Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Η Lancôme θα μας τρελάνει !!!

Γεια σας κορίτσια!
Για άλλη μια φορά θα ξεκινήσω με μια αναφορά στη μαμά μου. Η μαμά μου που λέτε, είναι η κλασική κοκέτα Κωνσταντινουπολίτισσα. Βρέξει χιονίσει, με ημικρανίες ή χωρίς θα τη δείτε πάντα βαμμένη και περιποιημένη. Επιλεκτική στις αγορές της, δεν κοιτάζει συνήθως τις τιμές αλλά εστιάζει στην ποιότητα. Τα πρώτα χρόνια στην Ελλάδα θυμάμαι υπέροχα μικρά βαζάκια στην τουαλέτα της με χαραγμένο ένα λουλουδάκι. Ήταν το τριαντάφυλλο της Lancôme. Η μαμά μου λάτρευε τις κρέμες και εγώ τις συσκευασίες (ξεπατίκωνα το τριαντάφυλλο στις πλαστελίνες μου και η μαμά μου με φώναζε, χι χι ). Για μια μεγάλη περίοδο όμως η Lancôme έκανε μια "κοιλιά" στα προϊόντα της, η μαμά μου στράφηκε στα Helena Rubistein και εγώ ως νεαρή έφηβη στα Normaderm.
Τα χρόνια περνούσαν και εγώ άρχισα να δοκιμάζω διάφορες κρέμες, έχω πασαλείψει την όμορφη μουρίτσα μου με λογιών λογιών σκευάσματα. Το 2011 ήταν μια δύσκολη χρονιά για μένα, νοσηλεύτηκα τρεις φορές με οξεία αφυδάτωση. Φυσικά αυτό είχε αντίκτυπο και στην επιδερμίδα μου, το δέρμα μου έχασε τη φωτεινότητα του και οι γραμμές έκφρασης μου έγιναν μεμιάς πιο βαθιές. Πανικοβλήθηκα, το ομολογώ. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω ορούς και κρέμες για να βελτιώσω το δέρμα μου και να αποφύγω τις ρυτίδες και το εγκεφαλικό που θα πάθαινα! Ήδη έχω γράψει κάποια πράγματα εδώ , για ορούς κυρίως.
Έψαξα, ρώτησα, δοκίμασα και με χαρά ανακάλυψα πως η  Lancôme έχει ξαναμπεί στο παιχνίδι και μάλιστα πολύ δυναμικά! Είχα καταλήξει στον ορό Visionnaire και στις κρέμες της σειράς Genifique, το είχα κανονίσει και με τον...Πασχαλινό Λαγό και περίμενα ωραία και καλά το δωράκι μου το Πάσχα. Όλα αυτά μέχρι σήμερα το πρωί...


Σήμερα το πρωί μου ήρθε ένα mail  για τη νέα σειρά Renergie Multilift της Lancôme και έφερε τα πάνω κάτω. Σας παραθέτω ένα απόσπασμα από το δελτίο τύπου και θα το σχολιάσουμε όλες μαζί μετά:

Πάντα μπροστά από την εποχή της, η Lancôme προώθησε τα όρια της ομορφιάς ακόμη περισσότερο και επινόησε μια νέα προσέγγιση του αισθητικού lifting. Μία σειρά περιποίησης που δημιουργήθηκε με την ολοκαίνουρια τεχνολογία Multi-Tension, μία τεχνολογία ειδικά σχεδιασμένη να διεγείρει 10 βασικούς συνδέσμους – συμπεριλαμβανομένων και 5 που δεν είχαν στοχευτεί ποτέ πριν από τη Lancôme – προκειμένου να δρα σε 5 στιβάδες και να συσφίγγει την επιδερμίδα. 

Το δελτίο τύπου έγραφε και άλλα ωραιότατα επιστημονικά, αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως μια νέα σειρά περιποίησης έρχεται να μας βοηθήσει και να δράσει βαθύτερα στο δέρμα. Υπόσχεται σε 4 εβδομάδες λείανση και ανόρθωση. Στη διαφήμιση της σειράς Renergie Multilift βλέπουμε την Kate Winslet, επομένως υποθέτω πως προορίζεται για γυναίκες στα 40, εντούτοις έχω ξεχωρίσει ένα καλούδι που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε και οι λίγο μικρότερες.



 RÉNERGIE ÉCLAT MULTI-LIFT
Φροντίδα Άμεσης Αίσθησης Ανόρθωσης και Λάμψης
Αυτό είναι το καλούδι που έχω βάλει στο μάτι! Από ότι κατάλαβα είναι ένα μαγικό ραβδάκι με χρώμα. Υπόσχεται αναζωογόνηση πολλαπλής δράσης: η επιδερμίδα μας θα δείχνει σαν να έχει ανορθωθεί, οι ρυτίδες θα εμφανίζονται μειωμένες και η υφή θα είναι πιο λεία.Θα κυκλοφορήσει σε τέσσερις τόνους και νομίζω πως θα είναι κάτι ανάμεσα σε filler και σε BB Cream. Νομίζω η Άννα εδώ θα μπορέσει να μας δώσει τα φώτα της, εγώ πάντως αυτά κατάλαβα. Η τιμή τσούζει αρκετά, τα 50ml θα κοστίζουν περίπου 111,50 ευρώ, ελπίζω ομως σε κάποια προσφορά ή πακέτο.



Rénergie Yeux Multi-Lift



Αντιρυτιδική & Σφιγκτική Κρέμα Ανόρθωσης Ματιών 
 Η πρώτη είναι η απλή -τρόπος του λέγειν- κρέμα ματιών της σειράς. Υπόσχεται λείανση, σύσφιξη της επιδερμίδας και μείωση των ρυτίδων. Είναι εμπλουτισμένη με το σύμπλοκο GF-Volumetry. Τα 15ml θα κοστίζουν 63ευρώ περίπου. 




Rénergie Multi-Lift Yeux Duo
Διπλή Φροντίδα Υπέρτατης Αναζωογόνησης Ματιών. 2 Συνθέσεις

Η δεύτερη είναι όλα τα λεφτά! Με την κρέμα στο μωβ βαζάκι η επιδερμίδα ανορθώνεται, συσφίγγεται και οι ρυτίδες μειώνονται. Είναι εμπλουτισμένη με τη τεχνολογία Multi-Tension. Η συνοδευτική κρέμα με χρώμα στο ασημί βαζάκι είναι εμπνευσμένη από τις ασιατικές ΒΒ και θα μας μειώσει ορατά την εμφάνιση των μαύρων κύκλων, το πρήξιμο κάτω από τα μάτια και άμεσα θα φωτίσει το βλέμμα μας. Είναι εμπνευσμένη από αισθητικές τεχνικές αναζωογόνησης του βλέμματος, ώστε να διορθώνει αποτελεσματικά έξι καίριες ανάγκες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες λόγω της γήρανσης αυτής της ευαίσθητης περιοχής. Διαθέσιμη σε 2 αποχρώσεις, light και medium. Αυτή φυσικά είναι ακριβότερη, τα 15ml θα κοστίζουν 70 ευρώ.





Rénergie Multi-Lift



Αντιρυτιδική & Σφιγκτική Κρέμα Ανόρθωσης- SPF 15 
Η κορωνίδα της σειράς, αυτή η κρέμα λείανσης, σύσφιξης και καταπολέμησης των ρυτίδων προσφέρει διπλή δράση:
Αποτέλεσμα φωτισμού της όψης και σύσφιξης της επιδερμίδας στο μέτωπο, τα ζυγωματικά, το περίγραμμα
του προσώπου και το λαιμό. Τα 30ml θα κοστίζουν περίπου 84 ευρώ ενώ τα 50ml 111,50 ευρώ.





Rénergie Multi-Lift Soin Jour Peaux Sèches
Αντιρυτιδική & Σφιγκτική Κρέμα Ανόρθωσης-SPF 15. Ξηρές Επιδερμίδες
Η κρέμα ημέρας της σειράς, όμοια με την παραπάνω, αλλά για ξηρές επιδερμίδες. Κυκλοφορεί μόνο σε συσκευασία των 50ml και το κόστος της θα είναι περίπου 111,50 ευρώ.
Rénergie Nuit Multi-Lift
Αντιρυτιδική & Σφιγκτική Κρέμα Ανόρθωσης Νύχτας 
Τέλος, η κρέμα νυκτός. Μια θρεπτική, καθόλου λιπαρή κρέμα νύχτας που δρα όταν η επιδερμίδα είναι πλέον δεκτική προσφέροντας ανόρθωση,σύσφιξη και αντιρυτιδική
δράση στο πρόσωπο και στον λαιμό.



Έχω ξεσηκωθεί πολύ με αυτή τη σειρά. Υποπτεύομαι βέβαια πως είναι μάλλον για μεγαλύτερες ηλικίες και οι τιμές είναι αρκετά τσουχτερές για την εποχή, αλλά είναι να μην μου τάξεις αντιγήρανση! Ω ναι, είμαι ικανή να βάλω τα πάντα για να μη σταφιδιάσω φίλες μου (δε θέλω γελάκια, η Βικτώρια Μπέκαμ βάζει μια κρέμα με κουτσουλιές αηδονιών, καναρινιών, κάποιου πτηνού τελοσπάντων -βρε λες να κάνω μια πατέντα με τις κουτσουλιές του Πόνγκο μου  που είναι και μπόλικες; ). Ανυπομονώ να βρω τη σειρά σε κάποιο κατάστημα, θέλω να νιώσω την υφή της και να μυρίσω το άρωμα της. Θέλω να πετύχω μια πωλήτρια "διαβασμένη" και γενναιόδωρη στα δείγματα (111 ευρώ έχει, χωρίς δείγμα πως να το πάρεις;) να μου τα εξηγήσει καλά καλά και να μου πει αν θα ταίριαζε στο δέρμα μου ή αν βιάζομαι πολύ. Όλη πάντως η φιλοσοφία της σειράς μου άρεσε και αν πράγματι εισχωρεί τόσο βαθιά όσο λέει τότε κορίτσια έχουμε βρει ένα δυνατό όπλο ενάντια στις μισητές ρυτίδες!
Σας φιλώ!!!     xxx



6 σχόλια :

  1. Ελενάκι μου, ένα έχω να δηλώσω....να φύγω από το σπίτι πριν πάρω τις κρέμες ή μετά???Διότι για να πω στον αντρούλη μου ότι μια κρέμα κοστίζει 111 και κάτι ψιλά ευρώ,αυτός θα πάθει το εγκεφαλικό πριν από μένα.....χαχαχαχα!!
    Φυσικά και ωραία μας ακούγονται όλα αυτά,αλλά ένα δείγμα θα το ήθελα και εγώ,εξάλλου θα δώσεις που θα δώσεις τα λεφτουδάκια σου,άμα δεν σου κάνει κιόλας τι κάνεις??? αναμένουμε εξελίξεις στα stand της Lancome.....φιλούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι μου, μαζί θα νοικιάσουμε κάπου, σίγουρα θα αλλάξει τις κλειδαριές του σπιτιού ο Σωκράτης αν μάθει τι θέλω να πάρω!
      Βέβαια εάν συγκρίνω τα λεφτά για τις κρέμες με τα λεφτά για το διαρκείας της ομάδας του, χι χι θα έχω ένα καλό πάτημα!

      Διαγραφή
  2. Ποια Βικτωρια Μπεκαμ? Εδω μιλαμε για την Helen Kersen και τον Πονγκο! Ακριβα τα lancomακια! Εγω παλια τα λατρευα αλλα παρολο που χρησιμοποιουσα τη σειρα για την ακμη το δερμα μου ειχε γινει ενα ματσο χαλια (εχω και ευαισθησια οπως ξερεις καθοτι μακροχρονια εφηβη!). Δοκιμασε εσυ και περιμενω να ακουσω τη γνωμη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα να πάρει η ευχή , όντως πολύ ακριβά είναι τα ρημαδιασμένα...
      ας βρούμε πάντως ένα δειγματάκι με το καλό και κάτι θα γίνει μετά!

      Διαγραφή
  3. Μικρουλι πολυ ενδιαφερον το αρθρο σου και ακρως ενημερωτικο! Δεν ειχα ιδεα οτι η lancome ανανεωθηκε. Με ξεσηκωσες τωρα! Θα παρω ολα τα hondos παραμαζωμα απο βδομαδα. Εχει και πολλα εδω ε δεν μπορει ολο και σε καμια large πωλητρια θα πεσω που δεν θα κρατησει τα δειγματακια της εταιρειας για τον εαυτο της. Ασχετο αλλα και μενα η μαμα μου χρησιμοποιουσε lancome και το γυρισε σε rubistein oταν ημουν μικρη! Τωρα βεβαια λογω κρισης φοραει μονο roc γιατι λεει πως απο μια ηλικια και μετα τι να εχεις 50 ρυτιδες τι 52; Μικρη η διαφορα στις κρεμες. Οποτε οσο ακομα προφταινουμε ας παστωθουμε με κατι καλο. Πφφ! Δυσκολοι καιροι για πριγγιπισσες και δη ηλικιωμενες (για μενα λεω, εσυ εισαι νινι ακομα) ;ppp φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ναι ανανεώθηκε η Lancome και οι κρέμες είναι υπέροχες...στερεώνω την τιάρα μου και βρουμ για Hondos!

      Διαγραφή