Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

7 Deadly Sins of Beauty- Tag


Γεια σας κορίτσια μου!
Οι φίλες μας από το Our walking closet's secrets μας έκαναν tag σε ένα πολύ ενδιαφέρον ερωτηματολόγιο σχετικό με τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα. Για όσες δεν το γνωρίζουν είμαι θεολόγος (επ! σας βλέπω που κρυφογελάτε εσείς εκεί πίσω!), επομένως όλες μαζί θα κάνουμε ένα ωραίο μάθημα περί αυτών.
To 590 μ.Χ. ενθρονίζεται πάπας ο Γρηγόριος Α'. Ο Γρηγόριος χαρακτηρίστηκε από τους ιστορικούς ως ο πρώτος πάπας του Μεσαίωνα. Προσπάθησε να εκλαϊκεύσει τα δόγματα της πίστης, ώστε να είναι κατανοητά από όλους τους πιστούς και μέσα από την εργασία του Magna Moralia εισήγαγε την έννοια των επτά θανάσιμων αμαρτημάτων.
Οκνηρία, Αλαζονεία, Λαιμαργία, Λαγνεία, Απληστία, Οργή, Ζηλοφθονία. Αυτά είναι τα "θανάσιμα" αμαρτήματα που σύμφωνα με την Καθολική εκκλησία μπορούν να στερήσουν τη θεία χάρη και να οδηγήσουν στην αιώνια καταδίκη της ψυχής του ανθρώπου, εκτός αν συγχωρεθούν με την εξομολόγηση. Κάθε αμάρτημα έχει και τον αντίστοιχο δαίμονα του (μωρό μου δε φταίω εγώ που έφαγα όλο το προφιτερόλ, ο Βελζεβούλ έβαλε το χέρι του).
Ποια η θέση τους όμως σε ένα beauty oriented blog; Ελάτε τώρα, μεταξύ μας είμαστε, σε πόσα από τα παραπάνω υποπέσατε στην τελευταία βόλτα σας στον πάγκο της Mac; (Εγώ δεν απαντάω διαβάζει και ο άντρας μου...). Ακολουθούν τα δικά μας επτά σκοτεινά μυστικά....


1. Greed - Πλεονεξία
What is your most inexpensive beauty item and what is your most expensive one?

  • Άννα: Νομίζω οτι το πιο φτηνό μου προιόν ειναι η ματ βάση απο το elf και το πιο ακριβό μου το perfectionist peel-estee lauder.Αυτό το προιόν σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις πήλινγκ με ένζυμα φρούτων στο σπίτι σου χωρίς ερεθισμούς,κοκκινίλες κλπ.Και το δέρμα ανανεώνεται και φωτίζει υπέροχα!
  • Ελένη: H πιο φτηνή μου αγορά ήταν ένα βερνίκι νυχιών Gallo σε ένα φανταστικό πετρόλ χρώμα 1 ευρώ από πάγκο σε πανηγύρι και η πιο ακριβή μου το Wrinkle Filler Perfectionist της Estee Lauder, που όταν υπολόγισα πόσο κοστίζει το 1ml μου ήρθε μια μικρή, μικρούλα ζάλη.

2. Wrath - Οργή
What beauty products do you have a love/hate relationship with and what product has been the hardest to get?

  • Άννα: Εν'ω λατρεύω το smolder απο την mac,ώρες ώρες το μισώ που μουτζουρώνει!Και το προιόν που με δυσκόλεψε να το αποκτήσω ήταν μια εποχιακή γκρι-ασημί σκιά(pigment) απο την mac.Είχα πάει,ψώνισα αρκετά πράγματα(είχα λεφτά τότε-και επιπλέον έκπτωση),πήγα στο ταμείο,τα πλήρωσα,πήγα σπίτι μου,τα άνοιξα για να παίξω και διαπίστωσα οτι ΞΕΧΑΣΕ να μου βάλει την εποχιακή σκιά!!!!!ΦΡΙΚΗ!!!Όταν ξαναπήγα στο κατάστημα να την αγοράσω ΦΥΣΙΚΑ ειχε εξαντληθεί.Μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα...Η κοπέλα με λυπήθηκε και μου έβαλε σε ειδική συσκευασία λίγο προιόν απο το δικό της pigment.Οκ,δεν έχω το προιόν,αλλά έχω έστω λίγη ποσότητα απο το χρώμα που είχα ερωτευτεί!Το ομολογώ οτι με τα εποχιακά προιόντα είμαι πολύ τσιγκούνα γιατί ξέρω οτι αν μου τελειώσουν δεν μπορώ να τα αντικαταστήσω αλλά να αναζητήσω κατι παρόμοιο.
  • Ελένη: Δεν είχα εκνευριστεί ποτέ μέχρι τώρα με κάποιο προϊόν ομορφιάς. Η καλή μου η διάθεση όμως πρόσφατα χάλασε με ένα μαγνητικό βερνίκι Beauty Line. Το ποσοστό μου επιτυχίας είναι με το ζόρι 5 στα 10, γρρρρρ! Βάζω πολύ, δε μαγνητίζεται, βάζω λίγο, δε βγαίνει σχέδιο σε όλο το νύχι. Έχω μακριά το μαγνήτη, δε βγαίνει σωστό το σχέδιο, έχω κοντά το μαγνήτη, τρέμει το χέρι μου και το ακουμπάω πάνω στο βερνίκι. Θέλει διαρκώς ανακάτεμα και έχω εκνευριστεί αφάνταστα μαζί του. Το προϊόν που με δυσκόλεψε από όλα πιο πολύ ήταν ένα top coat της Essence, το Better than gel nails. Τα Essence δεν πωλούνται στο ίντερνετ, ούτε σε ινστιτούτα και πρέπει να κάνεις τάμα για να πετύχεις εφοδιασμένο το σταντ τους στα Hondos. Τελικά αγόρασα το xxxl shine gel look top coat, το οποίο κάνει πολύ καλή δουλειά και η τιμή του είναι ακόμη καλύτερη, αλλά δεν είναι το αρχικό αντικείμενο πόθου.

3. Gluttony - Λαιμαργία
What are your most delicious beauty products?

  • Άννα: Μια σειρά απο το sephora που δεν κυκλοφορεί πια με άρωμα lemon pie.Επίσης το Bronze Goddess απο την Estee Lauder.Μου μυρίζει κάτι απο καρύδα,απο την μυρωδία της βρεγμένης ψάθας,κάτι απο θάλασσα...γενικώς μου μυρίζει καλοκαιράκι!
  • Ελένη: Στα Marks and Spencer έχει πολύ ωραίες σειρές περιποίησης σώματος. Μία από αυτές είναι με άρωμα ροδάκινο. Δυσεύρετη αλλά άκρως απολαυστική, ειδικά το καλοκαίρι ιδρώνω και μυρίζω φρεσκοκομμένο ροδάκινο.

4. Sloth - Οκνηρία
What beauty product do you neglect due to laziness?

  • Άννα: Αν και έχω ενα σωρό ορούς,ομολογώ οτι δεν τους χρησιμοποιώ κάθε μέρα.
  • Ελένη: Τα άλατα μπάνιου. Κάποτε τα θεωρούσα απαραίτητα και είχα μια μεγάλη συλλογή από άλατα και λάδια. Δυστυχώς πλέον οι μοναδικές στο απίτι που έχουν την πολυτέλεια ενός περιποιημένου αφρόλουτρου είναι οι κόρες μου. Εγώ το χαίρομαι μόνο το καλοκαίρι, όταν ξεφεύγουμε στη Χαλκιδική, στο Nostos Hotel. Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια και τα body milk κάθονται αχρησιμοποίητα στο ραφάκι τους. Μετά το ντους, σε υγρό δέρμα, χρησιμοποιώ baby oil με αμυγδαλέλαιο και έχω βρει τη χαρά μου.

5. Pride - Αλαζονεία
What beauty product gives you the most self confidence?

  • Άννα: Η μάσκαρα!!!Αν και....μπορεί να βγω απο το σπίτι χωρίς μάσκαρα,αλλά σχεδόν ποτέ χωρίς ενα ελαφρύ κονσήλερ(και μια πουδρίτσα ίσως?)
  • Ελένη: Στο μακιγιάζ μου φροντίζω να τονίζω τα μάτια μου, πιστεύω πως είναι το δυνατό μου σημείο. Έτσι λοιπόν η μάσκαρα και το eyeliner (αν και τώρα τελευταία πλέκω εγκώμια για τα kajal μολύβια) είναι κάτι που με κάνει να νιώθω ακαταμάχητη.

6. Lust - Λαγνεία
What attributes do you find most attractive in the opposite sex?

  • Άννα: Νομίζω οτι θα πω την μυρωδιά....ΑΛΛΑ για να είμαι σε σημείο όπου μπορώ να τον μυρίσω χωρίς να σκύψω θα πω και το ύψος!(Αν και ώρες ώρες έχω αμφιβολίες για το πόσο καλά οξυγονώνεται ο εγκέφαλος εκεί ψηλά!)
  • Ελένη: Από μικρή είχα μια αντιπάθεια με τα clean cut αγόρια. Ούτε οι ξανθοί μου άρεσαν ποτέ. Ούτε οι γλυκούληδες, χαριτωμένοι. Μάλλον ούτε και οι κλασικά όμορφοι. Νομίζω πως το πρώτο πράγμα που προσέχω είναι το βλέμμα. Θέλω να είναι σαν το κόκκινο της φωτιάς. Κλασικό αλλά και πρόστυχο. Τα μάτια τα λένε όλα και τα μάτια που ερωτεύτηκα πρόδιδαν ένα αρσενικό παλαιάς κοπής!

and 7. Envy - Ζηλοφθονία
What items would you most like to receive as a gift?

  • Άννα: Επειδή είμαι σε διαδικασία επαναδημιουργίας pandora βραχιολιών,θα πω ένα(ή και περισσότερα) charm(s) απο το ομώνυμο κατάστημα.Αν και θα προτιμούσα να στείλω πρώτα την online wishlist μου.
  • Ελένη: Μέχρι και τα φετινά Χριστούγεννα οι τσάντες ήταν το αδύναμο σημείο μου και ταυτόχρονα μια σίγουρη επιλογή δώρου που θα με έκανε χαρούμενη. έχω περίπου 60 και φυσικά τις αγαπώ όλες. Φέτος όμως τα Χριστούγεννα ο άντρας μου αποφάσισε να διαφοροποιηθεί και να μου χαρίσει το πρώτο ζευγάρι δίσολες 12ποντες γόβες. Έρωτας με την πρώτη ματιά ήταν! Άλλα τρία ζεύγη προστέθηκαν στη συλλογή μου κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων και μάλλον όλες γνωρίζετε από τώρα τι δώρο θέλω να μου φέρει ο πασχαλινός κούνελος
Αυτά ήταν τα δικά μας μικρά, μικρούλικα σκοτεινά μυστικά και τώρα περιμένουμε και τα δικά σας. Άλλωστε αμαρτία εξομολογημένη δεν είναι αμαρτία!
Κερασία - Οmorfiasnea
Χριστίνα - Μy secret boudoir 
Νατάσα- Natasa make up-nails
Μοντέρνα Σταχτοπούτα - Moderna Staxtopouta
Ελπίδα - Glitter me up
Δάφνη - Crush with eyeliner
Κλαίρη - Notebook of Claire
Μαρίνα - Marina's choice
 Ντέπη - Cute and girly DMS

Πέρα από την πλάκα πάντως, πολλές φορές σκέφτομαι όλα αυτά που γράφουμε στο blog. Ξεφύλλιζα χθες τη Vogue του Μαρτίου (δίνει δώρο 4πλή παλέτα με σκιές της Avon, τιμή 5,90 ευρώ ) και έβλεπα ένα ρεπορτάζ αγοράς για τα ανοιξιάτικα ρουζ. Πανέμορφα παστέλ χρώματα σε κουκλίστικες συσκευασίες, με ανάγλυφα σχέδια πάνω τους. Μικρά έργα τέχνης θα τολμούσα να πω. Τότε έπεσε το μάτι μου στις τιμές. Sisley: 78,90 ευρώ , Givenchy: 42,90 ευρώ , Mac: 29,50 ευρώ, Shiseido : 38,52 ευρώ , Lancome: 49 ευρώ , Chanel: 69,90 ευρώ , Dior: 44,82 ευρώ. Το μυαλό μου πήγε πίσω στην ανάρτηση που έγραφα για τα αμαρτήματα. Μια χούφτα άνθρωποι που δεν παράγουμε τίποτε πια, τι αγοραστική δύναμη να έχουμε; Ποιός ήταν αυτός που έπεισε τη μέση Ελληνίδα να δίνει 50 ευρώ για να αγοράσει ένα ρουζ και -το κυριότερο- ποιος θα την παρηγορήσει τώρα που, όχι για ρουζ, ούτε για τα κοινόχρηστα δεν έχει τα 50 ευρώ;

Προσπαθώ να δικαιολογήσω τις αγορές μου, κυρίως εκείνες τις μικρές περιττές που τόσο λατρεύω, να κλείσω τα μάτια μου και τα αφτιά μου σε όσα συμβαίνουν γύρω μου. Ούτε όμως μπορώ, ούτε και θέλω. Πόσο γόνιμη θα ήταν μια τέτοια αντίδραση; Από την άλλη πάλι δεν μπορώ να ζω μίζερα και με ένα φόβο για το αύριο. Δηλώνω την έντονη απέχθεια μου στους πολιτικούς που με έχουν φτάσει στο σημείο, ενώ (μέχρι στιγμής, δεν ξέρουμε αύριο τι ξημερώνει) έχω την οικονομική δυνατότητα, να νιώθω ένοχη σχεδόν που αγόρασα το περιοδικό των 5,90  ευρώ ή το ολογραφικό βερνίκι των 10 ευρώ. Δηλώνω τη συμπαράσταση μου στην Ελληνίδα που της πούλησαν το παραμύθι του lifestyle με τις ακριβές ταμπελίτσες και τώρα έμεινε με τη Louis Vuitton γεμάτη απλήρωτους λογαριασμούς.

Ευτυχώς η ομορφιά δεν κρύβεται πάντα στα μικρά πανάκριβα γυαλιστερά κουτάκια ούτε το στυλ είναι απαραίτητα στα επώνυμα ρούχα. Οι γυναίκες έβρισκαν πάντα τον τρόπο τους να περιποιηθούν τον εαυτό τους και να γίνουν όμορφες απλώνοντας το πόδι τους μέχρι εκεί που έπρεπε. Εδώ μαζί θα είμαστε και θα μοιραζόμαστε έξυπνες λύσεις. Ελπίζω να έρθει πάλι και η μέρα που θα ψωνίζουμε χωρίς τύψεις.

Σας φιλώ!!!     xxx

Υ.Γ. Για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα, η 4πλή παλέτα σκιών της Avon έχει τιμή καταλόγου 11,70 με την έκπτωση, με τη Vogue Μαρτίου θα την πάρετε με 5,90. Τα αξίζει τα λεφτά της και θα σας κρατήσει αρκετό καιρό, σκεφτείτε το!

22 σχόλια :

  1. ασχετο...θα αναφερω οτι καπου διαβαζα οτι σε περιοδο κρισης εχουν ανεβει κατακορυφα οι πωλησεις σε βερνικια.οι γυναικες πλεον δεν δινουν λεφτα για να πανε σε ενα στουντιο να κανουν τα νυχια τους,αγοραζουν τα υλικα και τα κανουν μονες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιος κερδίζει και κάποιος χάνει. Όλες αυτές οι κοπέλες που έμαθαν την τέχνη τώρα έμειναν ξεκρέμαστες , ενώ κάποτε δεν προλάβαιναν τα ραντεβού

      Διαγραφή
  2. Απόλαυσα τόσο τις αμαρτίες σας, όσο και τα σχόλια και τους προβληματισμούς από κάτω. Τα φιλιά μου και στις 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο αμαρτωλές μου τέλειο!!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε όλες μαζί: Είσαι αμαρτωλήηηη, δε σε θέεεεελωωω πιαααα, είσαι αμαρτωλήηηηη, φύγε μακριάααα
      Φιλάκια Έλενα xxx

      Διαγραφή
    2. H μία πιο αμαρτωλή από την άλλη!!!! ΧαχΑχΑΧ
      Εχεις tag χρυσή μου!!! Χρυσές μου sorry!!!
      Περιμένω τις απαντήσεις σας!!! ΧΧΧ http://elenasfinds.blogspot.com/2012/02/11-question-tag.html

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα με τους προβληματισμούς σας,εξάλλου όλοι οι Έλληνες το ίδιο αισθανόμαστε οργή και θυμό για την κατάντια αυτή.Όλες οι γυναίκες εχουμε το δικαίωμα για όμορφα "περιττά" πραγματάκια που μας κάνουν ψυχοθεραπεία με πολύ λιγότερα χρήματα. Φυσικά δεν συμφωνώ με τις τιμές της επιλεκτικής στα είδη καλλυντικών,αφού στο εξωτερικό παρότι οι ξένοι, είναι οικονομικά σε καλύτερη μοίρα απο μας είναι πολύ πιο οικονομικά!!!Κι όχι μόνο επιλεκτική αλλα και στα ευρείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα τώρα...Χθες με η Έλενα μου έδειχνε τιμές Αγγλίας για τα Max Factor...Να κλαις και να γελάς...

      Διαγραφή
  5. Μας εχει καταστρεψει αυτη η οικονομικη κριση...σκεψου πως εμεις που ειμαστε μικρες σε ηλικιες λεγαμε αμαν να μεγαλωσουμε να ψωνιζουμε οτι θελουμε να ειμαστε ομορφες παντα κ τωρα που θα ηταν νορμαλ να τα κανουμε δεν μπορουμε....κ δουλειες δεν υπαρχουν ουτε για αστειο!!
    Οσο για τα νυχια που αναφερει η Αννα πιο πανω...πραγματικα δεν ειναι καθολου δυσκολο να τα φτιαξετε μονη σας!!
    Στις προσεχεις μερες θα ανεβασουμε στο μπλοκ μας διαφορα μανικιουρ που εχω κανει κ οσα ειναι ιδεες απο βιντεο που εχω δει θα το επισυναπτω για να βοηθειεστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραιο το post σας κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε καλή μου, περιμένουμε και τα δικά σου αμαρτήματα!

      Διαγραφή
  7. υπέροχο ποστ κορίτσια :)
    Θα προσπαθήσω μόλις γυρίσω στην Θεσσαλονίκη να το ετοιμάσω πρώτο πρώτο
    Πολλά φιλιά κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω λείπεις κορίτσι; Σε περιμένουμε να μας τα πεις από κοντά!

      Διαγραφή
  8. Κορίτσια,τέλειο το πόστ τέλειο.....η κρίση φυσικά και μας επηρεάζει αλλά πάνω απ΄όλα είμαστε γυναίκες,και πάντα θα κοιτάμε και το λιγάκι παραπάνω!!!Μόλις βρω χρόνο θα το ετοιμάσω....φιλάκια κούκλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις; Δεν την παλεύω με όλη αυτή τη μιζέρια γύρω μου. Θα μου πεις όταν ο άλλος δεν έχει να βιοπορισθεί τι κέφια να έχει; Αν όμως δεν αρχίσουμε και λίγο να αντιδρούμε, μόνο χειρότερα θα γίνονται τα πράγματα...

      Διαγραφή
  9. παρα πολυ ωραιο αρθρο... μιλουσα με μια φιλη αισθητικο (της mufe) και προσπαθουσα να μαθω γιατι στο Βελγιο ειναι πιο φθηνα απο εδω (οκ στη Γαλλια θα το καταλαβαινα αφου ειναι δικά τους) μου εξηγησε οτι το ΦΠΑ που εχουν εδω ειναι σαν ειδη πολυτελειας ενω στο εξωτερικο το θεωρουν ειδος 1ης αναγκης οποτε και μονο απο αυτο μπορεις να καταλαβεις την διαφορα.... Παντως εγω ειπα και προσπαθω να το τηρήσω να παιρνω ελληνικά προιόντα που καποια (κατα τη γνωμη μου) υπερτερουν απο καποια αλλα ξενα...
    Καλη μας συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο το post σας κορίτσια και ευχαριστώ πολύ για το tag! Θα συμφωνήσω κι εγώ με το ζήτημα που θίξατε και τα σχόλια όλων και θα προσθέσω πως είναι άδικο και για μας, που τώρα στην ουσία ξεκινάμε τη ζωή μας, και για τους μεγαλύτερους που βλέπουν όλα αυτά που χτίσανε να κινδυνεύουν και πολλά να χάνονται, αλλά πόσο μάλλον και για τα παιδιά που τώρα κάνουν την δική τους προσπάθεια για σπουδές, ενώ ξέρουν και νιώθουν περισσότερο στο πετσί τους την άσχημη κατάσταση που υπάρχει, μιας και δεν μπορούν ούτε να ονειρεύονται (προς το παρόν τουλάχιστον) για το μέλλον τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταρχας ευχαριστω για το tag! Εγω δεν θελω να σχολιασω για τη κριση, δεν μπορω αλλη κριση, φτανει πια η κριση!!!! Αλλα Ελενιτσα μου... δεν μπορω να αφησω ασχολιαστο το σχολιο για τα αγορια... Σου αρεσει η βαρβατιλα τελικα εεεε??? Χαχαχαχαχα! Παντως κι εμενα τα ξανθα αγορια δεν ειναι το φορτε μου. Συμφωνουμε εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή