Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012

Επιμένω ελληνικά : Erre due

Γεια σας κορίτσια μου!

Η άνοιξη φαίνεται να έχει μπει για τα καλά, ο ξεσηκωσιάρης ο ήλιος λάμπει όλο και πιο δυνατά, τα πουλάκια κελαηδάνε και τα λουλουδάκια ανθίζουν! Ω ναι, έχω κέφια και όρεξη για χαρούμενα χρώματα. Εγώ έχω συνδέσει τα σκούρα χρώματα με το χειμώνα, τα παστέλ με το Πάσχα και τα καρπουζοκοραλί με το καλοκαίρι.
Μου αρέσουν πολύ οι μίνι συσκευασίες βερνικιών της Erre Due. Λίγα ml που μπορείς άνετα να τα χαρείς χωρίς να στεγνώσουν και χωρίς να τα βαρεθείς (δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ βαριέμαι εύκολα) σε μια ωραιότατη χαμηλή τιμή (κάτι λιγότερο από τρία ευρώ) γιατί δεν είναι και καιροί για πολλά πολλά. Ωραίο και πλατύ το πινελάκι τους και συνήθως με μια στρώση καλύπτουν αρκετά καλά, οπότε είναι μια χαρούλα και για τις βιαστικές!


Παστέλ δεν το λες, αλλά δεν είναι υπέροχο;

Με ανοιξιάτικες μαργαρίτες!

Πως μου αρέσουν τα γαλάζια!

Είχα καιρό να αγοράσω ροζ βερνίκι

Και άλλα λουλουδάκια!

Πόσο πολύ μου αρέσει αυτό το χρώμα και πόσο ευκολοφόρετο είναι!
...και λίγα ακόμη λουλουδάκια για το καλό!

Ίσως να το έχετε προσέξει και εσείς, η Erre Due έχει λίγο καιρό που κάνει πολύ ωραίες προσφορές στα καταστήματα καλλυντικών και μπορούμε να βρούμε και ωραία δωράκια της στα περιοδικά. Για να μη μιλήσω και για το διαγωνισμό με τα 2000 μολύβια και τα σετ μακιγιάζ που έκανε πάταγο στο facebook (τα είχαμε πει και τότε εδώ )! Μου αρέσει πολύ που μια ελληνική εταιρεία κάνει τέτοιο άνοιγμα. Δύσκολοι οι καιροί αλλά και πάλι ποια γυναίκα θα μείνει απεριποίητη; Το θέλει το φτιασίδι της η Ελληνίδα, να ανέβει λιγάκι η διάθεση και η αυτοπεποίθηση. Το βρίσκω πολύ ενθαρρυντικό λοιπόν μια εταιρεία να συμβαδίζει με την εποχή της και τις καταστάσεις και να προσφέρει ένα καλό προϊόν σε μια λογική τιμή.


Στο διαγωνισμό με τα μολύβια ματιών κέρδισα ένα πολύ ωραίο μολύβι σε μαύρο χρώμα από τη σειρά Chopstick και οι άνθρωποι της Erre Due είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν και ένα υπεροχο λιπ γκλος σε nude χρώμα από τη σειρά Mirror Effect Gloss. Το μολύβι Chopstick μου άρεσε πάρα πολύ και το σχήμα του , όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, παραπέμπει στο ομώνυμο ξυλάκι! Ωραίο, σταθερό μολύβι σε έντονο μαύρο χρώμα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Το λιπ γκλος Mirror Effect Gloss, είναι σε ένα nude χρώμα ( το νο. 01), από αυτά που ταιριάζουν με όλα τα χρώματα, με λίγο shimmer και διάρκεια 6 ώρες! Για αυτό θα μας πει τις εντυπώσεις της η Άννα, μιας και της το υποσχέθηκα. Εγώ το μόνο που θα τονίσω είναι ότι και τα δύο δεν έχουν parabens, που εγώ τα αποφεύγω και ελπίζω το ίδιο και εσείς.




Από ένα περιοδικό, πήρα ένα σετ με σκιά και βερνίκι νυχιών.
Η σκιά είναι η Deep Matte, το νο.62 και είναι ακριβώς αυτό που γράφει στη συσκευασία της, Professional high-pigment eyeshadow. Είναι σε ένα ματ γκρι χρώμα, τέλειο για smokey eyes, πολύ σταθερή και πραγματικά το χρώμα βγαίνει με πολύ καλή πυκνότητα. Την έχω φορέσει αρκετά και την ευχαριστήθηκα πολύ. Δε μου προκάλεσε κανένα ερεθισμό και αφαιρέθηκε πολύ εύκολα. Φυσικά και η σκιά αυτή είναι parabens free. 

Το βερνίκι είναι από τη σειρά exclusive, το μεγάλο μέγεθος. Πολύ ευχαριστημένη και από αυτό. Απλώνεται στρωτά, αν βιάζομαι μπορώ να βγω ασπροπρόσωπη και με μια στρώση μόνο, στεγνώνει γρήγορα και γυαλίζει αρκετά. Για την αντοχή του δεν ξέρω να σας πω πολλά, συνήθως στις τρεις μέρες πάνω βαριέμαι και αλλάζω μανικιούρ, τρεις αντέχει όμως σίγουρα.

Η αλήθεια είναι πως όσα προϊόντα της Erre Due έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα, όλα με άφησαν ικανοποιημένη. Μου αρέσει και το νέο πρόσωπο της εταιρείας. Έχουν ενεργή σελίδα στο facebook (θα τη βρείτε εδώ ) με προτάσεις μακιγιάζ, διαγωνισμούς, πληροφορίες και απαντούν γρήγορα σε κάθε ερώτηση. Η σελίδα τους στο internet (θα τη βρείτε εδώ ) είναι αξιοπρεπής και στα καταστήματα καλλυντικών υπάρχουν φυλλάδια με προτάσεις μακιγιάζ με τα νέα χρώματα. Μου αρέσει αυτό και ελπίζω έτσι να συνεχίσουν.

Μια που το έφερε και η κουβέντα η Erre Due διοργανώνει ξανά διαγωνισμό στη σελίδα της στο facebook και θα τον βρείτε εδώ !


It takes 2 to tango και κάθε Παρασκευή μια τυχερή θα κερδίζει ένα προϊόν ομορφιάς! Καλή τύχη σε όλες!

Αλήθεια, εσείς έχετε κάποιο αγαπημένο προϊόν της Erre Due;
Σας φιλώ!!!       xxx

20 σχόλια :

  1. Τα μολύβια τους (ματιών και χειλιών) αλλά και τα μανό τους από τη σειρά exclusive είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με ξέρεις κιόλας, αυτά τα μικρούλια τα βερνικάκια τα λατρεύω, πολύ με βολεύουν!

      Διαγραφή
  2. exo dokimasi ta vernikia pou maresan para poli !!! :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα χρώματα στα βερνίκια αλλά και η σκιά!! Κι εγώ είχα κερδίσει μολύβι chopstick αλλά σε λαδί χρώμα πάρα πολύ όμορφο. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ λαδί, πολύ ωραίο ακούγεται, ειδικά φέτος που είναι και πολύ της μόδας.

      Διαγραφή
  4. http://berrylicious-beauty.blogspot.com/search/label/ERRE%20DUE
    Thanks for this post, I'm already obsessed with Erre Due liners which I blogged about above, now you've made me want to try the shadows & nail polish :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφα χρωματα!! Ειδικα το πρωτο βερνικι♥ Παλιοτερα ειδικα επαιρνα πολλα πραγματα απο erre και ημουν παντα ευχαριστημενη!!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ έχω μείνει ευχαριστημένη με τα μολύβια ματιών τους.και έχω ένα ωραίο πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν με το αντίστοιχο lipgloss!!Τώρα που το ανέφερα να τα ψάξω κιόλας....όλα τα βερνίκια είναι όνειρο,αλλά το πράσινο κάνει την διαφορά!!Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. This is the spirit!!!Link with me in Fashion Friday !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγω εχω πολλα βερνικια τους και ειμαι πολυ ευχαριστημενη! Chopstick εχω κι εγω σε τυρκουαζ και περιμενω το καλοκαιρι για να το βαλω. Απο τα υπολοιπα δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα εχω ακουσει καλα λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά πολλά βερνίκια νυχιών,με αγαπημένα καλοκαιρινά και μη χρώματα!Αυτά ''ψηφίζω'',ως αγαπημένες αγορές απο την Erre Due..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα 2 πρώτα που τα έχω και εγώ είναι όντως τέλεια :)
    Και όπως τα βλέπω τώρα έπρεπε να είχα πάρει και το ροζούλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ααχ το εχω κι εγω το πρασινο αλλα δν μου ταιριαζει πολυ :(
    το ροζακι ομως ειναι τελειο!γενικα τα βερνικια τους ειναι πολυ καλα!εχω αρκετα και συνηθως μου τελειωνουν και τα ξαναπαιρνω!απο το διαγωνισμο ειχα παρει κι εγω και η μαμα μου μολυβακι κ ετσι εχω ενα καφε ματιων κι ενα πολυ ωραιο ροζ-φουξ χειλιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ωραια χρώματα, ειδικά το ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα χρωματακια στα βερνίκια ειναι υπέροχα, τα πορτοκαλί ειδικα τα θέλωωω (αν μπορεις να μ πεις και τους αριθμους μπας και τα βρώ πιο ευκολο θα εισαι τέλεια! :Ρ)
    απο erredue εχω δοκιμάσει μονο τα μολύβια ματιών τα οποια ειναι φανταστικά και μετα το post σου σιγουρα θα δοκιμάσω και κατι ακομα! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεχαστηκα, εχετε και ενα βραβειάκι να παραλαβετε! http://crushwith-eyeliner.blogspot.com/2012/03/blog-post_27.html

      Διαγραφή
  14. Το chopstick σε τυρκουαζ το κερδισα και εγω,και μαλιστα ηταν ο πρωτος διαγωνισμος που κερδισα κατι ever και δεν το πιστευα.χαχα.Μεχρι τοτε με ειχα για μεγαλη γκανεμω.
    Εχω αρκετα μολυβια erre due και ολα σε θαλασσοπρασινεs και μωβ αποχρωσεις.πρεπει να παρω και κανενα λαδι-καφε-μπρονζε...κατι τετοιο.Μου αρεσουν πολυ,ειναι τοσο μαλακα και εχουν υπεροχα χρωματα.
    Τα βερνικια ειναι τελεια.ειδικα το ροζ σαν ζαχαρωτο.
    ευχομαι να εισαι τυχερη και να κερδισεις και στον νεο διαγωνισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έπαθα πλάκα με το pigmentation της σκιάς!! Όσο για τα μίνι βερνικάκια είναι απίθανα! Έχουν πάντα μια θέση στη βαλίτσα των διακοπών. :D Από τα μολύβια chopstick έχω 3 αποχρώσεις και μου αρέσουν αρκετά, δεν είναι τόσο μαλακά όσο τα silky eyes φυσικά αλλά δε με πειράζει γιατί αντέχουν για πολλές ώρες χωρίς να μουτζουρώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή