Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

beauty 2011



Σήμερα λοιπόν πήγα στην έκθεση να πάρω μερικά πραγματάκια. Είχα πει απο πριν στο εαυτό μου να είμαι συνετή και να μην κάνω αλόγιστες αγορές μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι. Ξεκινάμε απο αριστερά προς δεξιά:
1.το bonder απο την orly. σύμφωνα με μια έρευνα που είχε αναρτήσει η Νανά στο φβ ήταν Νο1 σε πωλήσεις. Για να δούμε λοιπόν.....
2.την θεραπεία cure express απο peggy sage. Επίσης η Νανά με ξεμυάλισε και για αυτήν την αγορά μιας και το είχε δοκιμάσει και ήταν ενθουσιασμένη.
3.ενα mat top coat πάλι απο την peggy sage. Το ήθελα πολύ καιρό και ελπίζω να με δικαιώσει το αποτέλεσμα! Το άλλο περίεργο ήταν ότι δεν είδα κάποια άλλη εταιρία (τουλάχιστον στην έκθεση) με αντίστοιχο προιόν.
4.το sweet peacock απο την orly και νομίζω ότι είναι το πιο αγαπημένο μου μπλέ EVER!!!! Το ερωτεύτηκα!!! Ήμουν σίγουρη ότι θα αρέσει και στον καλό μου και χαίρομαι γιατί είχα δίκιο! Απο εδώ και πέρα θα το ονομάζω το μπλέ του Θάνου μου.
5.nfu113 ενα ροζούλι που ιριδίζει. Η αλήθεια είναι ότι το περίμενα κάπως αλλιώς αλλά οκ...καλό είναι.
6.nfu gs07 ενα γκλιτεροειδές που πάλι το περίμενα πιο γεμάτο. Αλλά οκ...καλό είναι.
7.essence gel look topcoat. Για αυτό το προιόν μας είχε μιλήσει με θετικά σχόλια η Ναταλί οπότε το κρίμα στον λαιμό της.
8.Το περιβόητο καρβουνάκι hashmi kajal που φορούσε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και το πήρε η Χριστίνα πρώτη! Έκαψα λίγο την μύτη και βγήκε το πιο έντονο μαύρο που έχω δει!!! Ακόμα και απο το smolder της mac που θεωρώ κορυφαίο.
9.ένα πράσινο καμουφλάζ απο την kryolan. Αν και δεν μου τυχαίνουν ερεθισμένα δέρματα, αν και είχα πει ότι θα προσανατολιστώ σε πιο οικονομικές λύσεις στο μακιγιάζ ...τελικά υπέκυψα και το πήρα. Ελπίζω να μην πάει χαμένο.
10.έπρεπε να πάρω και κάτι ακόμα ε??

επίσης έχω να σας προειδοποιήσω...μην δεχτείτε αίτημα φιλίας απο την Νανά. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα σας καταστρέψει γλυκά! Με μαθηματική ακρίβεια θα έλεγα..... Η ευθύνη δική σας....

5 σχόλια :

  1. Πάρα πολύ όμορφα όλα, καλοφόρετα να είναι! Περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες με τα νυχάκια σου βαμμένα και τις εντυπώσεις σου από το Bonder.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xoxoxo! Αυτο το tag εννοουσες?? Οχι βεβαια, τι να με πειραζει! Με γεια σου! Καλα ολα ειναι τελεια, αλλα και το μικρο hashmi καρβουνακι πιστευω θα το ευχαριστηθεις. Μουντζουρωνει ελαχιστα και ειναι πολυ εντονο! Θελω κι εγω να μαθω για το bonder... Περιμενουμε σχολια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προς το παρον ξεκινησα την θεραπεια cure express peggy sage γιατι τα νυχακια μου ειναι αρκετα ταλαιπωρημενα.σε 14 μερες θα σας εχω νεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άννα όλα είναι υπέροχα!!!Με γειά σου κορίτσι....εγώ σήμερα πήγα στην έκθεση,και πραγματικά κόντεψα να την σηκώσω!!!!χαχαχα.....θα δείτε σχετικό πόστ.....φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περιμενουμε με αγωνια νατασα!παντως...δεν ειδα καλυτερες τιμες στην εκθεση και ειχε κυριως νυχια....απο αισθητικη και μακιγιαζ ελαχιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή