Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012

Τα όμορφα φρύδια όμορφα βάφονται: Benefit/Essence/Elf

Γεια σας κορίτσια μου!
Πριν από λίγες μέρες χάζευα για άλλη μια φορά βιντεάκια στο Youtube και έπεσα πάνω σε μια κοπέλα που έδειχνε ένα μακιγιάζ α λα Κιμ Καρντάσιαν. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η τεράστια αλλαγή στο πρόσωπο της όταν έβαψε τα φρύδια της. Κορίτσια δείτε το από το 0:45 έως το 2:58 έχει τρελή διαφορά!


Καλοσχηματισμένο φρύδι
Υπερβολικά λεπτό φρύδι
Μια από τις μελανές σελίδες της νιότης μου ήταν η μέρα που έβγαλα ή μάλλον καλύτερα τσουμάδησα τα φρύδια μου. Είχα ένα ωραίο, γεμάτο φρύδι και αποφάσισα να το κάνω όσο πιο λεπτό μπορούσα γιατί πίστευα πως έτσι ήμουν πιο όμορφη. Άδικα με κυνηγούσε η μαμά μου, όλη την ώρα με το τσιμπιδάκι στο χέρι ήμουν. Φυσικά κατέληξα με φρύδια α λα Γκρέτα Γκάρμπο. Έκτοτε η κατάσταση κάπως βελτιώθηκε, αλλά και πάλι μια μικρή βοήθεια τη θέλουν.
Η μόδα πλέον προστάζει καλοσχηματισμένα φρύδια, όχι πολύ λεπτά, ούτε πολύ κοντά. Τα λεπτά φρύδια κάνουν το πρόσωπο να φαίνεται μεγαλύτερο σε ηλικία και φυσικά αυτό είναι κάτι που καμιά μας δε θέλει!
Εάν λοιπόν και εσείς είσασταν πεισματάρες μικρές και μαδούσατε τα φρύδια σας όπως τις μαργαρίτες πάρτε ένα μακρύ πινέλο και ελάτε να σχηματίσουμε σωστά τα φρύδια μας.

Οδηγός για σωστό σχήμα
 Το σωστό σχήμα και πώς να το πετύχετε:

1) Το φρύδι πρέπει να ξεκινάει ακριβώς στην ευθεία της εσωτερικής γωνίας του ματιού. Πάρτε ένα λεπτό μακρύ πινέλο και τοποθετήστε το κάθετα με το μάτι να εφάπτεται στην εσωτερική πλευρά της μύτης. Αυτό είναι το σημείο που πρέπει να ξεκινάει το φρύδι σας.

2) Με το ίδιο πινέλο σχηματίζουμε μια διαγώνιο που θα ξεκινάει από την άκρη του ρουθουνιού περνώντας από την άκρη της κόρης και καταλήγοντας στο φρύδι. Εκεί που καταλήγει η διαγώνιος γραμμή καθορίζει το ψηλότερο σημείο της καμπύλης του φρυδιού.

3) Σχηματίστε άλλη μια διαγώνιο που θα ξεκινάει πάλι από το ρουθούνι και θα περνάει από την εξωτερική γωνία του ματιού. Αυτό είναι το σημείο που θα πρέπει να καταλήγει το φρύδι.

4) Το φρύδι θα πρέπει να είναι παχύτερο εκεί που ξεκινάει δηλαδή πάνω από την εσωτερική γωνία του ματιού και να λεπταίνει σταδιακά μέχρι το σημείο που καταλήγει.

( Πηγή για τις οδηγίες: beautysecrets.gr )

Στο εμπόριο υπάρχουν διαθέσιμα πολλά προϊόντα για φρύδια. Εγώ θα σας μιλήσω για τα δύο που αγόρασα πρόσφατα, το μολύβι φρυδιών Instant Brow Pencil της Benefit και το Eyebrow Stylist Set της Essence  και για τρια προϊόντα της Elf που μου τράβηξαν την προσοχή, το σετ Eyebrow Kit, τη διπλή μάσκαρα φρυδιών Eyebrow Treat And Tame και το μολύβι φρυδιών Eyebrow Lifter And Filler.

Instant Brow Pencil της Benefit
  Instant Brow Pencil της Benefit

Για τα Benefit είχα διαβάσει παντού τα καλύτερα σχόλια. Το συγκεκριμένο μολύβι το αγόρασα από τα Sephora . Κοστίζει 20 ευρώ και υπάρχει σε τρεις αποχρώσεις light/medium/dark. Εγώ πήρα το light. Είναι από τη μια πλευρά μολύβι και από την άλλη έχει ένα πρακτικό βουτσάκι, που βοηθάει πολύ. Μου ταίριαξε πολύ ως χρώμα και είναι πολύ σταθερό. Εγώ αγχωνόμουν κυριώς για το αν θα μουτζουρωθώ σε περίπτωση που ξεχαστώ και τρίψω το φρύδι μου (όσες δικομάσατε να βάψετε φρύδια με μολύβια ματιών με καταλαβαίνετε απόλυτα νομίζω!). Ευτυχώς δεν μουτζουρώνει! Όταν πήγα να πετάξω το κουτάκι της συσκευασίας ανακάλυψα πως περιέχει και ένα μικρό φυλλάδιο με οδηγίες για τον σχεδιασμό των φρυδιών. Στα Sephora είχα βρει επίσης και ένα σετ με στενσίλ φρυδιών, αλλά κόστιζαν άλλα 20 ευρώ και μου φάνηκαν πολλά.

Μολύβι από τη μια πλευρά ...

και πρακτικό βουρτσάκι από την άλλη πλευρά.

Eyebrow Stylist Set της Essence

Αυτή ήταν η επόμενη αγορά μου. Το βρήκα τυχαία στο Hondos στην Αριστοτέλους (στη Θεσσαλονίκη). Είναι ένα πλήρες σετ για σχεδιασμό φρυδιών. Περιέχει 2 σκιές, 1 πινελάκι, φυλλάδιο με οδηγίες και 3 στενσίλ ( οδηγούς δηλαδή για το πως να βγάλεις ή βάψεις το φρύδι σου). Η τιμή του; 3 ευρώ. Ήθελα να βάλω τα κλάματα. Το αγόρασα με σκοπό να το δοκιμάσω και να καταλήξω πως δεν είναι καλό/μουτζουρώνει/δε βγαίνει σωστά το χρώμα κτλ. Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει. Το σετ με βόλεψε αφάνταστα, το πινελάκι είναι μια χαρά και η σκιά σταθερή .

Eyebrow Stylist Set της Essence

Τι περιέχει: 2 σκιές, 1 πινελάκι, 3 στενσίλ, οδηγίες

Οι 2 σκιές

Τα τρία στενσίλ-οδηγοί για σχηματισμό φρυδιών

Το πρώτο είναι της Benefit και τα δύο επόμενα της Essence

Δεν ήξερα αν έπρεπε να χαρώ ή να κλάψω τα λεφτά μου. Με βόλεψαν και τα δύο εξίσου. Σίγουρα η Benefit έχει πολύ καλά προϊόντα, όταν όμως βρίσκεις και κάτι άλλο, που σου ταιριάζει καλά, σε μια τέτοια τιμή τι κάνεις; Εγώ πάντως υπέκυψα για άλλη μια φορά στα Essence!

Αφότου πήρα το κολάι (και την κρυάδα, χαχα) έψαξα λίγο και στα Elf και είδα πως και εκεί υπάρχουν πολύ προσιτά σετ. Συγκεκριμένα από τη σειρά studio, που είναι η πιο "καλή" τους υπάρχουν:






 Eyebrow Kit

Σε 4 χρωματισμούς light/medium/dark/ash και τιμή στα 4 ευρώ. Το ανοιχτόχρωμο είναι σκιά και το πιο σκούρο είναι πιο κρεμώδες. Με το σκούρο δίνουμε το σχήμα και με το ανοιχτόχρωμο καλύπτουμε μετά τα τυχόν κενά.






 Eyebrow Treat And Tame

 Σε 4 χρωματισμούς light/medium/dark/ash και τιμή στα 4 ευρώ.
Το διάφανο τζελ λειτουργεί ως θεραπεία και το χρωματιστό τονίζει τα φρύδια. Προσωπικά το βρίσκω λίγο άβολο αλλά σύμφωνα με τα σχόλια στη σελίδα τους έχει και αυτό το προϊόν τους funs του.
Eyebrow Lifter And Filler

Σε 4 χρωματισμούς ivory-light/ivory-medium/ivory-dark/ivory-ash και τιμή στα 4 ευρώ και αυτό. Με τη μεριά που γράφει "lift" φωτίζουμε το φρύδι από κάτω και με τη μεριά που γράφει "fill" βάφουμε και σχηματίζουμε το φρύδι μας. Μου αρέσει σαν ιδέα αλλά μάλλον θα προτιμήσω το πρώτο κιτ της σειράς.





Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο εξειδικευμένο προϊόν για φρύδια; Έχετε μείνει ευχαριστημένες;


Σας φιλώ!     xxx

34 σχόλια :

  1. Καταρχας με γεια τα καινουρια και ευχομαι να σε καλυψουν! Αυτο λοιπον το προιον ειναι ισως το μαναδικο που δεν εχω χρησιμοποιησει ΠΟΤΕ! Απο μικρη ειχα φρυδι αλα Καραμανλης (ο θειος ομως!) και πολυ εντονα μαυρα παρολο που τα χρωματα μου στο δερμα και στα μαλλια ηταν ανοιχτα! Εννοειται οτι στο γυμνασιο εβαλα τη μαμακα μου να μου τα διορθωσει λιγο γιατι ενιωθα σαν γιαγκουλας και δεν ηθελα να με κοροιδευουν τα παιδια του σχολειου. Οπως ολες η μαμαδες εκανε τη μικροτερη αλλαγη που θα μπορουσε να κανει. Δυο τριχουλες εδω, τρεις εκει κι αντε! Ε, μετα ανελαβα εγω και εκανα το σημειο καραφλο βουνο αλλα επειδη τρομαξα με την αλλαγη (ημουν 15 κι εμοιαζα 35!) τα αφησα και "ξαναγεμισαν". Νομιζω πως ολες το εχουμε κανει λιγο πολυ. Παντως επανηλθαν και δεν χρειαστηκα ποτε eyebrow kit. Εχουν καλο σχημα (μια καθηγητρια μου στο λυκειο με ειχε αποκαλεσει γαϊτανοφρυδα!) και ειναι πυκνα χωρις κενα. Τουλαχιστον κανω 1 εξοδο λιγοτερο, που το πας αυτο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα δικά μου τα φρύδια είναι αραιά στην αρχή τους, τώρα που διάβασα όσα έγραψες υποψιάζομαι ότι είναι επειδή κι εγώ τα τσουρομαδούσα σε αυτό το σημείο μικρή. Σε καθημερινή βάση δεν τα βάφω αλλά για ένα ωραίο βραδυνό μακιγιάζ θέλουν 2-3 πινελιές. Έχω πάρει κι εγώ το σετάκι της Essence και με έχει βολέψει το ότι μπορώ να αναμιγνύω τις σκιές και να το κάνω όσο σκούρο ή ανοιχτό θέλω. Άσε που βάφω και την υπόλοιπη οικογένεια χιχιχι! Επίσης είχα κερδίσει ένα σετάκι με κερί και σκιά από τη Benefit σε χρώμα medium. Πολύ καλό κι αυτό, σταθερό, βολικό. Βέβαια αν δεν το κέρδιζα θα έμενα στο Essence γιατί νομίζω κάνει 30€ και δεν είναι λίγα. Και για το σετάκι της e.l.f. πάντως έχω διαβάσει τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ax poso dikio exeis ta kalosximatismena frudia einai to pan....egw den exw polles trixes sta frudia mou..kataramena gonidia kai etsi mono me molyvaki ta gemizw gia na fanoun...prosfata piga se ais8itiko afou ta eixa afisei na fountwsoun oso ginotan auto,mou ta evgale kai to apotelesma einai fantastiko!!!mexri kai to agori mou mou eipe xtes pws fainontai ta frudia mou epitelous!!!to swsto sxima einai to pan 3analew!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πότε δεν είχα θέμα με τα φρύδια μου, μια στο τόσο πάω στην αισθητικό μου για να βγάλει εκείνες τις 10 το πολύ τριχούλες που μπορεί να με ενοχλούν, οπότε δεν τα πειράζω ποτέ μόνη. Μου αρέσουν είναι γεμάτα, καλοσχηματισμένα, ταιριάζουν με το πρόσωπο μου σίγουρα χαχα...
    Πάντως ένα σετάκι για να τα στρώνω, έστω να υπάρχει βρε αδερφέ δε θα με χάλαγε σίγουρα. Εχω βάλει στο μάτι ένα της Sleek αλλά αν βρω αυτό της Essence σίγουρα θα το πάρω.
    Πολύ ωραίο post

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Christina, γαϊτανοφρύδα μου εσύ! Σταθερό χέρι έχεις, ωραία πίτσα κάνεις, πετσάκια δεν έχεις...πόσο να ζηλέψω ακόμα η δόλια;;; χαχαχα

    @NatalieDouka, ίσως ακουστώ κάπως αλλά πολύ τα έκλαψα τα 20 ευρουλάκια μου...Τελικά το μολύβι το χάρισα στη μαμά μου που το βολεύτηκε πολύ και έτσι δεν έχω τύψεις. Είπαμε να μη μαδάω τα φρύδια μου, το ίδιο ισχύει και για την τσέπη μου!
    @Selehna, νομίζω έκανες την καλύτερη κίνηση που πήγες σε αισθητικό.Λίγο το καλό σχήμα που τους έδωσε λίγο και το μολυβάκι, μια χαρά θα είναι κούκλα μου! Κάποτε ήταν στη μόδα τα πολύ λεπτά φρύδια (θυμάστε και τη Ρέα Τουτουντζή που τα είχε ξυρίσει;) αλλά πλέον λεπτά φρύδια έχει μονο η Πάμελα και η Τζούλια.
    @Smugnificent,αχχχ και εσένα σε ζηλεύω! Πάντα με τον καλό σου λόγο, χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση. Το σετ της Essence πάντως θα το ευχαριστηθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...egw kathe alo para gaitanofryda den eimai...exw poly araia frydia eutixws oxi lepta kai pote den ta polypeiraza...ti na peirazw kiolas tha mou peis???...den ftanei pou exw oles kai oles 2 trixes exw kai ramata sto aristero fridi stin akri bebaia alla psilofainete...:(...kaloutsika einai den paraponiemai...alla ithela na itan ligo pio pikna...kai apla ta vafw me molyvaki gia na fainontai pio pykna!
    xoxo
    …All in Style…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χμμμ εμενα τα φρυδια μ ειχαν παντα σχημα,,,δεν ηταν τελεια αλλα φυσιολογικα...τα βγαζω μονη μου γιατι σε οσες αιθητικους εχω παει μου τα εχουν κανει πολυ λεπτα παρολο ππου εχω ζητησει επαννηλημένα το αντίθετο! οπότε με το σετ της essence που το εχω και γω,καθως και με ενα μολυβι απ την ιδια σειρα εχω ενα πλ καλοσχηματισμενο φρυδι συμφωνα μ τις φιλες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Symfwnw apolyta, proswpika kai avafi entelws na thelw na paw kapou paaanta vafw ta frydia m!

    Style LimeLight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. great post! εγώ έχω θέμα με τα φρύδια και τα βάφω πάντα! χρησιμοποιώ αυτό της elf και είδα τεράστια διαφορά στο αποτέλεσμα! thx!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Stavrolino, ευτυχώς τα μολυβάκια κάνουν καλή δουλίτσα! Τι ωραία τα ρολόγια που έβαλες στο μπλογκ σου!

    @PiChunTer, αυτό πάλι που το βάζεις; Είναι δυνατόν αισθητικός και να σου τα βγάζει τόσο πολύ; Τη μία και μοναδική φορά που είχα πάει μικρή ακριβώς το ίδιο είχα πάθει (τότε βέβαια εγώ χαιρόμουν αλλά η μαμά μου χτυπιόταν γιατί άλλο είχε ζητήσει να μου κάνουν). Μάλλον τύχαμε στην περίπτωση,τι να πω...

    @Dena, τα φρύδια σου είναι πολύ όμορφα! Μόλις έγινα follower και στο μπλογκ σου, μου άρεσε πάρα πολύ, είδικά οι φωτογραφίες σου.

    @CuteandGirlyDMS, δεν έχω δοκιμάσει κανένα προίόν Elf ακόμα, μόνο διαβάζω καλά reviews. Ποιο πήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kalhspera!!polu wraio t blog k xrhsimo post mias k 8elw k egw n parw kati gia t frudia m.dn hmoun sigourh gia t essence alla mallon 8a t dokimasw.s edwsa ena vraveio edw
    http://evigmyworld.blogspot.com/2011/12/happy-new-year-and-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Koρίτσι εδώ είμαι και εγώ!!!! Το θέμα φρύδια είναι μια πονεμένη ιστορία,και για μένα...τα φρύδια μου είναι πολύ πυκνά και μαύρα,με αποτέλεσμα να θέλουν κάθε μέρα και από λίγο να τα βγάζω!!! Έχω βολευτεί πολύ από μια κασετίνα που έχω πάρει από την εταιρεία CHRISTIAN!Περιέχει τρείς οδηγούς και οκτώ χρώματα,και έτσι προσπαθώ και τα κρατάω στο σχήμα τους,όσο μπορώ δηλαδή....είναι παρόμοιο σαν αυτό που έχεις δείξει από την essence!!Πολλά φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Evi G, δοκίμασε το σετάκι είναι πολύ καλό και η τιμή του πολύ πολύ φιλική!
    Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για το βραβείο, θα ετοιμάσουμε τη σχετική ανάρτηση :)

    @Natasa makeup-nails, είμαστε πολλές οι πονεμένες τελικά ε; Αυτή την εταιρεία δεν την έχω ακούσει, ευκαιρία να την ψάξω.Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλό ποστ.. χρήσιμο όσο δεν φαντάζεστε κορίτσια :) Δυσκολεύομαι να διατηρώ το σχήμα αλλά θα δοκιμάσω και με τα βήματα που μας αναφέρετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Polu wraio post!!!
    dustuxos kai egw eimai mia apo tis atuxes pou apla den uparxei fridu na peira3w kai na thelw, exw parei to stencils gia na ta ftiaxnw opote tuxei mia sto toso na dw mia trixoula pou einai kapou pou den anikei, alla kata ta alla apla tis gemizw kathe mera me to eyebrow definer pou exw parei apo AVON twra den thumamai pws legetai kai klassika variemai na afisw to laptop na dw :D lol.
    filiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δοκιμάσει αυτό της Avon, έχω όμως κάποια άλλα προίόντα της και έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη. Εσένα πως σου φάνηκε; Είναι σταθερό;

      Διαγραφή
  16. Πόσο καιρό κάνουν να βγούν τα φρύδια,αν έχουν βγεί υπερβολικά και εχουν μείνει ελάχιστες τριχούλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχως τα φρυδια ειναι το μοναδικο σημειο πανω μας οπου μπορεις να βγαλεις μια τριχα και να μην ξαναφυτρωσει ποτε!
      καλα θα κανεις να τα αφησεις και να μην τα πειραζεις καθολου και να ζητησεις την βοηθεια μιας αισθητικου για να δωσετε το καταλληλο σχημα που ταιριαζει στο δικο σου προσωπο!

      Διαγραφή
  17. Sugnomi proionta elf pou mporo na vro?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα e.l.f. πωλούνται μόνο στη σελίδα τους, ρίξε μια ματιά http://www.eyeslipsface.co.uk/

      Πολύ συχνα έχουν και προσφορές για τα μεταφορικά

      Διαγραφή
  18. Έχεις βραβειάκι από μένα! Αν θέλεις, δες το εδώ: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2012/11/4-httpbeautyefi.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ωραίο post σίγουρα θα αγοράσω και εγω της essence το eyebrow kit.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ααα το ειδα και εγω της essence και το προσπερασα! θα το παρω αν το ξαναβρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Essence το αγόρασα τρεις φορές, τώρα όμως χρησιμοποιώ ένα από τα make up academy. Είναι μια μικρή κασετινούλα με τρεις σκιές και ένα κερί, πινελάκι και τσιμπιδάκι, εξίσου οικονομική. Μου άρεσε πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  21. κοριτσια εγω καταλαθοσ εβγαλα ενα πολυ μεγαλο μεροσ τον φρυδιων μου και τωρα σχεδον δεν εχω καθολου τι να κανω; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπορείς να λύσεις προσωρινά το πρόβλημα με τη χρήση μολυβιού ή σκιάς. Καλύτερα ίσως έναν συνδυασμό, να δίνεις σχήμα με τη σκιά και με το μολύβι να κάνεις πολύ πολύ μικρές γραμμούλες. Μόνιμη λύση είναι το τατουάζ, απλά πρόσεχε που θα το κάνεις, υπάρχουν διάφορες τεχνικές και δυστυχώς σε κάποιες κοπέλες το αποτέλεσμα είναι κάπως ...kinky. Προσωπικά θα επέλεγα το Νύχι Νύχι.http://nyxi-nyxi.com/index/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=16 Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εαν ξυριστουν στην μεση με ξυραφακι ποσο καιρο θα κανουν να βγουν και πωα θα βγουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ δεν έχω ιδέα να σου πω την αλήθεια. Φαντάζομαι πως με το ξύρισμα δε γίνεται κάποια μόνιμη ζημιά. Προσωρινά μπορείς να καλύπτεις το κενό με μολύβι και όταν με το καλό βγουν οι τριχούλες . Μπορείς να επισπεύσεις τη διαδικασία με κάποια θεραπεία πχ την Talika Eyebrow Lipocils. Δυστυχώς δε γνωρίζω σε πόσες μέρες θα έχεις φρύδι σε πλήρη ανάπτυξη.

      Διαγραφή
  24. Κορίτσια να κάνω μια ερώτηση;; Τα προϊόντα elf από που μπορώ να τα προμηθευτώ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πικραμένη ιστορία αυτό που ρωτάς. Το ευρωπαϊκό τμήμα της elf έκλεισε και πλέον υπάρχει μόνο το αμερικάνικο. Προσωπικά κάποια elf που ήθελα τα αγόρασα από το www.iherb.com (αν θέλεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τον εκπτωτικό κωδικό TSW001).

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πολύ! τα υπόλοιπα προϊόντα είναι γενικά καλά;; τα έχεις δοκιμάσει;;

      Διαγραφή
    3. Σε γενικές γραμμές έχουν μια καλή σχέση ποιότητας -τιμής. Προτιμώ αυτά από τη σειρά studio και αρκετά από τη mineral.

      Διαγραφή
  25. καλησπέρα!! έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με τα φρύδια το οποίο δεν ξέρω αν λύνεται. Τα φρύδια μου δεν έχουν σωστό σχήμα, δηλαδή το σχήμα τους είναι ανοδικό (το ψηλότερο σημείο του φρυδιού είναι η αρχή του). Μπορεί να διορθωθεί??

    ΑπάντησηΔιαγραφή