Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

Και έχουμε νικήτρια!




Γεια σας κορίτσια μου!

Παγωμένη και χιονισμένη σήμερα η Περαία, το μόνο που θέλω είναι να χουχουλιάσω δίπλα στο τζάκι. Ο διαγωνισμός μας με δώρο την υπέροχη χειροποίητη κορδέλα μαλλιών από το Mamakita έληξε πριν δυο μέρες και ντα ντα ντααααν!!!! έχουμε τη τυχερή αναγνώστρια!

Το τυχερό σχόλιο είναι το:
blog: Sandra
facebook: Mamantzi Sandra
e-mail: mamantzisandra@yahoo.gr

Poli orea kordela!
 Mamantzi Sandra κερδίζεις την κορδέλα της φωτογραφίας ! Σύντομα θα λάβεις e-mail μας για να κανονίσουμε την αποστολή της.



Οι υπόλοιπες θα ρίξουμε μια ματιά στα νέα σχέδια του Μamakita , τα οποία εγώ τουλάχιστον έχω λατρέψει!














4 σχόλια :

  1. Συγχαρητήρια στην νικήτρια!!Πολύ ωραία σχέδια....καλό μήνα κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Sandra!Σας ευχαριστώ όλους για τα πολύ όμορφα σχόλια!Μου δίνετε δύναμη για να συνεχίσω...Ευχαριστώ πολύ πολύ αγαπημένο μου miss tickle me pink και φυσικά υπόσχομαι καινούρια πλεκτά δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή