Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2011

Τα καλούδια της συνάντησης των Greek Beauty Bloggers



Καλημέρα κορίτσια μου!

Να έχετε όλες έναν υπέροχο μήνα! Σήμερα δεν ξεχνάμε πως από το 1988 η 1η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS. Προσέχουμε για να έχουμε! Ενημερωνόμαστε σωστά και προφυλαγόμαστε έγκαιρα. Φοράμε το κόκκινο κορδελάκι μας και συνεχίζουμε!


Σας είχα υποσχεθεί αναλυτική παρουσίαση των δώρων της συνάντησης.
 Αρχίζουμε!!!



L' OREAL

Volume Million Lashes μάσκαρα σε καφέ χρώμα
Αυτή τη μάσκαρα ήθελα να τη δοκιμάσω εδώ και πολύ καιρό. Έχω ήδη την Lash Architect 4D, από τη οποία έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.Μου δίνει όγκο , μήκος και μου καμπυλώνει και ελαφρά τις βλεφαρίδες μου. Η Volume Million Lashes έχει μια πολύ εντυπωσιακή χρυσή συσκευασία και ένα ωραίο κολπάκι στο στόμιο που συγκρατεί την περίσσεια και βγαίνει το βουρτσάκι με τη σωστή ποσότητα.

Πάνω η Lash Architect 4D σε μαύρο χρώμα και κάτω η Volume Million Lashes σε καφέ χρώμα.

Να πω την αμαρτία μου πρώτη φορά δοκίμασα μάσκαρα σε καφέ χρώμα. Η πρώτη μου εντύπωση ήταν αρκετά θετική . Το καφέ χρώμα τελικά δεν είναι τόσο άτονο όσο το περίμενα να είναι. Στις δικές μου βλεφαρίδες δεν έδωσε όγκο αλλά έδωσε έντονο μήκος. Νομίζω είναι μια ωραία πρόταση για ένα απλό, πρωινό μακιγιάζ.

Πάνω η Lash Architect 4D σε μαύρο χρώμα και κάτω η Volume Million Lashes σε καφέ χρώμα.
Για πιο έντονο αποτέλεσμα ανεπιφύλακτα προτείνω την Lash Architect 4D σε μαύρο φυσικά χρώμα!

Super Liner eyeliner σε καφέ χρώμα.
Χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο εδώ και αρκετό καιρό χρησιμοποιώ μολύβι στο μακιγιάζ μου. Μάλλον η δύναμη της συνήθειας. Όταν λοιπόν είδα το eyeliner στη σακουλίτσα μου από τη μια χάρηκα και από την άλλη αναρωτήθηκα πως στο καλό θα το χρησιμοποιήσω και κατά πόσο η γραμμή μου θα μοιάζει με καρδιογράφημα. 



Το δοκίμασα και .... είδα το φως το αληθινό!!! Αυτό το eyeliner απλά δεν υπάρχει !!! Είναι τέλειο! Ήταν πολύ εύκολο στη χρήση (και πιστέψτε με το χέρι μου τρέμει πολύ αυτές τις μέρες!) και τρομερά σταθερό! Μακιγιαρίστηκα το πρωί στις 07:30 και μέχρι τις 23:45 που πήγα για ντεμακιγιάζ ήταν εκεί ! Βγήκε χωρίς κανένα πρόβλημα και μου έλυσε τα χέρια! Μάλλον θα το αγοράσω και σε μαύρο!

Κώδικας νεότητας κρέμα νυκτός και σέρουμ.
Αντιρυτιδική περιποίηση επαναφοράς της νεότητας υπόσχεται η συγκεκριμένη σειρά και για τις επόμενες 28 μέρες θα ελέγχω εάν τηρεί τα όσα λέει. Οι κρέμες της L'Oreal  είναι μια πολύ καλή λύση , όταν έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στις πιο οικονομικές προτάσεις.


Την κρέμα νυκτός τη χρησιμοποιώ εδώ και τρεις μέρες. Έχει μια ωραία συσκευασία , που σου δίνει την αίσθηση της πολυτέλειας. Έχει ένα απαλό μωβ χρώμα και ένα υπέροχο άρωμα. Είναι πολύ σημαντικό για μένα τα καλλυντικά μου να μυρίζουν ωραία! Αφήνει το δέρμα μου απαλό και ενυδατωμένο , χωρίς όμως γυαλάδα και ενοχλητική λιπαρότητα. Μέχρι τέλος του μήνα θα μπορώ να σας γράψω εάν κρατά και τις υποσχέσεις της!
Το σέρουμ με βρήκε σε μια χρονική στιγμή που ψάχνω να βρω το ιδανικό σέρουμ-σύντροφο για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον! Ένα ωραίο μπουκαλάκι , με σταγονόμετρο, που μυρίζει εξίσου ωραία με την κρέμα. Θέλει λίγο τον τρόπο του για να το απλώσεις την πρώτη φορά, στην αρχή πήγα να το απλώσω κατευθείαν από το σταγονόμετρο στο πρόσωπο, μάλλον είναι καλύτερα να το πέρνετε λίγο λίγο από το χέρι σας (ή εγώ είμαι πολύ ακαμάτρα!) . Πολύ ωραία αίσθηση, με ενυδατώνει χωρίς να αφήνει το δέρμα μου λιπαρό, ούτε κολλάει . Εάν έχει προηγηθεί και μια απολέπιση νιώθει κανείς πόσο θρέφει το δέρμα. Το χρησιμοποιώ πρωί - βράδυ και ελπίζω για τα καλύτερα!

Παράλληλα με τα δύο παραπάνω προϊόντα χρησιμοποιώ και την ενυδατική ημέρας Revitalift Ολική Αναδόμηση 10, πάλι της L'Oreal. Η κρέμα αυτή υπόσχεται πως καταπολεμά 10 σημάδια γήρανσης (3 παραπάνω από την άλλη που διαφημίζει η Μενεγάκη!) και έχει δείκτη SPF20, μια χαρά για χειμώνα δηλαδή. Είχε μια ωραία προσφορά στα Hondos και την αγόρασα με 15 ευρώ. Μετά από λίγες μέρες μου ήρθε και μια με κούριερ, δωράκι από ένα διαγωνισμό στο facebook! Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από τη συγκεκριμένη κρέμα, νομίζω μου δίνει μια επαρκή ενυδάτωση και όταν αμέσως μετά βάζω την πούδρα μου, απλώνεται άνετα. Είναι σε συσκευασία με ντισπένσερ και αυτό είναι το μόνο μου παράπονο. Προτιμώ τα βαζάκια για να βλέπω πόσο προϊόν έχει απομείνει και ότι το έχω αδειάσει όλο. Μπορεί το ντισπένσερ να θεωρείται πιο υγιεινό αλλά έχω και εγώ τις προτιμήσεις μου. Έξτρα συμβουλή : Μην πατήσετε μέχρι κάτω το ντισπένσερ, βγαίνει πολύ μεγάλη ποσότητα κρέμας ( και δεν μπορείτε να την ξαναβάλετε πίσω οπότε θα αρχίσετε να πασαλείφετε λαιμό και ντεκολτέ και λίγο αγκώνες, όπως έκανα εγώ την πρώτη φορά ). Αναμονή μέχρι τέλος του μήνα για να γράψω εντυπώσεις από την τριάδα της νεότητας!

FLORMAR

Lash Lift μάσκαρα σε μαύρο χρώμα
Για τη Flormar είχα διαβάσει πολύ θετικά σχόλια και χάρηκα όταν είδα πως θα δοκίμαζα προϊόντα της. Ήδη η Κερασιά ( http://omorfiasnea.blogspot.com/ ) έχει δηλώσει fun για τη μάσκαρα που έχει δοκιμάσει. Δηλώνω και εγώ πως έχω μείνει άφωνη από το αποτέλεσμα! Μαύρη, κατάμαυρη βλεφαρίδα, με όγκο και μήκος! Δεν μου έκανε κόμπους και ήταν πολύ σταθερή.


Πολύ ωραία συσκευασία, χοντρό βουρτσάκι, και πάνω από όλα πολύ καλό αποτέλεσμα! Μια ωραιότατη οικονομική λύση. Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει μεγάλο σταντ στο City Gate, το οποίο μάλλον σύντομα θα επισκεφτώ.

Eyeliner pen σε μαύρο χρώμα
Εδώ η συσκευασία δε μου πολυγέμισε το μάτι, είναι σαν μικρό μαρκαδοράκι. Όταν το δοκίμασα η γνώμη μου δεν άλλαξε ιδιαίτερα. Ωραίο μαύρο, χωρίς κενά, αρκετά εύκολο στη χρήση. Δυστυχώς όμως δεν είναι ιδιαίτερα σταθερό, στο δικό μου μάτι τουλάχιστον μουτζούρωσε. 


Graffiti nails  κρακελέ βερνίκι νυχιών σε κίτρινο χρώμα
Κρακελέ βερνίκια , μία από τις νέες τάσεις της μόδας στα νύχια. Ωραίο εφέ, εύκολη χρήση! Η εφαρμογή μπορεί να γίνει σε όλο το νύχι, είτε σαν γραμμή γαλλικού , είτε διαγώνια στο νύχι. Αποκτάτε εύκολα ένα εντυπωσιακό μανικιούρ, χωρίς να χρειάζεστε κάποια ιδιαίτερη δεξιότητα.

 Το συγκεκριμένο βερνίκι μου άρεσε, κάνει ωραία "σπασίματα" . Μην το τσιγκουνευτείτε , απλώστε μια γενναιώδωρη στρώση στο νύχι σας. Απλώνεται εύκολα, στεγνώνει γρήγορα. Θα το περάσω και από ένα τεστ αντοχής (πιάτα-σίδερο-τρίψιμο) και θα σας ενημερώσω και για τη διάρκεια του!

Αυτά αγαπημένες μου! Σας φιλώ όλες! xxx

8 σχόλια :

  1. εγω τις δικες μου κρεμες ακομα δεν τις δοκιμασα.περιμενω να τελειωσουν αυτες που εχω.και οκ,η κρεμα ημερας μου τελειωνει.την κρεμα νυχτος τωρα την ανοιξα.οποτε θα αργησω να την δοκιμασω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ το revew σου και συμφωνώ απόλυτα για την κρέμα νύχτας,so far so good!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα τα δωράκια! Έχω δοκιμάσει τη Lash Architect 4D αλλά δεν ενθουσιάστηκα, η Volume Million Lashes θα μου ταίριαζε περισσότερο πιστεύω, προτιμώ αυτά τα πλαστικα βουτρσάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα!! Υπέροχα τα δωράκια! Καλοφόρετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Ελενάκι μου!!!Πολύ όμορφα όλα τα πραγματάκια σου,και θα ήθελα να δοκιμάσω και εγώ την μάσκαρα Lash lift,γιατί μια περιέργεια την έχω.....αφού έχω ακούσει τόσο καλά λόγια!!!Με γεια σου κορίτσι....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!!! Έχω wish list το seroum!!!Καλοφόρετα όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @elena μέχρι στιγμής με βόλεψε πολύ. Σε καμία 20αρία μέρες θα δούμε και αν κρατά τις υποσχέσεις του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή