Κυριακή, 8 Απριλίου 2012

Ολογραφικά Βερνίκια Color Club


Πάμε λοιπόν σε μια άλλη εταιρία που έχει επίσης ολογραφικά βερνίκια.Αυτή είναι η color club.Ok,δεν έχει και το τέλειο-εκπληκτικό-μοναδικό αποτέλεσμα που έχει το nfu oh αλλά και η τιμή του είναι στο μισό περίπου.Και δεν χρειάζεται ούτε δική του βάση,τα πάει καλά με όλα τα υπόλοιπα βερνίκια μου και δεν μαλώνουνε.
Σας θυμίζω την συγκριτική φωτογραφία που έβαλε φωτιά στα μπατζάκια μας(Νανά,θα μου το πληρώσεις...με έχεις καταστρέψει)

Το ταπεινό μου color club είναι στην 7η θέση αλλά εγώ το αγαπώ...Δεν με δυσκόλεψε καθόλου και δεν είναι και σνομπ.Και με την orly-bonder βάση μου το έβαλα,και το seche vite μου απο πάνω έβαλα και δεν παραπονέθηκε κανείς!!!!
Στην ίδια σειρά έχει και άλλα όμορφα χρωματάκια και ομολογώ ότι αν δεν είχα αγοράσει ήδη τα ολογραφικά μου,θα τα προτιμούσα.Αν με ρωτήσει κάποια φίλη μου ποιά ολογραφικά να αγοράσει,μάλλον της color club θα της πρότεινα.Θεωρώ ότι έχουν καλύτερη σχέση τιμής-ποιότητας.Αν και θα ήθελα να δοκιμάσω και το ολογραφικό απο την China Glaze.

.....εδώ που τα λέμε....αυτό το γλυκό σομωνάκι....σαν να με γλυκοκοιτάζει......ιδέα μου είναι???


Πολλά φιλάκια σε όλες!!!

7 σχόλια :

  1. Της china glaze και εγώ θέλω να τα δοκιμάσω,κορίτσι και τα γλυκοκοιτάζω επίσης και εγώ!!!αλλά πραγματικά δεν θα τ'αντέξω να θέλει και αυτό ειδική βάση......πάντως και αυτά που μας δείχνεις,μια χαρά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και που είπαμε τα βίσκουμε αυτά Άννα μου? είναι που θα δείχναμε εγκράτεια :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως την λενε την παροιμια?θελει η π$^$να να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει???χαχχαχαχαχ

      Διαγραφή
  3. εγω λεω να παρουμε ενα china glaze για δοκιμη παντως...καθαρα για εγκυκλοπαιδικους λογους.....να θυσιαστουμε για το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααα! και η color club ειχε ωραια αποτελεσματα! μπραβο σου!
    ομως και εγω θα ελεγα να δοκιμασεις και της china glaze...νομιζω θα σ βγαλει καλυτερα αποτελεσματα !!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω ετσι νομιζω!απλα ευχομαι να μη θελουν και εκεινα την δικη τους ειδικη βαση.

      Διαγραφή