Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

Flormar nail polish



Πριν απο αρκετόοοοοοοοοο καιρό είχε γίνει μια όμορφη συνάντηση στην Θεσσαλονίκη για τις greek beauty bloggers .Περάσαμε πολύ όμορφα όπως σας είχαμε πει και έχουμε και φωτογραφίες για να το αποδείξουμε!!!Όποιες θέλουν μπορούν να ρίξουν μια ματιά εδώ.

Εκει μας έδωσαν πολλά και όμορφα δωράκια.Αυτά που βλέπετε στην παραπάνω φώτο είναι τα δικά μου δωράκια απο την L'Oreal και την Flormar.Σήμερα όμως ήθελα να σας δείξω τα νυχάκια που δημιούργησα με το βερνίκι της Flormar.Είναι ενα γκρι-ποντικί-ελεφαντί και η αλήθεια είναι οτι ενώ το έβλεπα αυτό το χρώμα να είναι πολύ μόδα,δεν είχα ούτε μια απόχρωση γκρι.Οπότε σας ευχαριστώ Flormar!

Εδω..βλέπουμε τα νυχάκια μου με μια απλή εφαρμογή του βερνικιού,ενώ παρακάτω ακολουθούν τα νυχάκια μου ενισχυμένα με φιδίσια σφραγίδα!

Δεν ξέρω κάτα πόσο θα έβγαινε πιο ωραίο αν περνούσα ενα mat top coat απο πάνω αλλά η αλήθεια είναι οτι μου άρεσε και έτσι!Το βερνίκι της Flormar απλώνεται πολύ εύκολα και στεγνώνει γρήγορα.Όσο για την διάρκεια.....δεν ξέρω ακόμα αλλά υπόσχομαι να σας ενημερώσω!Έχω σταμπάρει πολλά όμορφα χρώματα απο την συγκεκριμένη εταιρία αλλά το κακό είναι οτι είναι στην άλλη άκρη της Θεσσαλονίκης.Εμείς τους ευχόμαστε καλές δουλειές και σύντομα να ανοίξουν άλλο ένα κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για να είναι πιο προσβάσιμο σε όλους.Αν θέλετε έχουν και σελίδα στο facebook όπου μπορείτε να ενημερώνεστε για νέα προιόντα και διάφορες προσφορές.Εμπρός λοιπόν....όσοι πιστοί προσέλθετε εδώ.

Για πείτε μου καμιά άλλη ιδέα...πως να κάνω τα νύχια μου για το επόμενο Σ/Κ?

Πολλά φιλιά σε όλες!!!

Ελένη

Στη δική μου σακουλίτσα είχε ένα κρακελέ βερνίκι σε ένα ωραίο έντονο κίτρινο χρώμα.
Δίνει ένα ματ αποτέλεσμα και κάνει ωραία "σπασίματα". Με τη χρήση του ανακάλυψα πως φυσώντας το κάθε νύχι επισπεύδεται το κρακελέ αποτέλεσμα, φυσικά αυτό δεν είναι απαραίτητο απλά εγώ είμαι ανυπόμονη.
Σας συμβουλεύω να το χρησιμοποιήσετε (αυτό αλλά και γενικά όλα τα κρακελέ βερνίκια) πάνω από δύο στρώσεις βερνίκι, οι οποίες φυσικά έχουν στεγνώσει πολύ καλά.
Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ με top coat, μου αρέσει που είναι ματ. Αν πάλι εσείς χρησιμοποιήσετε, περιμένετε 2 λεπτάκια να στεγνώσει καλά το κρακελέ.
Σε γενικές γραμμές έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη και από το βερνίκι αλλά και από τα υπόλοιπα καλλυντικά της Flormar που έχω δοκιμάσει. Τα θεωρώ μια καλή επιλογή για το καθημερινό μας μακιγιάζ καθώς έχουν πολύ προσιτές τιμές. Ρίξτε τα μια ματιά.
Στη Θεσσαλονίκη τα βρίσκουμε στο εμπορικό City Gate, ελπίζω όμως σύντομα να μπορούμε να τα βρούμε και σε κάποιο σημείο ανατολικά.

Κίτρινο κρακελέ με μαύρο φόντο

Κίτρινο κρακελέ με πολύχρωμο φόντο
Σας φιλώ και εγώ! xxx

21 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφα νυχάκια!!
    Τώρα για σχέδια έχουμε ανεβάσει ενα ποστ με θέμα "Νύχια Φεβρουαρίου" επειδή έχω αγάπη στα νύχια κ κάνω κάθε βδομάδα κ άλλα σχέδια κ κάθε αρχή του μήνα θα ανεβάζω ότι σχέδια έκανα τον προηγούμενο μπες αν είναι να δεις,ίσως σε βοηθήσει να πάρεις κάποια ιδέα!!

    http://sistersbeaute.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ ωραία η ανάρτηση σας, ετοιμάζουμε και εμείς κάποια σχέδια με στάμπες.

      Διαγραφή
    2. ομορφαα σχεδια!keep up the good work!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα, το γκρι ειδικά είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από ότι μου είπε η Άννα κρατάει και πολύ

      Διαγραφή
    2. τα εβαψα την τεταρτη,σημερα ειναι δευτερα και ειναι ακομα στην θεση τους.ειμαι περιεργη να δω ποσο θα κρατησουν.λεω να βγαλω μια φωτο την ημερα πριν τα ξεβαψω να σας τα δειξω.

      Διαγραφή
  3. To κίτρινο μου κάνει έντονο δεν θα το τολμούσα....το γκριζάκι όμως με snake skin ή και χωρίς μου αρέσει!!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ έντονο το κίτρινο , ίσως είναι πιο καλοκαιρινό χρώμα.
      Το γκριζάκι και εμένα μου άρεσε πολύ!

      Διαγραφή
  4. Το κρακελέ είναι το αγαπημένο μου οπότε ότι και να δείξεις είμαι φαν!!! Τέλεια τα νύχια σας κορίτσια.....μήπως να κάνεις ένα ολογραφικό το Σαββατοκύριακο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω και η ελενη βλεπουμε ολογραφικα βερνικια στον υπνο μας!ειναι ανησυχητικο γιατρε μου?να το κοιταξουμε???

      Διαγραφή
  5. το ελεφαν το νυχακι σου ελενακη μου το λατεψα. και με την σταμπα και μονο του. μπραβο πολυ ωραια επιλογη. οχι αλλες υπερπαραγωγες στα νυχια ρε κοριτσια. το λιτο ειναι παντα πιο σικ! φιλακια και μια γλυκεια καλημερα απο την πιο ασχετη στα θεματα beaute!!! xixixixi (mima)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μόνο από τη λέξη "ελεφάν" θα καταλάβαινα ότι γράφει η φιλεναδίτσα μου! χαχαχα φιλάκια μικρή!!!

      Διαγραφή
  6. ωραίο το νύχι σου Ελένη αλλά μεγάλη fan των crackle δεν υπάρξα ποτέ (ακόμη δεν έχω κανένα, ίσως αλλάξει και αυτό κάποια στιγμή, who knowns). Το χρώμα όμως μου αρέσει πολύ.
    Τα νύχια της Άννας είναι super! Λατρεύω τα γκρι βερνίκια και τις κοντινές τους αποχρώσεις. Τα γκρι μανό μου αρέσουν πολύ και με ματ top coat να το δοκιμάσεις κι αυτό σίγουρα! Όσο για το ΣΚ αφού τα πε όλα η Νατάσα! Ολογραφικά θα τα κάνεις Αννούλα μου και το άλλο και το παράλλο κοκ χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το γκρι!! Το καφέ που έτυχε σε μένα πάντως, μου άρεσε πολύ. Διήρκεσε 1 εβδομάδα χωρίς top coat (!) και επαθα πλάκα με το πόσο ωραία απλωνόταν από την 1η κιολας στρώση! Σκοπεύω να κάνω μια βόλτα στο κατάστημα για να πάρω κι άλλα χρωματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς έχουμε μείνει πολύ ευχαριστημένες από τη διάρκεια και η τμή τους είναι σούπερ!

      Διαγραφή
  8. Κι εμενα μου αρεσε το γκρι πολυ! Το θυμαμαι και στη συναντηση. Εμενα μου ετυχε το μπλε νεον, καλο ηταν δεν λεω, αλλα τελικα το χαρισα στη Κερασια που της αρεσε πιο πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή