Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

greek beauty bloggers


Οπως σας είπε η Ελένη το Σάββατο συναντηθήκαμε όλες μαζί για να γνωριστούμε απο κοντά και περάσαμε πολύ ωραία. Δυστυχώς εγώ ήμουν λίγο αρρωστούλα και ελπίζω να μη σε κόλλησα Κερασία!
Ηρθε λοιπόν η σειρά μου να σας δείξω τα δικά μου δωράκια.


Η κρέμα νυχτός απο την loreal. Απο οτι ρώτησα μου είπαν οτι δεν έχει οξέα οπότε δεν υπάρχει κίνδυνος για λεκέδες αν για κάποιον λόγο δεν προλάβεις να την ξεπλύνεις το πρωι και φορέσεις την αντιηλιακή σου. πχ εγώ το πρωί βγάζω τον σκύλο μου βόλτα και με την τσίμπλα στο μάτι είναι λίγο δύσκολο να έχω τον νου μου να ξεπλυθώ και να βάλω κρέμα ημέρας!






Κρέμα ημέρας απο την loreal την οποία την κέρδισα στο μαγικό κουτί! Τι καλά!!! Και μου τελείωνε η κρέμα ημέρας μου!!!


























Ένα μαύρο eyeliner και μια καφέ μάσκαρα. Το κακό είναι ότι δεν φοράω ποτέ καφέ μάσκαρα. Εμ μαύρη καρακάγκαρη με μαύρα μαλλιά,μαύρα μάτια και καφέ βλεφαρίδα?? Δεν στέκει.... Αλλά παρόλα αυτά θέλω να την δοκιμάσω για να δω την εφαρμογή της. Ωραίο βουρτσάκι πάντως... Και το eyeliner φαίνεται πολύ πρακτικό ακόμα και για αρχάριες.

Και τέλος τα προιόντα της Flormar.Ενα πράσινο eyeliner,μια μπλε electric mascara,και ενα γκρι βερνίκι. Γενικώς αγαπάω πολύ το μπλέ,γκρι βερνίκι δεν είχα γιατί δεν το συμπαθούσα αλλά αυτο μου φαίνεται πολύ συμπαθητικό.Οσο για το πρασινάκι θα το αξιοποιήσω σίγουρα!
Αυτά λοιπόν προς το παρόν και θα είμαι σύντομα κοντά σας με νέα ανάρτηση!

Ευχαριστούμε πάρα πολύ την loreal και την flormar για τα δωράκια!!

υ.γ:Ελένη μου,περαστικά σου και εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά!!!

3 σχόλια :

  1. Περιμένουμε και revew για τα προϊόντα!
    Χάρηκα που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου,χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα και τα είπαμε....σαν να γνωριζόμασταν από παλιά,ένα πράγμα!!!Εύχομαι σε μελλοντική συνάντηση και ελπίζω να μπορέσω να έρθω και στον χώρο εργασίας σου,να σε δώ...... φιλάκια πολλά κορίτσι γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοριτσια και εγω χαρηκα πολυ που σας γνωρισα και ελπιζω να τα ξαναπουμε συντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή