Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

εκπτώσεις στα επώνυμα καλλυντικά

Γειά σας και πάλι!

Για όσες δεν το πήραν χαμπάρι να σας ενημερώσω οτι στα Hondos Center έχει έκπτωση στα επώνυμα καλλυντικά.Εγώ πήγα ήδη και αγόρασα το million του Paco Rabanne για τον καλό μου και το Alien του Thierry Mugler για εμένα.Μαλιστά αγόρασα το μεγάλο μέγεθος που ξαναγεμίζει και νομίζω οτι είναι μια επένδυση μιας και το φοράω χρόνια.Οκ,δεν φοράω μόνο αυτό και δεν το φοράω χειμώνα καλοκαίρι αλλά το φοράω εδώ και χρόνια και νομίζω οτι μου πάει.Κατά τα άλλα αγόρασα και μερικά βερνικάκια που είχα βάλει στο μάτι.Πήρα 3 crackle απο erre due και 1 magnetic απο Tommy G.Χθες λοιπόν δοκίμασα το μαγνητικό βερνίκι....χωρίς καμία επιτυχία!!!Μάλλον κάνω κάτι λάθος αλλά που θα μου πάει?Θα την βρω την άκρη μου.Αν έχετε κάποια συμβουλή παρακαλώ μη διστάσετε να το μοιραστείτε μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου