Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

Love is...


Γεια σας κορίτσια μου!
Σε τι διάθεση σας βρίσκω σήμερα; Ξεπερνάμε τα κλισέ της ημέρας και μένουμε στο νόημα. Η ζωή είναι ωραία, είναι όμως ακόμη πιο ωραία όταν έχεις δίπλα σου και κάποιον να τη μοιράζεσαι.

Αρχές του '60 έκανε την εμφάνιση του ένα comic strip που έμελλε να γίνει πολύ αγαπημένο. Η Kim Casali πήρε το πενάκι της και άρχισε μια σειρά από σκιτσάκια με ένα ζευγάρι, την Kim και το Roberto, όπως ονομάστηκαν αργότερα προς τιμήν της σκιτσογράφου και του συζύγου της. Λιτή, ασπρόμαυρη γραμμή, χωρίς πολλά φτιασίδια, όπως και η πραγματική αγάπη. Αγάπη είναι... όλα αυτά τα σκιτσάκια που ξεκίνησαν ως μικρά ραβασάκια ανάμεσα στην Kim και στο Roberto και τελικά μεταφράστηκαν σε 21 γλώσσες για να μεταφέρουν παντού το μήνυμα της.

Love is...















και για ΄μενα, δεκατέσσερα χρόνια μετά, αγάπη είναι όταν κοιταζόμαστε στα μάτια και νιώθουμε πως η φλόγα υπάρχει ακόμα και καίει δυνατά.

Σας φιλώ!!!    xxx



12 σχόλια :

  1. Eλένη μου οι ωραίες εικόνες μας γύρισαν πολλά χρόνια πίσω!!Αλλά είναι πάντα τόσο επίκαιρες,και αληθινές και γεμάτες αγάπη με τον έρωτα σου!! Να είστε πάντα αγαπημένοι....φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θυμαμαι αυτο το σκιτσακι! Να πω κι εγω ενα δικο μου? Αγαπη ειναι να ξερει τι θελω χωρις να του πω κουβεντα! Αντε και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχα που είναι!!! Λιώνω για κάτι τέτοια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν υπέροχο αυτό το stripaki είχα και ένα τέτοιο album με αυτά τα σκίτσα παλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι μας θυμισες....Αγαπη ειναι...♥♥!!You made me smile girl!!xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tα είχα ξεχάσει αυτά τα σκιτσάκια!!! Είναι τοσο υπέροχα!!! Σ΄ευχαριστώ που μου τα θύμησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Miss Starshiny, @Natasa makeup-nails, @Christina, @Claire D.T, @smugnificent, @ART NOUVEAU τελικά κορίτσια είμαστε πολλές οι φανς αυτού του ζευγαριού! Κούκλες μου και εγώ τα μάζευα ευλαβικά αυτά τα σκιτσάκια και τα κολλούσα σε ένα τετραδιάκι μου. Σας φιλώ όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο! Τα λατρεύω αυτά τα σκιτσάκια, έχω και ένα σε μπλουζίτσα! Να είστε πάντα αγαπημένοι και ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι Ελένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσα μου θυμίζουν!!!! Το πρώτο λεύκωμα που έφτιαξα ήταν γεμάτο με τέτοια σκιτσάκια!!!! Που να είναι άραγε??? Θα χωθώ στην αποθήκη...Αχ βρε Ελένη τι μου θύμισες!!! ΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχου..μου φαίνεται όιτ είμαι η μόνη που δεν τα εχω δει αυτά τα σκιτσάκια. Μα καλά που ζω???
    Τι είναι άραγε αγάπη??.......τι?........χμμμμμ.......................
    Λοιπον για μενα αγαπη ειναι όταν δεν μπορεί να σε χωρίσει από τον άνθρωπο σου ούτε ο θάνατος.
    Το ξέρω, λίγο μακάβριο αλλά είμαι στα down μου αυτόν τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή