Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012

Το κάλεσμα της L'Oreal Paris στην Αθήνα: Μέρος Β'



Καλημέρα κορίτσια μου!
Είμαστε όλες εδώ; Δεν πιστεύω να λείπει καμία;
Σήμερα θα σας δείξω τα δωράκια που μας μοίρασε η L'Oreal Paris στη συνάντηση των Greek Beauty Bloggers στην Αθήνα και θα τα αναλύσουμε ένα προς ένα. Για όσες έλειψαν από το μάθημα χθες, το Α' μέρος θα το βρείτε εδώ . Στη συνάντηση νομίζω όλες οι παρευρισκόμενες νιώσαμε σαν πραγματικές beauty editors, με όλες τις λεπτομέριες και τα στοιχεία που μοιράστηκε με εμάς η ομάδα της L' Oreal Paris. Έχουμε πολλά και όμορφα να πούμε σήμερα, ας ξεκινήσουμε λοιπόν.



ΚΩΔΙΚΑΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΛΑΜΨΗΣ Θαυματουργός Ορός - Ομοιομορφία & Φωτεινότητα 

Θα ξεκινήσουμε , όπως πολύ σωστά υποθέσατε με τον ορό! Στη σειρά του Κώδικα Νεότητας έρχεται να προστεθεί άλλος ένας ορός. Απευθύνεται στις νεαρές ηλικίες των +25 μιας και αυτό που υπόσχεται δεν είναι η αντιγήρανση αλλά μια ομοιόμορφη και φωτεινή επιδερμίδα, χωρίς κηλίδες και δισχρωμίες. Ο συγκεκριμένος ορός μπορεί να φορεθεί και μόνος και κάτω από την κρέμα, ημέρας ή νυκτός. Οι ειδικοί προτείνουν να φορεθεί και ως μια καλή βάση μακιγιάζ.
 Η συσκευασία του είναι με ντισπένσερ και το άρωμα του είναι ίδιο με την κρέμα νυκτός του Κώδικα Νεότητας ( ένα υπέροχο άρωμα σα νυχτολούλουδο που σου δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας). Η υφή του λεπτόρευστη και δεν "κολλάει". Τον χρησιμοποίησα επίτηδες σκέτο και μέρα και νύχτα και μου άφησε ιδιαίτερα απαλό το δέρμα μου. Δυστυχώς δεν είναι ιδανικός για λιπαρά δέρματα, αν τον φορέσετε και έχετε λιπαρό δέρμα αποφύγετε το "Τ" (μέτωπο-μύτη).
Σημειώστε το εξής: η L' Oreal αρχίζει και χρησιμοποιεί πολύ τον όρο "LUMI-GEN". Θα τον δείτε εδώ στον ορό, θα τον δείτε και σε make up και σε concealer. Πρόκειται για νέες φόρμουλες, πιο δραστικές, βασισμένες στην επιστήμη των γονιδίων, που υπόσχονται και -ελπίζουμε- να κάνουν καλή δουλειά.
Η τιμή του ορού θα είναι περίπου στα 20 ευρώ.


Βερνίκι νυχιών Color Riche, no.303, 5ml

Την αγάπη μου για τα βερνίκια τη γνωρίζετε όλες, όπως γνωρίζετε και την προτίμηση μου στις μίνι συσκευασίες (μα πως να τελειώσεις ένα βερνίκι των 17ml, κληρονομιά στα εγγόνια το αφήνεις). Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει η νέα σειρά βερνικιών της L'Oreal, τα Color Riche. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. 50 αποχρώσεις έρχονται να καλύψουν όλα τα γούστα, παστέλ, κλασικά, έντονα, το μαγαζί έχει από όλα :)  Λίγα ml για να καταφέρουμε να τα χαρούμε προτού ξεραθούν και στη τιμή των 4,49 ευρώ για να μπορούμε να το αγοράσουμε. Εδώ πρέπει να ομολογήσω πως στην αρχή η τιμή δε μου φάνηκε ιδιαίτερα χαμηλή (τα Essence πχ έχουν 1,49 ευρώ). Όταν όμως μας εξήγησαν τη σύνθεση του βερνικιού κατάλαβα. Το βερνίκι αυτό λοιπόν περιέχει μια μικρή δόση τζελ (όχι μαλλιών, του τζελ που κάνουμε ημιμόνιμο μανικιούρ), κάτι που το κάνει ανθεκτικό για 10 ολόκληρες μέρες και λαμπερό χωρίς τη χρήση top coat ! Αρκετά καλυπτικό, αν βαριέστε πολύ μια παχιά στρώση σας βγάζει ασπροπρόσωπες. Το βουρτσάκι του είναι από τα καινούργια τα πλατιά που καλύπτουν το νύχι με ένα πέρασμα και οι τριχούλες του έχουν ειδική επεξεργασία για να κρατάνε το χρώμα και να μην "τρέχει". Ήδη σήμερα έβαψα τα νύχια μου με αυτό το ανοιχτόκαρδο πορτοκαλί και θα μετρήσουμε μαζί τις μέρες (και πιστέψτε με θα το ταλαιπωρήσω και με πιάτα και με δουλειές).


Κραγιόν Rouge Caresse, no.06 Aphrodite Scarlet 

Τα χείλη μου δυστυχώς πάσχουν στον τομέα της ενυδάτωσης και αυτό είναι κάτι που με αποτρέπει να τα τονίζω ιδιαίτερα. Ψάχνω λοιπόν κάθε φορά για σούπερ ενυδατικά κραγιόν σε απαλές αποχρώσεις. Όταν πρωτοείδα το συγκεκριμένο κραγιόν στη σακούλα μου σκέφτηκα πως θα το δοκίμαζα μέσα στο σπίτι για να μπορώ να γράψω κάτι και μετά θα το χάριζα αμέσως στη μαμά μου (η κλασική Κωνσταντινουπολίτισσα που φοράει έντονα κόκκινα κραγιόν ). Τελικά η μαμά μου έμεινε με τη χαρά. Φανταστείτε ένα lip balm με χρώμα σε συσκευασία κραγιόν. Είναι πολύ ενυδατικό, λαμπερό όσο χρειάζεται και το τελικό χρώμα είναι πολύ πιο απαλό από ότι δείχνει. Μυρίζει πολύ όμορφα και η συσκευασία του είναι πού κομψή. Εντελώς καλοκαιρινό και ελαφρύ, ευκολοφόρετο και λαμπερό. Φυσικά αυτού του είδους τα κραγιόν δε φημίζονται για τη σταθερότητα τους αλλά και πάλι έναν καφέ θα τον πιείτε με αξιοπρέπεια.

Λακ Elnett Satin (και η μικρή Elnett Collection 75ml)

Η γνωστή σε όλους "σταρ των λακ". Θα σας μιλήσω πάλι για τη μαμά μου. Η μαμά μου η Άννα είναι ένας άνθρωπος απαιτητικός και εκλεκτικός. Στα προϊόντα ομορφιάς σχεδόν ποτέ δεν κοιτάζει την τιμή παρά μόνο την ποιότητα.Έχει αρκετές αλλεργίες και συνήθως χρησιμοποιεί σταθερά συγκεκριμένα καλλυντικά. Κατά καιρούς δοκιμάζει βέβαια από εμένα διάφορες μάρκες. Λακ δεν κατάφερα ποτέ να την πείσω να αλλάξει. Από τότε που ήρθαμε στην Ελλάδα χρησιμοποιεί φανατικά την Elnett και μόνον αυτή. Η τιμή της είναι λιγάκι ακριβότερη από άλλες στα ευρείας και δύσκολα θα τη βρείτε σε κάποια προσφορά αλλά αξίζει και την τελευταία δεκαρίτσα που θα δώσετε. Ωραίο κράτημα, χωρίς να κοκκαλώνει τα μαλλιά, πράγματι φεύγει με ένα βούτσισμα και δεν προκαλεί φαγούρα (έχουμε ευαίσθητο τριχωτό οικογενειακώς). Η κλασική χρυσή συσκευασία που έχει αντέξει στο χρόνο με τη χρυσή γυναικεία φιγούρα θα δώσει άλλο αέρα στο μπάνιο σας και η μυρωδιά της σίγουρα θα σας θυμίσει κάποια κοκέτα της οικογένειας.

Elvive, σαμπουάν και κοντίσιονερ ενδυνάμωσης με δράση Αργινίνης x3

Για αδύναμα και εύθραυστα μαλλιά σαν και τα δικά μου. Για πολύ καιρό πίστευα πως ένα κοντίσιονερ θα βαρύνει τα μαλλιά μου και θα τα κάνει να "λαδώσουν" πριν την ώρα τους. Ψάχνοντας όμως ανακάλυψα πως και τα μαλλιά μας χρειάζονται ενυδάτωση για να είναι λαμπερά και υγιή και πως φυσικά υπάρχουν κατάλληλα προϊόντα για όλα τα μαλλάκια. Δοκίμασα πολλά και κατέληξα στα Elvive, στη σειρά με βασιλικό πολτό. Υπέροχο άρωμα και ωραίο μαλλί. Για την Αργινίνη έμαθα πως είναι ένα αμινοξύ που -ανάμεσα σε άλλα- βοηθάει στην επανασύσταση της τρίχας και την τρέφει. Λούστηκα δυο φορές και μου άρεσαν εξίσου με τα άλλα Elvive που χρησιμοποιώ. Το κοντίσιονερ αφήνει πολυ απαλά τα μαλλιά , το δοκίμασα και στην μακρυμαλλούσα κόρη μου (τι τραβάει και αυτό το έρμο από τη μανούλα...) και τα ξεμπλέξαμε με μεγάλη επιτυχία. Αν το βρείτε σε μια καλή προσφορά (ευτυχώς η L'Oreal κάνει συχνά προωθητικές ενέργειες) ρίξτε του μια ματιά.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που πήραμε φεύγοντας από την παρουσίαση. Υπάρχουν όμως και δυο άλλα που θα κυκλοφορήσουν το Μάιο και -πιστέψτε με- θα κάνουν μεγάλη αίσθηση! Το Elvive Extraordinary Oil και η BB Cream της L'Oreal Paris θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον και -από όσα είδαμε τουλάχιστον στη συνάντηση- όχι άδικα!

Θα ακολουθήσει το Γ' μέρος, ένα μικρό, αλλιώτικο αφιέρωμα στην Αθήνα, όσο πρόλαβα να τη δω τις λίγες ώρες που πέρασα εκεί. Μέχρι τότε...
σας φιλώ!!!      xxx

10 σχόλια :

  1. το βερνικι νυχιων και το κραγιον σιγουρα θα τα δοκιμασω. ελινα απο Λιγο Απολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να τα δοκιμάσεις κούκλα μου, το βερνίκι ειδικά είναι πολύ καλή επιλογή

      Διαγραφή
  2. Πρόλαβες κορίτσι και λούστηκες κιόλας ε?? Εγώ δεν κατάφερα ακόμη να το χρησιμοποιήσω.....μου άρεσε πολύ και το κραγιόν και το βερνίκι!! είμαι στην τρίτη μέρα τέστ σήμερα,και μέχρι στιγμής όλα καλά.....φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πάρει ευχή το βερνίκι το χάλασα, κόλλησα κάτι με UHU και κατέστρεψα το μανικιούρ μου. Μηδενίζω και ξαναμετράω

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η σημερινή σου ανάρτηση..Και εγω έχω χρησιμοποιήσει το σαμπουάν και τη κρέμα μαλλιών και μου άρεσαν και τα δυο.Όσον αφορά τη λακ,τι να πω..κλασσικά υπέροχη!
    όπως έγραψα και στη Νατάσσα (make up nails),θα ήθελα να δοκιμάσω το βερνίκι νυχιών!
    Ανυπομονώ βέβαια να δω και το λάδι μαλλιών και τη bb..καιρός ήταν να δούμε οικονομικά και τα επώνυμα προ'ι'όντα!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχχχχ πότε θα έρθει ο Μάης, πως και πως το περιμένω το λαδάκι

      Διαγραφή
  4. πολυ ομορφα και τα δικα σου Ελενη!καλοφορετα!
    γελασα πολυ με τα σχολια για τη μαμα σου!
    (σε λιγα χρονια θα πηγαινουν και οι κορες σου σε συναντησεις και δεν θα σου δινουν τπτ,ακαρδη!!) πλακα κανω εννοειται<3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα ανοιξιάτικο βραβειάκι σας περιμένει εδώ:

    http://atouchofrouge.blogspot.com/2012/03/sweet-spring-award.html

    Φιλάκια πολλά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή