Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012

mon petit choux


Η φίλη μου η Μαρίτα μου είχε πει οτι στην Γαλλία χρησιμοποιούν την έκφραση mon petit choux το οποίο σε ακριβή μετάφραση σημαίνει "μικρό μου λαχανάκι" αλλά εκεί το χρησιμοποιούν σαν υποκοριστικό αγάπης! Αν είσαι ερωτευμένος,αν αγαπάς κάποιον πολύ στην Γαλλία θα τον πεις "λαχανάκι".




Πάμε λοιπόν στα προιόντα που χρησιμοποιήθηκαν:
  • βάση estee lauder-double wear.
  • concealer-mac-select cover up.Σας είπα ότι ακόμα δεν έχω βρει κάποιο άλλο που να μου αρέσει εξίσου??
  • mac-soft ochre βάση για τις σκιές στα μάτια.
  • για σκιές χρησιμοποίησα την αγαπημένη μου Tom Ford-Azzure. Ειδικά το σκούρο του είναι λατρεμένο. Δεν είναι ούτε μαύρο,ούτε καφέ,ούτε γκρί,γράφει τέλεια και την ένταση την καθορίζω εγώ! Επίσης την ivory-estee lauder στο τόξο του φρυδιού.
  • περίγραμμα του κάτω βλεφάρου έχει γίνει με το auto de bleu-mac. Επίσης το αγαπάω και το έχω αγοράσει αρκετές φορές.
  • magnascopic-estee lauder στις βλεφαρίδες για ένταση και όγκο.
  • στα φρύδια το spiked-mac.
  • για ρουζ βάλαμε ενα μπρονζέ της mac.
  • στα χείλη πάλι απο την σειρά pro long wear-mac αλλά δεν θυμάμαι το όνομα.


Κάπου εδώ να σας πω οτι η Μαρίτα είναι μανούλα με 2 μωράκια τώρα! Κορμάρα όμως ε? Sexy mama!!!! Μήπως να κάνω και εγώ κανένα μωρό για να αποκτήσω αυτό το κορμί?

Οι υπολοιπές φωτογραφίες του άλμπουμ είναι εδώ. Ελπίζω να σας αρέσουν και περιμένω με αγωνία τα σχόλια σας!

Πολλά φιλιάααααααα

5 σχόλια :

  1. Τέλειο!! Κορμάρα η Μαρίτα, όπως τα λες! Είδα και τις υπόλοιπες φωτογραφίες, πολύ όμορφες και το μακιγιάζ είναι πραγματικά τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο μου αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις σου Άννα!!!
    Η συγκεκριμένη φωτογράφιση μου έκανε εντύπωση. Η Μαρίτα "το 'χει" χωρίς αμφιβολία!
    Μου άρεσε πολύ το μακιγιάζ που της έκανες. Της έδωσες ένα "αέρα", χωρίς να είναι υπερβολικό της τονίζει ωραία τα χαρακτηριστικά της.
    Πολύ καλή δουλειά, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο μακιγιάζ,ωραίο concept τέλειο μοντέλο!!! Mπράβο!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσια...που να την δειτε και απο κοντα!3 μετρα ποδια!!!!δεν ειναι μονο οτι ειναι ψηλη,ειναι μακρυποδαρη!

    σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο μακιγιάζ,η κοπέλα κούκλα πραγματικά(αχ,ας μας δώσει λίγο από το ύψος της),και εσύ φυσικά έχεις κάνει μια εξαιρετική δουλειά!!φιλιά πολλά,και καλό σ/κ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή