Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

The versatile blogger : 7 πράγματα για εμάς



Γεια σας  κορίτσια μου!
Η χρονιά μπήκε με το δεξί για το blog μας, πήραμε και άλλο ένα βραβείο! Γιούπι! Η όμορφη Εύη του evigmyworld.blogspot.com μας τίμησε με το "The versatile blogger" award και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενες για αυτό. Ευχαριστούμε πολύ Εύη και σου ευχόμαστε τα καλύτερα για το 2012.
Σύμφωνα με τους κανόνες του βραβείου, θα μοιραστούμε 7 πράγματα για εμάς και θα δώσουμε με τη σειρά μας το βραβείο σε άλλα 15 blog.

Άννα: 7 πράγματα που δε γνωρίζετε για εμένα

  • Είμαι το μικρότερο παιδί της οικογένειας.
  • Λατρεύω τον Τσέστερ μου.
  • Έχω ένα τατουάζ πεταλούδα.
  • Έχω piercing στον οφαλό μια πεταλούδα.
  • Ο σκύλος μου έχει το όνομα του από τον τραγουδιστή των Linkin Park(Chester Bennington).
  • Κάνω πολύ ωραίο παγωτό.
  • Έχω κάνει botox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ελένη: 7 πράγματα που δε γνωρίζετε και για εμένα

  • Έχω καλύψει την ημερομηνία γέννησης μου στην ταυτότητα με διορθωτικό.
  • Είμαι γεννημένη στην Κων/πολη (είμαι η "γριά από την Πόλη" που έφερε τον Χάση -Χάση χαχαχα).
  • Βρέθηκα στα 31 μου να τσιρίζω στα πόδια του Σάκη (τι πάει να πει "ποιος Σάκης"; Ένας είναι ο Σάκης!) και να με τραβάνε οι σεκιουριτάδες.
  • Ναι, έχω δει live τη Βουγιουκλάκη (είχα πάει να δω τον Πρωινό Καφέ όταν ακόμη τον παρουσίαζε η Κορομηλά).
  • Έμαθα αγγλικά για να γράψω γράμμα στον George Michael.
  • Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη πήρα 38 και κάτι κιλά και στη δεύτερη έκανα δίαιτα και πήρα 36! Τώρα είμαι πάλι 48 κιλά.
  • Στην Α' Γυμνασίου πήρα τα πρώτα μου τακούνια για να βγω ραντεβού και ανεβοκατέβαινα όλη μέρα τη σκάλα στην πολυκατοικία για να μάθω να περπατάω και να μη φάω τα μούτρα μου.

Τώρα με τη σειρά μας στέλνουμε το βραβείο αλλά και την αγάπη μας στα παρακάτω πολύ αγαπημένα blogs:
  1. Στη Χριστίνα και στο my-secretboudoir.blogspot.com,
  2. Στην Κερασία και στο omorfiasnea.blogspot.com,
  3. Στη Μαρία και στη Χριστίνα και στο wannaseemybag.blogspot.com,
  4. Στη Νατάσα και στο natasa-makeup.blogspot.com,
  5. Στη Φανή και στη Μυρόνα και στο ourwalkingclosetssecrets.blogspot.com,
  6. Στην Κλαίρη και στο notebookofclaire.blogspot.com,
  7. Στη Μαρίνα και στο marinaschoice.blogspot.com,
  8. Στη Δάφνη και στο crushwith-eyeliner.blogspot.com,
  9. Στην Ελπίδα και στο glitterme-up.blogspot.com,
  10. Στη Demi και στο makeyourselfupwithdemi.blogspot.com,
  11. Στην Αργυρούσα και στο argyrousa.blogspot.com,
  12. Στην Έλενα και στο elenasfinds.blogspot.com,
  13. Στην Ντέπη και στο cuteandgirlydms.blogspot.com,
  14. Στη Ναταλία και στο nataliesbeautyland.blogspot.com,
  15. Τέλος στη PiChunTer και στο pichunter-sky-is-the-limit.blogspot.com 
Κορίτσια περιμένουμε και τις δικές σας επτάδες!
Σας φιλώ!    xxx


    17 σχόλια :

    1. Αχαχαχαχαχαα! Εχω πεσει κατω μιλαμε! Αννουλα??? Το πες και το 'κανες εεεε??? Παμε γι αλλα παιδι μου! Τιποτα δεν μας πιανει! Ελενιτσα?? Απο μικρη στα ραντεβουδια κι εσυ! Κι εγω ετσι, δεν κρατιομουν καλε σου λεω! Αληθεια... Ο Χασης Χασης ειναι με "η" ή με "ι"??? :Ρ Και καλα τον εφερες, τι τον εκανες μετα??? Οσο για τον Σακη συμφωνω απολυτως. Κι εγω θα τσιριζα ακομα και στα 81 (και ο Σακης 90!!!) Ευχαριστω πολυ για το βραβειο αν και θα πρεπει να γραψω διπλα και για το bag, αλλα δεν πειραζει, θα πω περισσοτερα για μενα! Μουτς!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. σας εχω εξηγησει τις θεσεις μου για το botox οποτε δεν υπηρχε περιπτωση να μην το κανω!το κακο ειναι οτι ολα με αυτα που με βρηκαν το τελευταιο διαστημα δνε εχω προλαβει να το κυκλοφορησω και να το χαρω!προλαβαινω ομως....εχω 2-3 μηνες ακομα να το χαρω!

        Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία ανάρτησηση κορίτσια!!!! Σας ευχαριστώ για το βραβείο,πάω να το ετοιμάσω.....φιλάκια γλυκές μου!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Αμα σας πω τι επαθα...διαβαζα τα πρώτα επτά και νομιζα οτι τα έγραφε η Ελενη και επαθα σοκ!!! Καλα λεω ειναι δυνατόν να εχει και τατοο και piercing!!!χαχαχαχαχαχαχ
      Πεθαινω λεμε!!!!
      Και Κορομηλά και Βουγιουκλάκη και στην τηλεόραση!!! Και τσαμπουκάς για τα μάτια του Σάκη!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Ειστε τρελές λεμε!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Ε, όχι και botox Άννα! χαχαχα, πλάκα κάνω βέβαια! Ωραίο παγωτό είπες; Κι έχω μια λιγούρα τώρα χιχι! Ελένη, είσαι τρομερή!! Κορομηλά και Βουγιουκλάκη, αυτά είναι! Και πρώτη σειρά στο Σάκη :D
      Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, θα κάνω κι εγώ ανάρτηση. Τα φιλιά μου!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. το botox ειναι φιλος μου!και θελω να κανω καθε 6μηνο!

        παγωτακι ευκολο και νοστιμο.οσοι εχουν δοκιμασει δεν πιστευαν οτι ηταν σπιτικο!καλη μαγειρισσα μπορει να μην ειμαι....αλλα στο παγωτο ειμαι σουπερ!

        Διαγραφή
    5. Anna kai Eleni ti orea facts !! Pragmatika merika me ekanan kai xamogelasa, polu gluka !! Anna prepei na mas peis opos dipote gia to botox kai Eleni kialles istories :) Filakia koritsia kai euxaristo gia to tag !! xo

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Χαχαχαχα! Πέθανα στα γέλια!

      Ευχαριστούμε για το βραβείο.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Para polu wraia anartisi kai congratulations gia to vraveio!!!
      Gelasa polu me to post alla me tin kali ennoia!
      Anna wow kai tattoo kai piercing!!! exw kanei to piercing kai anabalw sunexws to tattoo gt me fobizei i monimotita wwwx bravo koritsia!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. εγω το εχω εδω και 6 χρονια και δεν το εχω μετανιωσει καθολου!απλα θα ηθελα να ημουν πιο πιστη στον συμβολισμο που ειχα δωσει στο tattoo.

        Διαγραφή
    8. Τα φιλιά και την αγάπη μου σε όλες σας μια μια ξεχωριστά! Χαχαχαχα καλέ τώρα που τα ξαναδιαβάζω και εγώ βγάζουμε μια εντελώς παλαβή εικόνα προς τα έξω, χι χι χι

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. χαχα τι ωραια ανάρτηση κορίτσια!! Ελένη τα σχολια σου στην παρενθεση είναι κορυφαία!! Αννα ο σκύλος σου έχει ιδιο ονομα με τον σκύλο της ξαδερφης μου (και αυτη απο τον τραγουδιστή των Linkin Park :PP)
      σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για το βραβειακι!! :D θα το ετοιμάσω σημερα!! φιλια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. εκπληκτικο γουστο η ξαδερφη σου και πρεπει να την γνωρισω!να βγαλουμε και βολτα τα σκυλια μας!φιλια!!

        Διαγραφή
    10. Πολύ όμορφη ανάρτηση!! Ελένη και εγώ στην θέση σου το ίδιο θα έκανα.. Ε μα Σάκης είναι αυτός!! :)

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, θα την ετοιμάσω αυτές τις μέρες και την δική μου ανάρτηση.
      Πολλά γλυκά φιλάκια και στις δυο!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. μποτο3 και αποκρυψη της ηικιας?ναι ναι ειναι στα μελλοντικα μ σχεδια... προς το παρον ομως με εν8υσιαζει η ιδεα του τατοο, στο σακη εχω παει και εγω Ε Ν Ν Ο Ε Ι Τ Α Ι αλλα μονο για το Χατζηγιαννη εχω χτυπηθει!!!!επισης δεχομαι ναι να φαω παγωτο!!! :)

      Ευχαριστω για το βραβειακι κοριτσια παρα πολυ!!φιλακια πολλα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. καλησπεεεερα κοριτσια!!!!! ευχαριστω τοοοσο μα τοοοοοσο πολυ για το βραβειο! μου δωσατε μεγαλη χαρα σημερα! να στε καλα!

      θα ανταποδωσω αυριο το πρωι την χαρα που μου δωσατε!!!!!!!!!!!

      συνεχίστε έτσι!

      ΑπάντησηΔιαγραφή