Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Τα "τυχερά" της κοριτσομάνας και άλλες ιστορίες!

Γεια σας κορίτσια μου!

Έπειτα από ένα πολύ δύσκολο εξαήμερο επιτέλους ξεκλέβω λίγο χρόνο για καφεδάκι και ίντερνετ. Χαζεύοντας διάφορα αφιερώματα για το Madwalk 2012 ( ο Σάκης εξακολουθεί να κλέβει τις εντυπώσεις ε; ), πίνω το αχνιστό μου καφεδάκι και τσιμπολογάω σοκολατόπιτα (που έφτιαξα χθες και σκοπεύω να εξαφανίσω σήμερα). Έχω πολύ καλή διάθεση !

Χθες έφτασαν δυο σακουλίτσες γεμάτες αγάπη από την καλή μου φίλη Μίμα. Παραλήπτριες οι κόρες μου , Άννα και Βάλια. Το περιεχόμενο;


Μια υπέροχη παλέτα της Pupa και ένα παραμυθένιο άρωμα Blumarine. Τα κορίτσια φυσικά ενθουσιάστηκαν αλλά και η μαμά τους δεν πήγε πίσω!
Θα δωροδοκήσω τη μικρή με σοκολατάκια για να φοράω και εγώ το άρωμα και θα απειλήσω τη μεγάλη με στέρηση κολατσιού στο σχολείο αν δε με αφήνει να χρησιμοποιώ την παλέτα.

Το άρωμα της Blumarine, το Blugirl, είναι ελαφρύ και δροσερό. Φρουτώδες στην αρχή, σε προδιαθέτει ευχάριστα για να έρθει μετά το άρωμα του γιασεμιού και της μανώλιας και να δέσει με τη βανίλια.
Μπορεί να φορεθεί νομίζω άνετα όλες τις ώρες και να μας δώσει ένα παιχνιδιάρικο girly αέρα.
Μόλις φεύγει η Βάλια για τα νήπια θα της το κλέβω δίχως τον παραμικρό ενδοιασμό!

Τα PUPA για κάποιο απροσδιόριστο μέχρι στιγμής λόγο δεν έτυχε ποτέ να τα δοκιμάσω. Πάντα χάζευα τις παλέτες τους, έχουν πολύ ιδιαίτερες συσκευασίες. Η συγκεκριμένη παλέτα είναι σε παστέλ χρωματισμούς και έχει 5 σκιές και 3 lip gloss. Μυρίζει πολύ όμορφα και η λεπτομέρεια με τις ανάγλυφες πεταλουδίτσες σε κάνει να μη θέλεις να τη χαλάσεις. Ήδη η κόρη μου ψάχνει τρόπο να ξεκολλήσει την πεταλούδα για να την κάνει καρφίτσα και κάτι μου λέει πως θα φτάσουμε στα όρια του μαλλιοτραβήγματος για το ποια θα την πρωτοχρησιμοποιήσει, χαχαχα.

Αδέρφια για να ανταλλάζουμε πράγματα δεν έχω, έχω όμως τις δυο μου κόρες και ήδη έχουν αρχίσει οι διαπραγματεύσεις! Άλλωστε και η δική μου μαμά, μόλις έρχεται στο σπίτι, σκαλίζει το νεσεσέρ μου και κάθε φορά φεύγει και με ένα λάφυρο! Αλήθεια, εσείς "κλέβετε" καλλυντικά από την αδερφή σας; Ανταλλάσετε είδη μακιγιάζ με τη μαμά σας;

Εδώ θα πρέπει να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στη Μίμα, στον Ηλία και στο γλυκό μου Μάριο που έκαναν ολόκληρο ταξίδι μέσα στα χιόνια για να μας στείλουν τα δωράκια μας. Στη Μίμα θα ευχηθούμε και όλες μαζί ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ μιας και σήμερα είναι τα γενέθλια της. Στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου και πολλές πολλές αγκαλίτσες, μία για κάθε μέρα.

Σήμερα η μέρα είναι ξεχωριστή και θα μου επιτρέψετε να σας βάλω και ένα τραγουδάκι.

 


Σαν σήμερα ήταν, όταν το 2002 ξεκινήσαμε την κοινή μας πορεία με το Σωκράτη και αυτό ήταν το πρώτο μας τραγούδι."A whole new world" φάνταζε μπροστά μας, πιαστήκαμε χέρι χέρι και ξεκινήσαμε. Ο δρόμος μας μέχρι στιγμής είναι λείος και ευθύς με μαργαρίτες και γιασεμιά και έτσι ελπίζω να παραμείνει.Ήταν μια όμορφη, ηλιόλουστη μέρα και τέτοιες ήταν και οι μέρες που ακολούθησαν. Η ζωή είναι ωραία όταν τη μοιράζεσαι με κάποιον.  Και στα δικά σας οι ανύπαντρες!

Σας φιλώ!!!     xxx

39 σχόλια :

  1. κοριτσακι μου,να ζησετε και να ειστε παντα ευτυχισμενοι μαζι!να χαιρεστε τα παιδακια σας και με το καλο και ενα αγορακι!(σε βλεπω...μη με στραβοκοιταζεις....)χρονια πολλα και στην μιμα και ευχαριστουμε για τις ευχες εμεις οι ανυπαντρες!
    εγω λοιπον....εχω μια αδερφη η οποια δεν μου εκλεβε τα καλλυντικα(δεν την απασχολουσε μαλλον) αλλα τα ρουχα(γκρρρρ)και μου τα επεστρεφε ελαφρως κατεστραμμενα!στην μαμα μου φροντιζω να της στελνω κρεμες,δειγματα για μεγαλυτερες ηλικιες κλπ.και οποτε εχω την δυνατοτητα κανουμε μαζι beaute.η αδερφη μου.....μαλλον υιοθετημενη ειναι!χαχχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, σε στραβοκοιτάζω,το ξέρεις ε; χαχαχα! Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!
      Μου αρέσει πολύ η ιδέα του οικογενειακού beaute!

      Διαγραφή
  2. χαχαχ Γι'αυτόν τον λόγο θέλω να κάνω και εγώ κοριτσάκια!! :)
    Αχχ.. σήμερα είναι και η επέτειος γάμου? Σου εύχομαι πολλά ακόμα τέτοια χρόνια ευτυχίας γλυκιά μου!! Γεμάτα από υγεία φυσικά!!

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι ολόψυχα! Ξεκινάει από μικράκια που έχεις πρόσβαση σε όλα εκείνα τα ωραία κρεμαστά που φέρνουν στη γέννα και όσο προχοράει γίνεται και καλύτερο. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

      Διαγραφή
  3. Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου,Ελένη μου!Ό,τι καλύτερο σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε τυχερές εσείς οι κοριτσομάνες!!!Ελενάκι μου, να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι κορίτσι μου....καλά,βάζεις χέρι στα πράγματα των κοριτσιών??Απίστευτη είσαι...χαχαχαχααχ!!φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλώνω ένοχη! Εδώ έβαζα χέρι στην κολώνια της Barbie, τα PUPA θα αφήσω;;;;;

      Διαγραφή
  5. Αααααααα!!!! Καταρχας συγκινηθηκα! Να ζησετε και να εισαστε παντα ευτυχισμενοι! Εγω ειχα αδερφο και το μονο που του "εκλεβα" ηταν μερικες φαπες οταν τον τσατιζα (γιατι ημουν και ολιγον τι πειραχτηρι!), ευτυχως με τα χρονια εφτιαξαν τα πραγματα και ειμαστε πολυ δεμενοι! :) Ειμαι κι εγω τυχερη ως μανα με 2 κορες (και εναν γιο, να μην το αδικω το παλικαρι μου) αλλα προς το παρον απαγορευεται ρητως η χρηση τετοιων προιοντων! :Ρ Αργοτερα σιγουρα θα "κλεβει" η μια απο την αλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι πανέμορφο ποστ! Να ζήσετε, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είστε πάντα ευτυχισμένοι! Όσο για τις ανταλλαγές μεταξύ μαμάς, αδερφής και μένα, συμβαίνουν πολύ πολύ συχνά! Και σε ρούχα και σε καλλυντικά. Μόνο σε παπούτσια δεν μπορούμε, φοράμε και οι 3 διαφορετικό νούμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ευχαριστούμε πολύυυυ
      Τελικά είναι τόσο γλυκές αυτές οι ανταλλαγές!

      Διαγραφή
  7. Τέλειο το post! Να ζήσετε ευτυχισμένοι για πάντα. Έχεις και τα τυχερά σου με τα κορίτσια! είδες? χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε;Ε; Έχω και τα τυχερά μου η μάνα, χι χι
      ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  8. Να ζήσετε!

    Εγώ παλιότερα έκλεβα από τη μαμά μου. Ρουζ κατά βάση. Πλέον κλέβει η αδερφή μου και με νευριάζει γιατί δε ρωτάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα, δεν μπορείς να της κάνεις αντίποινα; Όλο και κάτι ωραίο θα έχει για να δανειστείς και εσύ με τη σειρά σου!

      Διαγραφή
  9. Ελενη σου ευχομαι να ζήσετε και να ειστε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι για πάντα!
    στο θέμα των ανταλλαγών εγω κλέβω απ'ολους στο σπιτι, ρουχα κυριως (τα παντα απο την μαμα, φουτερακια και παπουτσια αθλητικα απο τον αδερφο και πουκαμισα απ τον μπαμπα :Ρ)
    Καλλυντικά κλέβει η μαμα μου κανα μαυρο μολύβι που και που :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα είσαι ο "ποντικός" του σπιτιού;
      ευχαριστώ για ευχές!

      Διαγραφή
  10. Όντως τυχερές οι κοριτσομάνες! Αν κ κάτι μου λέει πως αύριο-μεθαύριο οι μικρές θα κάνουν πλιάτσικο στο νεσεσέρ σου κ όχι το αντίθετο! Κ εγώ βουτούσα πραγματάκια από τη μαμά μου, η οποία αν κ ως γυναίκα έμπαινε στον πειρασμό να πάρει κάτι πού κ πού, τελικά δεν χρησιμοποιούσε τίποτα απολύτως! Όλα εγώ τα τελείωνα! Μάλλον όντως δεν χρειαζόταν κάτι, γιατί ακόμα κ τώρα που πλησιάζει τα 70 δεν έχει ούτε μια ρυτίδα πάνω της κ η επιδερμίδα της είναι καθαρή κ λαμπερή.
    Χαρούμενη επέτειο να έχετε! Να είστε πάντα έτσι αγαπημένοι κ ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τολμήσω να ζητήσω ένα guest post από τη μαμά μπας και μάθουμε κανένα κόλπο;
      Ευχαριστώ για τις ευχές!!!!Φιλάκιααααααα

      Διαγραφή
  11. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΡΑΜΑΤΑ!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΟΝΤΩΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΟΙ ΚΟΡΙΤΣΟΜΑΝΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ!!ΕΤΣΙ ΚΛΕΒΑΜΕ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!ΕΓΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΑΓΟΡΟΜΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΨΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!!LOL,ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΡΙΓΚΗΠΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΜΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι αγορομάνες έχουν ψυχή! Δεν μπορεί, όλο και κάτι θα βρεθεί, ενα ξυραφάκι , ένα τζελ, μια φόρμα βρε αδερφέ :)
      Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές!

      Διαγραφή
  12. Πολύ πολύ ωραία ανάρτηση,ευχαριστούμε!Εύχομαι να είστε σε όλη σας τη ζωή τόσο ευτυχισμένοι όσο ήσασταν εκείνη την ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε τρελο ξανθο κοριτσακι ενα δωρακι εκανα τα ζουζουνια σου και μου εκανες αφιερωμα ολοκληρο??? χιχχιχιχι! Ευχαριστω πολυ και παλι και φυσικα να ζησετε ευτυχισμενοι με τα δυο κοριτσακια σας, τα πουλια σας και το ποντικι σας που ειναι υπερ αρκετα!!!! Υ.Γ. Μην νομιζεις δεν ειδα ποια φωτο εβαλες? Χορος υπο το αγρυπνο βλεμμα της τουρτας φωτιστικο!!!! χαχαχαχαχα :p Mima ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελενη να ζησετε και να γερασετε στο ιδιο μαξιλαρι!να χαιρεστε τα κοριτσια σας και να τις καμαρωνετε με υγεια!
    καλα τα δωρακια τελεια!συμφωνω με το "τυχερες οι κοριτσομανες" αλλα προσθετω το "και ξεπαραδιασμενες".και εχω μονο μια και μικρη αλλα εχει γκαρνταρομπα για τρεις.οτι μου μπει στο ματι το παιρνω.απο κοκκαλακια και κορδελιτσες μεχρι καλσον και τσαντουλες.
    Για "κλοπες" δηλωνω αθωα γιατι εχω αδελφο.αν ειχα ομως αδελφη....χιχιχιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως αυτό το "ξεπαραδιασμένες" ξαναπές το ! Ειδικά με τα μικρούλια αξεσουάρ έχω χάσει πλέον το λογαριασμό!

      Διαγραφή
  15. Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και χαρούμενοι!!! Να χαίρεστε τις κόρες σας και να τις δείτε όπως επιθυμείτε!!! Τα δώρα πολύ όμορφα και όσον αφορά τη δωροδοκία ακόμα γελάω!!! Σε λίγα χρόνια που θα σου παίρνουν αυτές τα δικά σου να δούμε τι θα λές!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα δε μπορεί όλο και κανένα λιπ γκλος θα κλέβει και η μανούλα!
      ευχαριστώ πολυ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  16. Great Blog!!

    I am hosting Boticca.com giveaway currently, where you can win $100 worth of jewelery and bags...Just click the link below...I'll wait for you there :)

    Enter Boticca.com giveaway and win $100
    ♡ StylishByNature.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Nα γεράσετε μαζί με χαμόγελα, υγεία, ευτυχία και να καμαρώνετε τις κούκλες σας!!!! Τα φιλιά μου ΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nα ζησετεεεε και να ειστε παντα ευτυχισμενοι μαζι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αν κ καθυστερημενα να ειστε παντα πολυ ευτυχισμενοι!!!!!
    ευχομαι ολοψυχα τα καλυτερα!
    Η δωροδοκια με πεθανε.... τα σοκολατακια πάντα πιανουν!!!
    η μαμα παλια μακιγιεζ που τωρα πια βαρεθηκε κ δεν βαφεται συχνα...ολα τα πραγματα της τα πηρα εγω... η αδερφη μου δνε ειναι τοοοοσο κοκετα αλλα παντα οταν ερχεται ολο κ κατι θα τσιμπησει κ αυτη απο τα δικά μου ... ;)
    τα προιοντα Pupa θελω κ γω να τα δοκιμασω μερικες σκιες εχουν τρελη αποδοση...τις ειχα βρει στο attica κ κατι μου λεει οτι καποια στιγμη θα παω για μια καταθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τυχερούλα! και εγώ θέλω τέτοια κληρονομιά!
    ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή