Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

pandora bracelets





Δεν ξέρω αν γνωρίζετε τα βραχιολάκια pandora αλλά εγω τα αγαπάω πολύ! Όλα ξεκίνησαν πριν απο 3 χρόνια περίπου στην γιορτή μου όπου μια πολύ αγαπημένη φιλενάδα μου(ναι Μαρίτα για εσένα λέω) μου πήρε δώρο το πρώτο μου βραχιολάκι! Η φιλοσοφία είναι η εξής : αγοράζεις την αλυσίδα και μετά συμπληρώνεις τα charms. Οπότε το κάθε βραχιόλι είναι μοναδικό! Κανένα δεν μοιάζει με κανένα!!! Εχει διάφορα charms για την κάθε περιπτωση! Πχ η Δανάη μου πήρε δώρο ενα αυτοκινητάκι γιατί αξιώθηκα επιτέλους να πάρω δίπλωμα οδήγησης! Οι γονείς μου, μου πήραν έναν άγγελο(το όνομα του μπαμπά μου είναι Αγγελάκος) και έναν σταυρό για να με φυλάνε πάντα και να με προστατεύουν. Έχει ενα σωρό φυλαχτά για την κάθε περίπτωση! Μπορείτε να μπείτε εδώ για να ρίξετε μια ματιά...

Τα αγάπησα τόσο πολύ που θέλησα να δημιουργήσω άλλο ένα σε αποχρώσεις του μπλε. Το πρώτο ήταν σε αποχρώσεις του ροζ. Βέβαια....στο μπλε ήθελα να βάλω και λίγο χρυσό αλλά η καταραμένη κρίση είχε αντίθετη άποψη!
Θα σας πώ και κάτι ακόμα....γενικώς,δεν τα λες φτηνά τα charms απο το pandora. Τα μουράνο τα οποία δεν συμβολίζουν κάτι αλλά μπαίνουν για να δώσουν χρώμα έψαξα και βρήκα πιο οικονομικά. Φοβόμουν μήπως δεν είναι καλής ποιότητας, μήπως δεν ταιριάξουν στο βραχιόλι μου αλλά τελικά ήταν σούπερ!!! Σκεφτείτε οτι τα φοράω κάθε μέρα και δεν τα βγάζω ποτέ και δεν έχουν πάθει τίποτα! Οκ,δεν τα φοράω στην θάλασσα,αλλά γενικώς τα φοράω συνέχεια! Τα οικονομικά μουράνο τα πήρα απο το loving the bead και μπορείτε να δείτε διάφορα σχέδια εδώ.
Σας δείχνω μερικά σχεδιάκια που έχω βάλει στο μάτι και σας δίνω ιδέες γιατί πλησιάζει και η γιορτή μου(γκούχου γκούχου)
Αυτή η άγκυρα για εμένα συμβολίζει το λιμάνι μου και νομίζω οτι θα πρέπει να μου το πάρει ο καλός μου. Τον έχω προειδοποιήσει βέβαια οτι για εμένα είναι τόσο σημαντικό και θα είναι σαν να μου χαρίζει μονόπετρο!









Ένα άλλο που μου αρέσει και ταιριάζει για την γιορτή μου γιατί μου θυμίζει χιονονιφάδα είναι αυτό. Αχ Αννούλα του χιονιάααααααααα...... Όμορφο ε?









Εσάς πως σας φάνηκαν? Δεν είναι πολύ πολύ όμορφο δώρο?? Και έχεις την ευκαιρία να φοράς τα δώρα που σου χάρισαν αγαπημένοι σου φίλοι σε ένα βραχιόλι! Άσε που τους βγάζεις απο την δύσκολη θέση "τι δώρο να σου πάρουμε για την γιορτή/γενέθλια σου". Έχει και οικονομικά και πιο ακριβά για τους πιο ευκατάστατους φίλους μας! Όποιος θέλει μπορεί να μας πάρει και περισσότερα απο 1. Τα δεχόμαστε με χαρά μεγάλη!!!

Πολλά φιλιά σε όλες!!!

3 σχόλια :

  1. Τι όμορφα που είναι! Η τιμή βέβαια... φαρμακείο βρε πανάθεμά τους! Μου αρέσει πολύ η λογική των charms , καταλήγεις να έχεις ένα μοναδικό, ιδιαίτερο βραχιόλι που κουβαλάει γλυκιές αναμνήσεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αστα ελενη μου....και ηθελα στο μπλε να βαλω και κατιτις χρυσο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή