Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

Οι όροι μου για τον ορό μου!


Γειά σας κορίτσια μου!
Σήμερα θα ανοίξουμε ένα μεγάλο κεφάλαιο και θα μιλήσουμε για τους ορούς (ή αλλιώς σέρουμ) . Ο ορός είναι αυτός που θα δώσει περισσότερη "τροφή" στο δέρμα μας και η διορθωτική του δράση είναι εντονότερη της κρέμας. Εάν τα οικονομικά σας είναι κάπως περιορισμένα, πιστεύω πως είναι καλύτερα να επενδύσετε σε έναν καλό ορό και μια πιο προσιτή σε τιμή ενυδατική. Συνήθως χρησιμοποιούμε τον ορό μετά τα τριάντα, αλλά αυτό δεν είναι κανόνας. Υπάρχουν και δέρματα που τον έχουν ανάγκη και νωρίτερα. Εάν όμως είστε άνω των τριάντα, ακόμη και αν ο χρόνος είναι ευνοϊκός μαζί σας, βάλτε έναν ορό στην καθημερινή σας περιποίηση και δε θα το μετανιώσετε! Αν πάλι είστε κάτω των τριάντα...αφήστε με να κλάψω σε μια γωνίτσα :)

1) Ορός Επαναφοράς της Νεότητας "Κώδικας Νεότητας", L'Oreal.
Θυμάστε την ανάρτηση σχετικά με τον ορό της L'Oreal "Κώδικας Νεότητας"; Όσες είστε καινούργιες στην παρέα μας ρίξτε μια ματιά εδώ. Ο ορός έχει φτάσει πια στο τέλος του, νομίζω έχει μια δυο δόσεις ακόμη και ήρθε η ώρα του απολογισμού.
Χρησιμοποίησα με ευλαβική αφοσίωση τον ορό πρωί βράδυ. Το πρωί τον φορούσα μαζί με την ενυδατική ημέρας Revitalift Ολική Αναδόμηση 10, πάλι της L'Oreal και το βράδυ με την κρέμα νυκτός από τη σειρά του "Κώδικα Νεότητας". Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε κατά το ήμισυ. Ο ορός ήταν εύκολος στην εφαρμογή, είχε ευχάριστο άρωμα, δεν κολλούσε και άφηνε την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη αλλά με ματ υφή, κάτι που με βοηθούσε πολύ στο μακιγιάζ. Μου έκανε εντύπωση πόσο απαλή άφηνε την επιδερμίδα μου. Ειδικά το βράδυ σε συνδιασμό με την κρέμα νυκτός η επιδερμίδα μου ήταν απαλή σα μωρού! Δυστυχώς δεν είδα καμιά άλλη διαφορά στο δέρμα μου. Ναι υπήρχε καλή ενυδάτωση, ναι βελτιώθηκε η υφή αλλά οι γραμμές έκφρασης εξακολουθούν να υπάρχουν χωρίς κάποια βελτίωση. Διαφορά δεν βλέπω και στους πόρους μου. Η τιμή του βέβαια, κοστίζει περίπου 19 ευρώ και κατά καιρούς θα βρείτε πολύ δελεαστικές προσφορές, είναι πολύ χαμηλή και θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι μια αρκετά καλή λύση για δέρμα με λίγες ανάγκες .

2) Εντατικός αντιρυτιδικός ορός Wrinkle Correction, Roc.
Αυτός ήταν ο ορός που χρησιμοποιούσα πριν τον ορό της L'Oreal. Τον χρησιμοποίησα επίσης με ευλαβική αφοσίωση. Παράλληλα χρησιμοποιούσα και την 24ωρη κρέμα της σειράς, την Instant wrincle filling cream. Η ρετινόλη και το υαλουρονικό οξύ που περιέχουν και τα δύο με έκαναν να ελπίζω σε ένα καλό αποτέλεσμα. Δυστυχώς δεν παρατήρησα κάποια βελτίωση στο δέρμα μου, σε σημείο που μάλιστα αναρωτιώμουν εάν τα προϊόντα ήταν αλλοιωμένα. Ένιωσα και είδα μονάχα μια ενυδάτωση στο δέρμα μου. Περίμενα πολύ περισσότερα.
Μου κόστισαν περίπου 60 ευρώ και τα δυο μαζί.

Μετά από αυτές τις δυο μου απόπειρες (και 2-3 ακόμη παλαιότερες) αποφάσισα να μαζέψω όσα περισσότερα δείγματα μπορώ και να τα δοκιμάσω για να καταλήξω στο συνδιασμό σέρουμ-κρέμας που θα με συνοδεύσει για τους επόμενους μήνες. Δεν τολμώ να γράψω χρόνια φυσικά, κανείς δε θα με πίστευε! Μου έκανε εντύπωση η απροθυμία ή έστω η έλλειψη δειγμάτων. Πως μπορείς να αγοράσεις ένα προϊόν των 80 ή 100 ευρώ χωρίς να το έχεις πρώτα δοκιμάσει; Φυσικά δε θεωρώ δοκιμή το πασάλειμμα στο χέρι από το tester στο κατάστημα. Θέλω να μυρίσω το προϊόν, να το νιώσω πως απλώνεται στο πρόσωπο μου, να δω εάν αφήνει ή όχι λιπαρότητα, να ξυπνήσω την επομένη και να μην έχω ερεθισμούς. Αρνούμαι πλέον να αγοράζω προϊόντα "στα τυφλά".
Έχω ετοιμάσει κάποιες φωτογραφίες με τα δείγματα προς δοκιμή. Θα τα δοκιμάζω και θα γράφω τις εντυπώσεις μου. Feel free να μου γράψετε και τις δικές σας εμπειρίες ή τον ορό που χρησιμοποιείτε και πιστεύετε πως κάνει δουλειά.

3) Lancome - Genifique youth activator, Visionnaire [LR 2412 4%] advanced skin corrector
H Lancome τα προωθεί ως super serums και εγώ έχω διαβάσει τα καλύτερα. Ο ορός Genifique ενεργοποιεί τα γονίδια νεότητας ενώ ο ορός Visionnaire [LR 2412 4%] διορθώνει την επιδερμίδα και την αφήνει χωρίς ρυτίδες, πόρους και ανομοιογένεια. Μου πρότειναν να τα φοράω μαζί, το ένα πάνω στο άλλο, κάτι που το θεωρώ κάπως υπερβολικό (πόσα θα βάζω στα 50 μου;). Θα τους χρησιμοποιήσω μαζί με την κρέμα ημέρας Genifique youth activating cream. To κόστος τους είναι αρκετά υψηλό, οι οροί κοστίζουν περίπου από 80 ευρώ ο καθένας και η κρέμα περίπου άλλα 75 ευρώ.

4) Estee Lauder - Perfectionist wrinkle lifting serum, Idealist even skintone illuminator
Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσουμε την Άννα να μας πει τη γνώμη της, που είναι και η Estee Lauder expert! Προσωπικά, μετά την εμπειρία μου με το filler (δείτε εδώ) μόνο καλά λόγια έχω να πω. Οι δύο οροί υπόσχονται ο μεν πρώτο λείανση ρυτίδων, ο δε δεύτερος διόρθωση και ομοιομορφία στο δέρμα.  Θα τα δοκιμάσω μαζί με την κρέμα ημέρας Time Zone line and wrinkle reducing cream. Οι τιμές "τσιμπάνε" και εδώ. Οι οροί έχουν περίπου 80 ευρώ ο καθένας και η κρέμα περίπου δέκα ευρώ λιγότερο.



5) Clinique - Repairwear Laser Focus
Οφείλω να ομολογήσω πως τα Clinique δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα (ούτε το 3 step με ενθουσίασε). Αυτό βέβαια δε σημαίνει κάτι και φυσικά θα δοκιμάσω τον ορό τους ελπίζοντας στην έκπληξη. Εδώ έχω δείγματα από τον ορό, το make up της σειράς και την κρέμα ημέρας  Superdefence age defence moisturizer. Μου αρέσει που έχουν μια ολοκληρωμένη πρόταση και εκτίμησα πολύ το γεγονός ότι πήγα να αγοράσω μια μάσκαρα (ήταν σε προσφορά και τελικά αγόρασα τρεις) και με γέμισε δειγματάκια η πωλήτρια. Εδώ οι τιμές είναι κάπως χαμηλότερες. Θα βρείτε τον ορό περίπου στα 55 ευρώ, το make up στα 40 ευρώ και την ενυδατική στα 36 ευρώ. Όλες βέβαια οι τιμές που σας γράφω εδώ είναι ενδεικτικές, στα καταστήματα πολύ συχνά πλέον υπάρχουν προσφορές και στις on line αγορές μπορείτε επίσης να βρείτε πολλές ευκαιρίες.

6) Vichy - Liftactiv Serum 10
Εάν δε θέλετε να αγοράσετε τις κρέμες σας από τα ράφια με τα ευρείας αλλά δεν αντέχει και το προτοφόλι σας κάτι από τα παραπάνω, η Vichy είναι μια πολύ καλή λύση. Ευτυχώς δείγματα τους βρίσκω πάντα. Πρόσφατα η Vichy παρουσίασε το συγκεκριμένο ορό. Θα τον δοκιμάσω με την 24ωρη κρέμα Aqualia Thermal. Είναι χωρίς parabens, κάτι που προσέχω συνήθως και θα τον βρείτε περίπου στα 38 ευρώ, ενώ την κρέμα στα 20 ευρώ. Η Vichy μας πολύ συχνά έχει προσφορές και πακέτα, αξίζει να περιμένετε κάποιο.

7) Avene - Soothing hydrating serum
Από όσα Avene έχω δοκιμάσει μεχρι στιγμής (με τελευταία τη Cicalfate εδώ) μόνο καλά λόγια έχω να πω. Αξιόπιστα και υποαλλεργικά προϊόντα. Το συγκεκριμένο ορό θα τον χρησιμοποιήσω μαζί με την κρέμα Hydrance Optimale και το καθαριστικό τζελ Cleanance Gel. Τα προϊόντα δεν έχουν parabens. Τα βρίσκουμε κυρίως στα φαρμακεία στα 27 ευρώ περίπου τον ορό, στα 15 ευρώ την κρέμα και το τζελ στα 10 ευρώ περίπου.

8) Lavera - Lifting Serum / Weleda - Granatapfel Straffende Serum / Tautropfen - Amalur
Η φίλη μου Χριστίνα, από το My secret boudoir, είχε την καλοσύνη να μου στείλει πάρα πολλά δείγματα από τα βιολογικά καλλυντικά που η ίδια της χρησιμοποιεί. Εγώ με τη σειρά μου τα μοιράστηκα με την κουμπάρα μου που είναι έγκυος και φοβάται οτιδήποτε χημικό για το μωράκι της. Κράτησα κάποια, ανάμεσα τους και τα παραπάνω serum. Δεν τα έχω δοκιμάσει, έχω βέβαια κάποιες επιφυλάξεις ως προς τα φυτικά αλλά υπόσχομαι να είμαι αντικειμενική. Καλύτερα να τα αγοράσετε on line σε γερμανικές σελίδες, θα τα βρείτε περίπου στα 20 ευρώ το καθένα.

Ψάχνω δείγματα από τους 4 ορούς που παρουσίασε η Apivita και από τον ορό με άγριο τριαντάφυλλο του Κορρέ. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει αλλά σκοπεύω να πάω και να ζητάω ξανά και ξανά, μέχρι να μου δώσουν. Θα χαρώ πάρα πολύ να διαβάσω και για τις δικές σας δοκιμές και εντυπώσεις. Μου έκανε εντύπωση πως για άλλη μια φορά οι τιμές στο internet είναι κατά πολύ χαμηλότερες. Συνήθως χρησιμοποιώ το Βestprice ή το Skroutz για τις έρευνες αγοράς μου.Ακόμη δεν έχω εξοικειωθεί με τις αγορές μέσω e bay, ούτε έχω ψωνίσει ποτέ από άλλης χώρας σελίδες, ακούω όμως πως εκεί οι τιμές είναι ακόμη χαμηλότερες. Φυσικά σε αυτές τις περιπτώσεις ένας λογαριασμός στο pay pal θα σας γλιτώσει από κακοτοπιές. Εάν πάλι θέλετε να ψωνίσετε από φυσικό κατάστημα, πλέον υπάρχουν πολλές προσφορές που αξίζει να επωφεληθεί κανείς.
Σας φιλώ!!!     xxx



Άννα

Εγώ λοιπόν έχω 3 ορούς.advanced night repair,idealist & perfectionist.Όλα απο Estee Lauder.Οκ...όπως είπε και η Ελένη,αδυναμίες είναι αυτές και οι περισσότερες το έχετε καταλάβει ότι έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα προιόντα της συγκεκριμένης εταιρίας.Εγώ θα διαφωνήσω με την συνblogίτισσα μου και θα πω οτι ο ορός δεν αφορά μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα.Ανάλογα με τις ανάγκες υπάρχει και το κατάλληλο σέρουμ για να σας καλύψει. Πάμε λοιπόν να τα δούμε πιο αναλυτικά....

Advanced night repair
Ενας ορός που κατά την γνώμη μου μπορεί να φορεθεί απο όλες τις ηλικίες.Καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες που ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση.Έχει υαλουρονικό οξύ,έναν ισχυρό μαγνήτη υγρασίας και με αυτόν τον τρόπο καταφέρνει και συγκρατεί περισσότερη υγρασία στο δέρμα σας και πολλαπλασιάζει τα οφέλη της κρέμας σας.Ζητήστε απο μια κοπέλα της εταιρίας να σας κάνει το "κόλπο" με το νερό!
Όταν το χρησιμοποιώ(γιατί όπως έχω πει σε προηγούμενη ανάρτηση δεν είμαι συνεπής με τους ορούς) αισθάνομαι το δέρμα μου σούπερ ενυδατωμένο χωρίς επιπλέον λιπαρότητα.Ειδικά όταν το φοράω το βράδυ,το πρωί που ξυπνάω βλέπω το δέρμα μου στον καθρέφτη να μου λέει "ευχαριστώ".Κάποια διαφορά στις ρυτίδες,διχρωμίες κλπ δεν θα δω,αλλά δεν είναι αυτή η δουλεία του.

Idealist
Αυτός ο ορός λοιπόν απευθύνεται κατά την γνώμη μου πάντα σε πιο νεαρές ηλικίες.Αντιμετωπίζει προβλήματα όπως λιπαρότητα,μειώνει την εμφάνιση των πόρων,βοηθάει στην φυσική ανανέωση των κυττάρων και με αυτόν τον τρόπο σημαδάκια απο σπυράκια και διάφορες άλλες ατέλειες φεύγουν πιο γρήγορα.
Η αλήθεια είναι ότι το φοράω σχετικά πιο συχνά απο το advanced night repair ειδικά τώρα που φοράω μια κρέμα ημέρας που μου πέφτει λιγάκι πιο λιπαρή απο ότι χρειάζομαι.Αλλά και πάλι...δεν το φοράω κάθε μέρα.Δηλαδή αν είναι να πάω στο σούπερ μάρκετ δεν με απασχολεί και τόσο η λιπαρότητα!Το δέρμα γίνεται βελούδινο στην στιγμή,έχει ένα υπέροχο άρωμα και φωτεινό αποτέλεσμα.

Perfectionist
Γενικώς...αγαπάω όοοοοοοοοοολη την οικογένεια perfectionist(εκτός απο τα perfectionist patches τα οποία τα είχα δοκιμάσει στην μανούλα μου χωρίς κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα).Ο ορός αυτός λοιπόν λειτουργεί σαν ελαστικός επίδεσμος στο πρόσωπο μας έτσι ώστε να μην γίνονται έντονες οι συσπάσεις μας και οι ρυτίδες μας βαθύτερες.Μειώνει γραμμές και ρυτίδες και χαρίζει φωτεινό ομοιόμορφο δέρμα.
Αν προηγηθεί το perfectionist peel(μια φορά την εβδομάδα) και μετά ο ορός...το δέρμα μου είναι άμεσα πιο λείο,με λιγότερες ρυτίδες,πιο φωτεινό,πιο ξεκούραστο,πιο ήρεμο,πιο....σιδερωμένο.Προφανώς και δεν απευθύνεται σε μια νεαρή ηλικία γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχει ρυτίδες!

Αυτά από εμάς! Εσείς ποιον ορό φοράτε;

23 σχόλια :

  1. Tis lancome tin visionaire krema thelw poli na tin dokimaso !! 80 euro i mia einai treli timi , na deis apo agglia mipos boreis na tin vreis pio fthini !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεκίνησα με αυτήν και έχω ενθουσιαστεί! Βέβαια νομίζω πως το δέρμα σου ακόμη δεν τη έχει ανάγκη , μπουμπουκάκι είσαι

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Τέλεια ανάρτηση!! Εγώ έχω δοκιμάσει τους ορούς L'Oreal και Liftactiv. Σχόλια ως προς την αποτελεσματικότητα δεν μπορώ να κάνω αλλά θα πω πόσο τέλεια υφή έχουν και οι δύο και πόσο μωρουδίστικα απαλό ένιωθα μετά το δέρμα μου! Με το ζόρι τους έδωσα στη μαμά μου! Τώρα θέλω να δοκιμάσω έναν ορό με βιταμίνη C, νομίζω είναι πιο κοντά στις ανάγκες μου. Έχει το Body Shop έναν και είναι και το Άγριο Τριαντάφυλλο του Κορρέ, αν πάρω του Κορρέ θα σου στείλω δειγματάκι Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί είναι που έσκαγα εγώ! Ενώ μου άφηναν υπέροχο δέρμα δεν έβλεπα καμιά διαφορά στις έκφρασης.
      Νομίζω με βιταμίνη C είχε η Biotherm μια καλή σειρά, θα το ψάξω και θα σου πω

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικό ποστ κορίτσια.. Αν και εμένα δεν με αφορά άμεσα θα το δείξω στην μητέρα μου η οποία θα το λατρέψει!!

    Πολλά φιλιά από εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. an k eimai sta 25 exw dokimasei twra ton oro tou korres agrio triantafillo k ton latreuw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά το άγριο τριαντάφυλλο, ειδικά σε έλαιο βάσης, κάνει θαύματα !

      Διαγραφή
  5. καλημερα!!! εχω ρεπο (χιχι)! Μετα απο δυο χρονια πιστης χρησης este lauder ορο νυχτας και μερας σε συνδιασμο με την ενυδατικη πρεπει να ομολογησω πως αξιζει τα λεφτα του το αποτελεσμα. Δεν πινω νερο και δουλευω μεσα στο καυσαεριο καθημερινα. Κοιμαμαι λιγο και διατρεφομαι απαραδεκτα! Δεν κανω καθαρισμους και πηλινγκ. Ειμαι πολυ κακο παιδι γενικως!!! Παρολα αυτα οι δυο οροι με την 24ωρη ενυδατικη της συγκεκριμενης εταιρειας με εχουν σωσει. Βεβαια η τιμη του ορου νυχτας προκαλει την αναγκη για αληθινο ορο και εισαγωγη στα επειγοντα ( ;p ) Αλλα αμα ειναι να κανεις κατι καλο για το προσωπο σου καλυτερα να στερηθεις ενα μανον και ενα μπλουζακι και να παρεις κατι ποιοτικο παρα να συμβιβαστεις με μετριοτητες και μετα να μετρας ρυτιδες στον καθρεπτη! τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη μου. Το perfectionist δεν το χω δοκιμασει αλλα μετα απο την ενδιαφερουσα αναρτηση της αννας θα το ...κτυπησω στην πρωτη ευκαιρια
    ( βλεπε 25 % στα hondos) xixi. Φιλακια μικρο ξανθο κοριτσακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαυτό δε σηκώνεις καλέ το κινητό;;;
      Είμαι σίγουρη πως αξίζουν και την τελευταία δεκαρίτσα, όσο για το σκεπτικό απλά respect κορίτσι μου όμορφο! Θα κατέβω Αθήνα και θα σου βάλω από κοντά τις φωνές που δεν πίνεις νεράκι (ενώ παράλληλα θα σου κάνω απολέπιση) χι χι

      Διαγραφή
  6. Κατατοπιστικοτατες και οι δυο! Ελενη πηρε η μαμα μου μια κρεμα βιολογικη και εχει παθει πλακα! Και η μαμα μου εχει αυξημενες απαιτησεις εφοσον ειναι και στα 56 πλεον. Νομιζω λοιπον οτι αυτη η σειρα εχει και σερουμ, θα το κοιταξω και θα σου πω. Αν ειναι οπως η κρεμα, νομιζω οτι αξιζει η αγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συνεχιζω γιατι μου φαινεται οτι ειμαι και στραβη εκτος απο αρρωστη... Το σερουμ ειναι το δεξια, της Tautropfen. H μαμα μου λοιπον πηρε την κρεμα αυτης της σειρας και ειναι ενθουσιασμενη με την ενυδατωση που της προσφερει. Δοκιμασε το σερουμ να μας πεις εντυπωσεις. Εγω θα παρω τη κρεμα ματιων γιατι τωρα τελειωνει αυτη που ειχα της Lavere.

      Διαγραφή
    2. Έτσι όπως το βλέπω μέχρι το Πάσχα θα δοκιμάζω και νομίζω όλες καταλαβαίνουμε τι δώρο θα μου φέρει φέτος ο πασχαλινός λαγούδος.
      Πάντως είσαι ο μοναδικός λόγος που δοκιμάζω βιολογικά, πάντα λες τα καλύτερα (εγώ πάλι και ενέσεις φορμόλης είμαι ικανή να κάνω...)

      Διαγραφή
    3. Αχαχχαχαχα! Εγω ακομα κρατιεμαι για τις ενεσεις αλλα τωρα που αρρωστησα νομιζω οτι το δερμα μου αφυδατωθηκε τοσο μα τοσο πολυ! Που ειναι το παλιο καλο λαδι? Αχ, βαχ! Χωρια που βρηκα γκριζα μαλλια σε μια εξερευνηση μου στις αβαφες ριζες μου. Και το λεω στη μαμα μου για να μου συμπαρασταθει και η απαντηση ποια ηταν λες? Αχ, κορη μου ετσι ειναι! Η φθορα ξεκιναει απο τα 25 και μετα! Ευχαριστω ρε μανα που υπαρχεις στη ζωη μου και μου δινεις κουραγιο να συνεχισω κι εγω η παλιογρια! Χαχαχαχαχχαα!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα κορίτσια!
    Πραγματικά έχω ρουφήξει σα σφουγγάρι κάθε πληροφορία αυτής της ανάρτησης! Η αλήθεια είναι πως δεν έχω αγοράσει ποτέ κάποιο σχετικό προϊόν, ούτε ξέρω αν το χρειάζομαι... Από την περιγραφή της Άννας νομίζω πως η Idealist είναι πιο κοντά στις ανάγκες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ ξεκίνα με κάτι ελαφρύ και φυτικό. Νομίζω κάτι από Κορρέ ή Apivita θα σου ερχόταν κουτί

      Διαγραφή
  8. εγώ χρησιμοποιούσα προ κρίσης τoν ορό idealist...όπως και ενυδατική της ίδιας εταιρίας!!τώρα... κόπηκε στον πρυπολογισμό ο ορός και ενυδατική πλέον τις πιο φθηνές. ο ορός είναι καταπληκτικός,και τον χρησιμοποιούσα πολύ πριν τα 30!! και ειδικά με το δέρμα που έχω,λιπαρό κατά τόπους,σημάδια από σπυράκια...μακάρι να μπορούσα να τον ξαναπάρω σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, σε νιώθω! ακόμη και με το -30% που κάνει το Hondos,πάλι πολλά μου φαίνονται!

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραιο τοπικ και πολυ ενημερωμενο.
    και εγω θελω πολυ να δοκιμασω το visionnair.εχω διαβασει πολυ καλα λογια.η τιμη του ομως ειναι απλησιαστη ολιγον.
    θα περιμενω να διαβασω τις εντυπωσεις σου.
    με το idealist δεν εμεινα εντυπωσιασμενη.και δισταζω να αγορασω το advanced night repair.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καιροί δεν είναι για πολλές πολλές δοκιμές. Προτού αγοράσεις πάρε δειγματάκι, φαντάζεσαι να πληρώσεις 90 ευρώ και να μη σε ικανοποιήσει; Για όλα τα παραπάνω άκουσα καλές κριτικές αλλά αν δεν το δοκιμάσω πια δεν αγοράζω τίποτα

      Διαγραφή
  10. απλά έχω λατρέψει τον τρόπο που βγάζει φωτογραφίες το προιόντα!
    μόνο αυτό μπορώ να σχολιάσω σε αυτό το ποστ γιατί δεν μου χρειάζονται για την ώρα κάποιο απο τα παραπάνω:P
    αλλά το έδειξα στη θεία και το βρήκε πολύ χρήσιμο!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το περίμενα το post από τη στιγμή που το συζητήσαμε. Εγώ δε ξέρω αν θα έδινα τόσα χρήματα στην παρούσα φάση. Εγώ χρησιμοποιώ εδώ κι 2 χρόνια καθημερινά το serum του Κορρές (φοβερή λάμψη αλλά για τις ρυτίδες μη νομίζεις καταρχήν είναι για σχετικά μικρές ηλικίες και ψιλοπράγματα κυρίως για λάμψη είναι). Από την άλλη δεν έχω και τόσες έκφρασεις δε μπορώ να καταλάβω και πολύ. Κι εδώ και κάποιο καιρό χρησιμοποιώ το serum της Vichy. (Κορρές το πρωί, Vichy το βράδυ). O συνδιασμός αυτός μαζί με την υπόλοιπη facial routine μου πλέον με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη, αλλά δοκίμασε να δεις αν θα σε βολέψουν γι αυτό που ψάχνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παρα πολυ καλη αναρτηση !!
    εχεις κανει πολυ καλη δουλεια στο μπλογκ σου μολις εγινα αναγνωστρια σου

    οσο για τους ορους χρησιμοποιω της vichy προς το παρον κ μου εδωσαν να δοκιμασω κ απο την kiehl's κ οι 2 εξαιρετικοι ..


    αν θελεις ριξε μια ματια κ στο δικο μου ιστολογιο κ πες μου τη γνωμη σου!
    φιλακιαα

    caramellitsa

    http://caramellitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή