Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

Ψώνια από το φαρμακείο


Γειά σας κοριτσάκια μου!


Ελπίζω να είστε όλες καλά.Εγώ από την τόση μούχλα φοβάμαι ότι θα αρχίσουν να φυτρώνουν απειλητικά μανιτάρια πάνω μου!Λίγο φταίει η βροχή,λίγο ότι μου λείπει η διάθεση και έχω μουχλιάσει στο σπίτι?Πάντως...αν φυτρώσουν μανιτάρια πάνω μου,λέω να κάνω ένα ωραιότατο στιφάδο μανιτάρια που κάπου το είδα και το λιμπίστηκα!
Λοιπόν πριν απο καιρό είχα αγοράσει απο το φαρμακείο 3 λαδάκια.Αμυγδαλέλαιο,καστορέλαιο και δαφνέλαιο.Το αγαπημένο μου οφείλω να ομολογήσω είναι το δαφνέλαιο!!!Το χρησιμοποιώ στις άκρες των μαλλιών μου αντί για σιλικόνη.Φοβόμουν μήπως βαραίνει τα μαλλιά μου και μήπως τα λαδώνει αλλά να σας πώ κάτι?Αν βάλω και πολύ σιλικόνη,πάλι δεν θα λαδώσουν τα μαλλιά μου?Οπότε το μυστικό είναι ότι βάζω πολύ μικρή ποσότητα.Νιώθω τα μαλλιά μου πιο δυνατά,ότι δεν σπάνε στο βούρτσισμα.Είναι πολύ πιο λαμπερά και πιο....μαύρα!Ίσως να είναι ιδέα μου αλλά εγω νιώθω ότι πως οι ξανθιές βάζουν χαμομήλι για να φωτίσει το χρώμα τους?Ε,αυτό δίνει ένταση στα μαύρα μαλλάκια μου!Πιστεύω ότι αν μου τελειώσει θα το ξανα-αγοράσω σίγουρα!Αν και με την ελάχιστη ποσότητα που βάζω,μάλλον θα αργήσει να μου τελειώσει.Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και ως μάσκα αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα μιας και παλεύω να τελειώσω τις 2 μάσκες που έχω ανοιχτές!Α,να μην ξεχάσω να σας πω ότι η συνbloggιτισσα μου η Ελένη,μου δάνεισε για λίγο το κοκκαλάκι της νυχτερίδας και κέρδισα σε 2 διαγωνισμούς.Στον έναν διαγωνισμό κέρδισα μια b.b cream απο την garnier και μια μάσκα μαλλιών απο τις greek beauty bloggers.Και στον άλλον διαγωνισμό κέρδισα την 3λεπτη μάσκα απο την Aussie.Τις μάσκες όπως σωστά φαντάζεστε δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά έχω ερωτευτεί το άρωμα απο την Aussie.

p.s:το κοκκαλάκι της νυχτερίδας το ξαναπήρε η Ελένη και συνεχίζει το σερί της στους διαγωνισμούς(Καλή τύχη Ελένη μου)


Για το καστορέλαιο....πέρα απο την πλάκα που έκανα στην αδερφή μου όταν με ρώτησε"καστορέλαιο?τι είναι αυτό?"ααααα,της λέω,παίρνεις 11 κάστορες,τους ξεκινάς σκληρή προπόνηση,τους βγάζεις το λάδι και μετά το βάζεις στις βλεφαρίδες σου!Εντάξει....δεν με πίστεψε αλλά εγώ γελούσα μόνη μου!Αυτό το προιόν,δεν νομίζω να το ξανα-αγοράσω.Όχι ότι μου προκάλεσε κάποιο πρόβλημα αλλά δεν πέταξα και την σκούφια μου.Το χρησιμοποιούσα με το βουρτσάκι που έχει το σχήμα της μάσκαρα και χτενίζουμε τα φρύδια μας για 3 εβδομάδες καθημερινά.Και εδώ παρατήρησα ότι οι βλεφαρίδες μου έχουν γίνει πιο μαύρες και πιο χοντρές.Δεν ξέρω αν πύκνωσαν,πάντως κάποια άλλη σημάντικη διαφορά,δεν είδα!



Πάμε στο αμυγδαλέλαιο...όπως σας είχα πεί σε κάποια παλαιότερη ανάρτηση,είχα ερωτευτεί το λαδάκι για τα πετσάκια απο την Mariqueen.Ήταν υπέροχο....μοσχοβολούσε πορτοκάλι και γενικώς απο ότι έχω διαβάσει το πορτοκάλι και το περγαμόντο βοηθάνε στην βελτίωση της διάθεσης και στην τόνωση.Οπότε μέσα στο κλίμα της μούχλας ήταν ότι πρέπει!Αλλά δυστυχώς,όταν το είχα βάλει στο τσαντάκι μου για να το πάρω μαζί μου για τις Πασχαλιάτικες διακοπές,αυτό χύθηκε!Μάλλον το μάτιαξα γιατί το αγαπούσα πολύ!Οχι τίποτα άλλο....δεν πήγα και πουθενά για το Πάσχα τελικά!Anyway,στο θέμα μας τώρα!Αμυγδαλέλαιο!Είχα ένα μικρό μπουκαλάκι με πουάρ και το έβαλα μέσα για να μου είναι πιο βολικό να το χρησιμοποιώ.Η αλήθεια είναι οτι μου λείπει το λαδάκι της Mariqueen.Όποιος θέλει μπορεί να ρίξει μια ματιά στο ιντερνετικό μαγαζάκι της Μαρίας εδώ(έχει και δωρεάν μεταφορικά)Απλά...οι καιροί είναι δύσκολοι και προσπαθώ να βρω πιο οικονομικές λύσεις πια!Ίσως να προσθέσω μερικές σταγόνες απο αιθέριο έλαιο πορτοκάλι για να μου το θυμίζει.Αν έχετε οικονομικά αιθέρια έλαια να μου προτείνετε please do.

Σύντομα θα ακολουθήσει ανάρτηση και με τα καλούδια της Ελένης.

Πολλά πολλά φιλιά απο εμένα!

29 σχόλια :

  1. Δεν ήξερα αυτήν την χρήση του δαφνέλαιου.. Θα το έχω στα υπόψιν μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα μου αρεσε παρα πολυ και ακομα δεν το εχω δοκιμασει σαν μασκα!αλλα σιγουρα θα το ξανα-αγορασω!

      Διαγραφή
  2. Τους καημενους τους καστορες! Χαχαχαχχα! Παντως κι εγω νομιζω οτι αν δεν εχεις ηδη μεγαλες βλεφαριδες δεν θα αλλαξουν με το λαδι των καημενων των τρωκτικων :Ρ Εσυ τις εχεις μεγαλες οποτε μη παιδευεσαι αδικα! Ολα οκ! Το λαδακι της Μαριας εγω το ειχα σε λεμονακι και μου το κατεσχεσε η μανουλα μου μολις το ειδε! Της αρεσε παρα πολυ. Οποτε με βλεπω να αγοραζω αλλο εγω απο το Μαριω μας γιατι κι εμενα μου λειπει το μοσχοβολιστο μου λαδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι απλα τις ενυδατωνει και τις κανει λιιιιγο πιο ανθεκτικες.αλλα απο εκει και περα ουτε εγω ειδα κατι συγκλονιστικο!

      οσο για το λαδακι.....μιαμ μιαμμμμ σου λεω!μηπως εχεις να προτεινεις κανενα οικονομικο λαδακι πορτοκαλι ?

      Διαγραφή
    2. Δεν εχω δει κατι... Αν δω θα σου πω. Θα εχω τον νου μου!

      Διαγραφή
  3. οπου βρισκω καλο λαδι το αγοραζω ειναι τα καλυτερα καλλυντικα εννοειται!
    η αδυναμια μου ειναι το αμυγδαλελαιο κανει τοσο καλο στις βλεφαριδες ειδικα
    κ αν βρεις κ δεν εχεις να παρεις λαδι jojoba πολυ καλο!
    κ μυριζουν τοσο ομορφα!!
    :) :)
    καστορελαιο δεν εχω αλλα μολις βρηκα ποιο θα ειναι το επομενο λαδακι μου!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ ξεχασα να σου γραψω εχω παρει λαδακια κ απο το e bay σε αρκετα πιο χαμηλες τιμες ριξε μια ματια ενταξει η ποιοτητα ισως να μην ειναι ιδια αλλα αν θες ποσοτητες για καλλυντικη χρηση κλπ δεν ειναι κακη ιδεα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις καποιο λινκ να ριξω μια ματια??

      Διαγραφή
  5. Παλιότερα χρησιμοποιούσα δαφνέλαιο και εγώ αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ για ποιο λόγο σταμάτησα να το ξαναχρησιμοποιώ.....γενικώς ότι είναι σε μορφή λαδιού κάνει πολύ καλό είτε στο δέρμα είτε σε πρόσωπο!!
    για καστορέλαιο δεν ξέρω να σου πω,δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.......ωραίες αγορές Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νατασα,να το ξαναρχισεις το δαφνελαιο!εμενα ειναι το αγαπημενο μου απο τα 3!οσο για το καστορελαιο,απλα δεν πεταξα την σκουφια μου!οχι οτι ηταν κακο....

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα .

    Σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις το καστορέλαιο ως λαδάκι για τα πετσάκια . Απλά επειδή είναι παχύ το βάζεις το βράδυ πριν κοιμηθείς . Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και είναι πολύ καλύτερο από όλα τα λαδάκια που χρησιμοποιούσα ως τώρα ( το πιο ακριβό από αυτά είχε το καστορέλαιο ως κύριο συστατικό ) . Επίσης σαν μάσκα μαλλιών ( στις άκρες εννοείται ) πριν το λούσιμο όμως και με φειδώ .

    Αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπη,το εχω χρησιμοποιησει και εγω στα πετσακια αλλα μου φαινεται πολυ παχυ και δεν το μπορω.ισως να το δοκιμασω βραδυ σαν θεραπεια!
      σε ευχαριστω για τις συμβουλες που μοιραστηκες μαζι μας!

      Διαγραφή
    2. Eγώ ευχαριστώ για τις χρήσιμες αναρτήσεις σου !

      Αγάπη

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!
    ΤΟ ΚΑΣΤΟΡΕΛΑΙΟ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΒΟΥΤΥΡΟ ΤΟΥ ΚΑΚΑΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΟ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ!
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ Η ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ ΚΙ Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ.
    Η ΣΟΦΙΑ ΛΩΡΕΝ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ , ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενη!αν και πιο πολυ με βολεψε το δαφνελαιο!

      Διαγραφή
  8. το δαφνέλαιο λεω να το δοκιμάσω κι εγω! μια ερωτηση μονο, χρειαζεται να λούσω τα μαλλια μου μετα τη χρήση??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω το χρησιμοποιω σαν σιλικονη(πολυ μικρη ποσοτητα στις ακρες) και δεν το ξεβγαζω.αν θελεις μπορεις να το χρησιμοποιησεις σαν μασκα και μετα να λουστεις κανονικα!

      Διαγραφή
  9. Eχω χρησιμοποιησει το καστορελαιο και πραγματικα κανει καλο στα μαλλια!It works!!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το εχω δοκιμασει στα μαλλια γιατι μου φαινεται πολυ βαρυ.ισως να το δοκιμασω σαν μασκα...

      Διαγραφή
  10. Καημένα καστοράκια! χαχαχα! Με παρασύρατε και πήρα κι εγώ αμυγδαλέλαιο βιολογικό από το φαρμακείο. Θα το δοκιμάσω με όοοολους τους τρόπους που λέτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεις να κανεις και το δικο σου ντεμακιγιαζ ματιων με το αμυγδαλελαιο.κυκλοφορουν πολλες home made συνταγες!

      Διαγραφή
  11. Για το δαφνελαιο παντου ακουω τα καλυτερα, μαλλον θα πρεπει να το δοκιμασω!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμασεις!οι φιλες μου εχουν ψηθει ηδη!

      Διαγραφή
  12. Έχω ακούσει για το δαφνέλαιο, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.
    Ελπίζω να επισκεφτείς το blog μου, εγώ είμαι ήδη μέλος στο δικό σου.

    http://beautyandthemist.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλιωσα με τους κάστορες χαχαχαχα!!! Λοιπόν δαφνέλαιο πήρα και εγώ πρόσφατα απ'την Apivita βιολογικό, το έβαλα σαν μάσκα στα μαλλιά, αλλά έβαλα λίγο και στο κεφάλι και έκανα μασαζάκι. Το άφησα μπόλικη ώρα (2 ώρες+ για την ακρίβεια) και μετά λούστηκα. Αποτέλεσμα; Λαμπερά, δυνατά μαλλάκια και μειώθηκε και η φαγούρα στο κεφάλι! Σούπερ!! Θέλω να πάρω και άλλα λαδάκια (αμυγδαλέλαιο, καρυδέλαιο κτλ), έχω ενθουσιαστεί! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρεται:)πλ ενδιαφέροντα αυτα που γράφεισ!εχω χρησιμοποιησει κ εγω δαφνελαιο ωσ μάσκα στα μαλλιά κ πραγματικά κάνει θαύματα.αλλά αυτό το τρικ που το βάζεισ κ ωσ σιλικόνη δεν το εχω δοκιμάσει γιατί φοβάμαι πωσ θα λαδωσουν τα μαλλιά:/ εχω μακρύ μαλλί μέχρι την μέση μαύρο κ με βοηθησε απίστευτα σ θέμα μακρούσ το αμυγδαλελαιο.είναι τέλειο κ αυτό το λάδι .μακραίνει τα μαλλιά με πλ γρήγορουσ ρυθμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και εγώ Άννα ήθελα να πάρω δαφνέλαιο, αλλά άκουσα ότι σκουραίνει τα μαλλιά γι' αυτό και το φοβάμαι!
    Έτσι λοιπόν συνεχίζω να χρησιμοποιώ αμυγδαλέλαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια και απο μένα! Ήθελα να ρωτήσω κυρίως για το αμυγδαλέλαιο! Πώς μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στα μαλλιά μας; Ως μάσκα μετά το λούσιμο, κρατώντας τη για αρκετή ώρα, και μετά να το ξεβγάλουμε;
    Σε όλα τα φαρμακεία πουλάνε αμυγδαλέλαιο; Ελπίζω να είναι προσιτή η τιμή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή