Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

Η απολέπιση και το μυστικό της χνουδωτής πετσέτας.


Γεια σας φίλες μου! 
Είμαι τόσο χαρούμενη και θέλω να μοιραστώ τόσα πολλά μαζί σας!  Θα τα πάρω ένα ένα με τη σειρά.
Όσο ήμουνα παιδούλα και είχα την επιδερμίδα βερύκοκο δεν ήμουν ιδιαίτερα τακτική με την περιποίηση του προσώπου μου. Σπυράκια δεν είχα σχεδόν ποτέ, έλαμπα από το ερωτοχτύπημα της κάθε εβδομάδας, όλα ωραία και καλά! Σαν άρχισαν τα χρόνια να περνάνε άρχισα να καταλαβαίνω πως η σχέση μας με την επιδερμίδα είναι λίγο πολύ σαν τη σχέση μας με τον καλό μας. Θέλει φροντίδα αλλιώς μαραζώνει. Κάπως έτσι άρχισα να οργανώνομαι και να προσπαθώ να ακολουθώ ένα πρόγραμμα. Για σήμερα Κυριακή ( και κάθε Κυριακή) αφιερώνω λίγα λεπτά στην απολέπιση του προσώπου μου. Προτιμώ την Κυριακή μιας και δε με πιέζει ο χρόνος και ξεκινώ την εβδομάδα μου λαμπερή.
Σε καθημερινή βάση χρησιμοποιώ τον αφρό καθαρισμού Total effects της OLAY. Είναι από τη γνωστή σειρά με την αντιγηραντική δράση 7 σε 1. Έχει ευχάριστη οσμή, είναι αρκετά κρεμώδες, έχει πολύ ψιλούς μικροκόκκους και αν έτσι όπως το ξεβγάζεις με νεράκι πάει στα χείλη σου δεν έχει γεύση δεινόσαυρου! Αφήνει μια ωραία αίσθηση στο δέρμα και είσαι έτοιμη για την ενυδατική σου.
Τις Κυριακές , που έχω άνεση χρόνου, χρησιμοποιώ scrub με πιο έντονο κόκκο. Τα αγαπημένα μου μέχρι στιγμής είναι δύο:
  • Το scrub καθαρισμού  με θυμαρίσιο μέλι, για κανονικές και ξηρές επιδερμίδες, από τον ΚΟΡΡΕ.  Πολύ βολική συσκευασία, ένα σωληνάριο των 16 ml , που χωράει στην κυριολεξία παντού. Έχει ένα απίστευτα έντονο άρωμα μελιού, μέτριο κόκκο και κάνει πολύ καλή δουλίτσα. Η τιμή του είναι επίσης πολύ καλή, 2,90 ευρώ.
  • Η exfoliating cream for sensitive skin της Sensitiva. Κλασικό scrub με έντονο κόκκο. Ομολογώ πως δε γνώριζα τη μάρκα αυτή, το αγόρασα απο τα Galerie De Beaute όταν πήγα να εξαργυρώσω μια δωροεπιταγή που είχα. Το βαζάκι των 50 ml έχει 16,10 ευρώ και είναι ελβετικής προέλευσης. Η πωλήτρια με ενημέρωσε πως μέχρι τώρα τα προϊόντα της Sensitiva υπήρχαν μόνο σε ινστιτούτα. Πράγματι το scrub είναι εκπληκτικό, έμεινα πολύ ευχαριστημένη, αν και θεωρώ την τιμή λιγουλάκι τσιμπημένη.
Τυχαίνει βέβαια καμιά φορά να ξεμένω από scrub. Εκεί υπάρχουν τρεις επιλογές : α) μένω αscrubωτη και λυπημένη    β) φτιάχνω ένα σπιτικό scrub με υλικά που υπάρχουν στο ντουλάπι της κουζίνας    και   γ) χρησιμοποιώ το παλιό, καλό κόλπο με τη χνουδωτή πετσέτα.
Συνταγές για scrub...από σπίτι θα βρείτε πολλές στο ίντερνετ, η πιο κλασική είναι μια κουταλίτσα ελαιόλαδο-μια κουταλίτσα μαύρη ζάχαρη. Ανακατεύουμε και κάνουμε απαλό μασάζ στο προσωπάκι μας με κυκλικές κινήσεις ( φυσικά αποφεύγουμε την περιοχή των ματιών, όπως με κάθε scrub άλλωστε). Εάν βρίσκετε την ιδέα του ελαιόλαδου απωθητική μπορείτε να χρησιμοποιήσετε baby oil ή ακόμα και νεράκι. Όσες δεν έχετε μαύρη ζάχαρη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ψιλό σιμιγδάλι.
Αν πάλι βαριέστε να πάτε μέχρι την κουζίνα , παίρνετε μια καθαρή, χνουδωτή πετσέτα προσώπου (το προσόψι, που λέει και η μαμά μου) , βρέχετε μια ακρίτσα και τρίβετε με αυτήν το προσωπάκι σας. Έχετε σε δευτερόλεπτα μια απαλή απολέπιση που δεν ερεθίζει και δεν κοστίζει!

Εσείς ποιο scrub χρησιμοποιείτε;

Φιλάκια πολλά!    xxx

4 σχόλια :

  1. Εγω εχω 2 που λατρευω! Το ροδι του Κορρε και το express Apivita με κοκκους ελιας! Με το δευτερο να δεις επιδερματιδα! Υπεροχο αρωμα, σου ερχεται να το φας! Εγω βεβαια κανω και το αλλο... Οταν πλενω το προσωπο μου, χρησιμοποιω σφουγγαρι απο τη σκληρη του μερια. Θα μου πεις, δεν σου εφυγε η πετσα ακομη? Κι ομως κανω σχεδον καθημερινα απολεπιση ετσι και δεν μενει νεκρο κυτταρο για νεκρο κυτταρο στο προσωπακι. Δοκιμασε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο Ρόδι του Κορρέ ορκίζεται η κουμπάρα μου! Μου έχει πει τα καλύτερα. Γενικά , μου αρέσουν πολύ και τα προϊόντα του Κορρέ και της Apivita, είναι και οι τιμές τους αρκετά προσιτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ καλο ειναι το 7day scrub απο clinique.εχει πολυ απαλους κοκκους,μπορει να χρησιμοποιηθει καθημερινα ακομα και κοντα στην περιοχη των ματιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για το 7day scrub απο clinique η αισθητικος της clinique μου ειπε οτι ειναι κταλληλο ξαι για το λαιμο για να λυενει τις οποιες γραμμες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή