Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

missed me???

Γεια σας κοριτσάκια μου!

Σας έλειψα καθόλου?Εμένα μου λείψατε πολύ πολύ!!!Το τελευταίο διάστημα μου έτυχαν διάφορες "αναποδιές" θα πω μιας και ο κύριος Μέρφυ τείνει να γίνει κολλητός μου!(ναι,ναι...για τον νόμο του Μέρφυ λέω). Παρόλα αυτά έχω καταλήξει ότι το σημαντικότερο είναι η υγεία μας και να προσπαθούμε όσο μπορούμε να βρίσκουμε χαρά σε μικρά καθημερινά πράγματα.
Επίσης θα ήθελα να αποχαιρετίσω τα αγαπημένα μου βραχιόλια pandora και αν τα δείτε πουθενά φορεμένα και τα αναγνωρίσετε,παρακαλώ καλέστε την αστυνομία γιατί τα θέλω πίσω!Για όσους θέλουν να φρεσκάρουν την μνήμη τους μπορούν να δουν την σχετική ανάρτηση εδώ.Οπως καταλάβατε,μια απο τις αναποδιές που μου έτυχαν ήταν οτι μου άνοιξαν το σπίτι και μου κλέψαν ότι κοσμήματα βρήκαν. Αγαπημένα μου pandora σας υπόσχομαι οτι θα προσπαθήσω να σας ξανα-αποκτήσω(αν και μερικα κομματια δεν νομιζω να τα ξαναβρω).Οσο καιρό και να μου πάρει,όσο δύσκολες κι αν είναι οι εποχές που ζούμε,νομίζω οτι το χρωστάω σε όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα που όλα αυτά τα χρόνια συνέβαλαν στην δημιουργία των pandora μου.


Ας αλλάξουμε διάθεση και ας πάμε στις τελευταίες αγορές μου!Τι άλλο?Βερνίκιααααααααα


Είχα κάνει μια παραγγελία απο τα e.l.f.Διαφορα χρωματάκια και το ματ top coat.Η γνωμη μου??Το ματ τοπ πολύ καλό,στεγνώνει γρήγορα και δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα.Δεν θα πω το ίδιο για τα βερνίκια....

Αργούν πάρα πολύ να στεγνώσουν και τα νεύρα μου τσατάλια!Δεν ισχύει σε όλα....αλλά γενικώς δεν νομίζω να ξανα-αγόραζα.

Οκ,είναι οικονομικά....αλλά δεν παραγγέλνω βερνίκι kinder έκπληξη(θα μου σπάσει ή δεν θα μου σπάσει τα νεύρα???)

Εσείς έχετε δοκιμάσει προιόντα απο αυτήν την εταιρία?Πως σας φάνηκαν?Εγω θα τους δώσω άλλη μια ευκαιρία και ελπίζω να έχουν συμμορφωθεί τα ατίθασα βερνίκια και να στεγνώσουν πιο γρήγορα αλλιώς θα φωνάξω τον Τσακ Νόρρις!!!

Φιλάκια σε όλες!!!

21 σχόλια :

  1. Πω μεγάλη αναποδιά αυτή!!! Και ήταν πολύ όμορφα..
    Ωραία χρώματα έχουν τα μανό.. Με γεια σου!! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά ούτε με δελεάζουν τα συγκεκριμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα βρηκα χαριτωμενα τα χρωματακια και σε καλη τιμη και ετσι το αποφασισα.η αληθεια ειναι οτι οσο τα χαζευω,ολο και κατι βρισκω που να θελω να δοκιμασω.....

      Διαγραφή
  2. polu wraia xrwmata to galazio k to mov apo ta prwta!;) ti lene auta??kala??egw ena kafetogkri exw parei k m arese!!k stegnwse mia xara k wraio apotelesma eixe! (krathse peripou 5 meres..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα χρωματακια μου αρεσαν και εμενα για αυτο και τα πηρα.αλλα απο αποδοση δεν τρελαθηκα!θα μου πεις...για την τιμη τους μια χαρα ειναι!

      Διαγραφή
    2. Em!!Edw pairnoume me 4+ E k vgainoun mapa opote...k me 1,50E mia xara mostra kanoume :P

      Διαγραφή
  3. Welcome back!!!
    Μας έλειψες πολύ και το ξέρεις :)

    Τα βερνίκια μου άρεσαν πάρα πολύ. Τα πρώτα δύο παστέλ αλλά και το τελευταίο σκούρο μπλε φαίνονται πολύ καλά.Μου κάνει εντύπωση που δεν έμεινες ευχαριστημένη, μέχρι στιγμής έχω διαβάσει καλές κριτικές.

    Μπορώ να έρθω να δοκιμάσω το ματ τοπ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα παστελ λοιπον ειναι αυτα που δεν στεγνωνουν με τιποτα!!!!τα υπολοιπα ειχαν καλυτερη συμπεριφορα!εννοειται οτι μπορεις να ερθεις να δοκιμασεις το ματ τοπ.αν θελεις κανονιζουμε και beaute με τις μικρες σου για να γελασουμε!!!!

      Διαγραφή
  4. Pooo, den 3erw kai ti leme se teteies katastaseis sta ellinika alla elpizw mesa apo tin kardia mou autin pou sou ta piran na min ta xaroun kai na ta 3ana apoktiseis, alla se teteous kairous to thetiko einai oti mathenoume oloi oti to pio simantiko einai H Ygeia mas kai twn dikwn mas anthropous.
    wraia ta xrwmata alla ama einai na kanw aman gia na stegnwsoun na mas lipon giati gia ton Chuck den to vlepw, gia ta elf axw meikta sunaisthimata, eixa kanei mia paragelleia an thumasai, se merika exw kanei review alla uparxoun k alla pou apogaiteutika teliews kai s auta ta kanw review afou eli3e kai i e3etastiki.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως οπως τα λες!την υγεια μας πανω απο ολα!οσο για τα elf οποτε μπαινω στην σελιδα τους ολο και κατι βρισκω και το γλυκοκοιταζω.περιμενουμε και τα δικα σου reviews!

      Διαγραφή
  5. Φυσικά και μας έλειψες. Ελπίζω να αρχίσουν να σου πηγαίνουν καλύτερα τα πράγματα. Βερνίκια της ELF δεν έχω δοκιμάσει γιατί γενικά έχω ακούει πολύ διφορούμενες απόψεις αλλά το top coat το παρέλαβα και το δοκίμασα εχθές με την τελευταία μου παραγγελία και με εντυπωσίασε θετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω κοριτσακι μου και το ιδιο ευχομαι για ολο τον κοσμο!να μας πηγαινουν τα πραγματα καλυτερα!για το ματ τοπ,δεν το συζητω....αν σκεφτεις και την τιμη του ειναι εξαιρετικο!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς μας ήρθες κορίτσι!!Φυσικά και μας έλειψες και αναρωτιόμουν που έχεις χαθεί....πόσο δύσκολο είναι να εισβάλουν στον χώρο σου και να σου αποσπούν κομμάτια που είσαι συναισθηματικά δεμένη!πο ποοοοοο,δύσκολες καταστάσεις βίωσες! όσο για τα βερνίκια της elf,στην τελευταία μου παραγγελία είχα αποκτήσει κάποιο κόκκινο(κλασσικά),και είμαι ευχαριστημένη......δεν μου φάνηκε ότι αργεί ιδιαιτέρως να στεγνώσει,αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και το topcoat!Σε επόμενη παραγγελία λοιπόν........φιλιά πολλά κορίτσι και να έχεις ένα όμορφο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ξερεις τι εχω αρχισει και σκεφτομαι νατασα?μηπως επειδη δεν ηταν καλα τα νευρα μου,δεν ημουν αντικειμενικη???θα τους δωσω αλλη μια ευκαιρια και ισως αναθεωρησω.
    πραγματοποιουνται δοκιμες στο ματ τοπ κατοπιν συνεννοησης στο σπιτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμεις τα ειπαμε και in private... Τα βερνικακια φαινονται πολυ ομορφα, κριμα που δεν στεγνωνουν ευκολα. Μου ειχε δωσει η Κερασια κανα δυο χρωματα απο elf αλλα δεν τα εχω βαλει καθολου. Θα δω κι εγω τα δικα μου να σου πω πως ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμενουμε και το δικο σου review με αγωνια!

      Διαγραφή
  9. Λυπαμαι πάρα πολύ...Ελπίζω να τα ξαναπάρεις και να του κοπει το χέρι αυτού που μπήκε μέσα!
    Πολύ όμορφα χρώματα έχουν τα βερνίκια!
    Ελπιζω τόσο χρωματιστή να γίνει και η διαθεσή σου!
    Εύχομαι τέρμα οι αναποδιές!!!
    χοχο
    …All in Style…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ Stavrolino!ομορφα χρωματα,ομορφες πινελιες σε ολους μας!!!

      Διαγραφή
  10. Κρίμα γι'αυτό που σου συνέβη, το έχω πάθει και καταλαβαίνω...Αυτό που σοκάρει είναι η παραβίαση του προσωπικού σου χώρου, της ασφάλειας που προσφέρει το σπίτι και όχι η απώλεια των αντικειμένων. Τεσπα, για τα elf τωρα θα πω, μιας και είμαι big fan.
    Γενικα, όλα τα elf χρηζουν ιδιαίτερης μεταχειρισης. Αν το καταλαβεις αυτό απο την αρχη, δυσκολα εγκαταλειπεις αργότερα. Μάλλον το αντίθετο. Για τα βερνίκια συγκεκριμένα, ναι δεν στεγνωνουν ολα γρηγορα. Καποια εχουν αθλια συσταση, μερικά ομως ειναι αρκετα καλα. Αυτα που γραφουν διπλα ΝΕW FORMULA ειναι κλασης ανωτερα απο τα υπόλοιπα. Αυτό που είναι απαράδεκτο είναι το διάφανο βερνίκι (όχι το ματ, το άλλο) γιατί είναι σαν νερό! Το απλωνεις σημερα και αυριο εχει φυγει... Ελπιζω να βοηθησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο Lila αν και μια φιλη μου μου ειπε κατι που μου εμεινε.μου λειπουν λεει τα βραχιολια μου γιατι στο μυαλο μου συμβολιζουν την προηγουμενη κατασταση ηρεμιας που ειχα.τωρα δεν ειμαι ηρεμη ουτε στο σπιτι μου,ουτε πουθενα!
      αυτο με το new formula θα το τσεκαρω.το γραφει πανω στο βερνικι ή στις μαυρες συσκευασιες που πεταξα??

      Διαγραφή
    2. Θα πάρει καιρό, αλλά θα ξεθωριάσει! Υπομονή!
      Το γράφει στο site διπλα στον τιτλο του κάθε βερνικιού. Επίσης για τα υπόλοιπα βερνίκια ξέχασα να πω ότι αν βάλεις ενα καλό top coat από πανω δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα υπολοιπα πανακριβα που κυκλοφορουν :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. η ποιοτητα των μανό είναι τέλεια.....μεγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή