Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Το κάλεσμα της L'Oreal Paris στην Αθήνα: Μέρος Ά

Γεια σας κορίτσια μου!

Μια όμορφη εβδομάδα ξεκινάει , ας ελπίσουμε πως η καλοκαιρία θα συνεχίσει γιατί όλοι μας την έχουμε ανάγκη. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν η πολυαναμενόμενη συνάντηση των Greek Beauty Bloggers στην Αθήνα , στα γραφεία της L'Oreal Paris.
Από Θεσσαλονίκη ξεκινήσαμε εγώ, η Μυρόνα και η Φανή, τα κορίτσια του Our walking closet's secrets,και η Νατάσα, του Νatasa make up-nails. Από τις 09:00 που βρεθήκαμε μέχρι τις 16:00 που άρχισε η συνάντηση δεν μπορείτε να φανταστείτε τι είπαμε και τι σχολιάσαμε! Ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστη η διαδρομή μας, δε σταματήσαμε λεπτό να γελάμε και να μιλάμε. Σαν σχολική εκδρομή, οι ώρες πέρασαν χωρίς να το καταλάβουμε. Κορίτσια σας ευχαριστώ, η παρέα σας ήταν υπέροχη!

Από αριστερά η Μυρόνα, εγώ και η Νατάσα.

Από αριστερά η Νατάσα, η Μυρόνα και η Φανή
Η υποδοχή μας από την ομάδα της L'Oreal Paris ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική. Η συμμετοχή ήταν πολύ μεγάλη και χάρηκα πάρα πολύ που γνώρισα και από κοντά πολλές bloggers που παρακολουθώ. Καθήσαμε σε έναν όμορφο χώρο, είχαμε πολλά νέα προϊόντα στη διάθεση μας και φυσικά τους ειδικούς για να λύσουμε κάθε απορία μας! Το μυρωδάτο καφεδάκι που μας κέρασαν ήταν ότι έπρεπε μετά από το πολύωρο ταξίδι μας, το χρειαζόμασταν όλες. Το κλίμα ήταν πολύ ευχάριστο, οι συμβουλές και τα tips έδιναν και έπαιρναν.

Τα νέα προϊόντα που υπήρχαν στο τραπέζι μας

Μας μίλησαν για το μότο της εταιρείας "L'Oreal γιατί σας αξίζει",

για τα διάσημα πρόσωπα στις καμπάνιες ,

για τα νέα προϊόντα περίποιησης προσώπου και τις νέες συσκευασίες ,

για τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και styling,

για τη λατρεμένη λακ Elnett και τις βαφές μαλλιών,

και για μακιγιάζ, με μια ιδιαίτερη αναφορά στα νέα μίνι βερνίκια.


Τα όσα είδαμε ήταν άκρως ενδιαφέροντα και απαντήθηκαν όσες απορίες προέκυψαν. Μάθαμε για  νέα προϊόντα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν. Ένα λάδι μαλλιών, το Extraordinary Oil (είναι το πορτοκαλί μπουκάλι με ντισπένσερ στη φωτογραφία με το τραπέζι μας), το οποίο σας προκαλώ να δοκιμάσετε (εμείς το λατρέψαμε!) και στις ρίζες και κατά μήκος της τρίχας , η τιμή του θα είναι κάτω από δέκα ευρώ και θα είναι εφάμιλλο με τα προϊόντα κομμωτηρίου. Η ΒΒ cream της L'Oreal Paris, της οποίας η καλυπτικότητα μου έκανε τεράστια εντύπωση (δε γνωρίζω ποια θα είναι η τελική συσκευασία, εμείς είδαμε ένα δείγμα μόνο) και η τιμή της θα είναι στα 20 ευρώ περίπου. Η κυκλοφορία αυτών των δύο αναμένεται το Μάη. Είδαμε τo σαμπουάν Nutri Gloss Light της Elvive που υπόσχεται λάμψη αλλά με ελαφριά σύνθεση και τη μάσκα μαλλιών της Elvive Ολική Αναδόμηση 5-Στιγμιαίο Θαύμα , μια μάσκα με υπέροχο άρωμα που υπόσχεται αυτό ακριβώς που λέει το όνομα της, μια ολοκληρωτική αναζωογόνωση των μαλλιών σας. Σας έχω και πληροφορίες για το νέο ορό λάμψης, τα βερνίκια αλλά και τα κραγιόν που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο μήνα, θα ακολουθήσει και επόμενη ανάρτηση, stay tuned!

Ο υπέροχος Δημήτρης Γιαννέτος


Last but not least ο hair & make up artist Δημήτρης Γιαννέτος. Μου έκανε εντύπωση πόσο φιλικός και προσιτός ήταν. Πολύ προσεκτικός στις παρατηρήσεις του, πρόθυμος να λύσει τις απορίες μας και προς έκπληξη όλων μας έδωσε και τον αριθμό του κινητού του ! Ομολογώ πως κάτι τέτοιο δεν το περίμενα.
Μετά το τέλος της παρουσίασης είχαμε λίγο χρόνο για να μιλήσουμε με τα παιδιά της ομάδας και να συζητήσουμε σε πιο προσωπικό επίπεδο. Ήταν και μια καλή ευκαιρία να κάνουμε και μια γνωριμία με τις φίλες bloggers της Αθήνας.
Φεύγοντας μας περίμενε όλες μας από μια σακούλα γεμάτη δώρα από την ομολογουμένως πάντα γενναιόδωρη L' Oreal Paris. Το περιεχόμενο της σακούλας θα είναι και η επόμενη μας ανάρτηση, μαζί με τα τελευταία νέα για τα προϊόντα της L' Oreal.

Η ομάδα της L' Oreal Paris
ήταν όλοι τους υπέροχοι!

Τα δώρα από τη L' Oreal
Ήταν μια πολύ ωραία συνάντηση, ένα μπράβο στις Greek Beauty Bloggers για την οργάνωση και ένα ευχαριστώ στη L' Oreal Paris για τη φιλοξενία. Για μένα ήταν μια ευχάριστη ανάπαυλα από την ελαφρώς τρελή καθημερινότητα μου. Ένα ταξιδάκι αστραπή που φόρτισε τις μπαταρίες μου.
Ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας όσα έμαθα για τα νέα προϊόντα, τα οποία δε βλέπω την ώρα για να τα δοκιμάσω μόλις κυκλοφορήσουν.
Ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας και τις εντυπώσεις μου από το ταξιδάκι μου και λίγες σκέψεις για την πρωτεύουσα. Θα σας το εκμυστηρευτώ, ήταν η πρώτη μου φορά στην Αθήνα. Έχω πάει σχεδόν σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες εκτός από την Αθήνα, επομένως δε θα μπορούσα παρά να αφιερώσω μια ανάρτηση σε αυτή την τόσο ξεχωριστή πόλη.

Τα καλύτερα έρχονται λοιπόν!

Σας φιλώ!!!      xxx 

18 σχόλια :

  1. πολύ καλό post!αναλύτικότατο και τέλειο!
    χάρηκα που σε γνώρισα έστω και για λίγο :) ελπίζω να τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ καλή μου, κρίμα που δεν κατάφερα να έρθω στο καφεδάκι μετά. Αχ,ναι να τα ξαναπούμε, πρέπει να γνωρίσεις και την Άννα!

      Διαγραφή
  2. Ωραίο post!!Πρώτη φορά Αθήνα?Σοκαρίστηκα!!! Και την είδες στα χειρότερά της!!!Κρίμα!!:((!!! θα τα πούμε Θεσσαλονίκη!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, πρώτη μου φορά (πρέπει να είμαι η μοναδική...). Θεσσαλονίκη και θα τα πούμε και θα τα πιούμε :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο το μετάνιωσα που τελικά δεν ήρθα!! Όλη η εκδήλωση πρέπει να ήταν υπέροχη :)
    p.s: Κουκλίτσες είστε στην πρώτη φωτογραφία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώσαμε σαν πραγματικές beauty editors! Χαχαχαχα είδες; Σαν τις τρεις Χάριτες είμαστε!

      Διαγραφή
  4. απο το post σου βλεπω πως περάσατε παρα πολυ ωραια!! ηθελα πολυ να ερθω κι εγω, ελπίζω να κανουν συντομα κατι παρόμοιο και στη Θεσσαλονίκη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι πως μόλις λιγάκι μπει σε μια σειρά η Demi με τον μπόμπιρα όλο και κάτι θα κανονίσουμε

      Διαγραφή
  5. πραγματικα πολυ ωραια αναρτηση!ο γιαννετος απλα θεος!περασαμε οντως τελεια!το λαδι το περιμενουμε ολες πως και πως!

    http://sissisplace.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική σου ανάρτηση μου άρεσε πολύ! Το κονσίλερ στο δικό μας τραπέζι δεν υπήρχε, φαίνεται πολύ καλό στις φωτό σου, θα πάω να το ψάξω

      Διαγραφή
  6. Περάσαμε υπέροχα και στη διαδρομή αλλά και φυσικά στη συνάντηση κι αφού μας άντεξε ο σύζυγος τόσες ώρες και δε μας πέταξε από το αμάξι πάλι καλά χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω απλά με την Μυρόνα!!!Ήταν υπέροχα όλα, και η διαδρομή και η συνάντηση....φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο κορίτσια, τέλεια περάσατε! Με το τόσο αναλυτικό post και τις φωτογραφίες, είναι σχεδόν σαν να ήμασταν κι εμείς εκεί!!Θέλουμε αντίστοιχο και στη Θεσ/νίκη!!! Ει, GBB σε σας μιλάω!
    Το λαδάκι το αναζητώ καιρό, βολεύτηκα με ένα της gliss μέχρι να βγει το συγκεκριμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Smugnificent και @Natasa makeup-nails : κορίτσια μου όμορφα είχα καιρό να περάσω έτσι όμορφα, το είχα πολύ μεγάλη ανάγκη να ξεσκάσω λιγάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου μπορεί να μη προλάβαμε να τα πούμε αλλά εγώ σίγουρα πρόλαβα να δω πόσο γλυκιά και όμορφη είσαι!
    Ελπίζω την επόμενη φορά να έχουμε περισσότερο χρόνο...
    Πρώτη φορά στην Αθήνα? Κι εγώ Θεσ/κη έχω έρθει μια φορά μονάχα με το σχολείο (πάνε πολλά χρόνια ε?).
    Σε φιλώ xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πες μου οτι σας πηγε ο Σωκρατης Αθηνα και αντεξε!!! Πες το μου να πεθανω! Καλε αυτος ειναι ΗΡΩΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δυστυχως δεν γνωριστηκαμε στη συναντηση δεν πηγα κ μετα για καφε επρεπε να φυγω αλλα ελπιζω να βρεθουμε καποια αλλη φορα!
    πολυ ωραια αναρτηση τα εβαλες ολα

    περιμενω πως κ πως το λαδι να βγει στην αγορα πανω που σκεφτομουν να αγορασω το kerastase αλλα ολο τσιγκουνευομουν !

    εχω να πω πολυ καλα λογια για το βερνικι δεν εχει χαλασει καθολου απο τη μερα της συναντησης κ εχω κανει δουλειες στο σπιτι κλπ κλπ χωρις παθει τιποτα!

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή