Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

" I love music and I love your blog!" award!


Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα η ανάρτηση είναι γεμάτη νότες και μελωδίες! Η αγαπημένη μας Νατάσα από το natasa-makeup.blogspot.com μας έκανε μια ευχάριστη έκπληξη και μας τίμησε με άλλο ένα βραβείο! Νατασάκι, ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!  Λίγες ώρες μετά και η Δάφνη από το Crush with eyeliner  μας χάρισε το ίδιο βραβείο. Ευχαριστούμε πολύ γλυκό κορίτσι!

" I love music and I love your blog!"

Η μουσική δίνει χρώμα στις στιγμές μας και τις σημαδεύει.
Με στίχους εξωτερικεύουμε σκέψεις και συναισθήματα που ίσως δε βρίσκαμε με ποιον άλλον τρόπο να τα εκφράσουμε. Μουσική έχουμε στις χαρές μας, μουσική και στις λύπες μας. Σφυρίζουμε χαρούμενους σκοπούς όταν είμαστε ευδιάθετοι, τραγουδάμε δυνατά στο μπάνιο όταν ερωτευόμαστε. Για να μη μιλήσω για όλα εκείνα τα ξάγρυπνα βράδια αγκαλιά με ένα ποτήρι και τα καψουροτράγουδα στη διαπασών!
Πέντε τέτοια τραγούδια θα μοιραστούμε μαζί σας σήμερα, από αυτά που τα αναγνωρίζουμε μόλις παίξει η πρώτη νότα γιατί είναι συνδεδεμένα με μια εικόνα, μια στιγμούλα, μια μυρωδιά.
Ελάτε να ταξιδέψουμε μαζί...


Ελένη

Από τότε που άρχισα να επιλέγω μόνη μου τα ακούσματα μου, ένιωθα πιο οικεία τα ελληνικά ακούσματα. Δηλώνω "ένοχη" , μου αρέσουν και τα καψουροτράγουδα!

1. Σταμάτης Γονίδης , " Όλα σ' αγαπάνε "

Δεν έχω σχόλια για τον άρχοντα! Το απόλυτο ερωτικό τραγούδι!

2. Κατερίνα Στανίση , " Σ' έχω κάνει Θεό"



Όταν μια γυναίκα τα δίνει όλα...

3. Βασίλης Παπακωνσταντίνου , " Να κοιμηθούμε αγκαλιά "



Συνδεδεμένο με τον άνθρωπο που με κάνει να χαμογελάω κάθε μέρα. Τη μέρα που μου το αφιέρωσε ο ήλιος σα να έλαμπε πιο πολύ...

4. Τα παιδιά του Οδυσσέα , " Το δαχτυλίδι ( αν μ' αγαπάς ) "


Πρέπει να ήμουν τέλη γυμνασίου-αρχές λυκείου όταν το είχα λιώσει στο walkman! Πέρασα πολλά βράδια τραγουδώντας το...

5. Εξόριστοι , " Κάνω μια ευχή "


(Δεν έχω βάλει τραγούδι του Σάκη για χάρη τους!) Άλλο ένα πολυαγαπημένο και πολυπαιγμένο επίσης στο walkman κομμάτι. Το είχα γράψει από ένα σταθμό που δεν είχε και πολύ καλό σήμα και όλο "χρατς" και "χρουτς" ακούγονταν, αλλά εγώ απτόητη!

Ελπίζω να σας αρέσουν, ίσως κάποια να σας έχουν συντροφεύσει κιόλας.
Σας φιλώ! xxx

Άννα

1. Linkin park - Leave out all the rest

Συγκρατήθηκα να μην βάλω τα άπαντα των Linkin Park και διάλεξα ένα που ελπίζω να σας αρέσει....


http://www.youtube.com/watch?v=LBTXNPZPfbE&ob=av2e

I'm strong on the surface
Not all the way through.
I've never been perfect
But neither have you.

και ποιός είναι τέλειος ε??ε?

2. U2 ft Mary J Blige - One


http://www.youtube.com/watch?v=ZpDQJnI4OhU

Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl

Η αγάπη είναι ένας ναός,με κάλεσες και μετά με έκανες να συρθώ...δεν είναι σωστό αυτό...τς τς τς.....

3. Adele - Rolling in the deep


http://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw&ob=av2e

I can’t help feeling
We could have had it all

κρίμα δεν είναι να αφήνουμε βλακείες να καταστρέφουν μια μεγάλη αγάπη?

4. Betty Midler - Wind beneath my wings


http://www.youtube.com/watch?v=yIw2Q5bYEgo&feature=related

I can fly higher than an eagle,
for you are the wind beneath my wings.

απίστευτο το πόσο ψηλά μπορούμε να πετάξουμε με τον σωστό άνεμο!

5. Green Day - Blv of broken dreams


http://www.youtube.com/watch?v=gWNRUVMboq4

Sometimes I wish someone out there will find me

με ακουυυυυυυυυυυυυυυυυς?σε εσένα μιλάω....το άλλο μου μισό?μα που στο καλό είσαι και δεν ακούς?


και να μη ξεχνάμε το bonus track με μια νότα αισιοδοξίας αφιερωμένο σε όλους μας!


http://www.youtube.com/watch?v=IEmRLxy1MTk&feature=related&fb_source=message


μοιάζει βουνό η ζωή....όμως θα τα καταφέρεις!!!


Αυτά είναι τα δικά μας αγαπημένα και τώρα είναι η σειρά σας

Κερασία - Οmorfiasnea
Χριστίνα - Μy secret boudoir
Μοντέρνα Σταχτοπούτα - Moderna Staxtopouta
Φανή και Μυρόνα - Our walking closets secrets
Ελπίδα - Glitter me up
Δάφνη - Crush with eyeliner
Κλαίρη - Notebook of Claire
Μαρίνα - Marina's choice
 Ντέπη - Cute and girly DMS
( στη Demi στέλνουμε και τις καλύτερες ευχές μας για το πανέμορφο μωράκι που έφερε σήμερα στον κόσμο)

Περιμένουμε να ακούσουμε και τα δικά σας αγαπημένα τραγούδια!

Το ένα βραβείο φέρνει το άλλο και έτσι λίγο αργότερα ένα ακόμη βραβείο προστέθηκε στη συλλογή μας. Η  Κλαίρη από το Νotebook of Claire  μας χάρισε ένα πολύ γλυκό βραβείο. Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για την επιλογή!


" I love your blog " award
και αυτό τα λέει όλα!


14 σχόλια :

  1. καλα και οι δυο βάλατε φοβερά τραγούδια!!
    σας έδωσα και εγώ το βραβειάκι!!
    δειτε εδώ-> http://crushwith-eyeliner.blogspot.com/2012/02/notd-blog-award.html
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη, σου βγάζω το καπέλο,για τις επιλογές των τραγουδιών!!Άννα μου γλυκιά,και τα δικά σου μου αρέσουν αλλά και εγώ είμαι των καψουροτράγουδων!!χαχαχαχα....σκυλού παιδί μου!!
    Ακούω περισσότερη ελληνική μουσική,και λιγότερη ξένη....
    κορίτσια τέλεια τα τραγούδια σας!!Και συγχαρητήρια για το βραβείο.....είστε μοναδικές!Φιλιά κούκλες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ειναι καψουροτραγουδα τα δικα μου τραγουδια??τετοιος πονος και καημος και το περνας στο ντουκου?εγω γιατι τα ακουω και βουρκωνω?τι εχω γιατρε μου?μηπως να το κοιταξω?...χμμμ..χμμμ....

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε γλυκές μου. Ελπίζω τα δκά μου αγαπημένα να μη σας τρομάξουν :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμενω με αγωνια τα τραγουδακια σου!!!

      Διαγραφή
  4. οταν ειμαι αρρωστη(συνηθως με πυρετο) τραγουδαω σε μοναδικη διασκευη και εκτελεση"ολα με πονααααααααααανεεεεεεε,τοσο δυναταααααααααα".ελπιζω να με συγχωρεσει ο σταματης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλές οι επιλογές και των δύο σας!!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες επιλογές κορίτσια :)
    Αχ αυτά τα καψουροτράγουδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι όμορφα τραγούδια!!Τα περισσότερα απο αυτά τα αγαπώ εξίσου,τα έχω τραγουδήσει δυνατά (σε πείσμα όλων αυτών που ισχυρίζονται οτι δεν έχω φωνή! χαχα)..
    φιλιά..καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για την patty δεν σχολιασε κανενας τιποτα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και ρωταω βρε ελενη....εχω κληρονομικο χαρισμα και εβαλα αυτα τα τραγουδια?ή κατα βαθος το ηξερα απο πριν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή