Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

12 υποσχέσεις για το 2012




 Γεια σας κορίτσια μου!
Με βρίσκετε σε μια πολύ χαλαρή μου στιγμή. Ακούω τη μαγική φωνή της Adele, πίνω μια εκπληκτική Τεντούρα με πάγο και χαλαρώνω. Οι τελευταίες μέρες ήταν σε έντονους ρυθμούς και είχα ανάγκη να πατήσω το "pause" για λίγο. Βάλτε ένα ποτάκι και ελάτε να μου κάνετε παρέα.

Δε συνηθίζω να κάνω τον απολογισμό της χρονιάς 31 Δεκεμβρίου. Το αφήνω για τον Οκτώβρη που έχω τα γενέθλια μου. Μιας όμως που το 2011 πλησιάζει στο τέλος του θα ήθελα να γράψω δυο λόγια για τη γεύση που μου άφησε.

Νομίζω αυτή η χρονιά ήταν των άκρων και η γεύση της σίγουρα πικρή. Μέσα από μεγάλα ψέματα βγήκε η μεγάλη αλήθεια. Οι σάπιες νοοτροπίες των προηγούμενων χρόνων έγιναν το έναυσμα για μια νέα αντιμετώπιση της πραγματικότητας. Ναι, πιάσαμε πάτο. Τώρα όμως μόνο ψηλά μπορούμε να ανεβούμε. Αν καταφέρουμε να πιαστούμε χέρι με χέρι, τότε θαρρώ πως τα πράγματα θα μπορέσουν να αλλάξουν.

Θέλω να είμαι αισιόδοξη. Έχω δυο κόρες, 8 και 5 ετών. Δεν έχω σκοπό να παραιτηθώ αμαχητί. Θα παλέψω μέχρι το τέλος και θα τα καταφέρω. Για αυτές. Για να μπορούν να έχουν μέλλον.

Τις προηγούμενες μέρες κατέβηκα στην αγορά. Οι παλιές συνήθειες δεν ξεχνιούνται! Θυμάμαι πως την πρώτη κρυάδα την ένιωσα στο λεωφορείο. Κρατούσα τόσο σφιχτά την τσάντα μου που είχαν ασπρίσει τα δάχτυλα μου. Όταν το κατάλαβα, κοίταξα γύρω μου ντροπιασμένη όμως είδα πως και οι άλλες γυναίκες κρατούσαν με τον ίδιο τρόπο τις τσάντες τους. Πόσο τρομοκρατημένοι είμαστε αλήθεια...

Η κατάσταση στην αγορά εξίσου παγωμένη. Είχα αρχίσει να νιώθω σχεδόν τύψεις που είχα προετοιμαστεί για ανελέητο shopping. Δεν κατάλαβα πως βρέθηκα μέσα στο βιβλιοπωλείο. Ήταν τόσο όμορφα εκεί. Πιτσιρικάδες που διάβαζαν manga, κοπελίτσες που χάιδευαν το τρίτο βιβλίο της Hislop, γιαγιάδες που αγόραζαν Τριβιζά για τα εγγόνια, κουλτουριάρηδες που τους ξεχώριζες από μακριά. Κάθησα σε μια γωνιά, είχε ένα πλέξιγκλας πάτωμα και έβλεπες αρχαία τείχη από κάτω και πήρα ένα ημερολόγιο-λεύκωμα για τη Θεσσαλονίκη με παλιές φωτογραφίες και κειμενάκια σχετικά με τις γωνιές της πόλης και ξεφύλλισα. Ένιωσα τόσο όμορφα! Έριχνα κλεφτές ματιές γύρω μου. Έβλεπα τριγύρω μου ανθρώπους γελαστούς. Τι ωραίο δώρο αλήθεια ένα βιβλίο! Προσιτό στην τιμή αλλά πολύτιμο στην προσφορά. Μακάρι αυτή η στροφή στο βιβλίο να κρατήσει.

Αναθάρρησα στο βιβλιοπωλείο του Public και συνέχισα τη βόλτα μου. Ο Κορρές για άλλη μια φορά είχε οικονομικά πακέτα (κάτω από 20 ευρώ) για αξιοπρεπή beauty δώρα. Κατέληξα στο Αγιολί, ένα υπέροχο εστιατόριο στο ξενοδοχείο Ηλέκτρα, όπου και γεύτηκα ένα νοστιμότατο και χορταστικό μενού με 15 ευρώ. Πίνοντας το κρασί μου χάζευα την πλατεία Αριστοτέλους (το πλωτό χριστουγεννιάτικο έκτρωμα έκανα πως δεν το έβλεπα).

Θα κρατηθούμε τώρα χέρι με χέρι και θα δώσουμε 12 υποσχέσεις για το 2012. Έτοιμες; Πάμε!
  1. Δε θα αφήσουμε κανέναν να μας πείσει πως το μέλλον είναι κάπου εκεί έξω. Το μέλλον μας είναι εδώ, απλά πρέπει να σηκώσουμε τα μανίκια μας και να δουλέψουμε.
  2. Στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσουμε αυτόν που θα κοπιάσει για το καλό της χώρας και όχι αυτόν που θα μας διορίσει κηπουρούς στην πυροσβεστική.
  3. Θα διατηρήσουμε το αίσθημα αλληλεγγύης που υπάρχει. Υπάρχουν συνάνθρωποι μας που έχουν την ανάγκη μας.
  4. Μόνοι μας θα ορίζουμε τις υλικές ανάγκες μας, θα  πάψουμε να είμαστε φερέφωνα διαφημιστών και θύματα του μάρκετινγκ. Και προς Θεού, όχι άλλες πυραμίδες!
  5. Δε θα αφήσουμε τα οικονομικά μας προβλήματα να μας αποξενώσουν. Ένας καφές στο σπίτι με παρεούλα γλυκαίνει τη μέρα.
  6. Θα στηρίξουμε τα αξιόλογα προϊόντα ομορφιάς που είναι ελληνικής παραγωγής (ναι, ναι σας ετοιμάζω ανάρτηση με το νέο έτος).
  7. Θα τηρήσουμε για άλλη μια χρονιά τυφλά την αγία τριάδα της περιποίησης καθαρισμός-ενυδάτωση-τροφή για να παραμείνουμε δροσερές.
  8. Δε θα ξεχνάμε να πίνουμε νεράκι, διαφορετικά τσάμπα θα πηγαίνουν τα λεφτά μας στην ενυδατική προσώπου ή σώματος.
  9. Οι καταχρήσεις αφήνουν έντονα τα σημάδια τους , μήπως ήρθε η ώρα να κάνουμε κάτι για αυτό;
  10. Θα ξετρυπώσουμε όλες τις ευκαιρίες/εκπτώσεις/προσφορές/δειγματάκια/δώρα περιοδικών/διαγωνισμούς χωρίς τύψεις.
  11. Θα προσπαθήσουμε να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και κάθε μέρα λίγο λίγο να τον βελτιώνουμε. Συμβουλή μιας πολύ αγαπημένης.
  12. Θα χαμογελάμε, θα χαμογελάμε, θα χαμογελάμε.

Κλείνοντας αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την παρουσία σας τόσο στο μπλογκ, όσο και στη σελίδα στο facebook. Σας στέλνω 196 ζεστά φιλιά και 310 γλυκές ευχές στον καθένα ξεχωριστά. Να έχετε μια όμορφη πρωτοχρονιά και ο άγιος Βασίλης να φανεί γενναιόδωρος σε όλα τα καλά παιδάκια ! Να περάσετε καλά, να διασκεδάσετε και η νέα χρονιά να σας βρει με χαμόγελο.
Σας φιλώ!     xxx

7 σχόλια :

  1. Ελενιτσα μου ειμαι σε ολα μεσα! Ειδικα σε εκεινα τα καφεδακια που τα περιμενω πως και πως του χρονου που θα ειμαστε κοντα. Ευχομαι η Νεα Χρονια να ειναι πιο ευχαριστη για ολους και ειδικα σε σενα μεσα απο τη καρδια μου ο,τι μα ο,τι επιθυμει η ψυχουλα σου για την οικογενεια σου και τις κορακλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου ότι ποθείς για τη χρονιά που έρχεται. Υγεία για σένα και την οικογένεια σου και να συνεχίζεις να βρίσκεις ομορφιά στα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου,πραγματικά με συγκίνησες με τα όμορφα σου λόγια!!!Πόσο δίκιο έχεις.....εγώ θα σταθώ στο τελευταίο από τα 12,να χαμογελάμε,να χαμογελάμε,να χαμογελάμε!!!!Κάνουμε ευτυχισμένους όλους αυτούς που είναι κοντά μας,με κάτι τόσο όμορφο-ένα χαμόγελο!!! Να είσαι πάντα καλά και εσύ και η οικογένεια σου,και ο νέος χρόνος να σας φέρνει πάντα χαρές......φιλάκια γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη χρονια με υγεια, αγαπη και πολλες ομορφες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...Grafeis apistefta...katapliktiko post!!!!...kali xronia kai kali proodo stis koroules sou!:D
    …All in Style…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια μου γλυκά σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σας λόγια και τις όμορφες ευχές σας! Μου είναι όλα πολύτιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή