Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

royal class

Η Ιωάννα μας....μεσογειακή ομορφιά με ένα υπέροχο ταπεραμέντο και μια επιβλητική παρουσία! Δύσκολα θα περάσει απαρατήρητη...θα έλεγα αδύνατον! Για την Ιωάννα επιλέξαμε έναν χώρο επιβλητικό σαν και εκείνη,το Παπάφειο.
  • Δεν θα σας πω για την βάση,το concealer και την βαση για τις σκιές που χρησιμοποίησα γιατί παραμένω σταθερή σε αυτές μου τις επιλογές.
  • οι σκιές που χρησιμοποιήσαμε ηταν η 72 smokey moon,12 pale moon estee lauder.
  • point black liquid last liner mac.
  • εδώ όμως αν προσέξετε...έχω κάνει και μια γραμμή με ασημί glitter. Αν και δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ προιόντα ευρείας κατανάλωσης στα μακιγιάζ μου, σε αυτήν την περίπτωση το glitter είναι seventeen. Το είχα δοκιμάσει ήδη σε εμένα έτσι ώστε να είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα και ότι δεν θα αλλοιωθεί.
  • στο waterline βάλαμε το mac smolder.
  • magnascopic μάσκαρα.
  • spiked eyebrow pencil mac στα φρυδια.
  • highlighter χρησιμοποίησα μια χριστουγεννιάτικη συλλεκτική πούδρα απο estee lauder. Αγαπημένη μου πούδρα και την έχω χρησιμοποιήσει άπειρες φορές!!!
  • ρουζ ενα μπορντω-ροδο-κοκκινο απο την mac.
  • κραγιον το κοκκινο απο την σειρά pro long wear-mac. Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτήν την σειρά και σας την προτείνω. Ειδικά στο κόκκινο χρώμα που θέλει ιδιαίτερη προσοχή να μην "λιώσει" και μπει στις γραμμές της καπνίστριας. Αυτό μένει σταθερό και ακούνητο στην θέση του για ώρες! Επίσης.... δεν πασαλείβετε κανέναν σταα φιλιά σας!!! Τέρμα τα ένοχα σημάδια απο κόκκινο κραγιόν στο πουκάμισο του καλού σας!


Οι υπόλοιπες φωτογραφίες του άλμπουμ εδώ. Και πάλι να ευχαριστήσω την Ιωάννα και τον Ηλία Πειτσίδη. Ελπίζω να σας άρεσε και αυτή η φωτογράφηση!

Πολλά πολλά φιλάκια!

4 σχόλια :

  1. Η μια καλύτερη από την άλλη οι φωτογραφήσεις! Αυτό το κόκκινο τα σπάει! Θα μου άρεσε πολύ εάν η τρίτη φωτό ήταν όλη ασπρόμαυρη με μόνο έγχρωμο στοιχείο το κόκκινο. Είναι η αδυναμία μου τα κόκκινα, φαίνεται;
    Για άλλη μια φορά μπράβο κούκλα μου, καταφέρνεις να κάνεις κάτι διαφορετικό κάθε φορά , που εναρμονίζεται με το πρόσωπο και τονίζει όμορφα τα χαρακτηριστικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία φωτογραφία για άλλη μια φορά,και το μακιγιάζ φοβερό!!!!Ειδικά το κόκκινο που είμαι και φαν,απλά υπέροχο!!!!Φιλάκια, κορίτσια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο κ γιορτινό το ασημί eyeliner κάνει τη διαφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη φωτογράφιση και το μακιγιάζ καταπληκτικό!! Φυσικά και το πρόσωπο είναι πανέμορφο και το αναδεικνύει!! Καλό Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή