Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Χρόνια σου πολλά συνblogίτισσα μου!


Είναι μια υπέροχη μέρα γιορτής για το blog μας σήμερα , η Άννα έχει τη γιορτή της!
Άννα μου, εύχομαι τα καλύτερα να σου έρθουν στη ζωή
θέλω να σε βλέπω χαμογελαστή πάντα
και να σε νιώθω ευτυχισμένη.

Για όσες δεν τη γνωρίζετε προσωπικά, η Άννα είναι ένα κορίτσι θησαυρός,
που αξίζει μόνο χαρές και γέλια να έχει στη ζωή της.
Η γνωριμία μας είναι σχετικά πρόσφατη, όμως η Άννα 
κατάφερε σχεδόν αμέσως να με κερδίσει με τον 
καθαρό της χαρακτήρα και την αμεσότητα
του λόγου της. Τη νιώθω πολύ δικό μου άνθρωπο
και ήταν αυτή που με ώθησε και φτιάξαμε αυτό 
το blog . Εξαιρετική στη δουλειά της, το παρατηρήσατε
άλλωστε και τις αναρτήσεις της εδώ και εδώ 
εξαιρετική και σαν φίλη. Άννα, ειλικρινά
χάρηκα πάρα πολύ που γνωριστήκαμε!

Το δωράκι σου Άννα μας το έδωσε πριν λίγες μέρες
η Νατάσα από το http://natasa-makeup.blogspot.com/
και δεν είναι άλλο από το πρώτο μας βραβείο!
Χρόνια πολλά και καλά ! ! !


( θα συννενοηθούμε με την Άννα και θα δώσουμε και εμείς με τη σειρά μας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers )

2 σχόλια :

  1. με συγκινεις βρε χαζουλα!!!και εγω χαρηκα τοσο πολυ που σε γνωρισα απο κοντα οπως και τα υπολοιπα κοριτσια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Άννα μου για τη γιορτή σου. Να είστε και οι δυο πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή