Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

'Ηρθαν τα " Vampire's Love "





Καλημέρα κορίτσια!
Χθες , μετά από μια βόλτα στον ΩΡΛ μου , πήγα να γλυκάνω τον πόνο μου - πως αλλιώς; - με μια βόλτα στο Hondos. Ψώνισα 2 βερνίκια νυχιών και 2 top coat και ετοιμαζόμουν να φύγω όταν σκόνταψα πάνω σε μια πωλήτρια που έβγαζε πράγματα από κάτι κούτες (σ.σ. χίλια συγνώμη στην κοπέλα, έχω ζαλάδες από το αυχενικό και παραπατάω) και τότε τα είδα....

Ήρθε η σειρά "Vampire's Love" της Essence !

Η Essence είναι μια γερμανική εταιρεία με καλλυντικά προϊόντα σε πολύ πολύ προσιτές τιμές ( τα οποία δε δοκιμάζονται σε ζώα ). Δεν έχω δοκιμάσει πολλά, παρά μόνο τα βερνίκια νυχιών τους , είναι όμως τόσο καλές οι τιμές τους που νομίζω πως θα δοκιμάσω και άλλα. Η Essence λοιπόν κατά καιρούς βγάζει και μια trend σειρά. Η τρέχουσα είναι η "Vampire's Love" , εμπνευσμένη από την ταινία "The Twilight Saga: Χαραυγή μέρος 1ο". Σας παρουσιάζω ένα ένα τα προϊόντα:



 Εyeshadow palette : 01 love at first bite
Μια όμορφη παλέτα με 6 σκιές στα χρώματα του φετινού χειμώνα. Αγαπημένο μου το γκρι και το χρυσολαδοκαφέ (ε;ε;)
Volume lash powder : 01 eye need you
Αυτή η μαγική σκονίτσα υπόσχεται βλεφαρίδα με έξτρα μήκος και έξτρα όγκο. Ποιά θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο; Βάζουμε κανονικά μια στρώση από τη μάσκαρα μας και μετά με το βουρτσάκι της συσκευασίας απλώνουμε στις βλεφαρίδες λίγη σκονίτσα. Περνάμε μια δεύτερη στρώση μάσκαρας και ...ντανταααν!

Lipstain :  κυκλοφορεί σε δύο χρώματα, 01 bloody mary και 02 true love
 Το λιπ γκλος της σειράς σε κόκκινο και ροζέ.

Blush gelée : 01 bloody mary
Μμμμ αυτό φαίνεται πολύ καλό! Είναι ρουζ σε μορφή τζελ, που δίνει ένα απαλό ροζ χρώμα στα μάγουλα.Η συσκευασία είναι με ντισπένσερ και μάλλον σύντομα θα βρεθεί στο νεσεσέρ μου!


 Shimmer powder : 01 lil’ vampire
Μια πούδρα που υπόσχεται λάμψη . Κυκλοφορεί μόνο σε μια απόχρωση και αυτό με προβληματίζει λιγάκι, μια δοκιμή από κοντά νομίζω χρειάζεται.



Εau de toilette : Vampire's Love
Το "ξελογιαστικό" άρωμα της σειράς. Όπως έγραψα και στην αρχή , όταν πήγα στο Hondos, τα έβγαζαν από τις κούτες και δεν μπόρεσα να τα ψαχουλέψω με την ησυχία μου. Ούτε τιμές δεν είχαν βάλει ακόμα. Θα επανέλθω με λεπτομέρειες και τιμές.


Νail polish : 01 gold old buffy, 02 into the dark, 03 true love, 04 the dawn is broken και 05 hunt me if you can
Άφησα το καλύτερο για το τέλος! Τα βερνίκια της σειράς! Τα χρώματα ταιριάζουν με τα χρώματα της παλέτας ματιών και είναι απλά τ έ λ ε ι α !!! Τα απλά βερνίκια της Essence κοστίζουν 1,49 ευρώ , φαντάζομαι πως και αυτά δε θα είναι ακριβά (περίπου στα 2 ευρώ να τα υπολογίζετε). Φυσικά και θα τα τιμήσω όλα!!!

Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα της Essence ;

Φιλάκιαααα   xxx

12 σχόλια :

  1. Θεε μου! Τις σκιες και τα βερνικια τα θελω! Ποτε θα τα βγαλουν απο τις κουτες ειπαν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα τα βερνίκια τα θέλω και εγώ! Χθες Παρασκευή τα έβγαζαν από τις κούτες και θα έβαζαν τιμές. Από Δευτέρα φαντάζομαι θα είναι όλα έτοιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tα ψάχνω και εγώ ... αλλά στον Ηonto στην Ερμού σήμερα δεν τα βρήκα....ούτε στις κούτες. Μόνο στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο Βόλο φαντάζομαι ότι θα στείλουν μόνο τις κούτες..άδειες...ατιμη κενωνια....αλλους τους ανεβάζεις και αλλους τους ρίχνεις στα ταρταρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα.....εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες καλλυντικα essence......το καλοκαιρι πετυχα κατι μανο magnetic φοβερα.....το μειον ειναι οτι δεν υπαρχουν παντου στην Αθηνα,αλλα κ οπου ειναι εχουν παντα ελειψη......τωρα εγω αυτα που θα τα βρω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό δυστυχώς είναι το προβληματάκι τους... Εγώ τα βρήκα πάντως στο Hondos της Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη.Φαντάζομαι θα υπάρχουν και στα άλλα Hondos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχω χρησιμοποιεί αρκετα προιόντα της Essence απο τη βασική τους σειρά και μου άρεσαν πάρα πάρα πολυ...τωρα τελευταια ομως δυσκολεύομαι πολύ να τα βρώ..στο Hondos στην Αριστοτέλους έχουν αρκετά καλλυντικα της εταιρίας ή μονο τη συγκεκριμένη σειρά??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χθες , Παρασκευή 18/11 ππου πήγα, υπήρχε ολόκληρο σταντ με πολλά προϊόντα της σειράς. Δεν υπήρχαν τα μαγνητικά βερνίκια που έψαχνα, υπήρχαν όμως πούδρες, μολύβια, σκιές, μάσκαρα, μέικ απ και κάποια άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δε τα ξερω, δεν αγαπαω και τα hondos ειμαι sephoraki... αλλα μου αρεσε αυτη η σκονη για ογκο στις βλεφαρίδες... στην Αριστοτελους φανταζομαι στο υπογειο τα εχει ε? αν ειναι να παω μια βολτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικοτερα ειναι παλιο κολπο,αν βαλεις πουδρα-οποιαδηποτε πουδρα βαζεις στο προσωπο-στις βλεφαριδες (με το πον πον,και με κλειστα ματια-εννοειτε)μετα περνας μια στρωση μασκαρα και ειναι σα να περασες 2-3 στρωσεις.

      Διαγραφή
  10. @Alkistis ναι στο υπόγειο της Αριστοτέλους θα τα βρεις. Στο Απολλώνια Πολιτεία που πήγα πάντως γύρισα με άδεια χέρια, δεν έχουν Essence εκεί, γρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μονο εγω δε τα ξερω σα προιοντα ,τα βλεπω απο εσας τις bloggers συχνα πυκνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή