Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

Κύλισε η σφραγίδα και βρήκε το νυχάκι!




Γεια σας κορίτσια μου! 
Ήθελα η πρώτη ανάρτηση της χρονιάς να είναι για κάτι πολύ αγαπημένο μου. Μια ωραία απασχόληση, χαλαρωτική και πολύ συμφέρουσα για το πορτοφόλι! Η ιστορία μας ξεκινάει το καλοκαίρι του 2011, ένα ζεστό μεσημέρι που χάζευα βιντεάκια στο youtube με χειροκατασκευές. Το ένα βιντεάκι οδήγησε στο άλλο και κάπως έτσι βρέθηκα να χαζεύω την τεχνική του nail stamping, της διακόσμησης δηλαδή στα νύχια με στάμπες.  Κατά το παρελθόν είχα δοκιμάσει κάποια αυτοκόλλητα και κάποια στενσίλ για νύχια. Έχετε δοκιμάσει; Εγώ πάντως είχα απογοητευθεί πλήρως και έκλαιγα τα λεφτά μου. Οι στάμπες; Καμία σχέση! Υπέροχο αποτέλεσμα, σχεδόν επαγγελματικό.Έχετε περιέργεια να δείτε τι τελικά είναι το stamping; Δείτε ένα μικρό βιντεάκι με τα επτά εύκολα βήματα.


Δεν είναι πολύ ωραίο; Αφότου άρχισα να γλυκαίνομαι με τα πρώτα βιντεάκια άρχισα να ψάχνω πως θα μπορούσα να αποκτήσω ένα δικό μου σετ. Ρωτώντας πας στην Πόλη λένε, εμείς θα το παραφράσουμε σε "σερφάροντας βρίσκεις τα πάντα" ( ή "τη στάμπα" χαχαχα). Το πρώτο ελληνικό μπλογκ με σχετικές πληροφορίες που συνάντησα ήταν αυτό της  Κερασίας , κάτι που στάθηκε και αφορμή για τη μετέπειτα γνωριμία μας. Σιγά σιγά βρήκα και on line καταστήματα, ελληνικά και μη, και έμαθα και αρκετές χρήσιμες συμβουλές.


Τι χρειαζόμαστε:

- Μια σφραγίδα (stamper), κατά προτίμηση με διπλή κεφαλή για να μπορούμε να κεντράρουμε ευκολότερα το σχέδιο σε μικρά ή μεγάλα νύχια

- Μια πλακέτα με σχέδια(image plate)

- Μια τηλεκάρτα (scraper) ή άλλη πλαστική κάρτα, πετάμε τη μεταλική ξύστρα που θα μας δώσουν με τη σφραγίδα γιατί χαράζει τις πλακέτες.

- Βερνίκι νυχιών για στάμπες (special stamp nail polish) , κυκλοφορούν ειδικά στο εμπόριο που έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε χρώμα και είναι πιο πηχτά, μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν και τα μισοξεραμένα μας βερνίκια (αυτά που έχουν πήξει και δεν απλώνονται)

- Ασετόν και όχι άλλο ξεβαφτικό γιατί χωρίς ασετόν δεν καθαρίζουν καλά οι πλακέτες

- Δίσκους ντεμακιγιάζ γιατί το απλό βαμβάκι αφήνει χνούδια και μας δυσκολεύει.




Η τεχνική: 

Η διαδικασία είναι απλή. Βάζουμε βερνίκι στο σχέδιο της πλακέτας, με την κάρτα αφαιρούμε το πλεόνασμα, ρολάρουμε από πάνω τη σφραγίδα και ρολάρουμε τη σφραγίδα πάνω στο νύχι. Καθαρίζουμε όλα τα σύνεργα με ασετόν. Δεν υπάρχει χρόνος αναμονής τα νυχάκια είναι έτοιμα! Οι κινήσεις σας θα πρέπει να είναι κάπως γρήγορες γιατί η ποσότητα βερνικιού είναι πολύ μικρή και στεγνώνει σχετικά γρήγορα. Μην ανησυχείτε όμως! Είναι αρκετά απλό και με 1-2 δοκιμές θα καταφέρετε ένα καλό αποτέλεσμα.


Μικρές συμβουλές:

Προτού ξεκινήσετε μερικά χρήσιμα tips. 

- Η κορυφαία εταιρεία στις στάμπες είναι η Konad. Τα προϊόντα της είναι τα καλύτερα σε ποιότητα και τα πιο ακριβά. Αξίζουν και την τελευταία τους δεκάρα.

- Οι στάμπες σαφώς φαίνονται πιο όμορφα πάνω σε ήδη βαμμένα νύχια. Βεβαιωθείτε πως τα νύχια σας έχουν στεγνώσει πολύ καλά προτού ξεκινήσετε να κάνετε στάμπες.

                                       

- Υπάρχει ένα μικρό κόλπο για να δείτε εάν το βερνίκι σας είναι καλό για στάμπες. Σε άβαφο νύχι περνάτε μια στρώση. Εάν δεν ξεχωρίζει και δε φαίνεται η άκρη του νυχιού σας, αυτό σημαίνει πως η περιεκτικότητα σε χρώμα είναι αρκετή για να σας δώσει ένα καλό αποτέλεσμα.

- Πολλές πλακέτες έχουν μια διάφανη, πλαστική μεμβράνη , αυτή την αφαιρούμε πριν την πρώτη χρήση.

- Ομοίως κάποιες σφραγίδες έχουν μια επίστρωση που ίσως να σας δυσκολέψει στο να μεταφέρετε τα σχέδια. Σε μια τέτοια περίπτωση περνάμε απαλά 1-2 φορές τη λίμα μας πάνω από τη στάμπα και καθαρίζουμε με ασετόν.


 - Για να διατηρηθούν τα νυχάκια μας περνάμε ένα top coat από πάνω. Προσοχή! Πέρνουμε αρκετή ποσότητα με το πινελάκι και προσπαθούμε να περάσουμε το νύχι με όσο το δυνατόν λιγότερες κινήσεις και χωρίς να ακουμπήσουν οι τρίχες από το πινελάκι, διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος να μουτζουρωθεί ελαφρά το σχέδιο μας. Ακούγεται δύσκολο όμως δεν είναι, θα το διαπιστώσετε και στην πράξη.

- Συνήθως η σφραγίδα παίρνει όλο το βερνίκι από την πλακέτα και για το επόμενο νύχι η πλακέτα δε χρειάζεται καθάρισμα. Καλού κακού εσείς ας έχετε πρόχειρο δίπλα σας ένα δίσκο ντεμακιγιάζ ποτισμένο με ασετόν για να καθαρίσετε τη σφραγίδα ή την πλακέτα σας.

- Ξεκινάμε πάντα με λίγα σύνεργα, τα βασικά και μετά σιγά σιγά αγοράζουμε και άλλα.

- Μπορείτε να διακοσμήσετε με στάμπες και άλλα πράματα όπως για παράδειγμα το κινητό σας, τους διακόπτες του σπιτιού, το καθρεφτάκι σας. Φαντασία να έχετε και όλα στολίζονται! Επίσης μπορείτε να κάνετε συνδυασμούς σχεδίων ή και να αναμείξετε χρώματα. Μια μικρή αναζήτηση στο youtube θα σας δώσει πολλές ιδέες.

- Μην απογοητευθείτε εάν δεν τα καταφέρετε με την πρώτη. Δώστε μια δεύτερη (οκ, ίσως χρειαστεί και τρίτη ) ευκαιρία. Αξίζει τον κόπο και το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.

- Καλό θα ήταν, μιας και τα νύχια σας πλέον θα τραβάνε τα βλέμματα, να φροντίσετε και τα επωνύχια σας με λίγο αμυγδαλέλαιο ή κάποιο άλλο λαδάκι ή κρέμα ( αυτή τη συμβουλή θα πρέπει επιτέλους να την ακολουθήσω και εγώ!).

Που τα βρίσκουμε:

Εδώ το πράγμα σηκώνει κουβέντα. Εγώ κατοικώ στη Θεσσαλονίκη και το μοναδικό κατάστημα που βρήκα να πουλάει σύνεργα για στάμπες ήταν το Minimall στην Περαία( υπάρχει και στη Θέρμη και στο Βόλο). Η γνωστή και πολύ αγαπημένη Essence έχει ένα σετ με στάμπα-βερνίκι-πλακέτα στις πολύ προσιτές τιμές της (δες το εδώ), αλλά είναι δύσκολο να βρεις προϊόντα της στην Ελλάδα και δεν υπάρχει μέχρι στιγμής on line store. Στη Θεσσαλονίκη τα Essence τα βρίσκουμε στο Hondos Center στην Αριστοτέλους, αλλά όχι όλη τη γκάμα και συχνά υπάρχουν ελλείψεις (update: μόλις ενημερώθηκα πως υπάρχει on line shop και μάλιστα με έδρα στην Ευκαρπία. Είναι της εταιρείας που αντιπροσωπεύει την Essence στην Ελλάδα δες το εδώ). Υποθέτω πως όσες τυχερές κατοικούν στην Αθήνα θα έχουν περισσότερες επιλογές. Οι υπόλοιπες θα βολευτούμε με αγορές μέσω ίντερνετ. Όσες είστε εξοικειωμένες με αγορές στο e-bay και στο amazon αρκεί να βάλετε στην αναζήτηση "konad nail art stamping" ή "nail art stamping" και να βρείτε έναν αξιόπιστο πωλητή που να στέλνει Ελλάδα. Συνήθως οι τιμές εδώ είναι χαμηλότερες. Όσες πάλι είστε του πιο παραδοσιακού shopping, καλή ώρα σαν και εμένα, ευτυχώς υπάρχουν και άλλες πορτοκαλιές. Σας έχω ξεχωρίσει 4 ελληνικές σελίδες και 4 ξένες.

Αυτός είναι ο επίσημος εισαγωγέας Konad στην Ελλάδα. Η οργάνωση είναι ελλιπέστατη δυστυχώς. Υπάρχει στη σελίδα η λίστα με τους κωδικούς των πλακετών για να διαλέξετε σχέδια και μετά παίρνετε τηλέφωνο στο 2107660071 ή στο 2102510514 και δίνετε την παραγγελία σας. Το καλοκαίρι του 2011 που έκανα εγώ την αγορά μου η διπλή σφραγίδα της Konad είχε 4 ευρώ, η κάθε πλακέτα της Konad είχε 5 ευρώ, τα no name βερνίκια για στάμπες είχαν 2 ευρώ το τεμάχιο και τα έξοδα κούριερ ήταν άλλα 5 ευρώ. Πλήρωσα με αντικαταβολή. Όλα ήρθαν σύντομα και σε άριστη κατάσταση και τα βολεύτηκα πολύ.

Εδώ βρίσκουμε τύπου Konad προϊόντα.  Η μονή σφραγίδα κοστίζει 3 ευρώ, η διπλή σφραγίδα 9 ευρώ (τσούζει!), οι πλακέτες κοστίζουν 2,50 ευρώ το τεμάχιο και υπάρχει ένα σετ με 7 ειδικά για στάμπες βερνίκια στα 25 ευρώ.

Θα ανοίξετε το pdf αρχείο (πατήστε "ανάγνωση") και θα δείτε πολύ καλές τιμές για τύπου Konad σύνεργα. Ενδεικτικά η μονή σφραγίδα κοστίζει 2,50 ευρώ, η διπλή σφραγίδα 3 ευρώ, η κάθε πλακέτα 2,50 ευρώ, υπάρχουν πλακέτες σε xxl μέγεθος με 15 ευρώ και βερνίκια με 6 ευρώ τα 12ml.
Εδώ βρίσκουμε Konad προϊόντα αλλά σε λίγο τσιμπημένη τιμή. Ό,τι πάρεις 6,15 ευρώ (εκτός και αν έχει κολλήσει η σελίδα τους, τι να πω).
Αυτή η εταιρεία λίγο πολύ μοιάζει με τη δική μας telemarketing. Βρίσκεις τα πιο απίθανα πράγματα, ανάμεσα τους και 2 σετ με πλακέτες για στάμπες. Υπάρχει το παλιό σετ με τις 25 πλακέτες στα 21,99$ και το νέο σετ με τις 21 πλακέτες στα 17,99$. Το νέο σετ αποτελεί τη βελτιωμένη έκδοση του πρώτου αλλά έχει διαφορετικά σχέδια. Ελέγξτε τα τυχόν έξοδα αποστολής.
Σίγουρα κάπου θα έχετε δει κάποιο λινκ για αυτή τη σελίδα. Πολύ μεγάλη γκάμα και σε καλές τιμές. Η μονή σφραγίδα κοστίζει 2,03$, η διπλή σφραγίδα 2,78$, οι πλακέτες 2,32$ το τεμάχιο, υπάρχει xxl πλακέτα με 38,06$ και το κάθε βερνίκι κοστίζει 1,80$. Υπάρχουν και κάποια σετ, για παράδειγμα 12 πλακέτες+σφραγίδα με 11,49$ ή 16 πλακέτες 16,39$. Προσοχή και εδώ στα έξοδα αποστολής.
Εδώ οι τιμές είναι ανάλογες με την ποσότητα. Όσο περισσότερα τα τεμάχια τόσο χαμηλότερη η τιμή, επομένως συμφέρει μια μαζική παραγγελία (όλες οι φιλενάδες μαζί θα φτιάξετε τα νύχια σας). Τα προϊόντα είναι Konad. Η μονή σφραγίδα θα σας κοστίσει από 1,55$ έως 4,80$, η διπλή σφραγίδα από 3,77$ έως 5,09$, οι πλακέτες από 2,83$ έως 3,42$ και τα βερνίκια από 2,94$ έως 4,20$. Εδώ θα βρείτε και κάποια από τα σετ της Konad. Ακριβά αλλά υπέροχα!

Αυτή τη σελίδα επιμένω να την επισκευθείτε , έχει τεράστια γκάμα! Πουλάει και Konad και τύπου Konad. Εδώ βρήκαμε πραγματικά xxl σχέδια για μεγάλα νύχια αλλά και την αντίστοιχη σφραγίδα με μεγαλύτερη επιφάνεια. Αναφέρω τιμές:
Για προϊόντα Konad: μονή σφραγίδα 3,50 ευρώ, διπλή σφραγίδα 5,20 ευρώ, πλακέτα 5,20 ευρώ, βερνίκι 6,50 ευρώ.
Για προϊόντα τύπου Konad: διπλή σφραγίδα 4,50 ευρώ, xxl σφραγίδα 6,99 ευρώ, οι πλακέτες έχουν διάφορες τιμές 2,95/3,95/4,20 ευρώ και υπάρχουν και οι xxl πλακέτες με 29 ευρώ. Θα κοιτάξετε και εδώ τα τυχόν έξοδα αποστολής.

Τέλος υπάρχει και κάτι στο facebook. Εκτός από διάφορες ομάδες που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών για stamping υπάρχει και η
Η Μαρία είναι από τις Σέρρες και πουλάει μέσω facebook χειροποίητα κοσμήματα αλλά και καλλυντικά και κάποια αξεσουάρ. Έχει αρκετά σύνεργα για νύχια και για στάμπες.

Το stamping είναι μια ωραία λύση για έχετε εντυπωσιακά νύχια με προσιτό κόστος. Θέλει λίγη υπομονή και μια μικρή εξάσκηση και το αποτέλεσμα θα σας ικανοποιήσει απόλυτα.
Θα χαρώ να μου στείλετε φωτογραφίες με τις δικές σας δημιουργίες στη σελίδα μας στο facebook.

Σας φιλώ!    xxx

29 σχόλια :

  1. Εγω τα σχεδιακια τα εχω δει οποτε ξερεις οτι μου αρεσουν ηδη! Ηθελα ομως να ρωτησω, τωρα που ειδα τη φωτο... Καλε τι κανουν τα πουλακια σας????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ και πάντα είχα διάφορες απορίες. Ελένη μου είναι πολύ κατατοπιστικό το ποστ μου τις έλυσες όλες! Νομίζω πως είναι κάτι που θέλω να δοκιμάσω σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και σε μένα Ελένη μου,μου αρέσουν οι στάμπες πάνω στα νύχια και έχω βολευτεί με τα προιόντα essence....οι στάμπες τους είναι πολύ ωραίες, μόνο που υπάρχει έλλειψη σχεδίων στην αγορά!!! Παντού βρίσκεις τα ίδια και τα ίδια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κούκλες μου, πρωινές σας βλέπω!

    @Christina, εσύ παιδί μου έχεις ντοκτορά στις στάμπες, τι να λέμε! Τα παπαγαλίνια μας μειώθηκαν κατά το ήμισι, έχω τον Πόνγκο χήρο.

    @Smugnificent, χαίρομαι που βοήθησα λιγάκι και θα χαρώ να βοηθήσω και ακόμη περισσότερο. Στην αρχή εγώ είχα ταράξει στις ερωτήσεις τη Χριστίνα και την Κερασία.

    @Natasa makeup-nails, τα essence έχουν μερικά πολύ καλά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές (πηρα ένα κιτ για φρύδια με 3 ευρώ και είναι καταπληκτικό) αλλά εκνευρίζομαι που δεν μπορώ να τα βρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη πολύ όμορφα τα σχεδιάκια σου, μου δίνεις ελπίδες για τα άξεστα χεράκια μου που δεν τα καταφέρνουν καθόλου...Ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άσχετο: θυμάμαι ότι σε κάποιο άλλο μπλογκ είχε μιλήσει για ένα λαστέξ-κορσέ που φόρεσες για 3 μήνες μετά τη γέννα και σου επανέφερε την κοιλιά. Μπορείς να μου πεις λεπτομέρειες για αυτό; Σε ευχαριστώ πολύ και περιμένουμε περισσότερα σχεδιάκια εμείς οι άσχετες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα δεν ειχα ιδεα..εγω τωρα αρχισα να χρησιμοποιω τα αυτοκολητα για νυχια που πουανε στα sephora και ομως αυτο μ φαινεται ακομα καλυτερο και μαλιστα στις ιδιες τιμες πανω κατω αφου τα αυτοκολητα κοστιζουν γυρω στα 8 ευρω τα 12 τεμαχια ή 14 δεν θυμαμαι και ειναι μιας χρησης...και το πρωτο βιντεο δεν με επεισε και πολυ (μου φανηκε θα πω ακατορθωτο) ομως το δευτερο καθως και οι δικες σου φωτογραφιες μου κινησαν το ενδιαφερον και ετσι ειπα ναι,θα το δοκιμασω σιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ευθυμία, χαχαχα τι θυμήθηκες! Και στις 2 μου εγκυμοσύνες πήρα πάρα πολλά κιλά. Ακολούθησα τις συμβουλές της μαμάς μου και επανήλθα εντελώς. Αγόρασα ένα λαστέξ (αυτά στο χρώμα του δέρματος που φτάνουν μέχρι τα μισά του μπουτιού και φοράνε συνήθως οι γιαγιάδες). Τα διαφημίζουν και στην τηλεόραση, εγώ αγόρασα ένα φτηνό σχετικά από κατάστημα εσωρούχων.Αν ρωτήσεις θα σου πούνε.Πριν τη γέννα φορούσα small,αυτό το πήρα medium. Το φορούσα συνεχώς επί 3 μήνες περίπου, ακριβώς μόλις πήγα στο δωμάτιο μετά τη γέννα. Στην αρχή οπτικά με σουλούπωνε αρκετά και πήρα τα πάνω μου και έπειτα μάζεψε και η κοιλιά μου. Εντελώς.
    Όσο για τα νύχια , δοκίμασε τα αξίζει τον κόπο!

    @PiChuTer, τα αυτοκόλλητα δεν τα πολυσυμπαθώ, για συχνή χρήση τα βρίσκω πολύ ακριβά. Με το σύστημα για στάμπες μπορείς άνετα με 10 ευρώ να στολίσεις ξανά και ξανά τα νύχια σου. Στις φωτογραφίες μου η στάμπες έχουν γίνει με απλό βερνίκι νυχιών (ένα λευκό μισοξεραμένο για γαλλικό και ένα θεόφτηνο μπλε). Δεν είναι δύσκολο (ειδικά αφού κατάφερες να κολλήσεις εκείνα τα μαραφέτια στα νύχια σου!). Εγώ την πρώτη φορά δυσκολεύτηκα λίγο να κεντράρω το σχέδιο στο δεξί χέρι , αλλά γρήγορα πήρα το κολάι.

    Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία σχεδιάκια έκανες.. Καλή ιδέα φαίνεται και όταν επιτέλους μακρύνουν λιγάκι τα νυχάκια μου θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι χαριτωμενα σχεδιακια ειναι αυτα!!! Πολυ καλη ιδεα!!!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Claire D.T , χαίρομαι που σου αρέσουν. Πάντως και σε πιο κοντά νύχια μπορούν να γίνουν στάμπες(μικρά σχεδιάκια βέβαια). Όλο το καλοκαίρι παίζαμε το nail spa με τις κόρες μου!

    @BeautyinCrisis, πρέπει να δεις και τα σχέδια που κάνει η Χριστίνα ( http://my-secretboudoir.blogspot.com/ ), υπέροχα είναι! Είναι ένας οικονομικός τρόπος για να είμαστε περιποιημένες ακόμα και στην κρίση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Para polu wraia kai polu enimerwtiko olo to post, elpizw na min s peirazei pou grafw greenglish (sorry),
    prwti fora pernaw apo to blog sou kai mou aresi polu , following, elpizw na peraseis kai esu mia bolta, an ertheis ri3e mia matia sto giveaway mou
    euxaristw e3'arxis
    http://distinguisheddiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-vintage-owl-ring.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Diva Naomi Addy, χαίρομαι που σου αρέσει η ανάρτηση, όλις δήλωσα και συμμετοχή για το όμορφο δαχτυλιδάκι.
    @CuteandGirlDMS, ευχαριστώ κοριτσάκι μου, δοκίμασε το stamping και θα γίνεις fun και εσύ όπως και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Ελένη!!! Μου αρέσουν πολύ τα σχέδια στα νύχια, ειδικά με τις στάμπες είναι και πολύ εύκολα!!! Ευχαριστούμε για την πλήρη ενημέρωση!!!! Πραγματικά έψαχνα καιρό να βρω τοσα site με προιοντα για νύχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Lila, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Στάμπες υπάρχουν τελικά σε πολλά e-shops και φυσικά γίνεται χαμός στο e-bay. Εγώ ξεχώρισα κάποια που θεωρώ πιο οικονομικά και αξιόπιστα. Είναι πράγματι εύκολο το stamping και πολύ εντυπωσιακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειναι τελεια και μου αρεσουν παρα πολυ.Τα ψαχνω πολυ καιρο στην ΑΘΗΝΑ και δεν μπορω να τα βρω...μηπως μπορειτε να με βοηθησετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολυ καλο ποστ με καλυψες πληρως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω βρεί τέτοια σύνεργα για να κάνεις στάμπες σε μαγαζί ΌΛΑ 1 ΕΥΡΩ αλλά τα σχέδια στις πλάκες δεν έχουν βάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας.. :P
    Πήρα και εγώ την στάμπα κ 4 πλακέτες από το site All4nails.gr και έχω δοκιμάσει όλα τα μανό αλλά όλα βγαίνουν πολύ αχνά. δεν ξέρω τι να κάνω!! :( Πήγα και στα Hondo και πήρα ένα μανό της Essence και πάλι τα ίδια! τ φταίει δεν ξέρω..Έχει καμία καμιά ιδέα να μου προτείνει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά οι πλακέτες είναι καλυμένες με ένα πολύ λεπτό πλαστικό προστατευτικό που δε φαίνεται. Πέρασε απαλά με μια λίμα μια δυο φορές την πλακέτα σου, μήπως και δεις διαφορά. Επίσης κάποιες πλακέτες δεν έχουν βαθύ χάραγμα, επομένως το σχέδιο είναι πιο αχνο. Δοκίμασε και πες μας.

      Διαγραφή
    2. Τις έχω βγάλει τς διαφάνειες με το που τις άνοιξα.Κ αν φταίει το ότι είναι ρηχές τι κάνω μετά? Είναι πολύ αχνά τα σχέδια.. :( Τι να κάνω?

      Διαγραφή
    3. Μμμ εδώ θα σε στεναχωρήσω. Αν είναι όντως ρηχές δεν έχεις να κάνεις και πολλά παρά μόνο να προσέχεις με τι συνδυασμούς χρωμάτων θα παίζεις. Έχω προσέξει πάντως και εγώ πως κάποιες Konad μου δε μου δίνουν τόσο έντονο αποτέλεσμα όσο κάποιες no name. Οι Bundle Monster δίνουν πολύ καλό αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
    4. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν να τις στείλω πίσω τις πλακέτες να τις εξετάσουν και οι ειδικοί. εάν λένε ισχύει το πρόβλημα τότε θα μου τς αντικαταστήσουν και τα έξοδα δικά τους αλλιώς θα μου τα στείλουν πίσω και τα έξοδα δικά μου.
      Τς έχεις δοκιμάσει τς Bundle Monster?Είναι καλές?Που μπορώ να τς βρω? Πόσο περίπου έχουν?

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Geia sas den exw akousei g ts Bundle Monster pot;e.Pou ts vriskei kaneis? k an einai mesw internet ginetai me antikatavoli??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις βρίσκουμε on line, είτε από το link που έχουμε βάλει στην ανάρτηση είτε από το e bay.

      Διαγραφή
    2. einai aksiopisto to ebay? exw dei kati polu wraia rouxa :)

      Διαγραφή