Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

Μάσκαρα

Σήμερα έβλεπα για θεραπείες για βλεφαρίδες και σκεφτόμουν οτι όλες θέλουμε έντονες βλεφαρίδες,όγκο και μήκος.Εγώ προσωπικά αγαπαώ Lancome-Hypnose.Οκ,έχει βγάλει καινούργιες απο τότε αλλά παραμένει αγαπημένη μου.Έχω δοκιμάσει και την Y.S.L η οποία όμως δεν ξέρω γιατί δεν μου άρεσε.Αν και έχει φανατικές που δεν την αλλάζουν με τίποτα.Επίσης καλά λόγια έχω ακούσει για την Guerlain αλλά αυτήν δεν την έχω δοκιμάσει.Έχει υπέροχα χρώματα όμως οφείλω να ομολογήσω.... Έντονο αποτέλεσμα δίνει και η magnascopic-estee lauder αλλά θεωρώ οτι θέλει καλό δούλεμα γιατί αλλιώς κάνει κόμπους. Δεν θα την πρότεινα σε μια "αρχάρια".
Αααααα ...να μην ξεχάσω να σας πω! Να μην τρομπάρετε τον αέρα στην μάσκαρα! Στεγνώνει πιο γρήγορα! Και το άλλο τιπ... όταν βάφεστε να έχετε χαμηλά το καθρεφτάκι σας έτσι ώστε να δώσετε μεγαλύτερο εύρος στην κίνηση και να γίνει η βλεφαρίδα πιο γυριστή χωρίς ψαλιδάκι.Δλδ μην κοιτάτε την καθρέφτη στην ευθεία σας. Τοποθετήστε το ώστε να είναι σχεδόν κάθετο.
Στις αφραγκίες και στις δύσκολες οικονομικές στιγμές,πολύ καλό αποτέλεσμα δίνει το μπλε βαρελάκι της maybeline. Να σας πω οτι είδα μια μάσκαρα marie dalgar την λένε και το βιντεάκι εφαρμογής μου φάνηκε αρκέτα εντυπωσιακό(μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ). Κυκλοφορεί σε ορισμένα καταστήματα hondos center μαζί με τα προιόντα ευρείας κατανάλωσης. Πήγα να την δω αλλά κόστιζε περίπου 25€. Προτίμησα να κρατήσω τα λεφτάκια μου και να πάρω πχ την lancome που αγαπάω.

Πλάκα πλάκα....απο αλλού το ξεκίνησα,αλλού κατέληξα. Σας έλεγα για θεραπείες για τις βλεφαρίδες. Είχα ψηθεί να αγοράσω την TALIKA απο το φαρμακείο,έψαξα σε 2-3 δεν την βρήκα και μετά το ξέχασα. Σήμερα όμως είδα απο την misschievous μια θεραπεία ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ lilash λεγεται και την ξαναθυμήθηκα. Θα πάω με την πρώτη ευκαιρία να την αγοράσω.Την TALIKA ε...μην μπερδευόμαστε....

9 σχόλια :

  1. Είναι μακρύς ο δρόμος προς το γατίσιο βλέμμα...

    Χρόνια ολόκληρα χρησιμοποιώ τη Dramatic Look της Max Factor. Κατά καιρούς δοκιμάζω και άλλες (όπου έκπτωση και προσφορά η αφεντιά μου πρώτη!) και κάθε φορά καταλήγω να γκρινιάζω στην κουμπάρα και κολλητή μου (τι τραβάς και εσύ βρε έρμο) για τη λάθος μου επιλογή.

    Τώρα στο νεσεσέρ μου έχω :
    - κλασικά τη Max Factor μου
    - δυο της Clinique , τις είχε προσφορά το φθινόπωρο, έδινες την παλιά σου και αγόραζες όποια Clinique ήθελες με 10 ευρώ. Δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα.
    - μια της Oriflame , που θα πάει άκλαφτη και αδιάβαστη και
    - την Lash Architect 4D της L'Oreal , η οποία είναι πολύ καλή και έχω την εντύπωση πως λίγο μου καμπυλώνει τις βλεφαρίδες μου αλλά είπαμε εγώ αγαπώ τη Max Factor!

    Έχω βάλει στο μάτι την "They're Real" της Benefit. Μόνο καλά λόγια έχω διαβάσει για αυτήν και το έχω και μεράκι να πάρω κατιτίς από Benefit.

    Αυτή της Marie Dalgar... μεγάλος νταλγκάς! Δεν έχω όμως καταλάβει εάν έχει κάποια διαφορά με την All Star της Erre Due, πέραν της τιμής.

    Εγώ για τροφή είχα ακούσει το παλιό καλό αμυγδαλέλαιο - ποτέ μου ωστόσο δεν το δοκίμασα- και το δικό μου κολπάκι είναι να βάζω λίγη πουδρίτσα πριν τη μάσκαρα.

    Αυτά τα ολίγα! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για Τalika έχω ψηθεί και εγώ...Πόσο έχει εδώ??? το έχω βρει στο cosme-de.com 20-25€...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμμ μάλλον είναι καλή η τιμή, στη σελίδα τους την πουλάνε 35 ευρώ
    http://www.talika.com/P_8920_Lipocils-Expert.html

    Εδώ το έχει με 25,42 ευρώ http://www.pharmacyline.gr/product_info.php?products_id=4228

    Και εδώ με 28,37 ευρώ
    http://www.pharmshop.gr/gr/ProductView.aspx?Prod_Id=3987&cat=26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπον την talika δεν τη χαρηκα αισθανθηκα οτι δεν εκανε τιποτα απο την αλλη πηρα το αντιστοιχο προιον απο τα sephora (πρεπει να παω σπιτι να σας πω ακρβως πως λεγεται το ειχε βαλει η christina στο blog της) και εχω να πω τα καλυτερα (το χρησιμοποιησα και στα φρυδια γιατι ειχα καποια ασχημα κενα.. και ειναι σαφως πιο οικονομικο

    με αμυγδαλελαιο ξεβαφομαι ειναι τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για τις HR τι γνώμη έχετε κορίτσια? Εγώ εδώ και χρόνια από τότε που άρχισα να της χρησιμοποιώ ορκίζομαι στο όνομα τους και δε τις αλλάζω με τίποτα! Παρεμπιπτόντως χάρηκα πολύ που σας γνώρισα στη συνάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Alkistis περιμένουμε το όνομα από τα Sephora, αφού είναι και δοκιμασμένο φυσικά και μας ενδιαφέρει!

    @Smugnificent HR εγώ (Ελένη) δεν έτυχε ακόμα να δοκιμάσω , αν και έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια. Χαρήκαμε και εμείς πολύ που σε γνωρίσαμε! Ελπίζουμε και σε μια επόμενη συνάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. lash plush το ονομα του σας παραθετω και το reviw της christina77star http://www.christina77star.com/2011/07/lash-plus-1-month-results-before-and.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Alkistis θα το ψαχουλέψω στην επόμενη μου επίσκεψη στα Sephora! Thanks a lot!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή