένη!!!!!Το νυχάκι είναι βαμμένο με ολογραφικό βερνίκι(και τι πρωτότυπο χρώμα!ΜΠΛΕ) αλλά για τα ολογραφικά θα σας μιλήσουμε άλλη φορά μαζί με την Ελένη.

Πολλά πολλά φιλάκια απο εμένα!

13 σχόλια :

  1. Πολυ ωραιο ποστ! Τα μολυβακια ειναι μεσα στη μοδα!! Το gloss τελειο οπως και το μπλε βερνικι!!!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πηρα κι εγω 2 μολυβακια τετοια το Σαββατο, σε πρασινο και μωβ χρωμα! Τα βερνικια τα εχω και ειναι σουπερ! Το gloss μου αρεσε παρα πολυ, ειχα την ευκαιρια να το δω κι απο κοντα αλλωστε. Ειναι αγαπημενο χρωμα και το ξερεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο χρωμα το γκλος με γειες!
    κοιτα τα κρακελε τα αντιπαθω οσο δεν παει οποτε δεν εχω αποψη γι αυτα αλλα τα μολυβια της erre due ειναι τελεια κ γω μελινταζι εχω παρει κ ειμαι πολυ ευχαριστημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Para ma para polu Wraio post!!!!
    Ta molivia einai apisteuta teleiiiaa
    filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα δυο μολύβια και το lipgloss! Ειδικά το τελευταίο ;)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το lip gloss και εγώ το είδα από κοντά :) Υπέροχο χρωματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aγαπώωω Erre Due!
    Mε βάζεις σε σκέψεις να πάρω και το lip gloss!
    Εχεις tag!
    http://stardustbeauty8.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο!
    Εγώ είχα βάλει ένα πανέμορφο μπλε από κάτω και μαύρο κρακελέ και βγήκε φοβερό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα χρώματα τα μολύβια! Ό,τι πρέπει για καλοκαιράκι! Το lipgloss μου αρέσει πολύ! Τέλειο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα μολυβάκια θα τα ρίξω μια ματιά σε επόμενη μου επίσκεψη σε κατάστημα καλλυντικών,για τα χρώματα περισσότερο.....όσο για την ποιότητα τους είναι πάρα πολύ καλή,μια και τα αγαπώ και εγώ!!Το gloss είναι πάρα πολύ ωραίο,τέλειο χρωματάκι....με γεια σου κορίτσι,καλοφόρετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σας ευχαριστουμε για τα καλα σα λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά τα μολύβια είναι αγαπημένα! Και δε φοράω συχνά μολύβι να φανταστείς! Κρακελέ έχω πάρει τα tommy g οπότε δε δοκίμασα τα erre due αλλά πριν λίγο καιρό ανακάλυψα ότι κυκλοφόρησαν και μαγνητικά! Και με καλή εφαρμογή μάλιστα, μου το δοκίμασε η πωλήτρια σε ένα νύχι και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, καθαρές γραμμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή