Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Cicalfate, επανορθωτική κρέμα της Avene


 Γειά σας κορίτσια!
Επιστρέφοντας η κόρη μου από το σχολείο μου είχε μια δυσάρεστη έκπληξη. Κάπου μέσα στην αυλή τα τερατάκια βρήκανε κάτι ξύλα και άρχισαν να τα πετάνε με αποτέλεσμα η μικρή να έρθει με μια τεράστια γρατζουνιά στο μάγουλο. Η πληγή δεν ήταν βαθιά, ευτυχώς δε χρειάστηκε να τρέξουμε για ράμματα αλλά ήταν μεγάλη! Μόλις την είδα πιάστηκε η ψυχή μου, ήμουν σίγουρη πως θα έμενε σημάδι (ήδη έχει ένα σημάδι από νυχιά που της έκαναν στην Α΄ Δημοτικού).
Η πρώτη μου κίνηση ήταν να βάλω λίγη Bepanthol στο μαγουλάκι. Μετά αναρωτήθηκα αν μπαίνει το Pulvo στο πρόσωπο. Το Pulvo, είναι ένα θαυματουργό σπρέι, τοπικό επουλωτικό, ένα και ένα για γδαρμένα γόνατα και παρόμοια χτυπήματα. Δυστυχώς όμως δεν εφαρμόζεται στο πρόσωπο.
Cicalfate, repair cream
Τελικά, πήρα τη μικρή και τρέξαμε στο φαρμακείο. Εκεί μας σύστησαν την Cicalfate, την επανορθωτική κρέμα της Avene. Είναι μια κρέμα για τα ευαίσθητα και τα ευαισθητοποιημένα δέρματα που βοηθά στην ανάπλαση και επανόρθωση. Εμείς την πήραμε για να μη μείνει σημάδι από τη γρατζουνιά, η πεθερά μου την είχε πάρει για το κάψιμο από το τηγάνισμα (πιτσιλάνε οι άτιμες οι μελιτζάνες). Η συσκευασία είναι 40 ml και στο φαρμακείο της γειτονιάς την πλήρωσα 8,50 ευρώ.
Διαβάζοντας το συνοδευτικό χαρτάκι είδα πως η Cicalfate περιέχει Σουκραλφάτη, ουσία που βοηθά στην επανόρθωση των κυτταρικών μεμβρανών και Χαλκό και Ψευδάργυρο, ιχνοστοιχεία που εμποδίζουν την ανάπτυξη μικροοργανισμών. Η Avene προτείνει την κρέμα για κάθε ερεθισμό του δέρματος και τονίζει πως η υποαλλεργική της σύσταση την κάνει ανεκτή από όλα τα δέρματα, ακόμη και τα παιδικά.
Ωραία υφή , δεν αφήνει ενοχλητική λιπαρότητα.
Η υφή της είναι αρκετά παχιά, μοιάζει πολύ με την κλασική Nivea στο μπλε κουτάκι και δεν έχει άρωμα. Απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Μετά την εφαρμογή το δέρμα είναι ενυδατωμένο και τα πρώτα αποτελέσματα φαίνονται αρκετά γρήγορα.
Δυστυχώς ήμουν πολύ στεναχωρημένη με την κόρη μου και δε σκέφτηκα καθόλου να βγάλω φωτογραφίες. Εφαρμόζουμε την κρέμα 3 φορές τη μέρα (ναι, σα χάπι) και μέχρι στιγμής νομίζω πως  κάνει πολύ καλή δουλίτσα. Η κοκκινίλα έφυγε πολύ γρήγορα, όπως και το πρήξιμο. Το κακαδάκι έπεσε την τέταρτη μέρα και τώρα ελπίζω να επουλωθεί πλήρως χωρίς να μείνει σημάδι. Θα σας κρατήσω ενήμερες φυσικά.
Το μαγουλάκι της μικρής την τέταρτη μέρα
Πάντως την κρέμα τη χρησιμοποιήσα και στο άλλο μαγουλάκι της μικρής, είχε κάποιους ερεθισμούς από το κρύο. Πολύ καλό αποτέλεσμα, οι κοκκινίλες έφυγαν αμέσως και η επιδερμίδα της ενυδατώθηκε πολύ καλά και δεν υπήρξε ο παραμικρός ερεθισμός.
Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει αυτή την κρέμα; Μείνατε ευχαριστημένες;
Σας φιλώ!!!     xxx

36 σχόλια :

  1. εγω οπως σου ειχα πει ειχα χρησιμοποιησει μια αντιστοιχη την cicaplast αναπλαστικη και επανορθωτικη.νομιζω οτι ηταν πιο ακριβη εκτος αν ειχα παρει και αλλα πραγματα και δεν θυμαμαι....ξερεις....μετα απο μια ηλικια ολο και με καποιο φαρμακο φευγεις απο το φαρμακειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα τρελήηηη
      Πάντως η κρέμα της Avene και καλή δουλειά κάνει και σε καλή τιμή είναι!

      Διαγραφή
  2. Απο ό,τι βλέπω δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα πλέον!!!Εύχομαι να φύγει εντελώς το σημαδάκι!
    Φαίνεται πολύ καλή η κρέμα! θα την έχω στα υπόψιν!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ελπίζω να φύγει εντελώς! Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ και η μικρή με παρηγορούσε και μου έλεγε "μη κάνεις έτσι μαμά, θα βάζω λίγο κονσίλερ και δε θα φαίνεται", χι χι το μικράκι μου!

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται πολύ καλή κρέμα..Εγώ έχω πάρει τη cicaplast της posay..και τη χρησιμοποιώ στα χεράκια που έχουν κοκκινίλες απο το κρύο ή στα μαγουλάκια για τον ίδιο λόγο..Αλλά η συγκεκριμένη,νομίζω οτι κάνει πολύ καλά τη δουλειά της,αν κρίνω απο τη φωτογραφία της μικρής..θα τη δοκιμάσω και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν την ήξερα, ευτυχώς έχω καλό φαρμακοποιό. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και από την απόδοση της και από την τιμή

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Δε γνωρίζω να σου πω, αλλά τους έστειλα mail και μόλις μου απαντήσουν θα σε ενημερώσω.

      Διαγραφή
  5. Ούτε εγώ την έχω χρησιμοποιήσει αλλά φαίνεται ότι κάνει καλή δουλειά....θα μπεί και αυτή στην λίστα!!!
    φιλάκια Ελένη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε την Cicalfate, έχε στο νου σου και το Pulvo για τα γόνατα του μικρού :)

      Διαγραφή
  6. Se parakoloythw synexeia! se exw valei kai sthn lista me tis erwtiseis.check it
    http://glorious-princess.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χρήσιμο το post σου! Σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας! Φιλιά και καλό μήνα!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταρχήν αγχωμένη μάνα σε τέτοιες περιπτώσεις πάρε ένα τηλέφωνο ;-. Η cicalfate είναι πολύ καλή αναπλαστική κρέμα και συστήνεται για όλες τις δερματικές βλάβες που έχουμε λύση της συνέχειας του δέρματος ή γενικά "υγρές" ή "ανοιχτές" βλάβες. Γενικά εγώ τη χρησιμοποιώ όποτε, λόγω αντισηπτικών και παγωνιάς, ανοίγουν τα χερια μου και ματώνουν και είμαι πολύ ικανοποιημένη όπως και γενικά με όσα προϊόντα της Avene έχω χρησιμοποιήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ , άμα σε πω ότι από τη στεναχώρια μου ούτε που το σκέφτηκα; Σε ευχαριστώ πάρα πολύ <3
      Τελικά και εγώ έμεινα σούπερ ευχαριστημένη, την έβαλα και στους ερεθισμούς από το κρύο που είχε και έκανε καλή δουλειά

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω δοκιμάσει αυτή την κρέμα! Αλλά τώρα τελευταία μόνο καλά λόγια ακούω για τα προϊόντα της Avene! Thx for sharing, αχρείαστη να είναι! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα εμπιστεύεσαι τα προιόντα της Avene είναι πολύ καλά. Εγώ τα χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια. Από όσο είδα στην φωτογραφία έκανε δουλειά η κρέμα. Τα ζουζουνάκια όλο μας τρομάζουν! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και από εμένα! Αχ, το τερατάκι μου με κοψοχόλιασε!

      Διαγραφή
  11. Pulvo εχουμε χρησιμοποιησει αλλα αυτη τη κρεμα οχι.Πολυ ενδιαφερουσα μου φαινεται,θα την εχω υποψην.
    Δωσε φιλι στο μαγουλακι και περαστικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά απο ότι φαίνεται είναι πολύ καλή!θα την αγοράσω και εγώ!
    ελπίζω η κορούλα σου να είναι καλά!περαστικά της! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπερα
    αυτη την κρεμα μας την ειχε δωσει η παιδιατρος οταν ειχε αρρωστησει ο γιος μου και εκανε συνεχεια διαρροια. αυτο ειχε ως αποτελεσμα να συγκαει και να κοντευει να κανει πληγη. αυτη η κρεμα μας εσωσε. την χρησιμοποιουσα συνεχεια και οταν σταματησαν οι διαρροιες σε μια μερα μονο ειχε επανελθει. και ηταν πολυ χαλια. δεν το περιμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σας κάναμε tag http://sistersbeaute.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ καλή φαίνεται.θα την έχω στα υπόψη μου. μήπως ξέρεις και κάποια κρέμα για σημάδια από σπυράκια? τα άτιμα δεν λένε να φύγουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημέρα μόλις βρήκα το blog σου πολύ καλή δουλειά μπράβο...
    να σε ρωτήσω μπορώ να την βάλω και στα σημάδια από σπυράκια;;

    ΧΧΧ
    http://myvworld-vasso.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα κορίτσια! Δεν έχω ιδέα για ακμή, πάντως τη κρέμα την έβαλα και εγώ σε ότι ερεθισμό και κοκκινίλα είχα στο πρόσωπο (και σε ένα σπυράκι που πείραξα λιγάκι) και εκανε δουλίτσα. Υποθέτω πως θα υπάρχει και κάτι πιο εξειδικευμένο για ακμή, εγώ έβαλα τη συγκεκριμένη γιατί την είχα σπίτι. Παλιά έβαζα Bepanthol αλλά η cicalfate έδρασε πολύ πιο γρήγορα και πολύ καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα. Μήπως ξέρει κάποια κοπέλα αν αυτή η κρέμα κάνει και για τις ραγάδες?

    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγω απο την πλευρά μου να σας ενημερώσω ότι υπάρχει πιο αποτελεσματική κρέμα απο την cicalfate μιας και η πόσοτητα σουκραλφατης που περιέχει είναι απειροελαχιστη δεν έχει ούτε 1% σε σχεση με το skincol gel το οποίο περιέχει 25% σουκραλφατη οπότε είναι πολυ πιο αποτελεσματικό γιατί η επούλωση στηρίζεται στην σουκραλφατη.
    Α και κατι Άλλο κάνει και πολυ καλη δουλεια στις ραγαδες!!!
    Μια δοκιμή και θα σας πεισει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι πολύ καλή κρέμα, την προτείνουν οι αισθητικοί και οι δερματολόγοι μετά απο θεραπείες προσώπου.. Κάπως έτσι την ξεκίνησα και εγώ και τώρα πια μου έχει γίνει απαραίτητη.. Την φοράω μόνο το βράδυ γιατί η σύστασή της είναι αρκετά λιπαρή.. Πραγματικά τα αποτελέσματα τα της είναι εντυπωσιακά..Σημάδια απο σπυράκια μειώνονται αισθητά σε μικρό χρονικό διάστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. την χρησιμοποιουσα για χρονια για πληγες,ερεθισμους,κοκκινιλες, ακομα και για ερεθισμους απο το ξυρισμα σε ευαισθητες περιοχες και ημουν απολυτα ικανοποιημενη..οταν τελειωσε το σωληνριο 3εχασα να παρω αλλο..προσφατα ομως μου την συστησαν για το προσωπο μου λογω της ροδοχρου ακμης..ενθουσιασμενη που την "3αναανακαλυψα"!! 10/10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειναι καταπληκτικη ,τη χρησιμοποιω πολυ και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπέρα είχα ένα μικρο έγκαυμα στο πρόσωπο στην αρχή χρησιμοποίησα την belfast και μετά την cicaplast. Χρησιμοποιώ την cicaplast εδώ και 7 μέρες δεν βλέπω πάντως αποτέλεσμα η κοκκινίλα παραμένει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή