Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Η νεράιδα MAC και το μαγικό ραβδάκι της Estee Lauder

Γεια σας κορίτσια μου!
Μπήκαμε σε μήνα γιορτινό και όμορφο. Δειλά δειλά η αγορά έβαλε τα καλά της, στολίστηκε, άπλωσε τις προσφορές της και μας περιμένει. Δε θα ήταν ντροπή να μην την τιμήσουμε; Τα περισσότερα καταστήματα καλλυντικών έχουν πολύ καλές προσφορές, οπότε εάν έχετε προγραμματίσει αγορές θα βρείτε αρκετές ευκαιρίες. Οι δικές μου αγορές ήταν με -25% + προϊόντα ειδικού μεγέθους και με -30% . Μια χαρά νομίζω!

Είμαι μάλλον τυχερή . Δεν έχω μαύρους κύκλους, ούτε διχρωμίες, ακμή δεν είχα ποτέ, ένα δέρμα μεικτό με το Τ μου να γυαλίζει έχω. Όσο ήμουνα μικρούλα και με το πρόσωπο φράπα δεν είχα τίποτα να κρύψω. Το μακιγιάζ μου ήταν κυρίως μια πούδρα, λίγο ρουζ, κραγιόν απαλό και τονισμένα μάτια. Έτσι είχα μια βαθύτατη άγνοια για πολλά "βοηθητικά" του μακιγιάζ. Ή καλύτερα, τα είχα ακουστά αλλά δεν είχα μπει ποτέ στον κόπο να ασχοληθώ μαζί τους.

Τα τελευταία 13 χρόνια κύλησαν πολύ όμορφα για μένα. Τέλειωσα τη σχολή μου, βρήκα τον έρωτα της ζωής μου, τον παντρεύτηκα και έκανα δυο παιδάκια. Τα πρώτα καμπανάκια άρχισαν να χτυπάνε όταν έβλεπα τις φωτογραφίες μου από βραδινές εξόδους σε κέντρα χμ... προώθησης της τέχνης και του ποιητικού λόγου (βλ. Πάολα, Καρράς και άλλοι υμνωδοί) και δε μου άρεσε αυτό που έβλεπα. Μια κουρασμένη εκδοχή του εαυτού μου αντίκρυζα. Λίγο αργότερα άρχισα να παρατηρώ το μακιγιάζ μου. Όσα προσπαθούσα να κρύψω μάλλον τα τόνιζα παραπάνω. Οι πρώτες ρυτίδες έκφρασης με επισκέφθηκαν και αποφάσισαν να μείνουν , να φωνάξουν και τις φίλες τους. Η πούδρα, που κάποτε λάτρευα , τώρα στις δυο ώρες πήγαινε και "μαζευόταν" όλη μέσα στις ρυτίδες έκφρασης. Σημειώνω πως πάντα ήμουν πιστή στην αγία τριάδα της περιποίησης : καθαρισμός-ενυδάτωση-τροφή, αλλά δυστυχώς καθώς φαίνεται κληρονόμησα το λάθος γονίδιο.

Άρχισα λοιπόν να ψάχνω - που αλλού;- στο internet. Ένας τεράαααστιος κόσμος ξετυλίχθηκε μπροστά μου. Ξεκίνησα βρίσκοντας το blog της Κερασίας και της Χριστίνας omorfiasnea.blogspot.com (από εκεί "κόλλησα" και το μικρόβιο του stamping, αλλά αυτό θα το αναλύσουμε σε επόμενη ανάρτηση, stay tuned! ). Παρόλο που τα κορίτσια έγραφαν αναλυτικά και με πολλές φωτογραφίες, ένιωσα σα να ζούσα πίσω από τον ήλιο. Σιγά σιγά , ψάχνοντας και τσεκάροντας, άρχισα να σχηματίζω μια πρώτη εικόνα και άποψη.

Προς μεγάλη μου ανακούφιση κατάλαβα πως δε χρειάζομαι botox αλλά δυο-τρία καλά προϊόντα. Αποφάσισα να πάρω ένα primer και ένα filler. Όπου filler το θαυματουργό "στυλό" που απαλύνει ή σβήνει εντελώς τις ρυτίδες και primer η βάση του μακιγιάζ, μια μαγική κρεμούλα που πάει και γεμίζει όλες τις ψιλές γραμμούλες και ατέλειες, δίνει λάμψη και ως δια μαγείας διατηρεί το μακιγιάζ στη θέση του για πολλή πολλή ώρα.

Μετά από πολλές εργατοώρες αναζήτησης σε beauty blogs αποφάσισα να δοκιμάσω το Prep + Prime της Mac και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή. Τα 24 ευρώ του (αρχική τιμή) μεταφράζονται σε 30 ml νεραϊδένιας λάμψης στο πρόσωπο. Μια μαύρη glitter συσκευασία, που σε προδιαθέτει ευχάριστα, με ντισπένσερ. Η οσμή του είναι ουδέτερη και η αίσθησή του απλά ονειρεμένη! Ένα πάτημα του ντισπένσερ αρκεί για όλο το πρόσωπο ( Άννα στα μάτια μπορώ να φοράω ή χρειάζεται εξειδικευμένο; Της Urban Decay το eyeshadow primer portion βλέπω πολύ) και χαρίζει ακριβώς όσα υπόσχεται. Μια τέλεια βάση. Χαλάλι τα λεφτά του.

Όπως είπα και στην αρχή, η Mac είχε -30%  οπότε πήρα και μια πούδρα να βρίσκεται. Πήρα τη Studio Fix Powder Plus Foundation (28,50 αρχική τιμή). Μου είπαν πως είναι η λίγο πιο καλυπτική τους πούδρα (εξακολουθώ να αρνούμαι να βάλω μέικ απ :) ). Ωραία συσκευασία, με καθρεφτάκι (της Max Factor δεν είχε και καθόλου δε με βόλευε) και παρόμοια ουδέτερη οσμή. Βέβαια και μόνο που γράφει Mac πάνω της φτάνει. Φετίχ αυτά τα καλλυντικά! Πάλι χαλάλισα τα ευρώ μου, η πούδρα είναι όλα τα λεφτά! Σταθερή (οκ , βοηθάει και το primer), καλυπτική και μου δίνει ωραία όψη. Δεν έχω ιδέα ποια απόχρωση πήρα, ακολούθησα πιστά τη συμβουλή της πωλήτριας!

Και άφησα για το τέλος το καλύτερο. Το είχα δοκιμάσει δύο φορές , μια στο Hondos και μια στα Sephora, και είχα απογοητευτεί εντελώς. Επέμενε όμως τοσο η Άννα που τελικά έδωσα και μια τρίτη ευκαιρία. Άννα είχες απόλυτο δίκιο. Το Wrinkle Filler Perfectionist της Estee Lauder έχει κατακτήσει τη νο.1 θέση στο νεσεσέρ μου και δε σκοπεύω να το αποχωριστώ τα επόμενα χρόνια! Δηλώνω τρελή και ορκισμένη fun του μαγικού αυτού ραβδιού. Πρέπει να φορεθεί πρώτο μετά τον καθαρισμό του προσώπου (εμένα και τις δυο φορές μου το έβαλαν σε μακιγιαρισμένο πρόσωπο και φυσικά δε λειτούργησε). Το εφαρμόζω τοπικά στις ρυτίδες έκφρασης μου και αυτό σαν πρώτο βήμα τις εξαφανίζει οπτικά και παράλληλα λειτουργεί και ως θεραπεία (όχι μόνο στο δέρμα μου αλλά και στην ψυχική μου ηρεμία). . Αυτά η Άννα μπορεί να σας τα αναλύσει, εγώ μένω στο ότι το filler κάνει δουλειά και μάλιστα πολύ καλή! Ανήκει στη σειρά Perfectionist της εταιρείας και η τιμή του είναι αλμυρή, 63 ευρώ(αρχική τιμή) τα 15ml. Εγώ θα τα ξαναδώσω. Οι φωτογραφίες μου μιλούν από μόνες τους και αποτελούν βάσιμη επιχειρηματολογία. Θαυμάστε το "πριν" και το "μετά". Το πρόσωπο μου δεν έχει τίποτε άλλο εκτός από το filler. ( Δεκτές οι προτάσεις για ινστιτούτο, ηρθε η ώρα για καθαρισμό. )
Πριν την εφαρμογή

Μετά την εφαρμογή

Όταν αγόρασα το filler "έτρεχαν" δυο προσφορές, το -25% του Hondos και προϊόντα σε ειδικό μέγεθος με κάθε αγορά από την Estee Lauder. Έτσι το πήρα με τελική τιμή 47,25 ευρώ και τρία δωράκια : το Take It Away Total Makeup Remover με 50 ml, την ενυδατική κρέμα Τime Zone Line and Wrinkle Redusing Creme SPF15 με 15 ml και το Perfectionist Wrinkle Lifting Serum με 7ml. Έχω ήδη πάρει από προσφορά της σελίδας τους στο facebook το Idealist Even Skintone Illuminator Serum πάλι με 7ml.


Έχω κάποια θέματα υγείας που με απασχολούν και δεν μπόρεσα να τα χρησιμοποιήσω ακόμα. Όταν τα χρησιμοποιήσω θα κάνω κανονικά τελετή έναρξης και λήξης και θα ακολουθήσει βέβαια αναλυτική ανάρτηση. Η πρώτη μου άποψη πάντως είναι ιδιαίτερα θετική. Ωραία υφή, ευχάριστο άρωμα, μηδέν λιπαρότητα. Το χρώμα της συσκευσίας μου θυμίζει τα κουτάκια από το Tiffany's. Δεν είναι άλλωστε ένα πολύτιμο δώρο στο δέρμα μας;

Σας φιλώ! xxx

14 σχόλια :

  1. πολυ καλοοοοοοοοοο Τania Caplescu[facebook]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις σου,κάθε φορά απολαμβάνω τη φυσική ροή του λόγου σου παράλληλα με την ενημέρωση που μας παρέχεις καθώς μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου.Μετά το filler έμεινα άφωνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαιρομαι παρα πολυ που σου αρεσε το "μαγικο ραβδακι"και νομιζω οτι το αποτελεσμα φαινεται καθαρα στις φωτος πριν και μετα!οσο για το primer θα πρεπει να παρεις ενα ειδικο προιον για τα ματια.την πουδρα την εχω και εγω και την αγαπαω πολυ!

    με γεια σου και καλοφορετα ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Δέσποινα εγώ να δεις πόσο άφωνη έμεινα! Καλέ, πράγματι δουλεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Άννα 1000 ευχαριστώ (και λίγα λέω) που επέμενες! Στις φωτό χμμμ φαίνονται και πολλά άλλα (άτιμη μεγέθυνση!) αλλά θα κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε, χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eλένη μου,έχω μείνει άφωνη!!!!!Και εγώ χρησιμοποιώ προιόντα της estee αλλά αυτό το μαγικό ραβδάκι δεν το έχω ξαναακούσει......τρέχω αύριο στα Hondos,να το αποκτήσω!!!!!Καλοφόρετα όλα,και με γειά σου.....φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απολαυστικο το κειμενο σου,πολυ ενδιαφερον το ποστ σου.
    οντως μαγικο το filler!δεν το εχω χρησιμοποιησει ακομη αλλα οσονουπω σκανε μυτη οι ρυτιδες οποτε θα το εχω υποψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κούκλες μου! @Natasa makeup-nails η τιμή τσούζει λίγο οπότε κοίτα να εκμεταλλευτείς κάποια προσφορά ή έκπτωση

    @Rafalena σνιφ, κλαψ, λυγμ σε ζηλεύω κοπέλα μου, εύχομαι οι ρυτίδες να αργήσουν να σκάσουν μύτη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το prep+prime της MAC δε το αλλάζω με τίποτα το λατρεύω πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απολαυστικό review!!! Αυτό το estee θα το έχω υπόψιν η φώτο με έπεισε φοβερή διαφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα καλη μου! Ποσο μοιασαμε τελικα! Γιορτασα τα γενεθλια μου χτες και ειδα τα ματια μου ολο ρυτιδες εκφρασης!!! Μα ποτε με επισκεφτηκαν δεν ξερω! Ηθελα να σε ρωτησω εαν γνωρίζεις εαν αυτο το filler χρησιμοποιείται στα ματια! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπερα καλη μου! Ποσο μοιασαμε τελικα! Γιορτασα τα γενεθλια μου χτες και ειδα τα ματια μου ολο ρυτιδες εκφρασης!!! Μα ποτε με επισκεφτηκαν δεν ξερω! Ηθελα να σε ρωτησω εαν γνωρίζεις εαν αυτο το filler χρησιμοποιείται στα ματια! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η περιοχή των ματιών είναι από αυτές που προσέχουμε ιδιαίτερα και δεν πειραματιζόμαστε. Έχω την αίσθηση πως θα μπορούσε να μπει στο πόδι της χήνας, καλύτερα όμως να ρωτήσεις μια αισθητικό από το stand της Estee. Ακόμη καλύτερα αν υπάρχει και κάποιο δείγμα να δοκιμάσεις φίλη μου.

      Διαγραφή
  13. καλησπερα...τελειο το blog σας...το προιον filler της Estee Lauder υπαρχει ακομα η οχι ???..μηπως εχει αντικατασταθει με καποιο καινουριο προιον της εταιρειας ?? το εψαξα και δεν μπορω να το βρω ..σας ευχαριστω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή