Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011

Top 11 for 2011 !

Γεια σας κορίτσια μου!
Ενώ ετοίμαζα μια άλλη ανάρτηση είχα μια ευχάριστη έκπληξη. Τα κορίτσια του ourwalkingclosetssecrets.blogspot.com ,  οι γλυκές Φανή και Μυρόνα, μας έκαναν tag στη δική τους ανάρτηση για τα 11 αγαπημένα του '11, έτσι λοιπόν είναι η δική μας σειρά να σας παρουσιάσουμε τα έντεκα προϊόντα ομορφιάς που ξεχωρίσαμε τη χρονιά που σε λίγες μέρες τελειώνει.

Για να ξεχωρίσω τα αγαπημένα μου, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ψάξω μέσα στις τσάντες μου. Ποιά είναι αυτά που, ασυνείδητα ίσως, θεωρώ πως πρέπει να έχω μαζί μου φεύγοντας από το σπίτι; Η επόμενη μου κίνηση ήταν να δω τι έχω σε άμεση πρόσβαση στο μπάνιο. Ποια είναι τα προϊόντα που απλώνω πιο συχνά το χέρι μου; Κάπως έτσι ετοίμασα την παρακάτω λίστα και είμαι έτοιμη να τη μοιραστώ μαζί σας.

  • Targeted Deep Wrincle Filler Perfectionist , Estee Lauder.
Σχετικά πρόσφατη ανακάλυψη μου, έπλεξα το εγκώμιο του εδώ . Είναι λιγουλάκι τσιμπημένη η τιμή του αλλά νομίζω είναι το καλύτερο filler που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή. Δηλώνω ορκισμένη fun και δεν έχω σκοπό να το αποχωριστώ.
  • Skin Base Visage Prep + Prime, Mac.
Μάλλον ήταν η τυχερή μου μέρα, το αγόρασα μαζί με το παραπάνω filler. Πρόκειται για μια βάση μακιγιάζ που κυριολεκτικά μοιάζει με άγγιγμα νεράιδας. Καλύπτει, φωτίζει και διατηρεί το μακιγιάζ μέχρι τη στιγμή που θα αποφασίσετε να το αφαιρέσετε.
  • Σύστημα για στάμπες νυχιών Konad (σφραγίδα και πλακέτες). 
Ο πιο εύκολος τρόπος για εντυπωσιακά νύχια! Λίγο βερνίκι στο σχέδιο της πλακέτας, αφαιρείς το πλεόνασμα και μεταφέρεις στο νύχι το σχέδιο. Γρήγορος και οικονομικός τρόπος για περιποιημένα άκρα.
  • Anais Anais , συσκευασία των 25ml, Cacharel.
Μια έξυπνη κίνηση της εταιρείας, κυκλοφόρησε τρία της αρώματα ( Anais anais, Noa, Scarlet ) σε συσκευασίες των 25ml. Απλό το μπουκαλάκι και ιδιαίτερα προσιτή η τιμή, χωρίς όμως να αλλάζει η ποιότητα του αρώματος.

  • Απαλή λοσιόν θρέψης - εντατική φροντίδα 7 ημερών, Garnier.
Αυτή τη λοσιόν σώματος την αγόρασα σχεδόν μόλις κυκλοφόρησε και έκτοτε τη χρησιμοποιώ φανατικά, ειδικά μετά από αποτρίχωση ή απολέπιση. Υπέροχο άρωμα και ενυδάτωση χωρίς να μένει λιπαρότητα.
  • Gel-look top coat , Essence.
Η Essence είναι μία από τις εταιρείες που συνδιάζουν αρκετά καλή ποιότητα με πολύ προσιτή τιμή. Το συγκεκριμένο top coat είναι ένα από τα πολύ πετυχημένα της. Θα το βρείτε δύσκολα γιαυτό καλού κακού αγοράστε 2 να βρίσκονται.
  • Nail Color No.53 Pure Red, Korres.
Δεν υπάρχει πιο ωραίο κόκκινο! Είναι το πιο πολυφορεμένο μου βερνίκι. Καθαρό κόκκινο της φωτιάς, απόλυτα θηλυκό. Τα βερνίκια του Κορρέ δε χρειάζονται συστάσεις, είναι silikone/acetone/phthalate/formaldehyde/camphor/toluene/xylene  free.
  • Τετραπλή παλέτα σκιών Hollywood, από τη σειρά Little Red Dress, Avon.
Σε καφέ τόνους, με έχει βολέψει πολύ. Η συσκευασία ήταν αυτή που αρχικά μου τράβηξε την προσοχή, έχει πολύ ωραίο και μεγάλο καθρεφτάκι. Τα χρώματα βγαίνουν ωραία και κρατάνε αρκετά.
  • Υγρό αποχρωματισμού νυχιών-κλασικό, Cien.
Το ασετόν (μπορώ να το λέω έτσι;) του Lidl πάντα το έβρισκα πολύ καλό. Φτηνό και αποτελεσματικό. Η νέα του συσκευασία με ένα ιδιόμορφο ντισπένσερ το έκανε και σούπερ πρακτικό. Δοκιμάστε το!
  • Guava Lipstick, moisturising/intense colour No.22-Rose, Korres.
Άλλο ένα προϊόν του Κορρέ στα αγαπημένα μου. Συνήθως τονίζω πολύ τα μάτια μου στο μακιγιάζ, οπότε αυτό το απαλό ροζάκι με βόλεψε πολύ. Απλώνεται καλά, είναι αρκετά σταθερό και νιώθω πράγματι ενυδατωμένα τα χείλη μου όταν το φορώ.
  • Hasmi Kajal.
Θυμάστε στην ταινία "Sex and the city 2" το μολύβι που αγόρασε η Sarah Jessica Parker από την υπαίθρια αγορά; Ναι , ναι εκείνο που της χάρισε το γατίσιο βλέμμα για να ξελογιάσει μερικά καρέ αργότερα τον έρμο τον Έινταν! Η καλή μου φίλη Χριστίνα το βρήκε στο e-bay και έκτοτε δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλο μολύβι στα μάτια μου. Από το Πακιστάν με αγάπη!


Θα ακολουθήσει ανάρτηση με τα 11 αγαπημένα της Άννας. Μέχρι τότε θα ήθελα να κάνω tag  στις αγαπημένες μου
  1. Νατάσα  http://natasa-makeup.blogspot.com/
  2. Κερασία http://omorfiasnea.blogspot.com/
  3. Μαρίνα http://marinaschoice.blogspot.com/
  4. Δάφνη http://crushwith-eyeliner.blogspot.com/
  5. Κλαίρη http://notebookofclaire.blogspot.com/
  6. Demi http://makeyourselfupwithdemi.blogspot.com/
  7. Ελπίδα http://www.glitterme-up.blogspot.com/
  8. Έλενα http://elenasfinds.blogspot.com/
  9. Μοντέρνα Σταχτοπούτα http://modernastaxtopouta.blogspot.com/
  10. Νάταλι http://nataliesbeautyland.blogspot.com/
  11. and last but not least http://mystickland.blogspot.com/

Κορίτσια μου περιμένω τις δικές σας λίστες με τα καλύτερα του 2011!
Σας φιλώ!   xxx

8 σχόλια :

  1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ :) Ετοιμάζω ήδη κάποιο σχετικό ποστ..
    Τα προϊόντα που έδειξες είναι ένα και ένα!!
    Για το μανό από Korres χαίρομαι που ακούω καλά λόγια γιατί σχεδιάζω να αγοράσω κάποιο αυτές τις μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραια λιστα! Τη βαση της Mac θελω κι εγω να τη παρω. Το ασετον το λατρευω ειναι το καλυτερο (και το φτηνοτερο!). Το kajal επισης λατρεμενο και ειμαι ετοιμη και για αλλη δοκιμη με αλλο προιον παρομοιο (θα ενημερωσω συντομα). Εγω δεν εκανα tag σε αλλες κοπελες γιατι θα φυγω και θα τα χασω (κλαψ)αλλα ημουν σιγουρη οτι θα εβαζες εσυ πολλα ατομα για να γραψουν τη δικια τους λιστα! Οποτε αναμενω κι εγω να δω των κοριτσιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια μου γλυκά θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις λίστες σας, αυτές οι αναρτήσεις είναι από τις αγαπημένες μου. Προϊόντα δοκιμασμένα και τσεκαρισμένα , η καλύτερη έρευνα αγοράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Se euxaristo poli gia to tag !!Tha to kano kai egw sindoma elpizw !! Exoume 2-3 koina favorites !! :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαι εγώ σ'ευχαριστώ για το tag!!!!Πρέπει να βρω χρόνο να το ετοιμάσω, αλλά νομίζω ότι θα πάει από την νέα χρονιά,γιατί θα λείψω αυτές τις μέρες...σίγουρα θα είναι από τα πρώτα πόστ μέσα στο 2012!!!Δεν έχω χρόνο,δεν έχω χρόνο.....φιλάκια πολλά κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ'ευχαριστώ πολύ για το tag, αυτά τα ποστ τα λατρεύω!! :)
    την παλεττα της Аvon θα την δεις και στα δικά μου αγαπημένα, θα το ετοιμάσω σύντομα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η βάση της MAC είναι απλά απίστευτη! Είναι στο Top αγαπημένων eveeeer! Can't live without it!
    Πολύ χάρηκα που διάβασα την 11άδα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @glittermeup Κούκλα μου μόλις είδα τη λίστα σου, πολύ καλές επιλογές!
    @Natasa Χρόνια σου πολλά και από εδώ και φυσικά θα χαρώ να δω και τη δική σου λίστα. Υπέροχος ο διαγωνισμός σου!
    @Daphne Γλυκιά μου ,θα συμφωνήσω μαζί σου, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να δούμε "τι παίζει" και στα...γειτονικά νεσεσέρ. Περιμένω και τα δικά σου!
    @Smugnificent όταν έψαχνα για βάση παντού διάβαζα για πρόσωπο της mac και για μάτια της urban decay. Ναι, της Mac είναι όλα τα λεφτάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή