Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

σπασμένη πούδρα?

Έσπασε η πούδρα σας ή το ρουζ?Μη στεναχωριέστε!Τουλάχιστον από εδώ και πέρα....Μου έχουν σπάσει άπειρες πούδρες και άπειρα ρουζ.Ειδικά όταν ήταν και κανούργια και δεν είχα προλάβει να τα ευχαριστηθώ...δεν μπορώ να σας περιγράψω νεύρα!Νεύρα με εμένα που δεν ήμουν προσεκτική,νεύρα με την εταιρία που επίτηδες δεν τα κάνει ανθεκτικά και σπάνε στα καλά καθούμενα,νεύρα με την άτιμη κοινωνία γενικότερα!!!!Ε ναι λοιπόν....έχω νεύρα,τι να κάνω?
Εκνευριζόμουν όταν έσπαγε η πούδρα μέσα στην τσάντα μου και μου τα έκανε όλα χάλια,τσαντιζόμουν όταν έσπαγε μόνο του το ρουζ στα καλά καθούμενα μέσα στο βαλιτσάκι μου και βρώμιζαν τα πάντα!Απο τα νεύρα μου τα πετούσα σχεδόν αμέσως.Στην αρχή τα λυπόμουν(μα πως?τόσα λεφτάκια έδωσα!) αλλά όταν τα άνοιγα για να τα χρησιμοποιήσω και γινόμουν χάλια καταριόμουν την ώρα και την στιγμή.
Αλλά όλα αυτά...θα τα αφήσουμε πίσω μας!Τέρμα στα νεύρα,τέρμα και στις σπασμένες συσκευασίες!!!!Υπάρχει λύση!!!!Και για να μην το παίζω έξυπνη και εγώ κάπου το διάβασα και είπα να το δοκιμάσω.Δεν μου ήρθε η θεία φώτιση!
Χρειαζόμαστε:
  • καθαρό οινόπνευμα(εγώ τσιγγουνεύτηκα να πάρω το καθαρό-καθαρότατο 100% και αγόρασα το 93%).
  • την σπασμένη συσκευασία.
  • ένα εργαλειάκι για να θρυμματίσουμε ακόμα περισσότερο το ήδη σπασμένο προιόν.
  • προαιρετικά θα χρειαστούμε και μια ζελατίνα και λίγο βαμβάκι.

Εγώ είχα 2 συλλεκτικά ρουζ απο την clinique (τις γνωστές σκακιέρες).Και τα 2 προιόντα τα ευχαριστήθηκα πολύ.Τα έπαιρνα το καλοκαίρι μαζί μου και τα χρησιμοποιούσα και σαν ρουζ,και σαν σκιά,και σαν highlighter.Οπότε δεν κουβαλούσα όοοοοοοοολη την βαλιτσάρα μου!Υποθέτω ακριβώς επειδή τα αγαπούσα πολύ σαν προιόντα για αυτό και λυπήθηκα να τα πετάξω.Ευκαιρία και για το πείραμα μας!!!!
Πήρα το σπρωχτηράκι για τα πετσάκια μου,και έλιωσα το αγαπημένο μου ρουζ.Το καθένα ξεχωριστά βεβαίως!Αφου τα έλιωσα τα ξανατοποθέτησα στην άδεια συσκευασία το έστρωσα καλά καλά με τα δάχτυλα μου και έριξα λίγο οινόπνευμα.Η θεωρία είναι ότι το οινόπνευμα εξατμίζεται τελείως και δεν αφήνει καθόλου υγρασία στο προιόν και δεν το αλλοιώνει.Εγώ δεν χρησιμοποίησα ζελατίνα,προσπάθησα να το στρώσω με τα δάχτυλα μου.Στο τέλος έβρεξα και ένα βαμβάκι με καθαρό οινόπνευμα και το πάτησα απο πάνω.Αφήνουμε την συσκευασία ανοιχτή για τουλάχιστον 6 ώρες.Εγώ το άφησα όλο το βράδυ αν και το έβλεπα οτι ήταν έτοιμο μέσα σε λίγες ώρες.


Υποθέτω ότι θα μπορούσε να γίνει πιο καλό και πιό ομοιόμορφο αλλά εμένα δεν με ενοχλεί η εμφανισή του!Οκ,σε αυτήν την μορφή δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα διαφορετικά χρώματα που είχε η σκακιέρα ως σκιές γιατί βγήκε μόνο ένα χρώμα.Καθόλου δεν με ενοχλεί και πάλι.Το μόνο που με στεναχωρεί είναι όλα τα προιόντα που έχω πετάξει και θα μπορούσα να τα είχα σώσει!
Εσείς το έχετε δοκιμάσει?Τι υλικά χρησιμοποιήσατε?Πέτυχε το πείραμα σας???

Πολλά φιλιά!

30 σχόλια :

  1. Κι εγώ έχω δοκιμάσει αυτό το tip σε 5-6 σκιές, οκ δεν επαναφέρονται εμφανισιακά στην αρχική τους κατάσταση, αλλά από το να τις πετάξεις και να πάρεις καινούριες, όχι: χίλιες φορές να τις πιέσεις μόνη σου και να μη φαίνονται όμορφες στο μάτι! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξερεις ποσα εχω πεταξει?μακαρι να ηξερα αυτο το τιπ νωριτερα!

      Διαγραφή
  2. Nαι το έχω κάνει και εγώ σε ένα bronzer της Estee Lauder που πολύ το έκλαψα όταν θρυμματίστηκε και σε 2-3 σκιές...
    Αν στη φάση του στεγνώματος το πιέσεις με κάτι λείο και βαρύ βάζοντας ενδιάμεσα μια χαρτοπετσέτα φεύγει όλη η υγρασία και το αποτέλεσμα είναι ακόμα καλύτερο!!! Εγώ χρησιμοποίησα και χαρτοπετσέτα με μαργαριτούλες και βγήκε το σχέδιο τέλειο!!!
    Σίγουρα σώζεις πράγματα οπότε είναι πολύ καλό κολπάκι!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και ελπιζω να μην χρειαστει,την επομενη φορα θα το κανω καλυτερο!

      Διαγραφή
  3. πολύ καλό και έξυπνο!! δεν το ήξερα, ευκαιρία να το δοκιμάσω έτσι και μου σπάσει κάτι στο μέλλον. κρίμα να τα πετάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχρειαστο να ειναι,αλλα ναι ειναι κριμα να τα πεταμε!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο tip εγώ βασικά μόνο σε σκιές το έχω δοκιμάσει και τις θρυμμάτισα τελείως μέχρι να φτάσουν σε μορφή pigment αλλά για face products αν χρειαστεί σίγουρα θα δοκιμάσω αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σκιες που μου ειχαν σπασει τις πετουσα....αχ....στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα!

      Διαγραφή
  5. χαχαχα εγώ ακόμα κλαίω ένα μπρόνζερ (το πρώτο μου ) από την ΜΑC που αγόρασα σπασμένο κ δεν μου το άλλαζαν μετά! :Ρ
    Αν το ήξερα τότε θα το έφτιαχνα!!!Τουλάχιστον από τότε ελέγχω πάντα τις συσκευασίες πριν βγω από το κατάστημα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανονικα αυτο ειναι υποχρεωση της υπαλληλου.να ανοιγει την συσκευασια μπροστα στα ματια σου για να βεβαιωθεις οτι δεν ειναι σπασμενο ή δεν εχει καποιο ελαττωμα.καλα κανεις και προσεχεις τωρα και ας ειναι αχρειαστο το τιπ για τα σπασμενα ρουζ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλή συμβουλή!!! Και είναι πολύ σωστό ότι δεν πρέπει να πετάμε τέτοια προιόντα, ειδικά τώρα που τα πράγματα δυσκολεύουν οικονομικά...Θα το δοκιμάσω κι εγώ σε μια shimmer πούδρα που μου έχει γίνει 1000 κομματάκια!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ειναι μενια γιατι στο κατω κατω,δεν δινουμε και λιγα λεφτα για αυτα τα προιοντα!

      Διαγραφή
  7. το εχω δοκιμάσει και εγώ αυτο αλλα μονο σε σκιες (οι οποιες μου ξαναεσπασαν μετα και τωρα τις κάνω μονο pigment :Ρ)
    αλλα σε πουδρες/ρουζ μαλλον θα το ξαναδοκιμάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο οτι βλεπω....ολες το ξερατε και δεν λεγατε τιποτα ε???τζαμπα πεταξα τοσα προιοντα!

      Διαγραφή
  8. A auto to kolpo mou exei 3efygei!! Mpravo Anna! Teleio tip! Eidika stous kairous pou zoume den eimaste gia na petame pragmata!! Well done gorgeous!

    PS..Aparadekto auto pou epathe h Argyrw..kai eidika to gegonos oti auto isxyei mono stin Ellada...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω τυχαια το διαβασα καπου και ενθουσιαστηκα!σκεφτομουν ποσα ειχα πεταξει και θυμηθηκα αυτα τα ρουζ που ειχαν ξεφυγει απο την οργη μου!και ετσι το δοκιμασα!
      οσο για αυτο που επαθε η αργυρω,θεωρω οτι ειναι στις υποχρεωσεις της καθε πωλητριας να σου δειχνει οτι το προιον που αγοραζεις ειναι αθικτο.σκεψου πχ να αγοραζες ενα κραγιον και να διαπιστωνες οτι εχει χρησιμοποιηθει!!!μετα αντε να αποδειξεις στην πωλητρια οτι δεν εισαι ελεφαντας!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια ιδέα Άννα μου,το είχα ξανα ακούσει κάπου.....απλά κλαίω για τα προιόντα που έχω πετάξει μέχρι στιγμής!! Από δω και στο εξής θα το έχω στα υπόψιν σε τυχόν μικροατυχήματα,που δυστυχώς είναι πολύ επώδυνα....φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω το ιδιο νατασα!οσο σκεφτομαι οσα πεταξα,σφιγγεται η ψυχη μου!

      Διαγραφή
  10. Εγω δεν το ηξερα καθολου! Φοβερο κολπακι! Μπραβο Αννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχρειαστο να ειναι,αλλα ειναι κριμα να πεταμε ετσι τα λεφτακια μας!(και εχω πεταξει ηδη αρκετα)

      Διαγραφή
  11. τελειο κολπο,δεν το ηξερα.Πφ και τοσα χρονια ταξιδευα με το αεροπλανο και ειχα πολλες απωλειες στα ρουζ.Ειδικα της radiant ενα απιστευτο πραγμα,σκονη και θρυψαλα καθε φορα και φυσικα τα πετουσα.Ευχαριστουμε πολυ!

    http://omorfoblogaki.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω δεν θελω να θυμαμαι ποσα μου ειχαν σπασει και ποσα πεταξα!

      Διαγραφή
  12. Πολύ καλό το κολπάκι Άννα μου και σωτήριο!!! Φαντάζομαι πως, όπως είπαν και τα κορίτσια πιο πάνω, αν βάλεις χαρτί κουζίνας από πάνω και το πατήσεις θα αποτυπωθεί και το σχέδιο οπότε θα είναι και με σχεδιάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ,ακομα και τωρα που ξερω οτι υπαρχει λυση..επιμενω οτι δνε θα ηθελα να μου ξανασπασει τιποτα!γιατι παλι στεναχωριεμαι......

      αλλα αν τυχον προκυψει,την επομενη φορα θα το κανω πιο καλο!

      Διαγραφή
  13. Δεν το ήξερα το tip αυτό αλλά θα μου είναι πολύ χρήσιμο!! Έχω 3 θρυμματισμένες σκιές και μία πούδρα.. χαχαχ!! Τίποτα δεν άφησα σταθερό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ τουλαχιστον δεν τα πεταξες!παλι καλα!περιμενουμε και την δικη σου εμπειρια!

      Διαγραφή
  14. Poly kalo kolpaki , to exv kanei ki egw me proion tis clinique (flower bloom) kai mporw kai pali bna to xrisimopoiisw.to ekana kai me skies kai eginan teleies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αν και ειναι Ιουνιος πια και γω το εκανα αυτο το κολπακι με ενα ρουζ της stila που ηταν συλεκτικο χρωμα και δεν το χρησκα πουθενα και επιασε επισης εβαλα χαρτοπετσετα να το στεγνωσω και εχει πολυ ωραια οψη

    οσο για τα "χαλασμενα" προιοντα εγω ημουν τυχερη και καποια στιγμη απο τα sephora στη clinique ειχα παρει ενα κραγιον και μολις πηρα να το φορεσω ειχε μια απαισια μυρωδια ε πηγα την επομενη μερα με την αποδειξη το μυρισε η κοπελα μυρισε και το τεστερ για να δει μηπως ειναι το "αρωμα" της συγκεκριμενης αποχρωσης και αφου τελικα δεν ηταν μου εδωσε αλλο αλλα με εβαλε να το μυρισω και καλα εκανε επισης το δικο μου κραγιον πηγε στα ελλατωματικα/επιστροφες ετσι και με ενα πινελο της mufe που το πηρα απο το sephora της Πυλαιας/carfoure και επειδη κουνιοταν το πηγα στην τσιμισκη (με βολευει περισσοτερο μετα απο καμια βδομαδα αλλα με την αποδειξη και στην συσκευασια του) και μου δωσαν αλλο που τσεκαραμε οτι δεν κουνιεται και επισης η κοπελα μου ειπε οτι θα παει στης επιστρεφες ελαττωματικων προιοντων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπορειτε επισης να φτιαξετε μονες σας πουδρα..
    ανακατευετε κορν φλαουρ με κακαο μεχρι να πετυχετε τ χρωμα που θετελε προσθετετε οινοπνευμα(καθαρο) και τ αφηνεται να εξατμιστει..
    το μονο (-) ειναι οτι σπαει γρηγορα..μετα απο 2-3 μερες..:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή