Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012

french nails

Πριν απο καιρό είχα αγοράσει μερικά πραγματάκια απο την φίλη μας την Μαρία απο την Σουηδία.Η Μαρία ασχολείται με μακιγιάζ και νύχια και άνοιξε και ένα διαδικτυακό μαγαζάκι με διάφορα καλούδια!Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο site της εδώ.Εγώ έχω αρκετά πραγματάκια αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ σε αυτά τα 2 που τελικά αγόρασα.Το ένα είναι λαδάκι για τα επωνύχια αλλά και τα νύχια με άρωμα πορτοκάλι και πραγματικά το λατρεύω!!!Έχει τόσο υπέροχο άρωμα που δεν μπορώ να σας το περιγράψω!!!!Τα πετσάκια μου έχουν μαλακώσει πάρα πολύ,δεν τα κόβω παρά μόνο τα σπρώχνω με το ειδικό εργαλειάκι.Γενικώς είμαι κατά στο να κόβει κάποιος τα πετσάκια του.Αν φροντίζεις να τα σπρώχνεις,δεν θα κολλήσουν ποτέ πάνω στο νύχι ώστε να αναπτυχθούν και γίνουν τέρατα!Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή και δεν είχα όλα τα απαραίτητα σύνεργα για την περιποίηση των νυχιών μου,τα έσπρωχνα ακόμα και με το καπάκι απο το στυλό bic.Ναι,ναι...εκείνο το κλασσικό μπλε στυλό!Αν παρατηρήσετε το καπάκι,ψιλομοιάζει με το ειδικό εργαλείο.Οκ,δεν είπα ότι το αντικαθιστά....αλλά είναι κάτι που το έχουμε όλοι στο σπίτι μας.

Το άλλο είναι ένα στυλό gel.Εγώ το πήρα σε λευκή απόχρωση για την γραμμή του γαλλικού γιατί αυτό που είχα δεν ήταν αρκετά λευκό.Είναι πολύ εύκολο στην χρήση αλλά φαντάζομαι ότι το κακό είναι ότι δεν θα μπορείς να υπολογίσεις πότε σου τελειώνει το προιόν.

Αυτά είναι τα νυχάκια που έκανα.Ένα απλό και διαχρονικό γαλλικό.Δεν θυμάμαι πόσο χρονών ήμουν στην πρώτη προσπάθεια μου να κάνω γαλλικό.Θυμόσαστε πριν από πολλά πολλά χρόνια όταν παρουσίαζε η Δήμητρα Παπαδοπούλου ένα τηλεπαιχνίδι???Εκεί είχα δει πόσο άσπρα ήταν τα νύχια της και πανέμορφα τετράγωνα!Τότε,το μόνο σχήμα που ήξερα ήταν το οβάλ.Ετσι τα έκανε η μαμά μου και έτσι θεωρούσα ότι είναι το σωστό.Αλλά τα είχα λατρέψει τα τετράγωνα νύχια!Και η αλήθεια είναι ότι από τότε,πάντα τετράγωνα τα έχω.Οκ,στρογγυλεύω λίγο τις γωνίες...αλλά τετράγωνα τα λες!Νομίζω πως όσα χρόνια κι αν περάσουν,το γαλλικό δεν θα φύγει ποτέ απο την μόδα.Θα υπάρχουν παραλλαγές αλλά δεν θα φύγει ούτε απο την μόδα αλλά ούτε και απο την καρδιά μου!
Εσείς τι νύχια προτιμάτε?Μακρυά,κοντά,με γαλλικό,με έντονα χρώματα,κάτι εξεζητημένο ώστε να σας προσέχουν όλοι?Πχ θαυμάζω κάτι τεράστια νύχια που βλέπω στο internet που έχουν πάνω ζωγραφισμένες ακόμα και γκέισες(μα πως το κάνουν?).Θεωρώ ότι είναι πραγματικά έργα τέχνης.Άλλα δεν νομίζω ότι θα έκανα ποτέ τα νύχια μου έτσι.Απο την άλλη.......μεγάλη μπουκιά φάε,μεγάλη κουβέντα μη λες γιατί ως γνωστόν οτι δεν σου αρέσει το "λούζεσαι"(και δεν μιλάω για σαμπουάν).

Πολλά φιλιά απο εμένα!

11 σχόλια :

  1. Έχουμε ακριβώς την ίδια άποψη για τα νύχια,μου αρέσουν τετράγωνα,με λίγο να στρογγυλεύουν οι άκρες,και επίσης λατρεύω το γαλλικό αλλά τελευταία το αποφεύγω μιας και με έχει πιάσει μανία με χρώμα!!! συνεχώς θέλω να βάφω τα νύχια μου με χρώμα,περνάω φάση που λένε ένα τέτοιο,αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει....με γεια σου κορίτσι!!όλα είναι υπέροχα, και είναι στην λίστα μου αυτο το λαδάκι....φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγω στο ιδιο σχημα τα εχω. Οσο για τις προτιμησεις νομιζω πως αλλαζουν αναλογα και με τις περιστασεις. Το γαλλικο ομως κι εγω το θεωρω σταθερη αξια! Εχω κανει πολλα γαλλικα και τα κλασσικα και με χρωμα. Το λαδακι το εχω κι εγω αλλα με λεμονακι και το βαζω και στα χερακια το βραδυ και το πρωι λαμπουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σταθερη αξια το γαλλικο!κατα καιρους με εχετε δει με διαφορα χρωματα και σχεδια στα νυχια!να μην ξεχασω την εποχη εθισμου στα blixz....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν σε διάβαζα ήταν σαν να είχες διαβάσει τις σκέψεις μου. Και γω μόνο τα οβάλ νύχια γνώριζα απ τη μαμά μου!! χιχι
    Λοιπον Αννα αυτό ήταν από τα πιο ωραία κείμενα που εχεις γράψει! Keep going girl!!! Νομίζω ότι εχεις αρχίσει να μπαινεις δυναμικά στο πνεύμα του blogging!!
    Και ναι και γω λατρεύω το γαλλικό! Μαλιστα τώρα που εχω 5 μέρες τα νύχια μου άβαφα σκεφτόμουν να κάνω και γω ενα ημιμονιμο αλλα ελεγα να βάλω χρώμα. Βλέποντας τα δικά σου νομίζω οτι μαλλον θα παω για γαλλικό!! Με έπεισες!! Το μονο κακό ειναι οτι κάθε φορά παρασύρομαι και τραβάω τη γραμμή παραπάνω απ το κανονικό και την κανω τεράστια στο τέλος!! Αντε να δουμε τι θα καταφέρω αυτη τη φορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι ακομα κι αν κανεις ενα μονιμο γαλλικο,παλι μπορεις να βαψεις τα νυχια απο πανω σου με οποιο χρωμα θελεις(οχι μονιμο).και οταν τα ξεβαψεις...το γαλλικο θα ειναι απο κατω και θα σε περιμενει!

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραιο αποτελεσμα!!κ μαρεσει ετσι λεπτη η γραμμη του γαλλικου.
    τωρα εχω πολυ κοντα τα νυχια μου γιατι ασχολουμαι με χειροτεχνιες κ τα εσπασα ολα αλλα μαρεσουν τα τετραγωνα με τις στρογγυλεμενες ακρες τα θεωρω πιο κομψα απο ολα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία...μια ακόμη ψήφος στα τετράγωνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άννα μου πολύ χάρηκα με σου άρεσαν τα προιόντα και σε ευχαριστώ για την άναρτηση! Υπάρχει τρόπος για να δεις πόσο gel σου έχει μείνει, αφαιρείς το μεσαίο μέρος του στυλό, αυτό βγαίνει με λίγη πίεση και βλέπεις το εσωτερικό απλά μετά όταν το ξαναβάλεις ίσως να παίζει λίγο και να μην εφάπτει τέλεια αλλά δεν σε πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφο το γαλλικό που έκανες!! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τετράγωνα τα νύχια και πάντα τα έχω έτσι!! Θα αγοράσω κι εγώ κάτι από το site μόλις καταλάβω πόσο κοστίζει το καθένα, γιατί είδα ότι έχει άλλο νόμισμα. xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο τέλος κάθε σελίδας υπάρχουν οι τιμές και σε ευρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το γαλλικό σου, εγώ ποτέ δεν το πετυχαίνω τόσο καλό! Μου φαίνεται θα δοκιμάσω κι εγώ αυτό το στυλό. Μιας που λέμε για γαλλικό και παρελθόν, εγώ ήμουν από μικρή τρελή με τα νύχια. Την πρώτη φορά που είχα πάει στο σχολείο με γαλλικό το βλέπει μια συμμαθήτριά μου και μου λέει "γιατί έβαλες μπλάνκο στα νύχια σου;" και με κοιτούσε σαν εξωγήινη! χαχαχα! Δεν είχε γίνει ακόμα της μόδας και δεν το ήξεραν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή